Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Toos, ben benieuwd, duim voor je!

Wij hebben de afgelopen dagen ons huis op z'n kop gezet, heel erg veel weggegooid, alleen de wieg moet nog opgehangen en ik heb nog een aankleedkussen nodig en dan zijn we compleet. Wat gaat de tijd toch snel!

MelY, 20 weken alweer, die echo vond ik echt het leukst, zo bijzonder, ook echt blij dat we hem op dvd hebben. Ik gok op jongen, voor het evenwicht in de tabel
Succes Toos!!!

Mel morgen alweer de 20-weken echo, ik ben benieuwd!! Doe maar een jongetje voor de afwisseling
Goeiemorgen allemaal

Toosje, je hebt de echo waarschijnlijk al gehad. Hopelijk is alles goed. Spannend iedere keer zeg. Kom je het straks even melden?

Mel, ik gok bij jou op een jongetje. Inderdaad voor de afwisseling

Ik heb gisteravond om 23.55 uur voor het eerst onze kleine pukkel aan de buitenkant van mijn buik gevoeld!! Ik lag op mijn rug in bed en had mijn hand op mijn buik, omdat ze weer druk bezig was met haar zwemlessen. En ineens voelde ik iets tegen mijn hand, wauw! En na een tijdje stil te hebben gelegen voelde ik het weer. Zo bijzonder....
@Naski, dat is echt het mooiste gevoel wat er is, ik kan nu ook echt zo lang met mijn handen op mijn buik liggen genieten. Het voelt ook als een (letterlijk) binnenpretje als ik in een ruimte ben met andere mensen en ik met mijn hand mijn burmpje kan voelen. Je bent echt nooit meer alleen, heel bijzonder!
Ja, echt ongelofelijk. En vanmorgen lag er nog een lief briefje van R. op de tafel (hij is vandaag weer aan het werk gegaan) met de tekst: "Dikke kus voor mijn grote liefde en onze pukkel!"

Kreeg weer spontaan een gelukshuppeltje door mijn hele lijf.

Normaal ben ik nooit zo'n emotioneel geval haha, ik ben eigenlijk behoorlijk nuchter in alles. Maar de laatste dagen/weken besef ik steeds meer hoe bijzonder deze tijd is. Zóóó lang op gewacht en nu wil ik ook echt van iedere minuut genieten. En dat doe ik ook
He dames,

Zo even korte break, ben de muren aan het verven, Ik had 2 muurtjes rood en die worden nu gewoon wit. Heb nu 1 muurtje klaar en ga nu even broodje eten! Ben er nu al blij mee!

Toos, spannende dag vandaag!! Duim dat alles goed is!

Naski, oooo wat klink jij verliefd en geniet je heerlijk! Fijn meid!

Kan niet wachten tot ik die van mij ook ga voelen. Maar goed ben nu 14 weken dus kan nog even duren.

Abroos, hoe voel je je nu je verlof hebt?
hij doet het!!!!

Ik zag het al eerder als de vrouw zelf, haha. Ik zei meteen, het hartje klopt! Alles goed en over 2 week weer een echo!

Poeh wat ben ik opgelucht. Volgens de gyn was de kans dat het goed gaat nu 96%!
Jaaaaaaaaaa, Toosje, goed zo!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Wat fijn en wat een opluchting hè.

Ook heel erg fijn dat je over twee weken weer een echo hebt.
Maliboo, goed idee om nu al te gaan verven!

Misschien ga ik dat ook nog wel doen deze vakantie. Heb nog vier weken de tijd (er zijn er al drie om )
YEAH!!!!!!! Goed nieuws Toosje!! Een mooi kloppend hartje
JEEEEE Toosje wat fijn! Whooo alle zwangerschappen gaan gewoon goed hier! Mega groep hier! En over 2 weken alweer! Lekker idee is dat he!

Naski, dit is nog niet voor de babykamer hoor Moet zeggen dat het zwaarder is dan dat ik dacht. Hoop dat vriend vanavond niet hoeft te werken en mooi de 2e laag even kan doen. Die heeft met zijn grote sterkte lichaam net even wat meer kracht om hem mooi dekkend te krijgen
Toosje, wat een mooi bericht !!!! Ook fijn dat je over 2 weken weer mag.

Ik denk dat ik een meisje krijg (gebaseerd op niks) maar als ik naar de tabel kijk moet ik eigenlijk wel een jongetje krijgen (voor de statestieken, anders klopt daar niks meer van).

En zou het met dit stel meiden nu echt een keer goed gaan ?

Ik hoop het zo !
Toosje, wat een geweldig nieuws

Mel-Y, spannend hoor, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt!

Hier net weer de eerste werkdag achter de rug.

Pffoeee even wennen weer!
Stay with me, let\'s just breathe.
Oja Toa, de eerste werkdag na de vakantie is zo vermoeiend. Ik heb er ook altijd last van. En al veel te snel zit je dan weer in je ritme en lijken de vakantiedagen al weer mijlenver weg.

Ja, wat gaat het hier de laatste tijd inderdaad goed zeg!! We zitten echt in een positieve flow met ons allen, heerlijk!

En de niet-zwangeren gaan ons nu vast heel snel volgen, dat kan gewoon niet anders.

2010 wordt het jaar van de tuinkabouters!!!
Beste allemaal, ik ben de zus van Sproet en voor het geval jullie je zorgen zouden gaan maken: Sproet ligt in het ziekenhuis. Ze is niet bevallen hoor, geen zorgen.

Ze zal zich wel weer melden als ze kan, en ik laat het wel aan haar over wat ze kwijt wil over haar toestand. Ze komt waarschijnlijk morgen wel weer online. Ze houden haar even goed in de gaten en met de kleine is ook alles goed, voor zover ze kunnen zien. Jullie horen snel weer van haar, denk ik.

Groeten...
Oh jee....dat is schrikken! Wat fijn petitprince dat je ons even op de hoogte brengt. Wens haar en mini maar heel veel beterschap van de tuinkabouters!
Och jee, nee toch?! Arme Sproet... wat is dit nu weer? Hopelijk is het niet al te ernstig (als ze morgen misschien online kan komen).

Lief van je dat je ons even op de hoogte hebt gebracht, petitprince.

Voor Sproet:

**ga me nu zorgen maken dat ik toch zeker niet een vloek heb uitgesproken door te zeggen dat het zo goed gaat hier?***
sproe wat de je nu? knuffffff

toos wel mooi nieuws!

hier ook dip. weer koorts en zere tiet.....
Moom, shit. Je ging zo goed. En nu?
kolfen kolfen kolfen. weet nog niet wat ik doe als dit over is.....
Hmmm, echt niet fijn dus.
ook voor momo
He gatver dat meen je niet, ook ik loop net te roepen dat we een mega groep zijn en dat het zo goed gaat hier. Krijgen we dit nieuws over Sproet! Een dikke voor jou Sproet.....en kleine sproet, blijven zitten hoor!

Petitprince bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden.

Moom, he bah jij loopt ook weer te klooien.
quote:Naski schreef op 02 augustus 2010 @ 12:03:

Ja, echt ongelofelijk. En vanmorgen lag er nog een lief briefje van R. op de tafel (hij is vandaag weer aan het werk gegaan) met de tekst: "Dikke kus voor mijn grote liefde en onze pukkel!"

Kreeg weer spontaan een gelukshuppeltje door mijn hele lijf.

Wat lief dat briefje!

Gaaf dat je haar van de buitenkant hebt gevoeld! Heeft R het ook al kunnen voelen? Ik vond de dagen dat ik alleen het nog gevoeld had ook erg bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven