leuke kraamkadootjes????

27-11-2008 18:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dit keer geen berichtje over het niet zwanger worden (Tja nog steeds niet...) Maar vrienden van me hebben vandaag een kindje gekregen!!! En..............weten jullie leuke, schattige, orginele kadootjes om te geven?

Wat kregen jullie zelf wat erg leuk was.. Of leuke ideeen?

oke alvast bedankt!!

groetjes
Een mooi voorleesboek. In de binnenkant zelf een mooie boodschap schrijven.

Je kunt ook kijken of ze een leuk kinderboek hebben met de naam van de baby als hoofdpersoon. Lukt bijna altijd bij een kinderboekenwinkel.
Ik vond het boekje 'Raad eens hoeveel ik van je hou' erg leuk om te krijgen. Maar ook andere boekjes doen het altijd goed!
Een 10-dagen mand met allemaal kleine cadeautjes is altijd erg leuk om te maken en om te geven!
Ik heb een oud klasgenoot destijds het boek "Mam, vertel's" gegeven. Het is misschien niet voor de hand liggend, maar wel erg leuk om meteen al mee te beginnen. Kwam op het idee, omdat mijn moeder hem ook is gaan invullen. Maar die weet veel dingen van vroeger over zichzelf en mij niet meer zo goed. Als je er dus meteen mee begint bij de geboorte en zo alles volgt wat er aan vragen langs komt heb je over 20 jaar een leuk kado voor je kind Ze was er erg blij mee en vond het heel origineel. Ik vond het ook een stuk leuker om te geven dan een pakje of knuffeltje ofzo.
quote:Ivetje schreef op 27 november 2008 @ 18:48:

Ik heb een oud klasgenoot destijds het boek "Mam, vertel's" gegeven. Het is misschien niet voor de hand liggend, maar wel erg leuk om meteen al mee te beginnen. Kwam op het idee, omdat mijn moeder hem ook is gaan invullen. Maar die weet veel dingen van vroeger over zichzelf en mij niet meer zo goed. Als je er dus meteen mee begint bij de geboorte en zo alles volgt wat er aan vragen langs komt heb je over 20 jaar een leuk kado voor je kind Ze was er erg blij mee en vond het heel origineel. Ik vond het ook een stuk leuker om te geven dan een pakje of knuffeltje ofzo.Dat is inderdaad een mooi cadeau. Mijn vader heeft dat boek ook voor me ingevuld en da's toch wel heel bijzonder. Tegenwoordig is er trouwens nog een versie 'Mam en Pap vertellen over jou'.
Dat was trouwens Pap vertel's voor alle duidelijkheid
Van Nijntje een persoonlijk boek op:

http://www.personalgifts.nl/pid/20300/?&tb_name=nijntje

Een ouderwetse bromtol, een badcape met geborduurde naam, laarsjes en kleertjes blijven altijd leuk. Ik herken het zo, steeds voor anderen wat leuks verzinnen, maar ondertussen ook voor je eigen kindje zo graag iets willen aanschaffen...onze beurt komt nog wel, zou zo leuk zijn! Dan kopen we alle babywinkels leeg!!
Bedankt voor de ideen al! Leuk! De boekjes zijn inderdaad leuke ideeen.

En Peer...tja...is wel even slikken steeds he. Ik ben heel blij voor die anderen.. En voel me ook echt blij. En vind het leuk om iets leuks te zoeken om te geven.. maar ergens voel ik dan inderdaad een beetje naar gevoel in mijn maag. En als het ooit zover komt koop ik alle babywinkels leeg ja!! Jij ook? Hoelang zijn jullie al bezig? Hoop dat het geluk snel voor je komt!!! ZOu super zijn!

groetjes
Ook leuk: Rupsje nooitgenoeg bij de Hema in een kado verpakking. Zit ook een knuffel van de rups bij...echt lief!

Voor de mensen die (nog) geen kado'tjes kunnen kopen voor eigen kindjes
Ja, dat vind ik echt.
ok dat is ook een leuk idee! Ga morgen wel even shoppen.. En......had met mezelf afgesproken even pauze te houden...en niet piekeren over de baby die misschien ooit of nooit komt... Dus laat ik me maar positief storten op leuke kados!! En wie weet.....ooit Komt het met ons misschien ook wel goed.

Ieder geval heb ik al wat leuke baby kado ideeen dankzij jullie! Thanks
Ik laat meestal een schilderijtje maken met o.a. de naam van de baby erop, doet een vriendin van mij en je kan zelf opgeven wat je er evt. op wil, welke stijl, welke kleur. (bijv. afbeelding geboorte kaartje ofzo). Vinden de ouders altijd erg leuk!

Ze heeft ook een site, als je belangstelling hebt laat het dan maar even weten, kan ik je het adres mailen. Of google want er zijn er wel meer die het doen.
Een klok met de afbeelding van het geboorte kaartje, een poppenwagen, pop, bestek met naam, ontbijtsetje,parapluutje met laarsjes, foto album, voorleesboek dit zijn allemaal kadootje die ik gekregen hebt en vond ze allemaal leuk!!
Afgelopen voor mijn eigen zoontje een cd besteld van Cowboy Billie Boem met daarop het slaapliedje met zijn eigen naam. Er staan 2 nummers op, een gezongen met naam van het kindje en een nummer zonder zang, zodat je zelf mee kan zingen. Het is echt prachtig en heel persoonlijk!

(Welterusten lieve...., ja jij moet nu gaan slapen, welterusten lieve ..., nog een knuffel en een kus. De zon is al weg, enz). De cd was binnen een paar dagen bezorgd en kostte geloof ik 10 euro inclusief verzendkosten (site van Cowboy Billie Boem).
ik heb een mama blij gemaakt met een setje om een hadd/voet afdrukje te maken, vond ik bij de hans textiel voor 6 euro ofzo, in een schattig blikje. Je maakt dan een gips afdrukje.

Zij was er heel blij mee, maar iedere a is anders natuurlijk!
Bij de tuinen heb je een pakketje met ook lekkere dingen voor de moeder erin. en een leuk pakje voor de baby. Ik weet niet precies wat erin zat voor de moeder (zal wel iets van doucheschuim of olie zijn geweest) en op het pakje van de baby stond: a gift of the nature, of een andere tekst die er op lijkt.

Boekjes zijn ook altijd leuk. en kadootjes voor de vader ook.

Succes ermee!
quote:evi19822 schreef op 27 november 2008 @ 18:53:

[...]

Dat is inderdaad een mooi cadeau. Mijn vader heeft dat boek ook voor me ingevuld en da's toch wel heel bijzonder. Tegenwoordig is er trouwens nog een versie 'Mam en Pap vertellen over jou'.Ow, dat van die andere versie wist ik niet Dat is ook wel heel leuk. Toen ik ging kijken was er alleen "Mam, vertel's" enzo, die andere nog niet. Het ligt niet heel voor de hand om er meteen mee te beginnen, maar het is zo leuk omdat je er nu zelf jaren plezier aan hebt met het invullen en je er later je kind heel gelukkig mee maakt waarschijnlijk.
Op www.simplycolors.nl kan je kleding bedrukken... erg leuk en supergoeie kwaliteit. Ik heb er al heel wat verse ouders blij mee gemaakt

Kijk maar eens hier voor leuke voorbeelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven