Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Sta ik net met alle boodschappen (twee tassen vol met koelkastspul) bij de voordeur, heb ik geen sleutels!!

Poort wel open, dus de spullen in de diepvries opgeborgen (tis hier al 30 graden) en eerst ouders gebeld. Neemt niemand op. Zus dan. Ook niet.

Shit, vloek, tier, baal... !!!!

Nergens ligt een reservesleutel, want dat vindt R. niet verantwoord, gofferdegoffer &%@#* (had ik in mijn oude huis altijd wel achter thuis, ook vaak nodig gehad).

Nou, daar zat ik dan te balen en te koekeloeren. Ineens voel ik een bobbel in mijn broekzak. Ik dacht nog: "Huh, pepermuntjes? Nou, in ieder geval nog iets te snoepen".

Waren het de sleutels!!!

Wat ben ik toch een stomme doos, hahahahahaha!
Meld me ff snel, moet nog naar de winkel.

Vakantie is hier begonnen.

Oudste heeft haar zwemdiploma A gehaald.

Toosje gefeliciteerd.

Cake fijn dat Apie weer thuis is.

Verder iedereen veel plezier van dit weer dit weekend !
Naski heeft ook acuut last van zwangerschapsdementie! Geen ontkennen meer aan, vanaf wordt álles anders!
Mel, gefeliciteerd met oudste!!!
gefeli met zwemdiploma!

sterkte met kater!

kwartje al gevallen, carrera?

hier dus al verstreken bm-mond, 3cm ontsluiting en een lekkere poer-beurt achter de rug! die kleine gaat die historische dag gewoon buitenbuiks meemaken hoor!!! 10-07-10, mooie datum toch???
Jaaaaa, jullie spruit is straks gewoon aanwezig bij de finale hoor, Moom

Zwemdiploma, Mel! Mooie mijlpaal, gefeliciteerd!!

Sproet, ja, misschien wel zwangerschapsdementie

Heb jij er ook last van? Of de anderen?
tyfus wat is het warm!
Jeej Momo

Echt waar, ik zoek me rot, weet nu dat momo raar, zoet lievelingseten heeft, ook graag ronde broodjes met een gat in't midden eet en val bijna in slaap als ik de schaapjes probeer te tellen.. Of gaat et om Ward?

Nas, hier hard gelachen om je sleutels-verhaal
Ow ik denk dat de nesteldrang heeft toegeslagen, heb net de babykamer gesopt en daar ramen gelapt! en mijn handen jeuken om vast de kleertjes in de goede kast te leggen..
jeuj Moom, het begin is er al! 3cm, je zit al bijna op de helft!!
had ik al gezegd dat het warm is? Vind er niets aan ff vandaag :(

J. ook vet aan de dunne dus die heeft al 2 keer onder de douche gestaan vandaag.

En mn conditie is weg, zomaar verdwenen, even naar de stad fietsen en ik ben een wrak, zweten en hijgen is het enige wat ik nog kan.
Jemig Cake....... Wat ben jij dom zeg

Oke typ dan alleen haar voornaam in bij zoeken, kijk in het blokje... Wat zie je?

Nut, motherholyfuckingchrist in the hell, je hebt helemaal gelijk! En dan valt het hier aan de kust zogenaamd nog mee.... Ik word alleen maar heel beroerd van deze warmte...
ga maar douchen en slapen ofzo
Wacht ook maar Plakkie, ik hyve het je wel!
Thnx Mar!

Ik zat maar naar Dirk te zoeken en te zoeken...
Hahah, is het kwartje gevallen Cake?

Ik wou nog even zeggen dat ik je boom en teigetje echt prachtig vind. Gelukskind dat daar lekker bij mag slapen!
Cake ook al zo'n gevalletje hersenverweking ten gevolge van de zwangerschap, heerlijk!

Momo al 3 cm!! Dat geeft de burger moed! Is al dat gerommel zeker niet voor niks geweest! Laat nu de weeën maar komen!
Ik vind 10-7-10 zeker een hele mooie datum om geboren te worden! Ik kan ook wel voor 11-1-11 gaan! Wordt Sjaak alleen wel 7 weken te vroeg geboren. Maar niet dan he?!
Jeee Momo al 3 cm! Morgen maar doen dan! Laat die weeen maar komen dan he!

Pfff moet er niet aan denken met dit weer!

Ik ben zo moe meiden, zit hier op mijn werk in de stikhitte en kan gewoon amper typen. Zelfs mijn vingers willen niet meer.
hihihi cake wel leerzaam he, zo'n dagje profiel loeren we gaan je straks nog overhoren ook hoor!!!
ooooh, 11-1-11 is ook mooi, marielle! al is 11-2-11 mss verstandiger...

ze hebben SSTT/WARD goed wakker gepord zeg, met dat poeren. poeh hee, zit me een partij te draaikonten!
Draaikonten hebben we niks aan. Kramp moeten we hebben!
Het is zo warm !!!!

(maar we klagen niet , we hebben vakantie)

Straks jongste wakker maken en snel naar het zwembad.

Eerst zo de auto even uit de brandende zon rijden en in de schaduw zetten...

ben ik wel een beetje laat mee.
ja het bericht is erg mooi gedaan

pff we moeten wel eerst die warme temperaturen door slaan
??

Wat wil je, watwilju? Wil je ook in de tabel? Sproet we hebben een nieuw lid (denk ik).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven