LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
en wat is een OCD?
Ik ga nog maar eens een stukje chocoladeletter pakken (nog 74 te gaan....)
posts dus, geen chocoladeletters
OCD is Obsessive Compulsive Disorder
gaat best lekker zo in m'n eentje
Ah, haha, ja hoor, ik zal het netjes houden in deze volgorde en met deze kleurtjes. Iemand nog een suggestie voor een vervangende kolom voor piesdag? die hebben we toch de komende 7 maanden niet meer nodig.
En het was inderdaad heel bijzonder om te zien, en voor ons ook wel mooi natuurlijk, want ja, we zijn nu eenmaal medgeeks.

Dat kindje deed het op zich heel goed, was niet te klein door een aandoening maar door de conditie van de moeder. Zal op de groep even een stukje uitweiden, maar dat is te privé voor hier.
Ipv van piesdag start ronde 2 invullen? Van Mien weten we al dat t augustus/september 2010 weer van start gaat en Laal heeft voorjaar 2011 laten vallen.
Neem, Pienman kon met ongeveer 21 weken Pienmini voelen. Heel even maar, maar toch.
Bengman voelde Bengel ook al met 20 weken, hele lichte blubjes, maar toch!
En ik voelde zelf al wat met 15 weken! dus misschien dat het bij jouw ook niet meer niet zo lang duurt Neem!
Het gaat goed he Sproet! Bijna volgeklept dit topic. Duurt niet lang meer. Elev komt niet helpen helaas, die is naar de film. Neempje heeft ons wel gezelschap beloofd. En misschien komt Luus ook nog ff langs??
Mmmmm vind dat wel een beetje too much zo'n ronde 2 kolom. Maar goed dat is mijn mening.

Enne ja Mien, doe je verhaal maar even op de groep. En laat even weten waar, dan ga ik dat niet lezen.

Wel heel tof voor je overigens.
En aan wie hebben jullie het trouwens allemaal verteld afgelopen weekend? Vertel je het nu al aan iedereen (behalve op je werk misschien)? Of alleen nog aan familie en goede vrienden?
Ik voelde wat met ik geloof 16/17 weken en Minieman een weekje of 2 daarna al.

Casus staat op de groep!
Sproet foei!!! Jou met een W?

(dit berichtje is puur om jou een plezier te doen om het topic te vullen, dat snap je )
We kunnen de kolom ook laten vallen natuurlijk. En straks hebben we helemaal geen tabel meer nodig, in september zo'n beetje als Minius er is!
Ja Beng, hij gaat lekkerrrr!

En Neem, misschien dat jij je beroemde monsterposts even op kan splitten vanavond?
Pien, het loopt goed af hoor. Maar het staat iig bij privedingen.
Ooh als Neem haar monsterpost gaat splitsen in een zin per bericht dan hebben we t topic zo vol. Een monsterpost is genoeg dan.
Hey maar Beng, in september ben ik misschien al wel weer zwanger of iig aan het proberen!
quote:Peanutje schreef op 19 januari 2010 @ 20:47:

Sproet foei!!! Jou met een W?

(dit berichtje is puur om jou een plezier te doen om het topic te vullen, dat snap je )Hahaha, thanks!
Ja da's waar! Dus we kunnen niet zonder tabel.... Hmm. Heb jij dan een suggestie als vervanger voor Piesdag? (behalve ronde 2)
Schrik me net helemaal het leplazerus! Ik hoor de kat springen en meteen daar achteraan gepiep. Heeft 'ie een nieuw speeltje ontdekt dat mijn tante heeft meegnomen, pfiew, klonk net als een klein vogeltje.
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 20:49:

Ja da's waar! Dus we kunnen niet zonder tabel.... Hmm. Heb jij dan een suggestie als vervanger voor Piesdag? (behalve ronde 2)Hobby's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven