Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Zeg Nut, konden jullie ook zwemmen op straat? Zie net op nu.nl foto's van groningen.. Heftig!
Mooi zo Maliboo!!!

Ik zat eerder ook altijd heel laag met luisteren, als je dat niet weet, vind je hem inderdaad niet!

Hmm, buienradar geeft nu weinig aan de komende 2 uur, terwijl de 24-uurs verwachting nog op bakken onweer staat rond 20:00... Geen idee wie er gelijk gaat krijgen!
wie zin heb: op 'mijn' andere topic heb ik verhaaltje getiept.

nut, heb je er al zin an????
Mooi verhaal Moom! Wat ging het snel allemaal zeg. Hoop dingetjes die je dus niet meegekregen had. Fijn dat uiteindelijk alles goed is gegaan! Nu lekker genieten he!
Momo

(Ik hartje bevallingsverhalen, en wat doet A. het goed!)
Goedenavond!

Ik kon eerder weg, heerlijk! Was vorige week bij de bedrijfsarts geweest vanwege stress en enorme werkdruk op werk (halve team heeft burn out) Ik wil me niet ziekmelden, maar gewoon keihard doorgaan wilde niet meer. Dus had toen al advies gekregen om af en toe eerder naar huis te gaan. Vandaag had mijn lokatiehoofd het nog eens benadrukt. Dus lekker op tijd naar huis. Moet nu ook echt een stapje terug doen, want heb nu genoeg stress vanwege het zwanger blijven.

Wat leuk dat er een aantal me hebben toegevoegd op hyves.

Sproet, mooi he die krullen! Als baby had ze al flink veel haar, maar nu heeft ze zo'n mooie bos rode krullen.

Fee leuk dat je ook rijdt! Vind mijn paard ook stoer!

Momo welk topic?

Nut hoe gaat het bij jullie? In Groningen zelf is enorme overlast zag ik op het nieuws. Alles goed bij jullie?
Maliboo, gelukkig is alles goed met de kleine! Hele opluchting!
Toosje, dat topic van Momo zijn de "buren", die nu het topic "Boy and boy" hebben.

Momo schrijft bij beide, vandaar.

Weet je meteen waar we het over hebben als we het over de buren hebben, haha!
@Fee, heerlijk vooruitzicht je naar Curacao. En goed uit dat je die operatie hebt verzet naar september. Kan je iig echt genieten tijdens je vakantie. En die 2 weken maakt ook niks meer uit, toch.

Maliboo, gefeliciteerd met je mooie echo.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Geen teleurstelling aangezien we in onze rustperiode zitten, maar wel veel te vroeg. Deze keer een cyclus van 20 dagen. Begrijp er geen hol meer van. Is eigenlijk nooit meer constant die 28 dagen geweest (na de mk en asherman) zoals voorheen.

Toosje, de hyves-uitnodiging is van mij.
Maliboo, gelukkig was op de echo alles goed, wel fijn dat je zelf het hartje wel gehoord had.

Mariëlle, joehoe een hartje (en maar 1 ! ).

Wanneer mag je weer op echo ? over 2 weken ?
Zie dat je het nieuws wereldkundig hebt gemaakt Maliboo, leuk.
Vera, 20 dagen? Das maf!

Hoe bevalt de nieuwe schildklier-medicatie? Bijwerkingen?

En is de zaadtest inmiddels geweest, trouwens? (zag hem nog in het schema staan, vandaar)
Ik blijf deze trouwens leuk vinden:

Sproet, het is een verhoging van de medicatie die ik al had. Na 4 tot 6 weken zou ik er iets van kunnen merken, lekkerder in m'n vel zitten. Half aug moet ik bloed prikken dus dan weet ik iig of de waardes goed zijn en ik door kan blijven gaan met die dosering. Kwakkie ligt in het lab. Heb me nog nooit zo raar gevoeld om iets af te geven bij dat loketje Vrijdag kan S bellen voor de uitslag. Best wel spannend eigenlijk. Maar eerst donderdag beginnen met m'n nieuwe baan. Zin in!
dat 2e plaatje Sproet whahahah Nou, is maar goed dat de gyn had gezegd dat hij niet moest verwachten dat hij het potje helemaal vol zou krijgen. Hij zei, zeg ik er altijd maar van tevoren bij. Anders krijgen die mannen zo'n deuk in hun ego

pfff.. ben trouwens blij dat S niet zo'n grote zak heeft.
Vrijdag uitslag, ben benieuwd!

En een vol potje zou wel wat ogen doen uitpuilen, denk ik zo, haha!
Hihi, geen idee hoe Google hierbij kwam, maar leuk is ie wel!

Leuke combi ook!

hahah Maffe Sproet
Wie, ik? (heilig boontje-modus aan)
Veer balen zeg van je ongesteldheid! Al heb je natuurlijk wel even rust maar toch. Vooral stom van je wisselende cyclus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven