Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Hoi meiden, daar was ik al weer!

En lekker thuis vanaf m'n laptopje!!!

Nou goed, even chronologisch:

Zondagavond voelde ik me al wat raar, beetje afwezig, moe.

Ben om 18:00 in bad gaan liggen, maar daar werd dat gevoel erger.

Ben dus ook zonder pardon uit bad gestapt en in bed gaan liggen.

Sliep om 19:00 en tussendoor wel eens gedacht dat ik vreemd droomde. Dit moeten achteraf een soort mini-aanvalletjes zijn geweest. Had het gevoel dat ik weer op vakantie was, dat ik met een computerspelletje bezig was... Gedachten sloegen op hol.

Toen M. tegen 23:45 naar boven kwam, heb ik dus de ergste gehad, en toen bleek ook pas hoe dat er voor een buitenstaander uit moet zien: als een dikke epileptische aanval!

M. meteen 112 gebeld, en om 0:00 lag ik op de brancard.

Vanaf dat moment begin ik me dit verhaal ook weer te herinneren, ben een kwartier kwijt.

Naar het ziekenhuis, intake gehad van de neuroloog, en bleek dat ik getallen en data niet meer helemaal lekker op een rijtje had. (Had dus ook te maken met wat er zich tijdens die episodes in mijn hoofd afspeelde, kon niet meer met zekerheid zeggen wel dag het was, omdat ik het ene moment nog in Zweden zat...) Verder niks bijzonders.

Volgende ochtend (slécht geslapen verder!) nog twee mini-aanvalletjes gehad, mijn kamergenoten de stuipen op het lijf gejaagd, maar kon daar zelf weer uit komen.

Sindsdien niks meer.

EEG, hartfilm, MRI... alles normaal. Had ook niet anders verwacht.

Mijn conclusie: kortsluiting door oververmoeidheid van vakantie, K1's verjaardag, hormonen.... noem het maar iets.

Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, de enige consequentie is dat ik nu 3 maanden geen auto mag rijden...

Goed, nu even flink teruglezen, ik zie in ieder geval een hoop meiden-echo's!!!
K's zijn er verder rustig onder, trouwens.

K1 was wakker geworden, maar K2 niet eens.

Buren die net naar bed wilden gaan, zagen de ambulance en zijn naar buiten gekomen. Die hebben even op de K's gepast terwijl mijn schoonouders onderweg waren en die hebben daar verder ook gelogeerd.

Vannacht ook nog trouwens, ik ga morgen heerlijk uitslapen!!

(Ziekenhuis was prima, eten goed, kamergenoten heel gezellig, maar wat een pokke-bedden!!)
Sproet: Jeetje meis wat een schrik! Hoe voel je je nu? Hoe kon dat gebeuren die aanval? Heel veel beterschap en knuffels!

MelY: Gefeliciteerd met je meisje! Die arme jongens later die worden bedolven onder de vrouwelijke aandacht!

Ik ga nu naar de VK en de stiefjes gaan ook mee!

dikke kus mij
Oh, Sproet. Wat een verhaal zeg, dat was vast schrikken. Je klinkt er trouwens erg nuchter onder, pas je wel goed op? Het is niet niks wat er gebeurd is hoor.

Pfff, weet verder niet zo goed wat ik zeggen moet. Plaatje dan maar:

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Jee lieve Sproet, dat is echt schrikken! Gelukkig dat er niet raars gevonden is. Rust maar ff flink uit meid. Dikke kus
Stay with me, let\'s just breathe.
Jee Sproet, toch wel even goed schrikken!! Fijn dat je weer thuis bent, en nou rustig aan he!

MelY, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat alles goed is, en je krijgt gewoon een meisje, lekker op je roze wolk, geniet ervan!
Zo Sproet, das niet niks! Gelukkig konden ze niets vinden.

Hoop dat dat je eerste en laatste aanvallen waren!
Mel-Y, ook een meisje! Gefeliciteerd!

