leuke kinderliedjescd's....voor mezelf ;-)

15-02-2009 21:17 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon (net 2) is niet gek op autorijden. Hard meezingen met een cd met kinderliedjes wil nog wel helpen. Nu heb ik vanmiddag een uur meegejoeld met een cd met liedjes van zo'n vals, schelzingend kinderkoor. Toen we thuis waren was zoon tevreden, maar kon je mij afvoeren.

Heb nu een paar van die cd's van liedjes met een hoepeltje erom. Mijn hemel, wat vals. Wil dus graag wat andere cd's hebben.

Wie weet leuke cd's zodat de autorit ook voor mij leuk is.
de favoriet uit mijn kindertijd: Het kleine ortkest; roltap naar de maan.

Luister hem nog steeds regelmatig!
Liedjes met een hoepeltje erom Een daverend succes. En een luister CD is ook wel leuk...
ohhh... haha.. sorry... ik las de titel en dacht jaaaa, maar je hebt hem al...
quote:druifje76 schreef op 15 februari 2009 @ 21:20:

Liedjes met een hoepeltje erom Een daverend succes. En een luister CD is ook wel leuk...whehe, zoon vindt ze idd errug leuk. Ik ietsje minder...
Ik vond de kinderliedjes van VOF de kunst prima te pruimen. Sowieso de enige liedjes ingezongen door een man.
gratis via site van nutricia; cd van Gerda Havertong

leuk aan elkaar gepraat van kinderliedje naar kinderliedje.

erg leuk !
die van VOF zat ik ook aan te denken. Zijn dat bekende kinderliedjes? Ook geschikt voor een 2-jarige?
quote:marit_1978 schreef op 15 februari 2009 @ 21:24:

gratis via site van nutricia; cd van Gerda Havertong

leuk aan elkaar gepraat van kinderliedje naar kinderliedje.

erg leuk !

De liedjes zijn idd wel leuk, maar ik vind het aan elkaar geklets toch echt een stuk minder. Niet mijn favoriet.

Hier ook vof de kunst, oha prima te verdragen. En is zelf zingen anders geen optie ?
ja, dat geklets zal wel persoonlijk zijn ja

ik vind een cd van sesamstraat ook leuk trouwens!
Wij hebben die cd's al gekocht toen we nog babies van jonger dan een jaar hadden. Liedjes van Annie MG Schmidt dus dezelfde meuk als die met die hoepeltjes, schat ik zo.
VOF heeft in ieder geval een cd met liedjes van annie mg smidt en eentje met liedjes uit sesamstraat
vof de kunst
Bassie en Adriaan: Liedjes uit grootmoeders tijd.....

Vind ik ontzettend leuk!!! Alle liedjes van vroeger op een leuke manier gezongen, je hebt t ook op dvd, die hebben wij ook, zit ik zelf samen met mijn dochter van te genieten. En mee te zingen!

Roodborstje tikt tegen t raam

2 emmertjes water halen

in t groen groen knolleland

jan huigen in de ton

ietje fietje

Nou ja, stuk of 80 liedjes en minstens 70 ervan ken je (onbewust) al......

Kinderen voor kinderen is ook leuk als de kids wat ouder worden en voor de jongere ukken sesamstraat liedjes ook leuk....

En dan de 'gewone' bassie en adriaan liedjes die ze vroeger allemaal in die series zongen, leuk en vaak ook leerzaam.
Dirk Scheele is hier helemaal hot, zoonlief (ook 2) en ik kennen hem al uit ons hoofd

Gratis cd van C1000 van de Biba-boerderij, ook favouriet, ik vind hem vreselijk.....

En de cd met de nieuwste liedjes uit Sesamstraat luisteren we ook heel veel! (geloof dat die cd "vriendjes voor altijd" heet)

Groetjes Ayla
Woezel en pip!! Hele lieve mooie liedjes....Ook vrolijke liedjes, gezongen door o.a herman van veen, babette van veen, en nog een een paar van die bnners...
net al getipt zie ik maar Dirk Scheele!!! is echt leuk

favo hier is cd "de liedjesspeeltuin"
dank voor de tips. Zal komende week eens even gaan kijken.
hier was vof de kunst een hit.

en ook de cd's van ernst bobby en de rest.

De luistercd's van tom en saartje,(geen muziek maar voorleesverhaaltjes)

ook (brrr)samson en gert liedjes deden het goed.
De cd's van Dirk Scheele zijn ook bij stiefzoon favoriet
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Bij mijn link van daarnet kan je een paar nummers per cd beluisteren als je naar beneden scrolt en op het hoesje klikt. Kan je luisteren of het wat voor je is.
Zaai!!!

De cd met alle liedjes uit de tvserie Zaai, met Irma,Ingrid en postbode Siemen. Snaak en ik brullen hem heel hard mee!
cowboy billie boem!!!!!

we krijgen er geen genoeg van
Idd, cowboy billie boem, geweldig en muziek op schoot van VOF de kunst. Zelfs vriend vind dit luisterbaar en dat zegt wat!!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Bert en Ernie!!!

Wij hebben dochter een draagbare cd-speler (zo'n kinderding) incl koptelefoon gegeven, heerlijk! Zoet kind op de achterbank, zij K3 en wij lekker onze eigen muziek...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven