LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
HOERAAAAA!!! Mijn nicht (en goede vriendin) is net bevallen van een dochter!!! Oooooh wat ben ik blij! En een week voor de datum. (Mazzelpik) Ze ligt nog in het ziekenhuis want het was een enorm zware bevalling. Knip, scheur: je kent het wel, aldus haar man en uiteindelijk een pomp. Brrrr. Toen ze me belde was ze helemaal van de kaart van de narcose. Het was van binnen ook niet helemaal ok gegaan.

Nou ja ook info waar jullie verder niks mee kunnen, maar ik ben helemaal hyper!

Ooh san wat sneu dat Wesley zich niet lekker voelde. Had hij bij opa en oma in de auto overgegeven? Meeen dan wacht je toch ff tot jullie er zijn?? Was de bruiloft verder wel leuk?

Ongeduld: is de luchtn weer wat geklaard?

Ik ga weer ff verder hyperen! Wachten op het telefoontje van mijn nicht!
tot morgen!

ga even reistijd via routeplanner bekijken.

parelhoen: hoe gaat het? kan me voorstellen dat én trouwen én verhuizen én victor en de dag van phillip zijn tol wel eist (of je juist nieuwe energie en kracht geeft)

gr murpeltje (die even typemoe is)
Tieger, hier precies hetzelfde! Niets is er gelijk aan de jongste ivm de oudste. Jongste speelt met alles. Oudste heeft tot ong. 1 jaar met niets gespeeld (keek alleen maar). Oudste (vr)at ontzettend veel maar bleef een slanke baby. Jongste ziet er meer uit als een rolmopsje

Oudste was huilbaby, jongste hoor ik soms een week niet huilen. Als er nu nog kraambezoek komt vraag ik dus ook om speelgoed want dat heeft oudste op deze leeftijd eigenlijk niet gehad of ik had het al weer weggeven omdat haar toch niet interesseerde.

Roze wolk, ik heb van oudste ook een BUMBAfan gemaakt. Was verplicht... ik vind niets aan de Teletubbies namelijk. En ja hoor, wat vind ze de laatste weken opeens leuk? Juist ja!

Huppel en Tieger, wat voor werk doen jullie (gaan jullie doen?).

Huppel, niets van aantrekken wat een ander zegt. Als jij je goed voelt bij een 4daagse werkweek moet je dat gewoon doen :-) .

Parelhoen, hoe was het gister? Ben je weer een beetje bij?

Mango, gefeliciteerd! Toen mijn vriendinnen babies kregen was ik ook altijd helemaal van de leg (duh... op een positieve manier dan heh).

Ik wens jullie morgen allemaal een hele fijne dag toe! Graag een uitgebreid verslag met foto's! Als "tegenprestatie" zal ik nu een Hyves account aanmaken (als dat lukt tenminste).

Ben vanmiddag met Popsie en Papsie wezen winkelen voor de vakantie. De score: 2 nieuwe bh's (meer dan 100 Euro kwijt...slik), slips (mijn oude zakken af :-), elegante sandalen, een fiets voor de oudste, Papsie een aantal shirts, twee broeken en een paar schoenen, vakantieleesvoer, DA haarspulletjes -klemmen, speldjes etc. (in het dorp waar wij wonen is geen DA), diverse Kruidvat aankopen. En dat in 3 uurtjes tijd :-)

Morgen ga ik beginnen met pakken.Lekker met dat hete weer. Ik hoop dat er in de dierentuin morgen genoeg schaduw is!

Veel plezier gewenst!
Leuk he Pips, nieuwe beha's kopen... Was vorige week ook bijna 150 euro kwijt. Durfde het ook niet om te rekenen naar guldens. Maar ze zijn wel mooi

Pips (en anderen ), ik word een soort administratief medewerker bij een meldpunt, waar mensen terecht kunnen met vragen, problemen, klachten etc. over de gegevens die zij aan ons moeten doorgeven. Snappie 'm nog? Zal anders in de hyve wel wat verduidelijken, maar om nu zo de naam etc. te noemen doe ik liever niet.

Mango, gefeliciteerd met je achternichtje! Veel plezier met hyperen

San, balen dat zoon zich niet lekker voelde. En schoonouders zagen de bui vast al wel aankomen. Ach, voordeel is nu dat ie niet bij jullie in de auto gespuugd heeft Hopelijk voelt hij zich morgen wel beter.

Ongeduld, lekker gezwommen? Vanaf welke leeftijd kan dat bij jullie?

Hallooo, bij Daan hadden we de Nutrilon AR (zit al johannesbroodpitmeel in) en daar deden we vervolgens de pap door. Gecombineerd met een 123-speen ging dat wel goed, in het begin op stand 1 (naar de neus toe). Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Een 4-speen heeft geen zin, omdat de gaatjes te klein zijn om de vezeltjes van de pap door te laten.

Huppel, vervelend zeg, commentaar op het aantal dagen dat je werkt! Hier ook vier dagen, dus van mij krijg je geen commentaar. Ik kan me wel voorstellen dat mensen denken dat het met twee kinderen erg druk wordt, en dat een dag minder werken wellicht wat druk van de ketel haalt. Is toch een dag minder gestress met brengen en halen naar opvang, eten, op tijd naar bed etc. Alhoewel een dag thuis met kinderen ook hartstikke zwaar kan zijn.

Roze Wolk, veel plezier dit weekend!

Brabbel, hoe gaat het nu met Kaj? Plast hij weer goed, en drinkt hij weer goed?

Zo, heb nu weer op iedereen gereageerd dacht ik, dus eerst dit maar even posten.
Een paar lekkere dagen gehad. Donderdag met Daan en Tessel naar de bibliotheek geweest, en Daan wist vandaag zomaar te reproduceren dat je daar boeken leent, toen hij met oma aan de telefoon zat. Ik zat ondertussen Tessel te voeden in de slaapkamer, en zat echt met open mond te luisteren. Hij pikt op het moment écht alles op!

Vrijdag helemaal niks gedaan, behalve contract tekenen bij het uitzendbureau, en daarna even de stad in. Ik heb een poosje terug een leuk patroon in de knippie baby gezien voor een leuk jurkje, dus daar heb ik maar vast stof voor gekocht. Nu maar hopen dat dit minder lang blijft liggen dan de stof voor de vlaggetjes die ik nog steeds moet maken

En vandaag lekker met zoon wezen zwemmen. Hij heeft tot hij bijna 2 jaar was het hele zwembad bij elkaar gekrijst zodra hij daar in zwembroek was, en sinds december vindt hij het ineens geweldig. Onlangs uitgeplozen dat er ook op zaterdag ouder-en-kind-zwemmen is, dus daar naartoe geweest vanmorgen. Hij vond het werkelijk fantastisch! Eerst rustig wat spelen op het trappetje, tot hij de glijbaan zag en daar vanaf wilde. De les ging ook prima, met zijn hoofd onder water, van de kant springen (echt supervaak, met een grote lach), en na de les nog een paar keer van de glijbaan. Kortom, de dag was leuk, en zéker voor herhaling vatbaar.

Nu nog even gauw de laatste pagina's opmaken, en dan de cd'tjes branden. Ik zag op de hyves dat er morgen 10 aanwezig zijn, dus daar neem ik in ieder geval een cd'tje voor mee. De rest die wil moet anders via hyves of msn/hotmail even een berichtje sturen, dan stuur ik wat op.

Tot morgen / later vanavond!
Zo, de cd'tjes zijn klaar. Hopelijk is het ook allemaal gelukt... ga altijd weer twijfelen met dit soort dingen

Tot morgen!
Tot zo! Wij stappen straks in de auto! En m'n achternichtje is een pracht kind! We hebben gisteravond al even om het hoekje gekeken!
Meiden, 't was gezellig! Daan was al in dromenland nog voor we op de snelweg waren! Straks beide kinderen even in bad, dan door naar bed. Ga er zelf ook maar achteraan dan.

Zéker voor herhaling vatbaar!
Dag lieve meiden,

Ik vond het ook helemaal geweldig. Hoop maar dat iedereen een goede reis terug heeft gehad. Ook hier binnen en paar tellen twee slapende meisjes in de auto. Maargoed, ik was dan ook in 25 minuten weer thuis. Weet trouwens niet of ik die kleine Zoef de volgende keer weer meeneem. Erg vermoeiend zo'n kleine eigenwijze weglopert ...Maar ach, ze heeft best genoten denk ik, ondanks dat het soms voor die drie "grote" kids wel eens even lang wachten was met al die voedende beppende mama's, hahaha...

Tieger, vind het echt helemaal super die cdtjes!! en ga zeker binnenkort is ff lekker teruglezen!

Meiden, ook hier een vermoeide mama, manlief is de twee meiden naar oma aan het brengen, moet morgen natuurlijk weer werken en de meisjes gaan daar lekker hun bedje in. Ik heb net Luuk naar bed gebracht, dus nu lekker uitrusten.

Kus Mondy

(oo... heb alvast 3 fotootjes op de hyves geplaatst!)
Wauw wat was het leuk!! Ik heb genoten maar ben nu ook helemaal op, haha. Op naar de volgende date!!
Wat jammer dat ik er niet bij was vandaag. Ik trok het even niet. We hebben het zo druk in mei en juni. Ik was blij dat ik een beetje uit kon rusten vandaag.

Hopelijk gaat de volgende meeting wel lukken.

Leuk om te horen dat het zo gezellig was. Jullie hadden i.i.g. superweer.

Tieger, ik wil trouwens ook wel een cd'tje. Dus ik mail je nog even. Succes met je nieuwe baan. en veel plezier met naaien.

Ik heb de slag ook te pakken.

Parel, hoe is het met je? Ben je de dagen een beetje goed doorgekomen? Ik heb zoveel bewondering voor jullie. Het lijkt me vreselijk wat er 2 jaar geleden gebeurd is.

Fijn dat je weer terug bent in A'dam en geniet maar weer lekker van je huisie.

Huppel, niets aantrekken van het commentaar hoor! Finn treffen we ook in het hele bed aan en regelmatig overdwars.

Sh#t, ik wilde bijna jullie echte naam neerzetten en ben jullie forumnaam effe kwijt, maar ik heb jullie een berichtje over de labeldoekjes gestuurd....

Voor anderen die ook een slabbetje, labeldoekje of feestslinger willen? Mag ik reclame maken?

Mango, proficiat!

En nu zweet ik teveel weg hier op zolder en ga even bijtanken in de koele kamer en dan misschien nog even achter de naaimachine.

Oh, ja nog een vraag: Finn krijgt bv en 1 fles per dag. Koken jullie het water daarvoor nog steeds of warm je gewoon kraanwater op in de magnetron?

Mango, Ik baal trouwens 's ochtends gruwelijk van Finn. Ook hier is het al weken vanaf ong. half 5 raak. Iedere 10 min moeten we eruit om hem stil te krijgen en/ of een speen te geven. Voeden doe ik soms ook, maar dat lijkt ook niet te helpen. Overdag is het een heerlijk ventje, maar s ochtends kan ik hem wel achter het behang plakken.
Meiden, ik heb genoten vandaag! Guido is net lekker in bad geweest en na zijn voeding volledig in dromenland beland.

Ik maak me een beetje zorgen om Brabbel. Niet bij de meeting, niet meer op het forum en ook niet op hyves. Ik hoop dat er niets naars aan de hand is met Kaj.

Nu snel naar beneden, vriendlief heeft het eten klaar.
Hey Meiden,

Ik vond het ook super leuk! En ook ik was/ben kapot. Ben bij thuiskomst direct ff gaan slapen! Hahaha

Esmee heeft de hele reis lekker geslapen en ligt nu ook lekker in haar bedje. Ze is nog nooit zo rustig geweest tijdens een dagje weg!

Yada: De volgende keer ben je er gewoon bij! En je hebt mail.

Brabbel: Hoe gaat het met Kaj?

Tieger: Heb ik je niet eens succes gewenst voor morgen! Veel plezier en succes!

Ik heb ook al foto's op hyves. En ben bezig met Esmee haar blog.

Liefs,

Mango
Oh meiden klinkt allemaal erg leuk !!

Sorry dat ik niks van mij heb laten horen, maar waren zo in de weer met Kaj, gisterochtend weer slecht gedronken gelukkig maakt hij het in de middag en avond wel weer goed en vandaag ook weer goed gedronken gelukkig !! Anders moest hij echt naar het ziekenhuis voor uitdroging gevaar.

Vind het super jammer dat we er niet bij waren, ga ff op hyves kijken naar de foto`s.
Goedemiddag!

De doop was heel bijzonder om mee te maken.

Kevin liep tijdens de dienst de hele kerk door, en was steeds de kaarsen aan het uitblazen.

Twan was in het begin mooi rustig maar op een gegeven moment werd ie moe, dus wat jengelig.

Telkens als de Pastor Kevin wat vroeg (bijv. of ie even bij hem wilde komen, gaf ie heel lief (en hard) antwoord met JA.

Toen Twan gedoopt werd, mocht Kevin ernaast staan op een krukje. Vond ie heel interessant. Toen was Kevin aan de beurt, en die hield netjes zijn hoofdje boven het doopvont en vond het prima dat de pastor water over hem heen "gooide".

We hebben ook alles op film staan, hebben we gisteravond nog even teruggekeken. Erg mooi en bijzonder om mee te maken!

Na de doop hebben wij bij ons thuis koffie met broodjes gehad (was precies lunchtijd). Het was een leuke maar vermoeiende dag.

Was alleen erg teleurgesteld dat mijn broer en zijn vriendin er niet bij waren, die vonden het schijnbaar belangrijker om te schilderen in huis....

Even teruglezen!
Fijn dat de meeting gisteren ook zo geslaagd was!

Het weer was in ieder geval ook perfect!

Tieger: spannend, je eerste werkdag! Hopelijk bevalt het je daar!

Yada: wat voor feestslinger bedoel je? Maak je die zelf?
Cd, fijn dat de doop zo geslaagd was en dat de kids zo goed meewerkten.

Ik maak ze zelf ja. Nou ga ik toch reclame maken... www.hoerafeest.hyves.nl. De eerste 3 labeldoekjes voor de januari baby's gaan vandaag op de post.
Zo, ik ga er even goed voor zitten!

Meiden, wat vond ik zondag geslaagd! Guido was op de terugweg ook snel in dromenland, gelukkig voor vriendlief werd hij bij ons in het dorp net wakker.

San: Hoe is het nu met Wesley? Het was voor hem echt niet heel leuk zondag. Dan zie je dat zo'n kleutertje eigenlijk al best wel een hele grote jongen is.

Parelhoen: Hoe is het? Vorige week zal erg heftig zijn geweest. Wel lief dat je even met Huppel belde toen we in Amersfoort aan de koffie zaten!

Tieger: Jij had er over een account bij photobucket. Zou je de inloggegevens op hyves willen zetten? Dan kan iedereen daar zijn foto's van zondag op plempen en uitzoeken welke we van elkaar willen hebben. En het is natuurlijk een geweldig document voor de thuisblijvers.

wij kunnen vanaf 3 maanden babyzwemmen. Ik vind het echt lekker, en het lijkt me ook een heerlijk moment voor ons tweetjes als ik straks wel weer aan het werk ben. Komende zaterdag komt de onderwaterfotograaf!

Pips: Al een hyves account??? Heerlijk dat winkelen, zeker als je slaagt. Ik ben gister met een vriendin geweest. Zij is super geslaagd qua schoenen (maar 3 paar gekocht) en ik ben erg geslaagd in mijn doelstelling om niets te kopen!

Yada: Jammer dat je er niet bij was, maar effe bijtanken is af en toe broodnodig! En een geweldige site, wist helemaal niet dat je dat deed. Guido wacht in spanning zijn labeldoekje af!

CD: Mooi dat je zulke mooie herinneringen hebt aan de doop! En wat is Kevin toch een heerlijk ventje! Wat heb je ze uiteindelijk aangedaan?

Wat kun je het druk hebben als lui-thuis-blijf-wijf! Ik ben al 3 dagen aan het slepen met Guido. Zaterdag babyzwemmen en twee keer op visite, zondag was Guido's ontmoeting met zijn harem en gister op gesprek en shoppen in Groningen. Was van te voren erg benieuwd hoe het zou gaan, want het was wel erg druk voor hem. Maar hij heeft het hartstikke goed gedaan! Af en toe een beetje jengelen, maar dat hoort er natuurlijk ook een beetje bij.

Straks kennismaken met de potentieel nieuwe gastouder....
Zo wat een rust hier! Je kan wel merken dat bijna iedereen weer werkt.

Hier nog zo'n lui thuis-blijf-wijf. Nog tot augustus dan. Maar ik vermaak me prima met mijn creaties. Hoewel het geen pretje is om met dit weer op zolder te zitten. En om nou al die lappies en de machine naar beneden te halen...Veel te veel rotzooi.

je krijgt je labeldoekje vandaag in de bus. Ik hoop dat Guido er enorm veel plezier van zal hebben.

gr Yada
Even vlug een leuke site, voor diegenen die hem nog niet kennen.

Ik word er in ieder geval best hebberig van, haha.

leuke site
Hi ladies!

Zondag was erg geslaagd, best apart om iedereen in het echt te zien. Want je kent elkaar niet maar toch ook weer wel.

Wesley vond het ook een leuke dag, vond het soms wel erg vervelend om op die kletsende mama's en hongerige baby's te moeten wachten, maar desondanks heeft ie zich ook wel vermaakt.

Gisteren is ie een dagje thuisgebleven van school. Oma had em laten liggen........ (terwijl ik met haar had afgesproken dat ze em wel naar school zou brengen, en met de juf zou overleggen dat ze zouden bellen als het toch niet ging) Naja, vandaag issie wel weer naar school, en het gaat goed, op weinig willen eten na.

Vanmiddag met Verona weer naar t CB geweest. Gezien haar gewicht, moeten we nu overstappen naar de fles. Blijk toch niet genoeg voeding meer te hebben. Vind het opzich niet zo heel erg meer. Was er ergens toch al een beetje flauw van.. Dus vanaf nu gaan we afbouwen.

Voor het schema: Gewicht: 6770, en Lengte: 66,6cm.

K ga nu n hongerig meisje voeden. Reageer later nog wel weer op iedereen!
Nog een tip voor vakantiegangers misschien...

Bij Etos verkopen ze een beachshelter voor 10 euro. Een soort campingbedtentje met muskietengaas voor op het strand of op de camping. De bodem is wel gewoon van tentstof dus je moet er wel een handdoek o.i.d. in leggen. Ik ken alleen die dure van Deryan. Die zijn natuurlijk wel veel mooier, maar dit leek mij wel gemakkelijk voor op het strand e.d.
hallo,

vond het zondag ook leuk.

ben nu doodop, want gisteren met groep vrienden bbq en voetbal, is iets te laat geworden. gelukkig morgen vrij, probeer dan nog wel uitgebreid te reageren.

san: goed is goed enneuh, denk dat manon de 6 kilo niet eens haalt. dus no worries!

brabbel: sterkte!

ga even naar hyves.

gr murpeltje
wil geen tips over goedkope versie van deryan tentje, want heb een deryan tentje !(en dat is net als dure schoenen kopen en ze een week later in de uitverkoop voor de helft van de prijs zien)
Ook even snel en ego hier, ff copypasten van feb-topic...

Hier gisteren een leuke eerste dag gehad. Wel waardeloos geslapen omdat Tessel ziek was, dat gooide wel een beetje roet in het eten omdat man eigenlijk ook niet thuis kon blijven. Uiteindelijk is hij om 9 uur alweer gebeld, en is hij thuis gaan werken.

Werk is leuk, gezellig, leuke mensen, erg vermoeiend. Veel informatie gekregen ook, maar ook een echte inwerkperiode. Dat is wel prettig, dan weet ik tenminste wel een beetje waar ik aan toe ben.

Vandaag meteen weer vrij, voor controle naar het ziekenhuis. Eerst een echo van de blaas, en omdat Daan net geplast had kon er wéér niet gemeten worden hoe vol deze nu kan zijn. Verder zien blaas en nieren er goed uit, dus dat is wel mooi. Binnen nu en een half jaar komt er dan nog een onderzoek met een nachtje overblijven, waarin ze gaan kijken hoe vol de blaas kan zijn, en hoe de doorstroming is. De plasbuis wordt dan waarschijnlijk ook iets vernauwd, zodat er wat meer druk in de blaas komt en deze (nog) wat meer reden krijgt om te groeien. Dan is ook duidelijk of het bijvoorbeeld zin heeft om zindelijkheidstraining enzo te gaan doen: het is namelijk niet reëel om te verwachten dat hij droogt blijft als hij iedere 10 minuten naar de wc moet om 1 glas drinken weg te brengen omdat de opslagcapaciteit te klein is. Dat hij nu trouwens wel met een boogje kan plassen was wel mooi, dat gaf waarschijnlijk wel aan dat de blaas kan samentrekken.

Nu nog even stukje gossip girl kijken, en dan weer lekker slapen. Ben echt gesloopt al weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven