Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Nou ik kom hier ook even juichen voor Nut hoor !! Zet hem op !!
Hier een meelezer.

Go Nut!
Ooooh wat spannend!! Zet hem op Nut!!!!

en Sproet wat een timing
Enne handig die lijstjes!! Ben ook druk bezig met inkopen. Sterker nog ik heb een enorm gat in mijn hand en koop me helemaal suf

Naski heb je donderdag de 20 weken echo meeeeeeeeeeeeeeeeen wat is dat snel gegaan...wel vertellen aan ons hoor, ben zo benieuwd!!
En Toa ook nog Lolo ferrari, mooi!!
Nog geen nieuws van Nut of Mar?
Nut maakt het wel spannend, Marielle trouwens ook... ben benieuwd!
quote:nut schreef op 27 juli 2010 @ 16:52:

Lig op verloskamer, 5cm ruggeprik zit, hoop snel voorbij, vind er niets aan

lang leven de aaifoon, we krijgen liveverslag.

Zet m op Nut, we willen je lieve mannetje nu wel eens in het eggie zien!
Hier komt ook nog even een nieuwsgierige buuf om de hoek kijken.

Nut Go Go Go!! Zet m op!
En hier nog een buuf: Jeeeeeeeeeej nut! Je kan het! ( als je je kindje niet al lekker aan het bewonderen bent)

Marielle: hoe is je echo gegaan??
Ik maak me een klein beetje zorgen over Mariel, hoop dat alles goed is...
I'm BACK!!!!!!

Een dag eerder dan gepland, maar kon jullie gewoon niet langer missen, haha!

Nee, kwam gewoon zo uit, dus vanochtend (bijna precies 12 uur geleden) vertrokken en nu weer terug in ons eigenste huisje!

K's meteen op bed, hopelijk ook zo vertrokken.

Maar heb twee keer eerder hier gespiekt, even snel als M's aaifoon internetverbinding had. Maar nu moest ik ook gewoon even reageren!

Nutje aan het bevallen, cool!!!

Hoop dat Arie er inmiddels al is en dat we snel een update krijgen over hoe mooi en geweldig het ventje is!!

Ga nu even teruglezen om te zien wat ik gemist heb (maar dat is verder geloof ik niet zo veel toch?), dus tot zo maar weer!
marielle????????????????
ja hoe zou het met Mariel zijn? Ik hoop dat alles goed is, ik maak me ook een beetje ongerust...

Nut zal wel van haar kleine ventje aan het genieten zijn inmiddels.

Naski ook al bijna 20 weken mennn wat vliegt de tijd!

Ik heb zo'n pijn in mijn tieten is dat normaal voor week 33? Volgens mij komt de melkfabriek langzaam in werking...
Joh dit is niks voor Mariel, heb er een vervelend gevoel van in mn maag...
Sproet: Welkom thuis en wat een timing meid!
@Melodie, heb ik al sinds een week of twintig en inmiddels loop ik echt elke nacht helemaal leeg, dus het is normaal
kan iemand mariel niet effe hyven of smsen?
Sproet, welkom terug! Hebben jullie het fijn gehad?
Ik kan dr wel even hyven, maar weet niet of dat een goed idee is, of ze het op prijs stelt?
Nut! Nut! Ik ben benieuwd naar kleine Arie!!!

Niemand wat gehoord hier van Marielle???
Mán, wat lees ik nu bij?? Toa????

-leest snel verder!-
hier nog een buuv die komt juichen voor nut!
Ik ben hyves in de gaten aan het houden tot Mar online komt ofzo.. Maar zou ze niet gewoon een dag weg zijn ofzo?
Daar heeft ze voor zover ik weet niks over geschreven. Bovendien is het al 10 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven