LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
dinsdag 19 januari 2010 om 21:22
dinsdag 19 januari 2010 om 21:22
Als ik werk dan eet ik een appel met magere yoghurt 's morgens. De smoothie is echt van de laatste maanden. Ik lustte helemaal niks 's morgens en zo krijg je gelijk een bom kcals binnen op een makkelijke manier. Gewoon vloeibaar en zo op te slobberen. Gelijk de vitaminepillen erbij wegwerken en de basis voor de dag is gelegd.
dinsdag 19 januari 2010 om 21:23
Da's ook lekker idd, met yoghurt. Maar meestal at ik bij m'n shakie al een bakje yoghurt met muesli. Tegenwoordig ook nog wel vaak hoor, maar meestal gewoon een boterham. Ik heb dus suikervrij brood gevonden (m'n nicht "ons brood is ook suikervrij hoor, er zit honing in!" blegh) maar dat is wel heel grappig brood:
dinsdag 19 januari 2010 om 21:34
Even ego nu...
We komen net weer bij de HA-post vandaan. Jeetje kon vandaag niet goed drinken omdat slijm slikken en drinken niet samengaan. Daarnaast is hij aan de diarree door het kuurtje wat hij krijgt. We belde dus even voor wat tips, maar ze wilden J'tje toch nog even zien voor de zekerheid.
Hij is nog niet aan het uitdrogen, maar de arts kon wel zien dat hij minder vocht binnenkrijgt. We hebben weer wat tips en trucs die hopelijk wel gaan werken. Als dat hele slijm-gedoe nog erger wordt of niet beter is binnen nu en een paar dagen...dan gaan ze mijn lieve popje opnemen in het ziekenhuis. Nou daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij snel weer opknapt!
Nu gaan we proberen om nog een klein flesje te geven en dan snel naar bed. Ben helemaal doodop.
Dikke X
Enneuh Pien, mijn foon staat aan hoor...je gaat tenslotte bevallen vannacht
We komen net weer bij de HA-post vandaan. Jeetje kon vandaag niet goed drinken omdat slijm slikken en drinken niet samengaan. Daarnaast is hij aan de diarree door het kuurtje wat hij krijgt. We belde dus even voor wat tips, maar ze wilden J'tje toch nog even zien voor de zekerheid.
Hij is nog niet aan het uitdrogen, maar de arts kon wel zien dat hij minder vocht binnenkrijgt. We hebben weer wat tips en trucs die hopelijk wel gaan werken. Als dat hele slijm-gedoe nog erger wordt of niet beter is binnen nu en een paar dagen...dan gaan ze mijn lieve popje opnemen in het ziekenhuis. Nou daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij snel weer opknapt!
Nu gaan we proberen om nog een klein flesje te geven en dan snel naar bed. Ben helemaal doodop.
Dikke X
Enneuh Pien, mijn foon staat aan hoor...je gaat tenslotte bevallen vannacht