Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Nee, ik ben er zelf ook niet wild van.

Wout en koen, zo heten mijn collega's. Ook niet leuk om dan je tweeling zo te noemen....
Ik zou eventueel best wel met haar willen trouwen of een jaartje of 25.... No problemo.
mooi meisje marielle!

Gaat verder weer vlug hier weg*was er uit nieuwsgierigheid*.
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 13:13:

Nee, ik ben er zelf ook niet wild van.

Wout en koen, zo heten mijn collega's. Ook niet leuk om dan je tweeling zo te noemen....Gelukkig heb je nog pakweg 8 maanden om erover na te denken.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Mariel slinger de namen er nog eens op...ah toe pliessss
Moom struikgewas gesnoeid? nou ik de net wel, met een nieuw mesje, was iets te enthousiast dus kon bijna naar t ziekenhuis voor een ruptuurtje
quote:Carrera schreef op 06 juli 2010 @ 13:17:

[...]

Gelukkig heb je nog pakweg 8 maanden om erover na te denken.Neeeeeee, nog 7.... Tweeling komt toch altijd 2 weken eerder....
quote:nut schreef op 06 juli 2010 @ 13:18:

Mariel slinger de namen er nog eens op...ah toe pliessssIk hyve ze je wel even!
Dit is toch nep hè? Zég me dat dit nep is.... OMG
Ik krijg zo'n zin om te meppen.... Mag ik mag ik mag ik?
Cool Mariel, vind de jongens-meisjescombi de mooiste...
Sla maar een eind weg, ik buk wel even.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:mastermind schreef op 06 juli 2010 @ 13:24:

Dit is toch nep hè? Zég me dat dit nep is.... OMGdat hoop ik toch niet, heb ik me voor niets 8,5 maand volgevreten
Nee, dan heb ik voor jan met de korte achternaam die hormonen lopen slikken en spuiten en 2 jaar lang niks anders gedaan dan hopen en hopen en hopen.

Ja we vermeerderen ja!
Oeps, dan moet ik er toch 1 terug gaan stoppen. Kom ik wel in de krant!
Ik heb zin in seks. Hoe erg is dat zeg!
das normaal, dat heeft te maken met je hormonen en doorbloede punani's ofzo...toch?

oh nee dat is pas met het laatste trimester, nu zou je helemaal geen sex moeten willen hebben omdat je bang bent dat je je kataasje eruit neukt vrijt.
Te laat, afgelopen vrijdag op zaterdag is de daad gepleegd. Maar het deed zeer. Niet normaal. Niet de daad zelf maar wel de krachtige samentrekkingen van de inwendige spier die daarop volgen. Heb met een kungfu trap J. van me afgerost en heb wel 5 minuten ineengekrompen op bed liggen hummen....

Niet voor herhaling vatbaar... Terwijl ik wel zin heb. Zeer frustrerend...
sex tijdens de zwangerschap

Nou mariel, precies op tijd.
Als je goed kijkt, dan zie je dat ik daar al gereageerd heb! Er ontgaat mij niks namelijk!
oja dat is ook zo, sex en zwangerschap, 2 steekwoorden die onlosmakelijk met Mariel te maken hebben!
Ik ga zo eens even wat in huis doen. Het is ook zo´n bende hier. Nietdus.

Allemaal kleine kutklusjes. Ik heb geen zin. Ik heb zin om lekker quiches en worst te eten. Zin in chips en nootjes....
quote:Carrera schreef op 06 juli 2010 @ 09:47:

[...]

Ja, dat zou best kunnen hoor.

Maar Nut is er wel zo 1 toch?

Carrera ! Nou moet je ophouden hoor, vond je altijd zo aardig....

Dat stukje test was geen Gronings maar Fries.

en en dan ook zeggen, Nut is er wel zo 1 toch ? Ja zij is er wel zo 1, samen met mij ! En wie binn'n gain Friez'n !
Oh hemel, daar hebben we die andere kleivreter.

Opzout´n!
quote:Melody74 schreef op 06 juli 2010 @ 13:50:

[...]

Carrera ! Nou moet je ophouden hoor, vond je altijd zo aardig....

Dat stukje test was geen Gronings maar Fries.

en en dan ook zeggen, Nut is er wel zo 1 toch ? Ja zij is er wel zo 1, samen met mij ! En wie binn'n gain Friez'n !Ja met je Nut is er wel zo 1 toch? Of dat we potdrie in Artis in een kooitje horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven