Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Iemand een lekker recept voor een hartige taart ?

Heb er wel zin in morgen, maar weet niet wat ik zal maken
Even voor de tabel:

21 juli VK , 25 juli - 1 aug vakantie, 3 aug 20 weken echo.
Vroeg me vandaag al af wanneer de 20w-echo zou zijn, Mel!

Enne, dat is meteen een goede tip voor iedereen voor als ik op vakantie ben: Wil je iets in de tabel veranderd hebben, maak het vet in je tekst!!

Kan ik teruglezend de belangrijkste dingen er meteen uit pikken!
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een meisje ga krijgen.

Gek is dat he ? Bij beide andere kinderen heb ik het altijd goed gehad (mijn voorgevoel). Zo hadden we bij oudste een mooiere meisjes naam en het werd een meisje. Bij jongste had ik een mooie jongsnaam en jongen.

En bij deze ligt de meisjes naam ook al klaar, na de 20 weken echo gaan we wel nadenken over een jongens naam als dat nodig blijkt.
Ben benieuwd naar de naam, Mel, weet nog wel dat je een mooie meisjesnaam had voor zoon destijds. Is die het?
Nee, dat wordt de 2de naam.

Nu hebben we J****** (over een minuut ofzo haal ik het weg), tweede naam M*****.

Jongen waarschijnlijk S*****, maar dat ligt nog niet vast.
Mooie namen!
Ik vind de tweede naam inderdaad nog steeds heel mooi!
Thnx, zijn jullie al uit de naam trouwens ?
Yep!

Maar mag hem van M. niet meer online gooien!
Ik lees hem wel hyves eind november
Zeker weten! Tenzij er alsnog een piemeltje aan blijkt te zitten, haha!
Lees net op babyb. dat ik nu al dikke voeten moet hebben (yeah sure) en dat ik volgens de dames daar de baby uitwendig zou moeten kunnen voelen pffff mag blij zijn als ik inwendig 3 keer per week iets voel.
Tssss... je bent nu gewoon al een ontaarde moeder! Of op zijn minst een ontaarde zwangere!
O jee, ik moet al melk gaan geven inmiddels!

Ik dacht dat koeien alleen maar melk gaven!
Toos ik heb je geloof ik ook gevonden op Hyves! Heb gevraagd om vriendjes te worden, ik sta op de foto met een bos bloemen!
ooh kijk ben ik niet de eeniste ...ja klinkte raar..ik geef nog geen melk...dadelijk is kindje er en dan denkt hij of zij ...hey ? waar is ,me eten... maar kan goed zijn in week 26 dat ik wel melk krijg ja je weet het niet..

maar besta het kans dat je geen melk kan geven of moet het echt uitzondering zijn ?nou mensjes even me ventje huis gooien hij gaat na zijn werk toe(is nu even drukjes) maar hij is vanmiddag thuis..

???? Dus....
Je kan ook te veel spaties ge bruiken...

is niet leuk voor moeders die geen of weinig melk kan geven uit borsten als ze borst voeding willen geven

ik zou wel borst voeding willen geven...en ja als het niet gaat met verband: te weining ofzo dan zal ik over moeten gaan naar fles melk..

maar dat gaat ook niet zo maar in 1 2 3 denk ik want ja als de kraamverzorgster of verloskundige kindje aan legt aan je borsten..moet het goed doen(ik heb een echt heel heel oude spectrum boekje) dat boekje komt uit ja midde eeuw..maar er staat wel duidelijk plaatsjes over borst voeding..als kindje aan de tepel lig goed en fout....

maar hoopelijk worden we goed uit gelegt voor dat echt ga gebeuren....ik ga ook curus volgenden...maar dat kan in september...ach dan zit mn ukkie nog in mn buik...
????

Wat een mooi voorbeeld weer.

En wat vertel je me nou Sproet, geef jij nu nog geen melk. Als dat maar goed komt straks. Anders denk je kindje strax egt: hey ? waar is, me eten ...
Ja precies! Maak me nu al zorgen!

En ik heb ook alleen maar boekjes uit de midde eeuw! Hoe moet dat nou???
Tjopnge jonge jonge waar maken die mensen zich druk om !

Kan altijd nog wel als kind eruit is.
Of moet ik dan toch een curus volgenden??
Hier ook nog geen olifantenpootjes en dat voelen komt vanzelf Mel-Y (maar dat wist je al lang). Ze lopen elkaar daar soms flink op te naaien, t lijkt z2010 wel. Welke namen hebben jullie? Mag ik het ook weten?

Had net weer zwschapsgym, was wel gezellig... Na de vakantie pas weer heen.
Sproet, wat een juweeltje tover je weer tevoorschijn!
Alle eer gaat naar de auteur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven