Leuke kinder-kapstok (haakjes)

18-11-2008 14:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een leuke kinderkapstok, bij voorkeur haakjes om de jasjes aan op te hangen. We hadden eerst een kapstok van Ikea maar die trok mijn jongste van de muur, was niet zo kindvriendelijk . Haakjes hangen wat vaster en is ook makkkelijker om er wat aan op te hangen. Op de site van Ikea kon ik niets vinden. Iemand een idee? Misschien Kids Factory?

Vind deze wel erg leuk.

Bij www.babywinkel.nl
O die dierenhaakjes zijn errug leuk Fachat!! Helemaal wat ik zocht.
karwei heeft aan aantal geinige haakjes
Bouwmarkt was ook mijn eerste idee maar hier in de omgeving niets gevonden. Misschien eens richting stad dan. Maar ik denk dat het die dierenhaakjes gaan worden.
Pakhuis Oost heeft schattige kapstokken! Zie www.pakhuisoost.nl en dan furniture. Allemaal dierenkapstokken, groot en klein.
ik vind zelf deze erg leuk! zijn wèl van de ikea, maar liggen bij de dierenspullen...

[verwijderd wegens reclame voor eigen gewin]
bij www.woodywoodtoys.nl kun je voor 3,50 ook hele leuke dierenkapstokjes kopen. Ze staan op hun site onder kinderkamers.
..
Hallo Jaimie,

Ik heb voor mijn dochtertje een heel leuk kapstokje gekregen als kraamcadeau. Helemaal in de kleuren van haar kamertje met haar naam er op. Ik had een foto toe willen voegen maar dat lukt me niet. Maar hier staat het.

Groetjes,

Conny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven