LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Bedankt voor de leuke mailtjes! Ik ben er even weer vandoor voor vandaag, geloof dat ze alle schade nu weer in gaat halen want wil niet slapen, haha. Maar ze doet het weer helemaal, dus ga even lekker met haar gezellig doen want heb haar best gemist met al dat slapen. Tot morgen :-)
Hi DD, ik heb je nog een mail gestuurd net! Gezellige avond!
Laal, stond jij er ook met foto?

Mén, ik ging koken dat kan dus ook al niet meer tegenwoordig.....
Nee er kan niet meer gekookt worden hoor, dat kan echt niet
Puur om geen paniek te veroorzaken, ik en Pienmini in buik zijn er nog. Maar volgens mij is het fototopic iets spannender dan hier.

Zelf ook weinig te melden.
Haaai Pien, wat braaf dat je komt voldoen aan je meldplicht.

En ja het is verdacht stil hier sinds de start van het fototopic. Moet zeggen dat t bij mij niet zo leeft, "ken" niet zoveel medeforummers...
De B*ondolino is trouwens erg mooi vind ik, ben er superblij mee. En hij past Bengman en mij ook (zelfs met zwangere buik). Zal binnenkort bij mijn ouders even op zolder zoeken naar mijn babypop van vroeger, dan kan Bengman vast oefenen met het omknopen !
Goed plan Beng! Oefenen kan nooit kwaad.

Man is squashen, Meis ligt op bed en ik ga maar een filmpje kijken denk ik. Helaas hebben we helemaal geen chocolade meer. En geen ijs, en geen koekjes, en geen chips... Morgen is boodschappendag.

*ineens gaat lichtje branden* Ik ga maar warme chocomelk met slagroom maken! Altijd goed.
We hebben ook geen melk meer.
Mien, ik vroeg me af hoe het nu gaat met slapen en voedingen... hoeveel voedingen krijgt meis nu, en van hoeveel? En hoelaat gaat ze de nacht in 's avonds? (wij zijn een beetje het ritme kwijt, ik twijfel of ik grote flessen moet maken, er eentje weg moet laten, de laatste voeding moet vervroegen/verlaten)

Doe je nog rijstebloem? En groenten/fruit?
Ach arme Minie. Ik wou dat je hier was geweest. Ik lig hier in een suikercoma op de bank te wachten tot Pienman thuis komt. Heel veel gesnoept en daarna nog pizza gegeten en sla. Maar goed daar heb je natuurlijk helemaal niks aan. Hoop dat je nog iets te snaaien hebt gevonden.
Nee Chiek, koken kan echt niet nee Wat is er nu eigenlijk belangrijker.

Ben net nog even wezen winkelen...wilde nog een warme trui of een mooi vest en waar kom ik mee thuis...allemaal voorjaar en zomerspul

J'tje heeft plotseling koorts gekregen, Laalman belde toen ik aan het winkelen was...Hij heeft 39 graden koorts...ik geloof dat dat voor die kleintjes wel meevalt, maar wel even in de gaten houden. Het zal me niets verbazen als het met tandjes te maken heeft. Hij eet ook niet zo best en nu dan koorts. Het arme schaapje...

Ik ga film kijken met man!

X en tot morgen!
quote:chica1978 schreef op 15 januari 2010 @ 20:08:

Mien, ik vroeg me af hoe het nu gaat met slapen en voedingen... hoeveel voedingen krijgt meis nu, en van hoeveel? En hoelaat gaat ze de nacht in 's avonds? (wij zijn een beetje het ritme kwijt, ik twijfel of ik grote flessen moet maken, er eentje weg moet laten, de laatste voeding moet vervroegen/verlaten)

Doe je nog rijstebloem? En groenten/fruit?

Meis krijgt nu om 7 - 11 - 15 een fles van 180 + 6 scheppen. Dan om 19:30 een fles van 210 + 7 scheppen + 2/3 schepjes rijstebloem en dan om 22:30 (ongeveer, ligt eraan hoe laat we naar bed gaan) nog 90 + 3 scheppen. De flesjes gaan niet altijd op, behalve de rijstebloemfles. Na de rijstebloemfles gaat ze slapen, voor die fles hijsen we haar ook in haar pyjamaatje en lezen we nog een boekje voor. En ze slaapt door tijdens het flesje van 22:30, dus basically slaapt ze van 20:00 tot 7:00.

Geen groenten en fruit nog, dat was een éénmalige actie tot ze 6 maanden is.
quote:Peanutje schreef op 15 januari 2010 @ 20:41:

Ach arme Minie. Ik wou dat je hier was geweest. Ik lig hier in een suikercoma op de bank te wachten tot Pienman thuis komt. Heel veel gesnoept en daarna nog pizza gegeten en sla. Maar goed daar heb je natuurlijk helemaal niks aan. Hoop dat je nog iets te snaaien hebt gevonden. Ik had nog een beetje slagroomijs achter in de vriezer gevonden, heb er een hele flinke dot slagroom en hagelslagjes op gedaan.
Ach arme J'tje....

Ik had ook onbedwingbare snaaidrang. Dacht dat ik zin had in zoet, maar niks was bevredigend. Witte chocola, gewone chocola, zoete limonade, boterwafeltjes, kruidkoek, druiven, mineola, banaan, vanillekwark. Alles geprobeerd

Net van pure ellende maar een zak bugles open getrokken en bij gebrek aan paturain heb ik roomkaas gemengd met bruschetta om erin te scheppen. En nu ben ik misselijk
Had ik dat allemaal maar in huis... Maar is misschien maar beter voor de lijn. Eigenlijk moet ik nog even Wii fitten, maar ik heb geen zin om dat hele ding aan te gaan zetten enzo.
Weet je dat ik trouwens geen idee heb wat boterwafeltjes zijn? Ik moet steeds aan deze denken:

Ik zat eigenlijk te balen omdat er niks lekkers in huis was Maar dat was dus vooral omdat ik niks echt lekker vond....eigenlijk heb ik zin in studentenhaver of cranberrymix. Lekkere ongezouten noten met iets zoetigs van rozijnen of cranberry's erdoor. Mja, dat heb ik nou net niet in huis...
Nee dat zijn boterbabbelaars Mien. Die vind ik niet lekker. Boterwafeltjes zijn flinterdunne roomboterkoekjes, beetje krokant. En die zijn heerlijk met slagroom.
Lidl heeft ze standaard in het assortiment en Aldi heeft ze soms, maar de lekkerste zijn van Jules Destrooper http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_Destrooper
http://www.destrooper.be/ ... iew/3_Natuurboterwafel/nl

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (ook in combinatie met warme chocomel)
Hmmmm cookies!
Oh Meis deed vandaag nog iets té schattigs: ze zat bij Man op zijn arm en hij draaide naar mij toe. Zodra ze mij zag begon ze gewoon hardop te lachen! We hebben een filmpje gemaakt, ik zal eens kijken of de YouTube goden mij goed gezind zijn.
en voor Miniemeis.... flirtende tante, pakt iedereen in!
Goed, linkjes naar de filmpjes staan op de groep, hopelijk doen ze het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven