leven na kinderen

10-08-2010 20:36 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot ik kinderen kreeg, pakte ik om de drie jaar mijn koffers en veranderde ik van leven. Ik heb inmiddels twee kinderen en ben in een soort midlife crisis beland, omdat ik het gevoel heb dat ik vast zit. Geloof me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij met mijn kinderen, maar merk dat het kriebelt van binnen. Tegelijkertijd wil ik niet zomaar mijn spullen pakken en ik wil het mijn kinderen al helemaal niet aan doen om elke zoveel jaar van leven te moeten veranderen. Heb geen idee meer wat ik moet gaan doen met mijn leven! Heeft iemand hier ervaring mee? Help!
Waarmee kriebelt het? Ander huis, ander werk? Wat deed je vroeger wat je nu niet meer kunt? Wat deed je elke paar jaar waardoor je zo van je leven verandere?
Ik zou om te beginnen je nick en je avatar veranderen. Je bent meer dan moeder alleen. Je kunt op zoveel manieren je vleugels uitslaan. Je hoeft niet fysiek weg, je kunt er ook voor kiezen een leven om de kinderen heen te creeeren....
@Nova78: alles! als ik geen kinderen had, zou ik nu solliciteren op een leuke baan in het buitenland.

@whopper: dat is nou juist de moeilijkheid: ik weet niet zo goed wat ik dan wil, mijn kinderen zijn nog erg klein en ik heb ook het gevoel dat ik geleefd wordt en nergens aan toe kom...
Wat een debiele titel ook.
quote:Momma schreef op 10 augustus 2010 @ 20:44:

@Nova78: alles! als ik geen kinderen had, zou ik nu solliciteren op een leuke baan in het buitenland.

Tja en ik denk dus als het echt een geweldige kans is, gewoon doen.
Lijkt wel of je voor jezelf wil vluchten...
Maar...... je wilt toch geen leven na die van je kinderen? Ik lees dit titel heel morbide geloof ik.

Verder heel erg eens met Whopper en DMN en Star.

Gewoon solliciteren en vervolgens verder zien.