LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Ah, ik lees nu de link naar het loopschema. Website wil alleen inet open. Later even weer proberen.

Wat betreft groentehapjes. Ik vries ze in in diepvrieszakjes. Lekker makkelijk en zo kunnen er heel veel zakjes in de vriezer.

Beginnen jullie babies al te "praten"? Popsie "zegt ons nu na" als wij iets voorzeggen (clear as mud?). Grin, geluidjes en klanken dan heh, geen hele volzinnen

Roze wolk, heerlijk een nieuw huis! Van harte gefeliciteerd :-) Lekker dat je nog een paar maanden hebt, kun je fijn kleurschema's etc. bedenken. Of weet je al wat je wilt?

San, ook van harte gefeliciteerd! Dat is al snel, september. Hoe is de staat van het huis?

Chocoleentje, fijne vakantie! Hebben jullie een fijn huisje?

San, ik vind het wel leuk dat de OS zijn begonnen. Hier mag normaliter de tv overdag niet aan. Alleen met de OS dus wel. Vanochtend om 7.00 uur zat ik er al voor (met dank aan Popsie die nog steeds erg vroeg wakker wordt). ACh zo wist ik iig gelijk dat "we" goud hadden gewonnen :-)

Zo dames, ik ben weer bij. Heerlijk :-) Ongeduld en Mango, ik ga nu kijken of ik nog snap hoe Hyves werkt voor een minimeeting.
Meiden, ff een kort berichtje.

Pips, doe altijd ongeveer 80 cc koud water, 40 cc kokend water in een flesje, (bosvruchten)theezakje er ff inhangen, half schepje fv en schudden maar. Suiker doe ik er niet in, die andere twee van mij zijn wat zoetigheid al zo verpest, wil daar met Roos zo laat mogelijk mee beginnen.

San, godzijdank houdt mijn man niet van voetbal, Olympische Spelen wordt hier wel een beetje gevolgd, maar dat vind ik zelf ook leuk.

Manog, fijn dat je het zo leuk hebt gehad, ff met z'n tweetjes weg! En wat krijgt die kleine uk van jullie nog maar weinig melk... Diksap krijg ik er hier bij die kleine meid nog steeds niet in, vindt ze echt heel vies (terwijl ze voor de rest eigenlijk alles wel lekker vindt wat we haar geven).

Morgen weer écht de eerste dag voor de groep. Aangezien mijn duo en ik morgen samen ff beginnen kan ik wat later naar school zodat ik Luuk op zijn eerste schooldag zelf weg kan brengen. Vind ik wel fijn. Mijn ouders hebben hier vanavond gegeten en hebben de meiden meegenomen, dus die hoef ik morgen niet meer weg te brengen. Lekker vroeg naar bed dus en niet zo vroeg op, mmmm

Meiden, ga er weer vandoor...

LIefs Mondy
He meiden!

Brabbel: Heel veel succes morgen! Laat je even weten hoe de uitslag was?

San: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! En wat kunnen jullie er snel in, wat heerlijk!

Crazydesi: Waarschijnlijk lees je het niet meer, maar geniet van je weekje weg en van jullie tijd als gezin!

Tieger: Ook bij jullie steeds concreter worden plannen! Ik duim voor jullie!

Murpeltje: Lichamelijk tref je het echt niet! Hou maar in je hoofd: Volgende week zit ik op Corfu!

Choco: Ook jij een heerlijke vakantie!

Mango: Wat krijgt Esmee weinig bv vergeleken met Guido! Guido zit echt nog op minimaal 5 voedingen en vaak nog een nachtvoeding. Bij Esmee is er toch "vanzelf" steeds een voeding afgevallen? Wil ik oookkk!

Pips: Zo herkenbaar! Dat huishouden.......... Ik denk, ik maak het je makkelijk en ik nodig je uit voor hyves! Nu ik weet dat jij het eendje bent..

