LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Hey DD, wat klink je al helemaal gesettled en moederlijk. Heerlijk om te lezen! Gelukkig nam Mardmeisje een speentje, want ik had geen zin om te pinken. Zat ik tussen die voedingen door nog aan haar gekluisterd
Wat gaat het goed DD. Fijn!!! Mogen baby's niet gelijk in het begin een speen? Wist ik niet.

Ik maak de vk afspraken ook altijd op Pienman's vrije dag zodat ie mee kan als hij wil en kan. Maar hij kan ook niet altijd en behalve het hartje luisteren gebeurt er natuurlijk ook niet heel veel spannends voor hem. Geloof dat ie de volgende keer wel weer mee wil.
Minieman is maar 3x niet meegeweest naar de VK. Ergens halverwege de zwangerschap had hij onverwacht een workshop en de allerlaatste keer dat ik ging (1 september, hoe kien ik het toch allemaal uit) was zijn eerste stagedag. Verder heeft hij nog braaf een keer aan mijn moeder afgestaan, zodat zij meekon. Met z'n 3en daarheen leek me wat veel, en dat ik er bij was was wel enigszins belangrijk. Op die 3 keer na is hij er altijd bij geweest.

En natuurlijk S*men B*vallen gedaan. Wat is het toch een brave man.

Goed, zoogcompressen: ik gebruik die van de Etos, geen problemen mee gehad. Heb de Natusan-tip van een collega gekregen dus als ik ooit nog een wit truitje aan wil ga ik daar even een doosje van halen.

Klovencreme: ook hier Bepanthen, werkt als een tierelier. 1 week kloofjes gehad, daarna nooit meer. Dus ik smeer het ook niet meer.

Tepelhoedjes: ik heb die van Avent, maar heb ze in totaal 5 keer gebruikt ofzo. Ik vond de tepelpijn wel te doen, vooral in vergelijking met die *^%#*& weeën.

Miniemeis heeft vannacht helemaal niet beter geslapen. Om 22:45 in bed en slapen, om 23:30 ging ze huilen, 23:45 weer in bed en slapen. 2:30 honger! Eten en luier, en om 6:30 was ze weer present. Waar zijn de nachten dat ze zonder morren van 23:00 tot 5:00 sliep?
[quote]chica1978 schreef op 21 oktober 2009 @ 09:01:

Duft, ik bedoelde inderdaad orgasme door penetratie, dat krijg ik niet voor elkaar (zoals velen). Dat doe ik dus puur uit liefde voor man, wat ben ik toch een schat he?

quote]

Nou, dat is inderdaad heel attent van je Bij mij lukt het ook niet als er niemand verder iets stimuleert tijdens de penetratie, hoor. Maar gelukkig altijd een orgasme tijdens de penetratie danzij hand en spandiensten, van zowel mijn lief als van mezelf... En nu moet ik heel hard lachen, want ik weet eigenlijk niet of er iemand zit te wachten op mijn ontboezemingen...

Goedemorgen trouwens
Ha Mard,

Ja, ik lekte vorige keer ook al heel lang (weet niet meer precies wanneer het begon, maar voor mijn gevoel zeker de halve zwangerschap, dus dat klopt wel ongeveer), ik hoopte heel erg dat het anders zou zijn dit keer. Het is nog niet zo erg dat ik compressen nodig heb hoor, ik zie nu alleen vlekken op mijn slaapshirt. Vorige keer heb ik het lang met wattenschijfjes gedaan, pas aan het eind met die vreselijke compressen (je zíet ze zo goed, de vorm gewoon!). Ik had ze van kruid*vat geloof ik.

Wat lief dat jullie lieven allemaal zo betrokken zijn trouwens. Elke keer meer naar de vk? Dat gebeurt hier niet hoor. Niet dat ik het nodig vind, als het allemaal goed gaat sta je meestal binnen twee minuten weer buiten inderdaad. In wel in elk geval, man is vorige keer alleen bij de intake meegeweest, en deze keer het tweede bezoek (om me af te leiden bij het bloedprikken en omdat ik zo nerveus was voor het hartje). Misschien neem ik volgende keer elevmeisje wel mee, dat vindt ze vast heel spannend. Ze hebben sinds kort een echo-apparaat bij onze vk! Misschien wil ze dan wel even kijken of elevmeis (en alléén elevmeis ) een plezier te doen.

DD, je klinkt heel relaxed! Nog niet aan het instorten onder gehuil en slaaptekort dus? Of wel, maar het geluk overheerst? Wat heerlijk dat de bv zo goed gaat, hopelijk blijft dat zo. Geniet van je meisje!

Ik zit te werken aan mijn allereerste commerciële klus. Heb hier helemaal geen ervaring mee, is best anders. Nou ja, het is ook taal natuurlijk.
Nou Duft ik ben hartstikee blij met deze informatie!!
DD, wat klink je ubergelukkig!

Zoogcompressen, tepelhoedjes en creme's, ik kan er helaas niet over meepraten... Vind ik soms wel jammer.

Pien, een luiertas heb je net zo hard nodig als elke gave tas die je wil hebben. In principe niet dus, maar wel zo leuk als je hem hebt. Ik heb de Bug*aboo tas, maar dat is geen fijne en ook zeker geen leuke. Maar het is wel zoals Laal zegt, handig om een tas klaar te hebben staan, zodat je niet steeds alles bij elkaar hoeft te zoeken. Maar ik vind luiertassen niet echt charming om bij je te dragen, dus alleen aan de kinderwagen. Zodra V. niet meer in de bak ligt, gebruik ik een tas van mezelf, zo deed ik het ook bij Mini. Dan hoeft er ook niet zo veel mee.

Luus, wat goed dat Luusbaby nu langere nachten maakt. Hier een zeer gebroken nacht. Om 2 uur, om 6 uur en daarna werd ik om 6.45 uur wakker omdaqt mijn lief het pand verliet. Schoot niet op. Ben ook best chagrijnig, vooral ook omdat mini in een nogal zeikmood is... Maar even iets leuks bedenken om te doen, daar knappen we allbei van op

Neem, ik moet zo veel aan je denken!
quote:Peanutje schreef op 21 oktober 2009 @ 11:52:

Nou Duft ik ben hartstikee blij met deze informatie!!

*proest*

Hihi Duft ja ik werd helemaal hebberig van die ene tas maar vind 100 euro voor zo'n tas toch wat veel. Helemaal omdat ie ook van MP komt.

Enne succes met jullie beider buien. Lekker naar buiten en blaadjes schoppen in het bos ofzo.
Mien had jij die tepelhoedjes van tevoren gekocht? Ik heb er niemand over gehoord en ze ook niet nodig gehad. Het wordt ook niet echt aangeraden toch?

Duft

Elev, lijkt me ook anders een commerciele klus. Kan je toch minder van jezelf inleggen denk ik?

Oja, ik weet niet meer wie het vroeg maar ik neem als ik kort wegga (als in tussen twee voedingen in) echt maar zo weinig mee ja. Die spuitluiers heeft ze pas sinds de vakantie en tot nu toe gelukkig altijd thuis dus misschien zou ik me daar wel voor in moeten dekken inmiddels

Meestal ga ik lopend dus dan mik ik de spulletjes gewoon in de wagenbak. Als ik echt een dagje weg ga of toen op vakantie dan heb ik wel die hele tas mee.

De 30ste neem ik hem ook mee trouwens DAt is dan net ff te ver zonder reserves. Oja en naar het consultatiebureau neem ik hem ook altijd mee.
Even heul snel...ik mag Laalbaby namelijk zo weer gaan ophalen van zijn wenochtend KDV. En ja...ik moest huilen toen ik daar wegging...gelukkig ben ik daarna even met mijn moeder op stap geweest. Even zinnen verzetten...

Pien, bedankt voor je o zo lieve smsje! en sorry dat je maar zo'n kort berichtje terug kreeg, maar dat komt omdat het vanaf mijn nieuwe mobiel was en ik nog even moet oefenen dit is er namelijk eentje met touchscreen.
De zoogcompressen van kruidvat zijn ook huidskleurig, maar niet zacht genoeg, zodat ze bij mij aan mijn kloven vast gingen zitten , die je dan dus open moet trekken... auauau!!

Die van de hema hebben ook geen plastic laag hoor volgens mij.

Tepelhoedjes heb ik anderhalve dag gebruikt, vind het echt ondingen maar wel even fijn om de kloofjes te laten herstellen.

Borstvoeding is ook wel gewoon leuk en confortabel hoor trouwens
Je krijgt vast een dikke vette lach van laalbay straks!
Mard, ik heb ze Mienman laten halen op aanraden van de kraamzorg. Dan konden mijn borsten om en om 'rusten' met zo'n hoedje eroverheen en had ik ipv elke 6 uur elke 12 uur een meisje recht aan een borst.
Hier zelfde situatie als bij mini. Die dingen zijn 3,95 dus dat was ook geen drama.
nou, chiek, je hebt mij in elk geval gestimuleerd om eens wat telefoontjes te plegen over een cursus borstvoeding. Zoals ik er nu in sta is het echt een mislukking waiting to happen, en ik vind dat ik het toch een wat eerlijkere kans moet geven. Plus ik heb me opgegeven voor zwangerschapsfysio, want als ik een dagje niet heel rustig ben (en niet heel rustig is bij mij ook al behoorlijk rustig) heb ik echt last van buik, bekken en rug. Ben goed bezig dus, maar ook een beetje werkontwijkend.
Oh Laaltje toch Ben heel benieuwd hoe laalbaby het had de eerste ochtend, en vind het zó lief van je moeder dat ze met je was gaan winkelen zodat je niet thuis de tijd zit weg te kijken.
Oh Laal graag gedaan hoor (baalde dat ik zo laat was). En ik ben ook heel benieuwd hoe mijn schoonzoon het gehad heeft (en of er geen kapers op de kust zijn ).

Enne mutsie met je nieuwe telefoon!

Elev wat rot man dat je zo snel last hebt van je lijf. Wel goed dat je gelijk aan de bel trekt en naar de fysio gaat.

Ik heb trouwens hier af en toe last van lekkage. Zag wel wat vlekjes op het hoeslaken dus helemaal droog blijft het niet maar het stelt volgens mij nog niks voor. Overdag niet in ieder geval, met uitzondering van die ene keer een paar weken geleden.
Ben trouwens onwijs misselijk vandaag. Echt niet normaal (erger dan de eerste weken) en heb ook last van een soort van opvliegers (nou heb ik ook wel warme kleren maar toch). Herkent iemand dit van rond de 27 weken?

Het liefst zou ik naar huis gaan maar ja dat is ook een beetje overdreven. Misschien ga ik zo wel even een frisse neus halen. Hopelijk helpt dat.
Och Laal, meid, ik kan me zo goed voorstellen dat je daar even heel emo van wordt... Het is ook zo gek dat je je kind ergens achter laat en hem na een paar uur weer op kunt halen. Maar het went, echt, en soms went het zelfs sneller dan je denkt. En straks als je weer aan het werk bent ben je zo druk dat je het af en toe gewoon vergeet.

Pien, ik kreeg even een deja-vouz van jouw berichtje. Dat misselijke gevoel had ik vooral in het begin, hing echt elke dag boven de pot, vreselijk. Maar dat ging na 12 weken weer over ongeveer. En tegen het einde kwam het weer terug met vlagen, dus in die zin herken ik het wel. En dan die opvliegers inderdaad, heb ze nu nog! Volgens mij word je tegen het einde zo misselijk omdat je baby steeds tegen je maag aanleunt, geen lekker gevoel. Frisse neus halen hielp me wel, vooral ook omdat je je dan lang maakt en die kleine wat meer ruimte heeft...
Ah ok Duft. Ik heb ook wel net geluncht inderdaad. Dus misschien zit het gewoon allemaal wat in de weg. Voel me gewoon helemaal beetje flupje sinds een paar uur.Yuk! Gelukkig kwam Pienmini lekker schopjes geven, met haar/hem alles goed.
Dat zijn goede berichten Pien! Maar misselijk zijn is niet echt leuk nee, helemaal niet als het aanvalsgewijs komt. Weet je wat ook wel eens kan helpen, een dropje of iets zouts, omdat het ook te maken kan hebben met een lagere bloeddruk. Aldus dokter Oetker.
*Gaat gelijk op zoek naar drop*

*Houdt van dit soort tips *
Hallo!

Hier een opgeluchte Laalmama het is helemaal goed gegaan (en Pien voor zover ik kon zien waren er geen kapers op de kust...althans niemand die ik waardig genoeg vind )! Ik kwam Laalbaby ophalen en de leidsters zeiden meteen dat het een ontzettend lief mannetje is...( duh...heeft ie van z'n moeder ). Hij heeft lekker geslapen en heeft netjes zijn flesje leeg gedronken. Hij moest heel even huilen toen hij naar bed ging, maar de leidster is even bij hem blijven zitten en toen sliep hij al snel is

Daarna heeft hij even in de swing gezeten...een soort automatisch schommeltje met muziek...Vond ie helemaal leuk. Ik voorzie nu alleen wel een Chiek-drama...straks vind hij de wipper thuis natuurlijk niet leuk meer

Ik ben echt opgelucht zeg, volgende week nog een ochtendje en dan de week daarna moet ik weer gaan werken. Deze maand is het nog niet zo heel druk, 3 of 4 kindjes maar...pas vanaf december wordt het drukker. Hopelijk is Laalbaby dan al lekker ingeburgerd en dan is het ook niet zo heel erg als het wat drukker wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven