Hallo allemaal, wij hebben een mooi geboortebord maar willen nu nog een bord erbij met een leuke tekst die in onze vriendengroep kan rouleren. We willen graag een korte tekst die wel een beteje grappig is en niet te zoet! Wie heeft er leuke ideen?
Ik heb kataasje nou al op tig manieren uitgesproken, maar ik ben er nog steeds niet uit.Nou, origineel is je bord dan wel, met zo'n onuitspreekbaar ***woord er op
Anoniem_60846
maandag 24 mei 2010 om 12:13
Ik heb hem hier nog nooit gezien. Ze komen hier niet verder dan een ooievaar of zo'n roze of blauw vlaggetjessliertje.
Ik heb kataasje nou al op tig manieren uitgesproken, maar ik ben er nog steeds niet uit.Kat-aas. Aas om katten te lokken.
Anoniem_97633
maandag 24 mei 2010 om 12:16
quote:emmenn schreef op 24 mei 2010 @ 11:14:
Die tekst van Dutsel zie je aan de lopende band.
Wat grappig dat je dat zegt, ik heb deze tekst nog nooit gezien.
Nu wordt er in mijn buurt ook niet echt aan geboorteborden gedaan, je ziet wel eens een ooievaar op de deur of een geboorteslinger voor het raam, maar daar blijft het bij.
quote:summerbreeze21 schreef op 24 mei 2010 @ 12:17:
[...]
Haha een kataas is volgens mij een ondeugend kind. Verder was het een topictitel hier (met die benen wijd)Dat wist ik dan weer wel, ik heb gelukkig nu niet zo heel lang onder een steen geleefd