Ambroos, je blijft nog even de enige die zwanger is van een jongetje
Sproet dat is schrikken zeg! Goed dat de uitslagen allemaal goed zijn, maar toch heel apart. Kunnen ze er wel een verklaring voor geven of is het een combi van vermoeidheid/hormonen? Fijn dat je weer thuis bent. Ga je nu de ziektewet in? Nou dikke knuffel
quote:stukje_cake schreef op 03 augustus 2010 @ 19:35:

Mel-Y, ook een meisje! Gefeliciteerd!

Ambroos, je blijft nog even de enige die zwanger is van een jongetje Jaa mijn burmpje, maar er zullen er vast nog volgen. Ben even met vriendin buiten geweest, leuke film gekeken, voel me iets beter, maar vooral vrij leeg. Stom hoor.
Mel-y een meisje, leuk!!!!! Ik zat er zoals altijd en net als Nut weer helemaal naast

Wat gaat dit cluppie toch goed! Straks krijgen we echt een enorme unstoppable babygolf

Ook een knuffel voor Ambroos. Zei de kraamverzorgster nog wat gemeens ofzo? Of werd je gewoon overvallen door twijfels. Je doet het straks hartstikke goed!! IK heb trouwens niks gehoord over een bezoekje, heb wel een kraampakket gekregen. Komen die kraamverzorgsters altijd bij iedereen llangs?
Naski is jouw meisje echt de hele dag door druk? Bij mij eigenlijk vooral s' avonds voor het slapen gaan en heel af en toe tijdens werk. Maar vooralsnog best rustig. Gisteren had ze trouwens de hik, echt te komisch!
Verklaring kan de neuroloog dus niet geven.

Ze willen na de bevalling nog wel een keer een nacht-EEG maken, dat betekent dat ik een hele nacht wakker moet blijven en zien wat er gebeurt als mijn hersenen dus oververmoeid worden.

Nou ja, dat moet dan maar.

Het maffe? Ik heb bijna op de dag 3 jaar geleden iets vergelijkbaars gehad. Toen 34-35 weken zwanger van K2, en op de dag van K1's verjaardag. Nu dus 1 dag later. Beide keren net terug van vakantie.

Blijkbaar dezelfde triggers op de een of andere manier, al waren er ook duidelijke verschillen.

Toen wilden ze ook een nacht-EEG doen, maar die hebben we in overleg met de neuroloog, afgeblazen omdat er in de maanden er na niets meer gebeurde.

Verwacht ik nu ook niet, maar onderzoek zal er nu wel komen, denk ik zo.

Hoe dan ook, het is afwachten. Ik zie het wel.

M. is nog harder geschrokken dan ik, die heeft 5 minuten naar mij staan roepen, terwijl ik niet reageerde.... (Mijn eerste reactie die wel kwam? "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik hoor je wel..." )
Loes, haal jij niet 2 dingen door elkaar? Kraampakket krijg je van de verzekeraar, kraamzorg staat daar los van. Iedereen krijgt volgens mij een intake. Of dat via een telefoontje of bezoekje gaat is overal anders denk ik. Ook het moment verschilt kennelijk, hier in de regio is dat al vroeger in de zwangerschap dan elders in het land. Meestal zo rond de 8e maand dus.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Loesz, hoe weet je dat ze de hik heeft?

Is er hier ook maar iemand die de unstoppable babygolf zou willen stoppen ? Ik niet, wil haar er liever uit hebben voor ze 2 wordt
O, en de ziektewet ga ik niet in hoor, vrijdag weer even aan het werk.
Sproet, dus eigenlijk moet het ziekenhuis je een vakantie (met gezin) aanbieden en je een kinderverjaardag opnieuw laten doen!

Lijkt me wel lastig om een hele nacht wakker te moeten blijven met het idee om nog een aanval uit te lokken..
Oh ja je hebt natuurlijk gelijk Carrera. Kraam zorg heb ik wel aangevraagd dus zal binnenkort ook wel een bezoekje krijgen dan.

Cake ik zal mijn buik ploinken in een regemaat van de hik

Ik heb er een filmpje van gemaakt!
filmpje op hyves?
Sproet, fijn dat je weer thuis bent. Maar wat een verhaal zeg. Wat zal vooral je man geschrokken zijn. Raar dat ze niets kunnen vinden maar wat je zelf al zegt, vermoeidheid misschien. Nou doe in iedergeval rustig aan meid.

MelY een meisje! Leuk leuk!

Goh nu ben ik de volgende met een 20 weken echo. Gek idee zeg. Maar over 2 weekjes hebben we de pretecho al! Dus hopelijk kunnen ze dan al zien wat het gaat worden.

Ambroos, Heb het ook gelezen ja in een boek, staat mij vast ook nog te wachten. Hopelijk voel je je morgen beter.

Muren vandaag helemaal klaar. Gisteravond even ingestort. Stond op vanuit de bank en zakte gewoon door mijn benen heen door de rugpijn die dus weer mijn benen in trok. Maliboo moet echt rustiger aan gaan doen maar vind dat zo moeilijk!

Owja Sproet,in de tabel staat 19 aug echo, maar dat is 17 aug Pretecho!
Sproet weer thuis!!

Wat een rarigheid bij jou in je hoofd zeg, rustig aan doen!

Sjee Maliboo de volgende voor de 20wekenecho, wat ga jij hard zeg! Heb je zelf al een voorgevoel?

@de hik merk je aan een regelmatig soort getik.

Zo S heeft zijn eerste feestje al gehad, zijn even naar een bbq-feestje van personeel geweest. Haha een week oud en nu al naar feestjes, dat belooft wat. Vond het wel lekker om er weer even uit te zijn.

Met het gezeik van bv en medicijnen heb ik zelf maar een besluit genomen. Over 6 weken medicijnen en dan stop ik. Ik wil geen risico lopen. Mijn medicijnen zorgen er nl voor dat mijn afweer wordt geremd, en dat is nu juist het mooie aan de bv, dat je veel afweerstoffen meegeeft. Helaas is er niemand die een ja of nee durft te geven, dus dan maar zo.

Nu al druk aan het kolven om een flink voorraadje te bouwen en dan zien we wel.

Moom hoe is het bij jou? Trek je het een beetje nu, of ben je er niet zo ziek van. Hoe doe je het nu eigenlijk, kloven en dan flesje geven of fingerfeeding?
Oh en hoera morgen gaan we een iPad kopen leuke nieuwe gadget waar ik heul blij mee ben
nut, ik kloof me suf idd en geef dat met een fles, fingerfeeding is veel te intensief, schiet ook niet op met 100ml per keer meneer had gek genoeg in zijn 3e levensweek toen ie dus een week lang geflest had geen moeite om terug aan de borst te gaan. of althans, hij kan het nog steeds niet.. ook de fles had ie geen moeite mee, maakt hem niet uit wat voor speen er op zit ook. leuk, ipad!

sproet, wat zal je geschrokken zijn, en ook vooral je man! ik had al medelijden met mijn kerel toen ik hem nog net kon roepen voor ik flauw viel onder de douche bij mijn 1e bo... hopelijk was het een eenmalige actie. geen vakantie en verjaardagen meer voor jou dus! wel balen, 3 maanden niet auto rijden!
quote:nut schreef op 03 augustus 2010 @ 20:56:

Oh en hoera morgen gaan we een iPad kopen leuke nieuwe gadget waar ik heul blij mee ben iPad is leuk! Wij hebben er ook 1, fijn speeltje hoor. Dus: bij de volgende beeb wel een liveverslag. (Ben straks natuurlijk weer aan de beurt als iedereen gebaard heeft. Dan begint het hele circus weer opnieuw.)
Car, zie ik daar nu een wens voor een 2e?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven