leuke kinderliedjescd's....voor mezelf ;-)
zondag 15 februari 2009 om 21:17
Zoon (net 2) is niet gek op autorijden. Hard meezingen met een cd met kinderliedjes wil nog wel helpen. Nu heb ik vanmiddag een uur meegejoeld met een cd met liedjes van zo'n vals, schelzingend kinderkoor. Toen we thuis waren was zoon tevreden, maar kon je mij afvoeren.
Heb nu een paar van die cd's van liedjes met een hoepeltje erom. Mijn hemel, wat vals. Wil dus graag wat andere cd's hebben.
Wie weet leuke cd's zodat de autorit ook voor mij leuk is.
Heb nu een paar van die cd's van liedjes met een hoepeltje erom. Mijn hemel, wat vals. Wil dus graag wat andere cd's hebben.
Wie weet leuke cd's zodat de autorit ook voor mij leuk is.

zondag 15 februari 2009 om 21:28
quote:marit_1978 schreef op 15 februari 2009 @ 21:24:
gratis via site van nutricia; cd van Gerda Havertong
leuk aan elkaar gepraat van kinderliedje naar kinderliedje.
erg leuk !
De liedjes zijn idd wel leuk, maar ik vind het aan elkaar geklets toch echt een stuk minder. Niet mijn favoriet.
Hier ook vof de kunst, oha prima te verdragen. En is zelf zingen anders geen optie ?
gratis via site van nutricia; cd van Gerda Havertong
leuk aan elkaar gepraat van kinderliedje naar kinderliedje.
erg leuk !
De liedjes zijn idd wel leuk, maar ik vind het aan elkaar geklets toch echt een stuk minder. Niet mijn favoriet.
Hier ook vof de kunst, oha prima te verdragen. En is zelf zingen anders geen optie ?

zondag 15 februari 2009 om 21:35
Bassie en Adriaan: Liedjes uit grootmoeders tijd.....
Vind ik ontzettend leuk!!! Alle liedjes van vroeger op een leuke manier gezongen, je hebt t ook op dvd, die hebben wij ook, zit ik zelf samen met mijn dochter van te genieten. En mee te zingen!
Roodborstje tikt tegen t raam
2 emmertjes water halen
in t groen groen knolleland
jan huigen in de ton
ietje fietje
Nou ja, stuk of 80 liedjes en minstens 70 ervan ken je (onbewust) al......
Kinderen voor kinderen is ook leuk als de kids wat ouder worden en voor de jongere ukken sesamstraat liedjes ook leuk....
En dan de 'gewone' bassie en adriaan liedjes die ze vroeger allemaal in die series zongen, leuk en vaak ook leerzaam.
Vind ik ontzettend leuk!!! Alle liedjes van vroeger op een leuke manier gezongen, je hebt t ook op dvd, die hebben wij ook, zit ik zelf samen met mijn dochter van te genieten. En mee te zingen!
Roodborstje tikt tegen t raam
2 emmertjes water halen
in t groen groen knolleland
jan huigen in de ton
ietje fietje
Nou ja, stuk of 80 liedjes en minstens 70 ervan ken je (onbewust) al......
Kinderen voor kinderen is ook leuk als de kids wat ouder worden en voor de jongere ukken sesamstraat liedjes ook leuk....
En dan de 'gewone' bassie en adriaan liedjes die ze vroeger allemaal in die series zongen, leuk en vaak ook leerzaam.
zondag 15 februari 2009 om 21:35
Dirk Scheele is hier helemaal hot, zoonlief (ook 2) en ik kennen hem al uit ons hoofd
Gratis cd van C1000 van de Biba-boerderij, ook favouriet, ik vind hem vreselijk.....
En de cd met de nieuwste liedjes uit Sesamstraat luisteren we ook heel veel! (geloof dat die cd "vriendjes voor altijd" heet)
Groetjes Ayla
Gratis cd van C1000 van de Biba-boerderij, ook favouriet, ik vind hem vreselijk.....
En de cd met de nieuwste liedjes uit Sesamstraat luisteren we ook heel veel! (geloof dat die cd "vriendjes voor altijd" heet)
Groetjes Ayla