Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 13:54:

Oh hemel, daar hebben we die andere kleivreter.

Opzout´n!Sorry Mariel, jij was iets met Fries toch?
Diepvries ja. En pas maar op. Heb een humeur om heel hard weg van te rennen. Ben in staat om zelfs de postbode te vermoorden.

Ook nog niks van mijn auto gehoord. En ik begin weer misselijk te worden en Lien wordt zo wakker... Hemeltje. Ik ben rijp voor Heiloo!
Is het lettertype van deze site nou veranderd of ben ik echt gek geworden?
nut, ik lag te slapen. spontaan marielles namen gemist. jammerdebammer..
en plak, ik zag het al van poeschbeesjt. hopulijk hebbiem snel weer gefonduh!
Heel goed Moom, veel slapen, nu kan het nog
Lag je nou werkelijk alweer te slapen.... Je moet baren, baaaaarrrrreeeeeeennnnnnn, niet slapen!
En ik heet Marielle met maar 1 R.
Mommo!
Mommo!
sorry
Zo he, he, nu pas alles weer bijgelezen.

Fijn Vera dat je zo snel alweer terecht kunt !

Ik kom uit de randstad trouwens, maar woon hier alweer zo'n 30 jaar (in Grunn dus).

Momo, wachten lijkt me niet fijn.

Cake, Apie alweer terecht ?
quote:DJ Momo schreef op 06 juli 2010 @ 14:08:

sorry

Ja nou! Sorry ook van mij. Ik heb het ook even gewoon niet meer. Alles is stom. Huishouden, jengelende kinderen. Wees nou maar gewoon blij dat die van jou nog in de buik zit, kan ie ook niet janken.

Janken is zo stom! En je komt zo nergens aan toe. En ik moet ook nog hapjes maken. En ik wil dat het maandag is... En ik heb geen zin om morgen te werken. Ik wil coconnen in mijn eentje.
quote:Marielle1410 schreef op 06 juli 2010 @ 14:11:

[...]

Ja nou! Sorry ook van mij. Ik heb het ook even gewoon niet meer. Alles is stom. Huishouden, jengelende kinderen. Wees nou maar gewoon blij dat die van jou nog in de buik zit, kan ie ook niet janken.

Janken is zo stom! En je komt zo nergens aan toe. En ik moet ook nog hapjes maken. En ik wil dat het maandag is... En ik heb geen zin om morgen te werken. Ik wil coconnen in mijn eentje.Haha Mariel heeft last van haar hormonen, jankerd!
huilie huilie ....

(hahahaha sorrie had ik even zin in...)

Hoop voor je dat de week snel voorbij gaat en het zo maandag is.
dat hoeft nou ook weer niet 2 keer.
Moom heb je ook ergens een buikfoto op je haaifs offzo? Bent benieuwd naar je pockel!
Mar, mag ik ze ook weten? Please?

Apie nog niet gevonden, heb overal a4tjes opgehangen.. Nu even naar bed en vanavond nog even 1 bij de dierenarts ophangen.

Dierenasiel heb ik gemaild, hadden ze liever en zo konden er ook meteen foto's van Apie bij.

Een straat verderop was de kat ook gisteravond aan de boemel gegaan.. misschien zijn ze knus samen:-p
Sorry aan alle noorderlingen die ik beledigd heb.

Alles goed met de huilies hier?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
nee nut, die hebbik nie op hyves staan.

wat een jank toestand hier vandaag!
your wish is my command.. webcam pica op hyves.
ff sjekuh
Nice nice! nu ben je helemaal klaar hoor!

Ik zeg, laat de dijken maar doorbreken, it's time for mummy Moom!
zou het zo werken nut? hij hoeft er alleen maar uit te ploinken, landt ie zo in een gespreid bedje...
Mooie pokkel hoor!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven