Leuke kinderwinkels Amsterdam

17-03-2009 20:22 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend gaan we lekker shoppen in Amsterdam. Eén van de doelen is een leuk kraamkado voor ons nieuwe nichtje. Hebben jullie tips voor kinderwinkels in Amsterdam, waar je eens wat aparters kan kopen dan bij de Prenatal?
Ik weet het, veel personeel is onbeschoft etc. Maar ik trek die houding van de Geboortewinkel slecht. De houding van: zwanger zijn is het hoogst haalbare in je leven, het is heilig, mooiste wat er is, en lang leve Beatrijs S.
Maar toegegeven: de spullen en kleertjes zijn wél leuk die ze daar verkopen.
quote:Winterdip schreef op 17 maart 2009 @ 22:56:

Da's waar. Hoog "hippe-bakfiets-gehalte" en ook behoorlijk prijzig. Mijn vriendin heeft in die straat gewoond en zodoende ben ik er een paar keer geweest. Desondanks toch hele leuke kraamcadeautjes gekocht. En wat dat personeel betreft, lekker belangrijk, moet je ze bij ons in de HEMA af en toe eens mee maken.

maar bij de hema hebben ze geen huizenhoge pretenties en doen ze niet zo compleet doorgedraaid heilig over Zwanger Zijn.

vreselijk, echt een mutskazerne, die hele straat.
quote:fleurtje schreef op 17 maart 2009 @ 22:58:

Ik weet het, veel personeel is onbeschoft etc. Maar ik trek die houding van de Geboortewinkel slecht. De houding van: zwanger zijn is het hoogst haalbare in je leven, het is heilig, mooiste wat er is, en lang leve Beatrijs S.

Klopt. Dat vond ik ook. Nou kwam ik er ook niet bepaald "Bosboom Toussaint-waardig" binnen op mijn afgetrapte kistjes, maar what the hell, mijn 25 euro is net zoveel waard als die van Esdelle Gullit. Of wie dan ook.

Buiten dat, toch hebben ze er leuke (overprijste) dingen. Mijn vriendin is inmiddels verhuisd naar het, net zo hysterische, Gooi, dus ik verwacht er niet snel meer te komen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:fleurtje schreef op 17 maart 2009 @ 22:21:

[...]

Aaaaaaah, is dat de gewone stal van Exota?

Dacht vandaag nog aan de Noordermarkt. Moet ik me er toch es toe zetten om met twee kinderen en een kinderwagen naar de Noordermarkt te gaan....as maandag?
Oooooh, leuk!!!!! Meen je dat?
ja zekers. Maar wel inclusief appeltaart.

even kijken hoe en wat, maar lijkt me erg leuk. Kom ik met de auto naar jou en vandaar verder ofzo. Mail morgen wel even, nu tukken....
Leukkkkk! Slaap lekker. Ik ga ook zo, nog even een fles dr in gooien. Bij R dan, niet bij mij.
Ik ben ook maar 1 keer binnen geweest bij die griezels in de Bosboom Toussaint.

Toen zat er een monsterlijk lelijke baby op de toonbank die door zijn mama geshowed werd.

De verkoopster bleef maar herhalen: "Wat een woooooooolk"

Ik vond dat echt te bizar voor een vrouw die waarschijnlijk 40 babies per dag ziet.

Ik zit op maandag altijd om de hoek in een cafe, dus zal jullie in de gaten houden met kinderen en al:)
oh echt neele, grappig, je herkent ons zo. 2 keer 2 kinderwagens x 2 meisjes x 2 moeders enthousiast bij de KL kraam....
Als je dan toch op de Noordermarkt bent, moet je even langs Mooimama op de Westerstraat gaan. Ik heb er een leuk babycadeautje gescoord vorige week. Mooie positiekleding ook.
Neele, weet jij toevallig vanaf hoe laat die markt is, hoe vroeg?

Enne, als je dénkt dat je ons ziet, wel roepen he!
Teuntje (Haarlemmerdijk) heeft ook wel leuke dingen.
Cum non tum age
quote:neele schreef op 17 maart 2009 @ 22:18:

[...]

Fleur, op de Noordermarkt op maandagochtend staat een outlet van Petit Louis.

Vorige maand nog drie jurkjes voor €35. Dat is minder dan 1 jurkje in de winkel.

Zijn wel vaak van het seizoen ervoor.Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen! Thanks!
Ah, ik lees dat het een forummeeting wordt daar. Gezellie.
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 18-03-2009 16:19
Reden: Teuntje was al genoemd...
% gewijzigd
doe je mee? hoe ben jij te herkennen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven