Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
spannend ook voor jou mar!!
Dit is de spannendste van allemaal!

Maar nu ben ik even aan de stuiter voor Nut!
Mar, tot hoe lang was je misselijk met Lien? Succes vanmiddag!
Succes Mar! Ook een voor jou dan:
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
*breekt even in want houdt wel van live-bevallingen*

Succes Nut!
Peas on earth!
Precies tot op de tien weken. Ik heb nog wel een goed gevoel hoor! Mijn tietjes zijn nog steeds groot, zwaar en pijnlijk...
Nog een kleine week te gaan dus.. Kan het niet zijn dat je minder lang misselijk bent als bij Lien? Fijn dat je nog een goed gevoel hebt!
Ik heb het ook druk gehad, dus misschien wat minder er bij stil gestaan. Tja kan ook niet misselijk blijven. Maar het is wel spannend!

Nut update please!
Spannend, Mar! Duim voor je! Elke zwangerschap is anders, wie weet blijft de misselijkheid je deze keer wat meer bespaard!

Zennmodus weer aan. Vooral na het zien van het zeebanket.

Ik vind het ook zo spannend voor Nut!
Jaaaa, dat zeebanket.... Ik heb hier alleen maar dorito's liggen...

Enne, mango, over twee dagen uitgerekend? Dan wil ik eerst hoor!
Loop jij al over Zusje? Dan heb je eerst recht!
Oh, Zus is hier ook beland

Zus mag eerst, die is al te laat
Peas on earth!
Liep het vruchtwater maar over ... Maar ja dus, drie dagen nu...
Zus, heb je al een vuilniszak/kraammatje in je auto liggen?
Peas on earth!
Zit ik hier nog wel goed? Haha!
Nuhuuuut waar ben je?
Nee... zou de verzekering dat niet vergoeden?
Heeft Nut geen internet op haar telefoon? Ze kan onder die CTG toch wel even inloggen?
Peas on earth!
Volgens mij heeft Nut zeer zeker wel internet op haar telefoon! Met opzet gedaan! Stuur S. even weg Nut. Kan jij even rustig internetten. Ik ga bijna dood hier van de zenuwen! Kleine Arie gaat het levenslicht zien! Ik krijg verdorie gewoon zelf zin om te bevallen!
Nut, doe eens lief tussen de (eventuele) weeën een berichtje plaatsen.. Je huis hoeft niet spik en span... Niemand die het ziet, ze hebben toch alleen maar oog voor Arie als tie er eenmaal uit is..
Wordt er al geplopt?? voor Nut! Spannend!
Nog geen nieuws?
Weer thuis!

Duidelijk gevalletje gebroken vliezen

Nu afwachten op regelmatige weeën. Weeën zijn al begonnen...ja hoor zo voelden die krengen ....

Verwacht straks wel weer naar het zhuis te gaan, nu eerst broodje eten, op een lege maag kun je tenslotte niet aan het werk
Och heden Nut! Zet hem op! Weet je wat, pak een dikke borrel dan verdoof je de boel alvast een beetje!

Ik ben reuzebenieuwd! Kleine Arie Bombarie!

(p.s. ik ben nu misselijk na 3 boterhammen! Gaat het toch nog goed! Over 3 kwartier echo!)
Je klinkt nog aardig relaxed Nut! houwen zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven