LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
quote:Minie86 schreef op 19 januari 2010 @ 20:48:

Pien, het loopt goed af hoor. Maar het staat iig bij privedingen.

Heel lief maar ik geloof dat het bij dit soort verhalen niet zo zeer om de afloop gaat bij mij momenteel. Maar nogmaals ik ben er een beetje hypergevoelig voor momenteel geloof ik.

Enne let's just drop die kolom. Of gewoon zo laten staan voor het geval we het nooit meer zo krijgen.
Whahahaha, hobby's ! Volgens mij heeft jouw hobby iets met de piesdag te maken
Wow als we in dit tempo door blijven gaan, dan vullen we zelfs nog een nieuw topic voordat Pienminie er is! (we verslaan bijna dat foto-topic, gebeurt dara trouwens nog wat, of is iedereen voorbij al gekomen?)
quote:Peanutje schreef op 19 januari 2010 @ 20:52:

[...]

Enne let's just drop die kolom. Of gewoon zo laten staan voor het geval we het nooit meer zo krijgen.Dat risico is best groot gok ik zo.... Ik kan het iig niet fixen.
Sproet als toekomstig topic hoofd mag jij het eigenlijk gewoon invullen natuurlijk.

Maar dan stem ik ook alvast voor hobby's of beter nog wat eten we die dag. Dat houdt jou dan ook lekker bezig elke dag.
Ik kan hem wel effe weghalen als jullie willen, dan kan Sproet hem zometeen gewoon kopieren.
Volgens mij blijft iedereen voorbij komen in dat foto topic omdat er altijd wel weer iemand is die iemand's foto heeft gemist.

Zo ging het in deel 3 in ieder geval wel.
Nee, hoor niet weghalen Mien, ik verzin er wel iets op!
wat eten we vandaag! Fulltime job voor Sproet!
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 20:59:

wat eten we vandaag! Fulltime job voor Sproet!

Nou ja voorlopig, tot ze iets beters gevonden heeft.

Sorry Sproet.
Tssssk, we zijn lekker op dreef vanavond!
HOHOHO ik kom even ingrijpen

nee hoor, ik dacht dat jullie de tabel wilden gaan afschaffen!!!! maar gelukkig blijkt het allemaal op een vergissing te berusten. Het gaat slechts om een kolom pfieuw...

Hmm mijn monsterposts blijven een beetje achterwege he? Ben niet helemaal mezelf en lange stukken typen heb ik even geen energie voor, oid. Flauwe smoes he?
Weet je wat lekker is? Ik ben helemaal van het zelf maken van sapjes en milkshakes (okee laatste categorie is niet echt gezond dus maximaal 1 x per week..) Héérlijk! We hebben een prima blender waar ik nu heul blij mee ben. Ik heb nu een sinaasappel, appel, banaan sapje. Mjammm
Oh, heerlijk Neem! Wij maakten in NL ook (bijna) iedere dag een shakie. Meestal sinas, banaan, ananas/mango. Maar we hebben hier geen sinaspers (en ik heb ook nog geen perssinaasappelen kunnen vinden). Heel gezond ook!

En Beng en Pien voor de fulltime job
Blender of echt een sapcentrifuge Neem?

Een appel of sinaasappel in de blender lijkt mij vies. Dan houd je toch harde stukjes van het klokhuis of de schilletjes?
Sproet iedere dag?! Wanneer deed je dat dan? Lijkt me 's ochtends het lekkerst maar ook zo'n gedoe op de vroege ochtend.
Je gooit toch geen hele appel in de blender!
Sinaasappelsap eerst persen. Wij deden het met een staafmixer en je houdt inderdaad wel ieniminie stukjes mango of ananas over.
Ja hoor, gewoon 's ochtends! Om de beurt (meestal ik ). Zo gepiept: 3 sinaasappels persen, in litermaat gooien, banaantje erbij en een kwart ananas (kun je ook meteen helemaal schillen en de stukjes in een bakje in de koelkast bewaren, scheelt werk) en dan de staafmixer er op!
Ik maak elke ochtend met de blender een smoothie van banaan, magere yoghurt en een vers sapje uit de koeling van de supermarkt. Maagzuur gegarandeerd
En nee, geen hele appel natuurlijk met klokhuis en al
Oh ja oeps, je kunt zo'n ding natuurlijk gewoon schillen en in stukjes doen. Duh!!!

En die sinaasappels dan? Die pers je dan gewoon eerst?
Da's een sapcentrifuge, daar kun je hele appels ingooien. Kun je ook wortelsap maken, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk (yuk, yuk, yuk)
Mmmmm ben meer van het bakje muesli met melk. Dat is nog sneller. Maar niet zo lekker als zo'n smoothie.

Moet ook eerlijk zeggen dat als ik werk ik weinig fruit in huis haal want dat eet ik dan op mijn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven