Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Mel-Y, veel succes vandaag!

Ambroos, wat leuk dat J met Burmpje kan 'spelen'

Hier zijn grotere, harde stukken kop of kont en al het andere is voet, hand, knie, elleboog. Weet ik het, ze beweegt, mijn buik gaat op en neer (en soms heel snel achter elkaar) en ik weet zo dat het wel goed zit.
Even om niks, kraamzorg is geweest, was prima hoor. Maar voel me zo verschrikkelijk onzeker....
Hai meisjes! Ikke onverwacht in het ziekenhuis, dank voor het melden zus! Gaat verder goed nu, kom hopelijk vandaag of anders

morgen thuis. Dan meer nieuws, M. Wil nu zijn Iphone terug xxx
Ow Sproet, wat fijn wat van je te lezen. En nog fijner om te horen dat het verder goed gaat. Hoop dat je snel naar huis mag!

Dikke

Enne.... ga jij volgende week ook maar even een iPhone voor jezelf shoppen
Stay with me, let\'s just breathe.
Fijn om te lezen dat het nu weer goed gaat Sproet! Hoop dat je snel lekker thuis bent. xx
he sproet, hopelijk snel naar huis?

hier nieuwe ab kuur
He balen Momo, dat schiet niet echt op! Hoop dat je er snel van opknapt.
Sproet, fijn dat we even wat van je horen!! Klinkt gelukkig niet al te ernstig, maar je ligt natuurlijk niet voor niets in het ziekenhuis. Doe kalm aan en we horen het nog wel!

Toa, dat krijg je met die twee blikvangers van je, daar komen zelfs in de war geraakte bijen op af op zoek naar nectar

Ambroos, was dat nu? Huil maar even hoor, hoort er schijnbaar gewoon allemaal bij

Momo, nog weer aan de antibiotica, gadver. Hopelijk slaat deze wel aan, die ontsteking moet gewoon heel snel wegwezen.

Mel, kom je straks nog even vertellen van de echo? Ben zóóóó benieuwd!!

Ik ga straks naar het ziekenhuis voor controle en om hopelijk weer het hartje te luisteren. Dus hier weer een vrolijke Naski, zoals altijd
@Naski, fijn het hartje horen, word daar altijd zo rustig van, echt een heerlijk geluid.

Ik hou niet op met huilen, alles gaat zo snel, en ik heb opeens het gevoel dat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben, hoezo denk ik dat ik een kind kan krijgen en kan opvoeden, hoe hou ik mijn relatie zo goed als het nu is, die tranen blijven gewoon komen bij elke nieuwe gedachte, pfff. Sorry hoor, gaat nergens over.
Hahaha, sorry, dat hoofdstuk heb ik zojuist gelezen in een zwangerschaps-boek. Dat je ineens overvallen wordt door een gevoel van kan ik dit allemaal wel en wil ik dit ook wel echt, en nu kan ik nooit meer dit en dat doen etc.

Dat is heel normaal en dat gevoel gaat ook weer weg. Staat in het boek dan hè.

Dus Ambrosia, je doet eigenlijk alles precies volgens het zwangeren-boek, zelfs het huilen

Maar voor nu dus toch maar even een dikke , want je voelt je vast rot.
Mmm, staat er ook in dat boek wat je er tegen doet? Mijn schoonmoeder belde net over een telefoonnummer, dat ik niet heb, en daar moest ik ook weer zo verschrikkelijk van huilen. Het houdt gewoon niet op! Uitgelegd dat ze niks verkeerd gedaan had en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, maar dat de stop eruit is en dat ik even niet kan ophouden.

Thnx voor de knuffel.
Ik heb het even voor je nagelezen, maar nee, je kunt er blijkbaar helemaal niets aan doen. Gewoon laten gaan, dat lijkt mij het beste. Er komt vanzelf wel weer een moment waarop het stopt. En je jezelf afvraagt waarom je nou zo moest huilen. Misschien kun je een mooi boek gaan lezen. Of wat bij mij altijd helpt: iets lekkers gaat eten.

Of een grappige film gaan kijken?
sproet fijn dat je je hebt gemeld!

Kraam is weg, help nu moet ik t alleen doen! Nu samen met kleine S op bed, even tukkie doen, hopelijk blijft J ook doorslapen, die heeft hoofdpijn, is vanochtend met slaapzak en al uit bed gedonderd
Ach, arme J. Wat zielig!

Doe kalm aan Nut. Heb je nog familie of vrienden die bij kunnen springen af en toe?
Ambroos: Dikke knuffel van mij!

Ik had deze gevoelens rond de 20 weken, gelukkig zijn deze weggetrokken want is niet fijn! Ik ben eigenlijk heel rustig en zie het allemaal wel, ik ga het allemaal maar over me heen laten komen straks. Ik kan wel lopen piekeren en malen maarja daar schiet ik ook niks mee op.

Nut: Al last van kraamtranen?

Hoe zou het met MelY zijn?
Dankje Mel, ik ga dat ook maar doen, zo met een vriendin afgesproken om een film te kijken. Zal wel romantische komedie worden. Ik ben verder ook niet normaal, want kan niks vreterigs bedenken waardoor ik me beter zou voelen! Dat is toch niet gezond

Ben heel benieuwd hoe het met MelY is, hoe laat moest ze?

Nut, heb je nog wel een beetje familie die hier en daar inspringen? Arme J, maakte hij een harde smak of viel het mee?
Ja ik kan wel hulp krijgen hoor, maar vraag het eigenlijk nooit. Redt mezelf wel, dan blijft de afwas maar wat langer staan ofzo.

Ja hoor Melie de dkraamtranen zijn lekker aanwezig, als ik maar denk aan m'n schoonmoeder of iets zieligs dan zit ik te brullen als een kind. Als ik alleen ben dan laat ik t lekker stromen, is een goede vochtafdrijver hè

Gisteren zou J naar de peutergroep gaan, hij heeft 1,5 uur gehuild en toen hebben ze hem weer naar z'n eigen groep gebracht, nou dan breekt je hart ook als je dat hoort.

Zohee vorige week om deze tijd lag ik er toch wat anders bij, heel grappig er komt steeds meer terug van de dag. Zo herinnerde ik me ineens dat we op weg naar t zhuis achter een lesauto zaten, hell wat deed dat kreng erlang over

Nu de was ff doen, die ellende verdubbelt zich ook met zo'n kleintje
Hier een hele blije Mel-y !!!!!!!

Echo was zo mooi ! (ook al is het je derde kindje).

Had geen oppas voor de kinderen dus die waren mee, maar toen mochten man en kinderen niet mee naar binnen.

De echo vrouw zei toen ik binnenkwam dat ze ging kijken of alles goed was en als dat het geval was dat ze dan de rest van de fam. ging halen !

Alles was dus goed, mooi op schema, geen rare dingen.

Er miste alleen een piemeltje ....

Dus ook een meisje voor mij !

Oudste en jongste krijgen dus een zusje !!!

Mijn voorgevoel klopte dus wederom.

Ben zo blij

Heb gelijk een leuk setje bij Prenatal gekocht.
Hee meiden, was ik weer! Nog steeds iPhone, dus gaat niet snel. Ben zondag nogal maf gaan doen schijnt, heb een soort van aanval gehad waarbij ik van de wereld ging. Lig hier dus ook voor de neuroloog, fokje doet het prima. Sindsdien alles weer rustig, dus lijkt eenmalig. M. wel de stuipen op het lijf gejaagd, trouwens. Net MRI gehad, neuroloog komt straks. U hoort van mij!

Lees hier goede echo-berichten, mooi zo!!!!!
Gefeliciteerd MelY!!!!!!!!!

wederom Nut voor al uw foute voorspellingen
Sproet eis een Iphone van M. veel gezelliger in het ziekenhuis met i-net

Maar wat eng, gek. Hoop dat ze niets raars kunnen ontdekken en het gewoon eenmalig is. Take care!
Melody, gefeliciteerd met je goede echo!!!

En ook een meisje, leuk!!!!! We kunnen een theekransje beginnen met al die meiden hier, hahaha.

Wat jammer dat je man ook niet mee kon naar binnen. Hij moest natuurlijk op de kinderen passen, logisch. Maar eigenlijk wil je zo'n moment van de echo toch samen delen. Heeft hij daarna met de kinderen nog wel even goed mogen kijken? Gewoon voor de gezelligheid, zeg maar?
Sproet, anders maf dan normaal gesproken?

Nee maar zonder gekheid, jeetje, klinkt niet fijn. Ik kan me voorstellen dat M. zich rot geschrokken is. Wat kan dat nou ineens geweest zijn? Goed dat je in veilige handen bent bij de doktoren. Knuffel van mij!!

Ik heb vanmiddag weer het hartje gehoord, joehoe! De gyn moest wel even de tijd nemen, want de kleine duikelde steeds weer weg.

En mijn bloeddruk was ook prima 70 over 120. Over vier weken word ik weer gecheckt.

Ondertussen blijft onze kleine pukkel een grote druktemaker. Jezus, wat een beweeglijk kind zeg. De hele dag voel ik plopperdeplop. Haha, zulke rustige ouders en dan zo'n actievelingetje, hoe is het mogelijk!
Nut, succes... zonder de kraam! En ach, die arme J! Zo te lezen geniet je erg van je mannen Hoe gaat het met je buik en de BV?

Mel-Y wat geweldig, ook een meid. Gefeliciteerd hoor! Was je zenuwachtig? Of is dat niet meer met een 20W echo?

Naski, Joehoeee... hartje gehoord. Klinkt als een gezellige druktemaker, die kleine van jou!

Sproet, wil jij ons en je man niet meer zo laten schrikken! Gekkert! Kom nu maar snel naar huis en praat ons maar goed bij.
Stay with me, let\'s just breathe.
En weer een meisje! Gefeliciteerd Mel!

Naski, maak je borst dus maar nat, dat wordt vast een handenbindertje. (Maar dat vind ik vaak de leukste kindjes, van die kleine ondeugdjes.)

Sproet, doe jij rustig aan? Dat was vast erg schrikken. Jeetje zeg!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven