Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Mariel, nog eventjes liefu meit!!

Zet m op, ik denk aan je, dikke kussen, T
Stay with me, let\'s just breathe.
Nut, woeee, 10 pond :-S

Komt goed, komt goed....
Mariel hoe was je echo????
Alles was goed! Joehoeeeeeeeeeeeeeee! Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis! Aanstaande dinsdag intake bij de vk en weer een echo! Ik begin langzaam aan in de wolken te raken!

Het is een jongen ik voel het gewoon aan alles! Hij ziet er ook uit als een jongen! Het is het is het is gewoon de mooiste foetus van de heeeeeeeeeele wereld
Yess, Marielle

Geweldig!! Ben zo blij voor je.

Ben je 8 weken of is de info uit de tabel niet meer up-to-date?
Joehoe Mariel wat ontzettend fijn he. Lekker is dat he om langzaam aan op de ''roze'' of ''blauwe'' wolk te vallen.

En dinsdag alweer een echo. Heerlijk!
Mariel! Ben heel blij voor je x
Fijn Mar! Geniet ervan hoor! Op naar de volgende echo!
Yeah Marielle godzijdank niet zo ziek als een hond voor niets!!!
Nee! Dat had ik echt een vuile naaistreek van mijn lijf gevonden anders! En ja ik ben 8 weken! Maandag alweer 9! Het gaat lekker snel! Ik ben zo blijijijijijijijij!

Dit keer gaat alles gewoon goed komen! Helemaal goed! Hahaha! En weten jullie... Dat verdien ik ook gewoon. Zo ik heb het gewoon zelf gezegd! Ik verdien het vind ik zelf!

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeeoeoeoeeeeeeeeeeeeeee!
Wat gaan we kijken? Popstars of Hollands got talent?

(We moeten toch ook weer over tot de orde van de dag!)

(Oh ja, ik heb zin om ergens een relletje te starten...)
Jee Marielle zit hier met tranen in mijn ogen, wat geweldig!!!! Geloof dat mijn hormonen opspelen, hahaha. Echt super voor jullie!

Ik denk Popstars!
Ik zit ook voor popstars!
Aukje is goed!
En mooi! Ze heeft net zo'n blonde sproetenkop als ik!
Over blond gesproken... Ik moet morgen mijn haar even verven! En mijn wenkbrauwen epileren. Reminder to myself... Do those things!
Lul ik weer in mezelf? Hallo allemaal? Het is popstarsavond hoor...

God, ik mis Sproet...
Deze is ook door hahahaha!
hey Mariel!

hollands got talent?
las op hyves trouwens het goede bericht, gefeliciteerd lieffie!!
die jomanda gaat natuurlijk niets worden (tenzij ze de vlammen uit haar reet laat komen hahahaha)
He lieve Merder! Nee ik zit voor popstars!

Jomanda vlammen uit de reet? Ik zit voor GJ!
oh we kijken naar iets anders...waar is popstars? sbs ofzo?
ja ik ben ook bij

Johan uit Zoeterwoude
die kinderen zou echt eens serieus de waarheid gezegd moeten worden thuis. ik vind dat zooo sneu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven