Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:Marielle1410 schreef op 13 juli 2010 @ 08:47:

Goeiemorgen meiden!

Zweef je al?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Neuj... Ik ben misselijk, heb pijn in mijn rug en ik moet op mijn twee buurkinderen van 6 en 10 passen. Die twee kunnen elkaar het leven alleen maar zuur maken, dus van zweven is geen sprake...

Ik zweef pas na de 9 weken echo...

Gister nog met de vk-praktijk gebeld. Ik woon in een durp, dus ze kenden mijn verhaal... Hoefde ook niks uit te leggen kreeg alleen maar applaus!

23 juli dus echo bij de gyn en 27 juli echo bij de vk... Tja, na zoveel ellende verdien je wel eens een extra echo toch?!

Gister zijn J. en ik zelfs uit de doopnamen gekomen... We zijn rap!
Kom maar op met die echo's Mariel, dat heb je zeker verdiend.

Lees nog steeds mee en schrijf af en toe iets onzinnigs, maar omdat we hebben besloten er minstens nog 1 (en waarschijnlijk 2) rustmaand aan vast plakken en de struisvogelpolitiek me goed afgaat ben ik hier niet heel vaak te vinden.
quote:Marielle1410 schreef op 13 juli 2010 @ 09:50:

Neuj... Ik ben misselijk, heb pijn in mijn rug en ik moet op mijn twee buurkinderen van 6 en 10 passen. Die twee kunnen elkaar het leven alleen maar zuur maken, dus van zweven is geen sprake...

Ik zweef pas na de 9 weken echo...

Oh....

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ben de oude serie Babyboom aan het kijken, best leuk/interessant (kan even het goede woord niet vinden). Ook heel herkenbaar hoor.
Herken het hoor Mar. Ik begon ook een beetje te zweven na de 9,5 week....en inmiddels komen mijn voeten helemaal niet meer op de grond
Car, las daar van de week iets over op het forum hier. Zat ook al te denken om het te gaan kijken....kan dat gewoon op uitzending gemist?
quote:maliboo schreef op 13 juli 2010 @ 11:15:

Car, las daar van de week iets over op het forum hier. Zat ook al te denken om het te gaan kijken....kan dat gewoon op uitzending gemist?

Hier is de link:

Babyboom

Ik had niks te doen, niks op tv en het kijkt best lekker weg. Heb het laatste jaar meer van dit soort programma's gevolgd. (Generatie 2010, Baby te huur, Verloskundigenpraktijk) Heerlijk mutserig eigenlijk.
God, ik moet gewoon janken van sommige stukjes.
haha hormonen car

Generatie 2010 heb ik ook zitten volgen ja. Best leuk. En inderdaad hier ook soms tranen toen hoor met de bevallingen enzo.
quote:maliboo schreef op 13 juli 2010 @ 11:23:

haha hormonen car

Je zou toch zeggen dat ik onderhand wel uitgehormoneerd ben.

Generatie 2010 was leuk ja, toen liep ik zelf met een toeter natuurlijk.
Ik had toen net een miskraam gehad dus voor mij was het wel confronterend. Had daar zelf zo graag willen liggen! Maar nog even en dan komt onze grote wens uit!
Hallo dames, wat gaat het eigenlijk goed hier zeg! Maliboo, ik zag het al op hyves, nu mag iedereen het weten, gefeliciteerd meid! Echt super!

Ik ben net een beetje van de schrik bekomen, wilde de ventilator (vrij groot ding) naar beneden hebben, maar had ik beter niet kunnen doen. Ben met ventilator en al van de trap gevallen. Niet op mijn buik, vooral mijn heup, knie, been en elleboog doen zeer. Ik heb burmpje net al weer voelen schoppen, dus denk dat hij ok is.
quote:maliboo schreef op 13 juli 2010 @ 11:29:

Ik had toen net een miskraam gehad dus voor mij was het wel confronterend. Had daar zelf zo graag willen liggen! Maar nog even en dan komt onze grote wens uit!
Ambroos, wat een eng verhaal weer. Bel je niet even de vk voor de zekerheid?
quote:Carrera schreef op 13 juli 2010 @ 11:35:

Ambroos, wat een eng verhaal weer. Bel je niet even de vk voor de zekerheid?ja ik weet niet of dat overdreven is...
Nee, dat is absoluut niet overdreven!
quote:ambrosia9 schreef op 13 juli 2010 @ 11:36:

[...]

ja ik weet niet of dat overdreven is...Ze zeggen altijd: beter 10x teveel dan 1x te weinig bellen.
Bellen nu! Ben je gek geworden! Van de trap afvallen is absoluut een reden om wel te bellen! Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar een bloeding of weet ik veel wat heb je ook zo opgelopen! Dat vind de vk ook niet overdreven hoor!
Hup Ambroos bellen! NU!
Ok ik heb direct maar even gebeld, ze was ook blij dat ik belde. Omdat ik niet op mijn buik gevallen ben is er waarschijnlijk niks aan de hand. Maar ik moet wel even rustig aan doen omdat het toch een heftige beweging/schok is. Als ik harde buiken heb vanmiddag moet ik bellen, dan wil ze me wel graag even zien.
Al is het alleen al voor je eigen geruststelling!

(Ik ben zelf met Lien van de trap gevallen toen ze 3 weken oud was... Wat een horror was dat zeg! Ik had zelf heel erg veel pijn, maar ik zag hoe Lien met haar hoofd op de rand van de trap smakte, dat deed veel meer pijn dan die verstuikte pols die ik had! Ik heb haar vastgeklemd en heb in een hoekje onbedaarlijk zitten huilen. Lien griende alleen maar van de schrik en er was niks aan de hand, maar men wat voelde ik me toen schuldig en een verschrikkelijke moeder zeg. Ik krijg er nog tranen van in mijn ogen...)
Goed gedaan ambroos!
Goed zo!

Verwen jezelf dus maar lekker. Voetjes omhoog, tijdschriftje erbij en écht rustig aan doen.
Goed zo Ambroos. Hopelijk blijft het rustig vandaag en is er niets aan de hand. Lekker rustig aan doen vandaag!

Mariel, jee wat zal jij toen geschrokken zijn. Ik krijg al tranen in mijn ogen als ik het lees.(hoezo hormonen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven