LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
vrijdag 15 januari 2010 om 18:17
vrijdag 15 januari 2010 om 19:36
vrijdag 15 januari 2010 om 19:47
Goed plan Beng! Oefenen kan nooit kwaad.
Man is squashen, Meis ligt op bed en ik ga maar een filmpje kijken denk ik. Helaas hebben we helemaal geen chocolade meer. En geen ijs, en geen koekjes, en geen chips... Morgen is boodschappendag.
*ineens gaat lichtje branden* Ik ga maar warme chocomelk met slagroom maken! Altijd goed.
Man is squashen, Meis ligt op bed en ik ga maar een filmpje kijken denk ik. Helaas hebben we helemaal geen chocolade meer. En geen ijs, en geen koekjes, en geen chips... Morgen is boodschappendag.
*ineens gaat lichtje branden* Ik ga maar warme chocomelk met slagroom maken! Altijd goed.
vrijdag 15 januari 2010 om 20:08
Mien, ik vroeg me af hoe het nu gaat met slapen en voedingen... hoeveel voedingen krijgt meis nu, en van hoeveel? En hoelaat gaat ze de nacht in 's avonds? (wij zijn een beetje het ritme kwijt, ik twijfel of ik grote flessen moet maken, er eentje weg moet laten, de laatste voeding moet vervroegen/verlaten)
Doe je nog rijstebloem? En groenten/fruit?
vrijdag 15 januari 2010 om 20:41
vrijdag 15 januari 2010 om 21:02
Nee Chiek, koken kan echt niet nee Wat is er nu eigenlijk belangrijker.
Ben net nog even wezen winkelen...wilde nog een warme trui of een mooi vest en waar kom ik mee thuis...allemaal voorjaar en zomerspul
J'tje heeft plotseling koorts gekregen, Laalman belde toen ik aan het winkelen was...Hij heeft 39 graden koorts...ik geloof dat dat voor die kleintjes wel meevalt, maar wel even in de gaten houden. Het zal me niets verbazen als het met tandjes te maken heeft. Hij eet ook niet zo best en nu dan koorts. Het arme schaapje...
Ik ga film kijken met man!
X en tot morgen!
Ben net nog even wezen winkelen...wilde nog een warme trui of een mooi vest en waar kom ik mee thuis...allemaal voorjaar en zomerspul
J'tje heeft plotseling koorts gekregen, Laalman belde toen ik aan het winkelen was...Hij heeft 39 graden koorts...ik geloof dat dat voor die kleintjes wel meevalt, maar wel even in de gaten houden. Het zal me niets verbazen als het met tandjes te maken heeft. Hij eet ook niet zo best en nu dan koorts. Het arme schaapje...
Ik ga film kijken met man!
X en tot morgen!
vrijdag 15 januari 2010 om 21:24
quote:chica1978 schreef op 15 januari 2010 @ 20:08:
Mien, ik vroeg me af hoe het nu gaat met slapen en voedingen... hoeveel voedingen krijgt meis nu, en van hoeveel? En hoelaat gaat ze de nacht in 's avonds? (wij zijn een beetje het ritme kwijt, ik twijfel of ik grote flessen moet maken, er eentje weg moet laten, de laatste voeding moet vervroegen/verlaten)
Meis krijgt nu om 7 - 11 - 15 een fles van 180 + 6 scheppen. Dan om 19:30 een fles van 210 + 7 scheppen + 2/3 schepjes rijstebloem en dan om 22:30 (ongeveer, ligt eraan hoe laat we naar bed gaan) nog 90 + 3 scheppen. De flesjes gaan niet altijd op, behalve de rijstebloemfles. Na de rijstebloemfles gaat ze slapen, voor die fles hijsen we haar ook in haar pyjamaatje en lezen we nog een boekje voor. En ze slaapt door tijdens het flesje van 22:30, dus basically slaapt ze van 20:00 tot 7:00.
Geen groenten en fruit nog, dat was een éénmalige actie tot ze 6 maanden is.
Meis krijgt nu om 7 - 11 - 15 een fles van 180 + 6 scheppen. Dan om 19:30 een fles van 210 + 7 scheppen + 2/3 schepjes rijstebloem en dan om 22:30 (ongeveer, ligt eraan hoe laat we naar bed gaan) nog 90 + 3 scheppen. De flesjes gaan niet altijd op, behalve de rijstebloemfles. Na de rijstebloemfles gaat ze slapen, voor die fles hijsen we haar ook in haar pyjamaatje en lezen we nog een boekje voor. En ze slaapt door tijdens het flesje van 22:30, dus basically slaapt ze van 20:00 tot 7:00.
Geen groenten en fruit nog, dat was een éénmalige actie tot ze 6 maanden is.
vrijdag 15 januari 2010 om 21:25
quote:Peanutje schreef op 15 januari 2010 @ 20:41:
Ach arme Minie. Ik wou dat je hier was geweest. Ik lig hier in een suikercoma op de bank te wachten tot Pienman thuis komt. Heel veel gesnoept en daarna nog pizza gegeten en sla. Maar goed daar heb je natuurlijk helemaal niks aan. Hoop dat je nog iets te snaaien hebt gevonden. Ik had nog een beetje slagroomijs achter in de vriezer gevonden, heb er een hele flinke dot slagroom en hagelslagjes op gedaan.
Ach arme Minie. Ik wou dat je hier was geweest. Ik lig hier in een suikercoma op de bank te wachten tot Pienman thuis komt. Heel veel gesnoept en daarna nog pizza gegeten en sla. Maar goed daar heb je natuurlijk helemaal niks aan. Hoop dat je nog iets te snaaien hebt gevonden. Ik had nog een beetje slagroomijs achter in de vriezer gevonden, heb er een hele flinke dot slagroom en hagelslagjes op gedaan.
vrijdag 15 januari 2010 om 21:27
Ach arme J'tje....
Ik had ook onbedwingbare snaaidrang. Dacht dat ik zin had in zoet, maar niks was bevredigend. Witte chocola, gewone chocola, zoete limonade, boterwafeltjes, kruidkoek, druiven, mineola, banaan, vanillekwark. Alles geprobeerd
Net van pure ellende maar een zak bugles open getrokken en bij gebrek aan paturain heb ik roomkaas gemengd met bruschetta om erin te scheppen. En nu ben ik misselijk
Ik had ook onbedwingbare snaaidrang. Dacht dat ik zin had in zoet, maar niks was bevredigend. Witte chocola, gewone chocola, zoete limonade, boterwafeltjes, kruidkoek, druiven, mineola, banaan, vanillekwark. Alles geprobeerd
Net van pure ellende maar een zak bugles open getrokken en bij gebrek aan paturain heb ik roomkaas gemengd met bruschetta om erin te scheppen. En nu ben ik misselijk
vrijdag 15 januari 2010 om 21:34
vrijdag 15 januari 2010 om 21:35
Lidl heeft ze standaard in het assortiment en Aldi heeft ze soms, maar de lekkerste zijn van Jules Destrooper http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_Destrooper
vrijdag 15 januari 2010 om 21:40
http://www.destrooper.be/ ... iew/3_Natuurboterwafel/nl
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ook in combinatie met warme chocomel)
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ook in combinatie met warme chocomel)
vrijdag 15 januari 2010 om 21:45