Ik heb vanochtend heel lang getwijfeld of ik wel naar de dierentuin moest gaan. Het was zulk rotweer! Maar gelukkig ben ik wel gegaan. Het was zo heerlijk! Guido vond de grote beesten niet echt interessant, maar de kinderboerderij en de apen waren geweldig. Ik heb op hyves een filmpje gezet van Guido bij de kuikentjes. Een vriendin heeft ruim 200 foto's gemaakt. Er zitten echt prachtige tussen, ook van mij met Guido. Omdat ik zelf altijd de foto's maak, heb ik er niet zoveel van ons samen.

Ik heb een abo genomen, dus ik kan er nu geregeld even in en uit wandelen.
He Ongeduld,

Tnx voor het mailtje. Nu snap ik hoe ik er op moet komen (Hyves bedoel ik).

Ik wordt trouwens zelf helemaal gek van dat wilde achtergrondje van mij... zal het even aanpassen.

Nu uitzoeken hoe dat ook weer zit met openbaarheid enzo en dan zal ik ook fotootjes plaatsen. (Ik wil niet in de openbaarheid op internet omdat ik er erg veel prietpraat. Dat vind ik fijn, maar daar hebben zakelijke relaties niets mee te maken, vandaar mijn anonimiteit hier).

Heb gelijk het filmpje bekeken. Gaaf!

Supergroover, succes morgen! En bedankt voor de thee informatie. Ik zal morgen eens kijken of Popsie wat lust. Ze blieft qua drinken tot op heden alleen maar kv. Geen water, geen diksap etc.
Nou, deze digibeet snapt het eindelijk hoor :-) Grijnz, nu hoor ik er helemaal bij, haha! Heb gelijk wat foto's geplaatst. Nu ga ik bij jullie buurten.
Pips: Wat fijn dat je ook op hyves zit! Ik heb een welkomsdansje voor je gedaan op onze hyves! :rolf: Dat hoort ook bij de ppa Geweldig dat je een damesjas hebt besteld! En zelfs lippenstift! Wat zeggen pipsie en papsie er van?

Ik durf het bijna niet te zeggen, want het mag eigenlijk niet van Mondy ( ) maar Esmee krijgt thee met koemelk. Ik kook eerst water en daar zet ik thee mee, dan doe ik er nog wat koud water in en ten slotte een scheutje melk. Dat mocht van het cb. Ik sputterde eerst nog wat tegen: "Maar van Mondy mocht het niet." Maar aangezien het dan zo verdund is, gaf het niks. Esmee krijgt ook gewoon yoghurt of danoontje als toetje (ook op aanraden van het cb, nou ja, dat danoontje hebben we zelf bedacht. De yoghurt luste mevrouw niet en nu heb ik haar verpest met danoontjes)

Ongeduld: De voeding van 15.00 liet Esmee zelf vallen. Ze vroeg er niet meer om. Nou is hij natuurlijk wel vervangen door wat drinken (diksap of thee) met een rijstwafel (liga lust ze niet meer)

Omdat ze tussen de middag een broodje met wat drinken krijgt, zei de cb-arts dat ze die voeding ook niet meer nodig had en ik hoefde hem ook niet te vervangen door fv. "Probeer maar gewoon" en dat ging ook heel gemakkelijk. Ik wilde toen na het weekende stoppen, maar mevrouw wilde hem zondag al niet meer. Toen heb ik hem maandag nog wel een keer aangeboden (puur voor het idee, de laatste tussen de middag voeding) En dinsdags niet meer en toen was het ook klaar. Niks geen volle borsten, geen centje pijn.

Nu eet Esmee natuurlijk ook al heel veel. En daardoor is het heel gemakkelijk gegaan. Geef je Guido ook al brood? Misschien dat dat helpt om de nachtvoeding er uit te krijgen? Hij drinkt zoveel omdat hij ws honger heeft. Want voor wij begonnen met avondeten en brood kwam Esmee ook regelmatig weer 's nachts.

Volgens onze cb-arts werkt de natuur zo dat je er iets bij geeft en zo valt er bv weg. En anders zou ik even met je eigen cb bellen.

Wat een prachtige filmpjes van Guido! Zo lief met die kuikentjes en herkenbaar met dat huilen als het niet wil!

Mondy: Hoe was de eerste dag voor de groep? Wat lekker dat jullie samen de eerste dag voor de groep gaan.

Zo nu eerst maar weer eens de was opvouwen (van een hele week Zo zie je maar weer Pips en ongeduld, ik heb er ook last van)
Hallo,

Even snel, ben er weer, ik heb alles al wel gelezen, maar we gaan zo weg, dus uitgebreid reageren lukt niet.

Ik vroeg me een ding af van de thee, kun je ook niet gewoon slappe thee zonder melk of flesvoeding geven?

Later meer,

Lein
hallo, manon heeft er weer een tand bij, nu dus 4!

moet nog eten, dus helaas weer niet reageren....
Jullie gebruiken gewone thee?

Finn houdt ook niet van water of diksap. En fruit en groente gaat ineens ook minder goed. Met een liga of stukjes brood kan ik hem wel blij maken.

Ik geef nog steeds zeker 5 flesvoedingen die hij overigens niet helemaal opdrinkt als hij ook ander eten krijgt.

Sorry ga nu slapen.

xxx
pff sinds gisteren is Wesley ook weer naar school, maar meeeen wat een gehaast smorgens en tussen de middag.. Nu al helemaal omdat Verona ook mee-eet...

Zal smorgens dan denk ik toch wat vroeger op moeten staan.....

Pips; Het huis staat helemaal leeg, dus alles moet er nieuw in van vloer tot keuken.......... Aan de ene kant wel fijn, omdat we het nu zo kunnen inrichten als we zelf willen, maar aan de andere kant ook weer veel werk. (maar k hou wel van klussen).

Zal straks ook es even thee proberen, ben benieuwd wat ze ervan vind.

En vanmiddag weer naar het CB! Ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is! De laaste keer was nl 2mnd terug.. ivm de vakantie
Mango, ik ben zo nieuwsgierig naar die jas. Hij moet vandaag of morgen ongeveer binnenkomen.

Pipsie is soms geheel verbaasd. "Mama rode lippen". "Mama nieuwe rok", "Mama is mooi" (gloei glunder :-)).

Papsie zegt niets tot weinig omdat hij vindt dat het zo hoort.... NIet echt bemoedigend dus, maar goed, voor eind augustus heb ik weer een shopsessie gepland.

Sinds gister lust POpsie wel diksap. Gek kind, eerst steeds weigeren en nu zo hup 120 ml. achterelkaar. Vandaag ga ik ook maar eens thee maken.

Murpeltje, wauw al 4 tanden, dat is snel toch? Een heel ander gezicht he, als ze al tandjes hebben.

San, fijn zo'n "leeg" huis. Vind dat zelf heerlijk (ben ietsiepietsie te vaak verhuisd in het verleden dus beide een paar keer meegemaakt).

Weet je al wat voor kleur/stijlen je wilt gebruiken?
Hmm.. ik was vanochtend zo moe toen ik bij de kdv was dat ik mijn eigen jas ophing tussen de peuterjasjes. Was achteraf gezien best lekker geweest natuurlijk om een ochtendje gewiegd, gevoed en vermaakt te worden. Helaas moest ik dat nu allemaal zelf doen .
Was een drama gister met Kaj..

Eerst infuus prikken, lag hij dan heelrijk te brabbelen en te lachen totdat die naald erin ging, huilen huilen zo zielig

Dan een uur wachten voor de scan.. Alleen maar oude mensen daar.. leeftijdverschil van gemiddeld 70 jaar hahaha

Nou daar gaat ie dan, contrastvloeistof erin naar de andere kamer in een soortige dwangbuis, zij noemen het inbakeren, ik noem het een dwangbuis, en dan een halfuur durende scan, die in 6 richtingen overhem heen gaat.. nou half uur lick my ass echt niet... was gewoon een uur.. pfff na een half uur was het krijsen en met geen mogelijkheid stil te krijgen, was zo zielig, hij had het zo warm en meneer heeft het altijd al snel warm.. hij wilde zijn armen bewegen maar dat kon niet.. zo zielig om te zien . Nu wachten tot 22 aug, dan krijgen we de uitslag..
Ooooh Brabbel wat naar! Een dikke voor jou en Kaj! Volgens mij voel je je dan zo machteloos; je kindje ligt daar heel erg verdrietig/naar te zijn en jij kunt/mag niks doen! En dan duurt het ook nog langer. Ik ben hier plaatsvervangend verdrietig/boos. Dit moet natuurlijk en je weet ook wel waarvoor, maar leuk is niet niet.

Pips: Heerlijk als pipsie dan zegt dat je mooi bent! Jij woont toch in G? Daar heb je een super goede/leuke winkel! Als je daar heen gaat wil ik wel met je mee! (onee, ik "moet" eerst nog een kilo of 10 kwijt )

San: Dat wordt actief aan de slag dus! Aan de ene kant wel fijn alles nieuw, aan de andere kant een enorme kostenpost en heel veel werk!

Het lijkt me idd wel even wennen, die ochtendspits en tussen de middag! Iedereen op tijd in de kleren en eten er in.

Murpeltje: Tjong Manon gaat snel met tanden! Waar zitten ze bij haar?

Yada: Wij gebruiken gewone thee. Over smaakjes had ik nog niet eens nagedacht!

Morgen gaat Esmee voor het eerst weer naar de gastouder. Ik had haar net even aan de telefoon. Dan realiseer je je wel hoeveel er in zes weken kan veranderen!

Esmee begint ook te draaien in bed. Vanochtend vond man haar al op haar buik en toen ik haar er vanmiddag uithaalde, lag ze ook op haar buik en steunde ze op haar armen. We gaan vanavond eerst de bodem naar beneden zetten, want ik begin het doodeng te vinden. Onze bodem staat namelijk best wel hoog.

Esmee maakt ook veel contact met de hond. De hond ligt op (voor hem) veilige afstand te kijken en zij lacht steeds maar naar hem. Prachtig om te zien!

Nu ze wat meer op de grond ligt, neem ik hond wel overal mee naar toe.

Hoe doen anderen hier het met hond? Ik wil de hond niet steeds bij haar weg houden (ik wil niet dat de hond denkt dat hij overal de schuld van krijgt zeg maar), maar Esmee begrijpt nog geen "nee". Ik sleep haar dus maar steeds weer bij de hond vandaan. Maar ze is er heel rap weer bij.

Oja en tand 2 is er ook door! Ze zitten beide onder in het midden en ik heb het idee dat er straks een hoektand onder doorkomt.

Liefs,

Mango
Pips moest wel lachen dat je je jas er tussen had gehangen. Zou mij ook kunnen overkomen, haha.

Brabbel, sneu zeg! Knuffel!

San, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! In M? Kan me voorstellen dat het druk is nu Wesley weer naar school moet.

Murpel, Manon al 4 tandjes! Snel hoor. Hoe is het met jou?

Mango, wel lief interactie tussen hond en Esmee maar ik kan me voorstellen dat je ook wat voorzichtig bent. Is het nog een jonge hond?

Hier drinkt M geen flesjes melk meer! Ze weigert gewoon. Dus ik maak nu elke keer pap maar dat is best een gedoe!

Ze drinkt wel diksap (als ik melk in het flesje doe, drinkt ze niks, zit er diksap in, dan opeens wel! vreemd niet). Op het cb zeiden ze dat ze wel te weinig melk op een dag binnen krijgt. (ze eet nl. ook niet veel pap). Iemand een idee hoe ze meer binnen kan krijgen?
Brabbel: Jeetje, dat lijkt me ongelooflijk moeilijk om te moeten zien! Had je niet de neiging om hem uit de dwangbuis te rukken?

Nogmaals welkom op hyves Pips! Heerlijk, die reacties van Pipsie!

Mango: Guido heeft volgens mij inderdaad honger, anders zou ie 's nachts niet komen. Maar misschien speelt ook mee dat ie nog steeds bij ons op de kamer slaapt. Hij wordt dus snel van ons wakker, maar andersom natuurlijk ook. Even laten jammeren is makkelijker wanneer hij boven slaapt, nu ben ik misschien ook te snel geneigd hem te pakken. Want dat betekent immers sneller zelf weer kunnen slapen. Vanavond gaan we hem boven proberen te laten slapen.... En met brood wil ik ook beginnen, want zijn groentehapje schiet nog niet echt op. Wat gebruiken jullie eigenlijk als beleg?

Ik heb de hond vanaf het begin steeds meegenomen als ik de kamer uitging terwijl Guido in de box lag. Dus de hond is niets anders gewend. Daarbij maakt Guido alleen het zitgedeelte onveilig, en daar komt de hond niet (hebben een soort van zitkuil, hond blijft op het hoge gedeelte).

San: Hoe was het op het cb? Een huis inrichten is leuk, maar ook erg stressvol.

Hezter: Pfff, lastig. Hier geen tips, Guido drinkt juist te veel melk!

Murpeltje: Hoe is het met je? Voel je je weer wat beter?
Grrr, loopt mijn IE vast is dus ook mn text weg!

Brabbel wat naar zeg. Kan me voorstellen dat je je zo machteloos voelt op dat moment. Zou er zelf al niet aan moeten denken om zo lang in zo'n scan te liggen laat staan mijn kleintje!

Wow murmeltje, al 4 tandjes! Ik denk al 2 maanden dat Fara tandjes krijgt maar er is er nog geeneen te zien haha.

Alweer een beetje beter?

San, gefeliciteerd met jullie huis!

Ongeduld, leuk zeg zo'n abonnement op de dierentuin!

Wij geven Fara nu nog gewoon een boterham maar wil deze week beginnen met boter erop. Las dat appelstroop ook goed is.

Hetzer; helaas geen tips. Maar hoop voor je dat iemand anders wel DE tip heeft!

Mango; wel volhouden dat rennen he! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje saai begin te vinden nu...

Verder alles goed hier. Fara is sinds een week de hele tijd op haar knietjes aan het wippen en zondag de eerste keer een stukje vooruit gekropen (uhhh 3 kruipjes zeg maar). Ze keek heel trots, zo van hey ik wist niet dat ik dat kon! Tot ze haar speeltje bereikt had toen stopte ze er weer mee... verder hebben we het haar ook niet meer zien doen.

Ik moet/mag eind oktober een reis maken voor mijn werk en heb gisteren de tickets geboekt... TWEE weken zonder Fara...

Pfff krijg het wel een beetje benauwd als ik daar aan denk!
Ahh wat een leuke filmpjes op hyves van Guido en Esmee!
brabbel wat onwijs zielig voor kaj zeg, wat een drama. Lijkt me ook vreselijk om dat te moeten aanhoren en dat je hem dan niet kan troosten. En nu wachten op de uitslag... spannend!!!!!

1ndra lijkt me erg moeilijk, 2 weken zonder je lieve beebje, wij gaan over 2 weken 3 dagen naar zwitserland voor een bruiloft en ik heb er nu al buikpijn van...

mango hier ook een draaiende sharon in bed, ze slaapt gelukkig dan gewoon verder, zoon moest altijd gelijk weer teruggedraaid worden, was niet altijd handig!

Ook in de box rolt ze alle kanten op, en met haar lengte (72,5 cm) past het niet meer echt. En zitten kan ze nog niet. Hebben besloten de box weg te doen, voor nu kan ze er toch niet meer in, en ivm de verkoop van het huis scheelt het veel ruimte, en dat is best ok want we hebben een hele kleine huiskamer.

Nog een nieuwtje, sharon drinkt nog maar 3 flessen op een dag! Ongelofelijk wat gaat dat snel! De laatste van 22.30 ging niet meer zo goed, en dan had ze s'ochtends ook nog geen honger, dus een keer overgeslapen en ze kan gewoon zonder!

Tussendoor drinkt ze wel diksap, en ze eet heel veel. s'ochtends 2 stuks fruit, s'middags een frutapura en een liga, en s'avonds 200 gram groenten/aardappel en als het op is kijkt ze je nog aan van was dit het nou???

Moet ook eigenlijk met brood beginnen maar het komt er niet van omdat ze rond 12 uur wel echt haar fles wil en dan hebben we meestal nog geen brood gegeten...

En gisteren hebben we het voorlopig koopcontract getekend! Zitten nu midden in de financien, niet echt mijn ding maargoed. Ben ook al scholen en peuterspeelzalen in de buurt aan het uitzoeken voor samuel, nadenken over de inrichting etc etc
Leuk, leuk leuk Roze wolk om zo bezig te zijn met een nieuw huis. (al is de financiele kant wat minder)

1ndra, o,j ee ik moet er niet aan denken om 2 weken zonder mijn kinderen weg te zijn. Poeh.Succes. Wat knap zeg dat ze al een beetje gekropen heeft!

Ongeduld, ik geef nog steeds droog brood. Boter of smeerkaas kan prima. Van smeerworst weet ik eigenlijk nog niet of dat nu al kan.

Guido wil dus ook nog niet lekker eten 's avonds bij zijn groentehap?

Brabbel, wat vreselijk om aan te moeten horen en wat zielig voor Kaj! Hopelijk is de uitslag helemaal in orde.

Hezter, Suze dronk vanaf 9 maanden ook nauwelijks melk meer. Ik ben toen kant en klare opvolgmelk gaan geven en dat ging iets beter en vanaf 1 jaar maar af en toe een glaasje chocomel en een bakje yoghurt (dat laatste kan nu natuurlijk ook al) Ik wist ook niet hoe ik het anders moest doen.

Mijn god zeg wat een ellende dat ze allebei zo vroeg wakker zijn! Hier is Finn dat ook wel vaak en Suze doordeweek vaak rond half 7.

Mango, wat leuk die interactie tussen esmee en hond!

Over interactie gesproken....Het is nu zo leuk tussen Suze en Finn. Ze zaten zondag in de auto. Suze was met een heel hoog stemmetje vanalles tegen hem aan het zeggen en hij maar schateren. Wij hebben genoten voorin. Voor Suze is het nu ook leuker omdat hij op haar reageert en haar opzoekt (of kwijt is toen ze gisteren na zijn slaapje ineens weg was naar oma. Hij was haar echt aan het zoeken)

Finn heeft het tijgeren nu ook helemaal te pakken. Hij kan ook lekker boos worden als het hem niet goed genoeg gaat.

Gisteren heeft hij zich 6x opgetrokken tot stand! Helemaal alleen. Hij probeerde de afstandsbediening te pakken die op de bank lag. Ik was zo trots op hem.

Kiekeboe spelen is ook leuk. Hij legt zelf steeds een spuugdoekje voor zijn ogen en trekt hem er dan af. Wij roepen 'koekoek!' en dan kijkt hij lachend en triomfantelijk naar ons om vervolgens nog eens 20x hetzelfde te herhalen.
Oooh Yada, wat knap van Finn! Ik las al in oei ik groei dat sommige kinderen dit al doen! Dan sta je volgens mij wel helemaal stomverbaads te kijken! Wat ontzettend lief van Suze en Finn! Schatjes!

Ongeduld: Esmee krijgt brood met boter en slankie (is minder zout) of roomkaas (philadelphia) of soms fruithap en heel heel soms een beetje pindakaas maar daar schijn je beter mee te kunnen wachten. Appelstroop schijnt ook te mogen, maar dat vind ik persoonlijk dan weer zo'n geklieder.

Jimmy (onze JR) is maar heel klein en kan niet bij de box komen. Maar nu Esmee meer op de grond ligt roep ik hem wel altijd mee.

RW: WAt is Sharon al lang! (vergeleken met Esmee die drie weken geleden 65 cm meette)

Gaat snel dan opeens met het minderen van de flessen!

Oooh heerlijk bezig met inrichten en zo! Hoe gaat het met de verkoop van jullie oude huis? Spannende tijd!

1ndra: Ik ben net weer wezen lopen. (in storm en regen! Evy was fier op mij! en ik ook op mezelf!)

Ging m'n mp3 speler halverwege uit, dus heb ik anderhalve les gelopen! Dat ging eigenlijk heel gemakkelijk! Loop jij alleen? Met of zonder muziek? Via afstandmeten.nl kun je routes uitzetten en dan kun je ook direct zien hoe ver je gaat lopen/ hebt gelopen.

Er is ook een deel 2 van start to run. Van 5 naar 10 km. Die ben ik ook al vast maar aan het downloaden. Ik vind het heerlijk!

Oooh twee weken zonder Fara, dat is lang!!! Hier zou ik wel heel veel moeite mee hebben!! Waar moet je naar toe?

Hetzer: nah dat is ook wat! Geef je al yoghurt of danoontje? Dan krijgt ze iig wat zuivel binnen. Gaf het cb geen tips? Misschien een ander soort pap?

Mooi ik zal ff douchen en dan naar het gemeente huis. We moeten ons nog steeds inschrijven hier en het gemeentehuis zit in een ander dorp. Esmee is bij de gastouder en ik heb vanochtend nog vrij. Dus kan ik mooi dat soort klusjes doen. Mmh misschien ga ik ook nog wel ff langs het babyparadijs!

Liefs,

Mango
Heeft iemand met een profielfoto met een kindje met een groene slab toestemming gevraagd tot onze hyves? Kan het profiel nl niet bekijken en ik weet zo niet wie het is!
Morguh, net ff een vakantie geboekt voor mijn ouders, ze gaan mee met ons naar Portugal.. gezellig !!

Oh spannend Indra 2 wkn zonder je kleine meis.. pff afzien denk ik..

En al gekropen, leuk hoor..

Ik heb ook al danoontje geporbeerd bij Kaj maar zelfs dat wilt hij niet hahaha, korts van een broodje ook niet..

Als hij na de vakantie niks blijft eten dan moeten we naar een logopodist.. Echt zodra er iets van eten richting mond komt gaan de lippen stijf op elkaar !! Alleen de fles wilt hij.gelukkig maar

Leuke foto`s en filmpjes op Hyves.. Zal ook weer ff foto`s erop zetten.van mijn kleine man

Oh een paar van jullie zijn aan het lopen geslagen.. Super hoor, ik wil het ook maar ik kan het echt niet ! Helpt zo`n programma nou ?
Gisteren weer goedgekeurd bij het CB! Verona is nu 70,7cm en 7830gram!Vanmiddag het voorlopig koopcontract getekend!!! En ook de termijnen iets verlengd, 1sept is nl wel heel kortdag om alles in orde te krijgen.

Ik vind het ook altijd heerlijk om te zien hoe de kids op elkaar reageren. Wesley vind het geweldig om zich te verstoppen voor Verona, en zij dan maar kijken en zoeken waar hij is gebleven.

Zal weer effe verder speuren naar ideeen
anoniem_53239 wijzigde dit bericht op 13-08-2008 16:09
Reden: ff kleurtje toegevoegd :D
% gewijzigd
PFf heb mij vanmiddag weer boos moeten maken..

We hadden een afspraak staan voor klinisch genetica op 25-8, om tekijken wat nou de oorzaak was voor Kaj etc..

Vanwege vele onderzoeken afgelopen tijd en nog wat straks komen gaat heb ik vandaag de afspraak geannuleerd.

Werd ik vanmiddag gebeld door de dokter zelf, of het wel zo`n goed idee was om het af te zeggen, nou ik ging ff uit mijn plaat. Ik zei hallo meneer, enig idee hoeveel onderzoeken Kaj al heeft gehad en dat wij het wel een beetje zat zijn en ff rust willen hebben voor hem. Zegt hij ja maar het is alleen maar ff wat vragen stellen en onderzoekje en misschien wat bloed prikken. Oh ik zeg ff bloed prikken, dat is heel wat voor zo`n kleintje.. Ik wil nu gewoon ff rust voor hem.. Nou hij wilde het gewoon niet accepteren, ik werd toen zo boos.. En dan gaan ze het op je kind gooien, maar in belang van Kaj bladiebla, ik zeg wat in belang van Kaj, kan je hem dan beter maken, kan je dan de eerste 3 maanden van zijn leven ongedaan maken, alsjeblieft zeg.. maak dat mij niet wijs. Ik stel het gewoon een paar maanden uit en klaar...

Nou echt stoom kwam uit mijn oren !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven