LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik vind dat korte haar altijd heel mooi bij je staan, maar ben ook altijd verrast hoe leuk lang haar bij jou staat. Dus aan mij heb je niets Pebb.
Ik vind ook alles leuk bij je staan Pebb!

En nu ga ik weg, eten.
Ben echt heel blij jouw relativerende reactie te lezen Lien! Dat is natuurlijk ook zo, zo gaat het met wegbrengen naar de creche inderdaad ook.quote:Morrie schreef op 27 maart 2010 @ 16:49:

Maar wat is die invloed dan? Laat je hem merken dat je de dingen eng of gevaarlijk vindt die hij doet oid? Dat hij dus als jij erbij bent heel voorzichtig gaat doen? Of juist dat je minder streng bent en hij niet mee hoeft te doen? Ben wel benieuwd wat je denkt dat het is!

Ik denk dat ik gewoon wat minder relaxt ben dan Sjaak. Ik wil graag dat hij het leuk heeft, lekker in zijn vel zit, niet verdrietig is. En Sjaak dropt 'm en gaat met een andere vader ouwehoeren. Ik ben veel meer echt met Dim bezig, kijk naar wat hij doet en steek mijn duim op als hij het goed doet of geef hem een knipoog. Dus dan werkt 'piepen' natuurlijk ook beter dan wanneer iemand toch niet echt oplet . Eigenlijk trap ik er gewoon teveel in dus, ik moet niet zo meegaan in zijn gemiep. Maar vind ik echt lastig. Ik ben een watje.

Ik heb een nieuw strijkijzer. Mijne was ineens kapot en nu heb ik mezelf een strijkijzer met stoomgenerator cadeau gedaan. Hoor daar altijd geweldige verhalen over dus ik dacht, met al dat gestrijk van mij is dat wel de moeite. Ga 'm zo proberen, ben benieuwd.

En ik ken je alleen met kort haar dus heb geen idee Pebbles! Maar kort staat je leuk .
LLL gaat los op de strijk nu.

Mijn idee was ook dat Dim gewoon meer ruimte krijgt bij jou om zich 'klein' te gedragen. Of hoe zeg je dat, dat het bij jou ook effect heeft. En bij Sjaak dus niet of minder en loont het de moeite niet. En ik denk ook niet dat doortrapt gedrag is maar vaak onbewust gebeurt.

Hm, aan jullie heb ik ook niets. Ik ga het maar een beetje laten groeien, is wel leuk voor de zomer.
Ja dat is het denk ik. Sjaak vond het natuurlijk prachtig, roept nu de hele tijd dat ie ook gewoon een geweldige vader is .

Nou, ik word niet enorm gelukkig van mijn nieuwe strijkgevaarte. Ik kijk altijd graag tv tijdens het strijken, maar dat is nauwelijks te doen met dit ding, want het maakt een herrie! Echt niet normaal. En er komt zoveel stoom uit dat het door mijn strijkplank heen lekt. Het is een soort van oorlog, ik sta in een enorme stoomwolk te strijken en het klinkt alsof er allemaal bommen ontploffen. gezellig dus . Maaaar, het gaat wel heel snel, en het wordt echt superstrak. Nah ja, ik moet nog even wennen denk ik...
Haha, sorry, maar moet erg lachen als ik dit visualiseer. Voortaan alleen maar dingen met ondertiteling kijken .
Hahaha, misschien kun je hem ook zacht zetten? Zowel de stoomgeneratie als het geluid .

Zo, wij hebben net twee uur in de duinen gelopen. Lekker. Het was wel frisjes dus we moesten er even stevig de pas inzetten. Uiteindelijk zijn we verstoppertje gaan doen.

Gisteravond uit eten geweest met vriendinnen, dat was erg gezellig.

Iedereen ligt hier uitgeteld op bed of de bank door de wandeling. Ga ook maar even relaxen.
Nee, dit was de zachtste stand . Ach ja.

Lekker zeg, wandelen in de duinen, het klinkt echt heerlijk! Wij hadden ook een relaxt ochtendje. Dim ging bij een buurjongetje spelen (die gisteren 7 is geworden), hij was er helemaal trots van dat hij zo'n grote vriend heeft . Zo schattig, dan zie ik ineens weer hoe klein hij eigenlijk nog maar is.

En nu zit ik te wachten tot Poppetje wakker wordt zodat we naar de verjaardag van zoontje van vrienden kunnen. Eten daar ook mee, dus lekker makkelijk.
En LLL, lekker gegeten?

Wij hebben Happy Feet gekeken eind van de middag. Wat een leuke film is dat zeg! Schorrie zat (ook) te schaterlachen!

Knorrie lag erom 19 uur in, Schorrie om 19.30 uur. En ondanks het uur verschil, denk ik dat Harrie en ik er ook vroeg in gaan. Die ochtendwandeling heeft erin gehakt en vanmiddag ben ik nog met Knorrie alleen gaan wandelen, ben echt heel rozig. Komt ook door de wind misschien, en doordat ik laar naar bed ging.

Volgens mij heeft Knorrie vandaag een t-shirt van Nano aan Mille, het is een licht blauw t-shirt met een kameel erop en een tekst. Staat hem echt heel leuk!
Goedemorgen! Die opdracht waar ik jullie over vertelde van de SG, is binnen! Joehoe!
Wat gaaf Nathje, super!

Ja leuk is Happy feet! Wij hebben die een tijdje geleden ook gehuurd en ik werd er helemaal vrolijk van, met al die leuke liedjes.

Het feestje was leuk. Ze hadden chinees gehaald voor iedereen, was prima. Kinderen hebben zich geweldig vermaakt, en ik heb de hele middag achter Poppetje aangerend. Sjaak was niet mee, die had een kater voelde zich niet fit. Ik was er gewoon echt moe van 's avonds, dat kind is zo vliegensvlug. Op een gegeven moment had ik haar in de tuin gedropt, had ze binnen een minuut haar laarsjes uitgetrokken en liep met haar maillot door het kletsnatte gras. Dat soort acties.
Hallo, goedemorgen!

Nadat Moshje vanochtend weer goedgekeurd is (7900 gram bij 67 cm) ben ik snle doorgereden naar pakhuis. Daar nu even snel bestellingen aan het doen, het is rustig! VOlgens mij altijd rond deze tijd, maar we hebben minder bestellingen dan vorig jaar om deze tijd (maar wel meer winkelverkoop en qua omzet gaat het nog goed).

Pebblo is op zoek naar buitenboordmotor om af en toe ontspannen te kunnen gaan varen. Motor is al heel lang geleden gejat en bootje ligt al net zo lang werkeloos half onder water.

Pfff. Zaterdagavond hoorde ik van vriendin dat oud collga van haar ooit sarcoïdose had en slecht een half jaar ziek was. Was vergelijkbaar met Pfeiffer. Zelfde avond zie ik op pc een filmpje van uitzending BNN ''je zal het maar hebben" en die persoon met sarcoïdose had het al 9 jaar en moest af en toe in een rolstoel omdat ze zo vermoeid was dat ze niet meer kon lopen. Pebblo en ik overschreeuwen dan onze zorgen en stellen elkaar gerust door dan maar heel driftig te zeggen dat dat de extremen zijn en dat dat Pebblo niet overkomt.

Pebblo morgen van 8.45 tot 12.30 in ziekenhuis voor longscopie. Schoonouders passen op Moshje en halen Pebbeltjes uit school. Ik werk.

Wind, ik vind het leuk als je langskomt om Puckababy op te halen. Ben naast weekend thuis op maandagmiddag en op woensdag. Roep jij maar!

Nath, we willen Aap graag bedanken en even langsrijden. Keertje op zondag met hele gezin, maar bel je dan wel eerst. Nu al afspreken durf ik niet omdat zondag toch vaak een slechte dag is voor Pebblo en hij heel graag mee wil. Vind je dat oke?
Zo, Moshje groeit goed zeg! Hoewel ik gisteren het vier maanden oude dochtertje van een vriendin gezien heb, en die weegt al 8 kilo ! Echt een enorme bolle toet, maar wel heel schattig.

Lekker huishouddagje hier. Boodschappen gedaan met Sum en Poppetje, bedden verschoond, wasjes gedraaid, stofgezogen, heerlijk. Kan echt genieten van zo'n dagje, suf he. Sum heeft trouwens hier meegelezen denk ik, want vanochtend kwam ik beneden en het eerste wat hij zei was: oh mamma, wat heb je mooie borsten! Ik had gewoon een bloesje aan, niks te zien verder. Rare kleine aap.
quote:Pebbles schreef op 29 maart 2010 @ 11:11:

Nath, we willen Aap graag bedanken en even langsrijden. Keertje op zondag met hele gezin, maar bel je dan wel eerst. Nu al afspreken durf ik niet omdat zondag toch vaak een slechte dag is voor Pebblo en hij heel graag mee wil. Vind je dat oke?

Vinden we helemaal OK. Leuk als jullie komen maar kijk maar wanneer jullie goed genoeg voelen.

Er is hier trouwens een leuk pannenkoeken restaurant in de buurt dus misschien kun je het combineren met q-time met al je mannen.
Ik vind huishouddagen ook helemaal lekker, hoor LLL! Kan er enorm van genieten en nagenieten van het resultaat.

Ik moest trouwens ook heel hard lachen om je strijkavontuur.

Ik zag het helemaal voor me inclusief beteuterde gezichtje van jou.

Happy feet is dus een leuke film? Eens kijken of mijn broer die voor me kan regelen. Leuk voor de paasdagen met zijn 4en een filmpje kijken met grote bak popcorn.

Zomertijd was vanochtend wel even wennen zeg. Pfoe!

Gisteren toen wij laat gingen slapen, zagen we dat alle buren ook nog op waren
Wat goed Nathje, dat was zeg maar van dat op tv? Gefeliciteerd! Leuk om steeds te lezen hoe goed het jullie vergaat!

LLL, herkenbaar, dat verjaardagrelaas icm Poppetje. Weet je nog dat ik een maand of 4 a 5 geleden ook zoiets schreef? Knorrie was toen een maand of 15 a 16, hoe oud is Poppetje nu?

Happy Feet is echt heel leuk! Als we nu aan Knorrie vragen wat een pinguin doet gaat hij tapdansen! Het heeft dus indruk gemaakt ;). We hebben hem een week, dus woensdagmiddag nog even een keer kijken. Schorrie gaat eerst bij een vriendje spelen die een soort van druk is, en daarvoor ook extra begeleiding krijgt (of hij echt ADHA oid heeft weet ik niet) dus hij kan daarna vast wel de rust van een filmpje gebruiken .

Zomertijd was hier ook wennen! Wekker ging om 6.15 uur, eigenlijk 5.15 uur dus! Toen ik Schorrie om 7 uur wakker ging maken, mompelde hij: 'Ik wil nog niet, ik ben nog zo moe, waarom moet ik midden in de nacht naar school?'

Ik had training en ik zat echt in te kakken. Ben ook beetje verkouden ofzo dus dat helpt ook niet.
Haha, die Schorrie, grappig hoor. Hier merken we helemaal niks van de zomertijd. Maar ze waren hier de laatste tijd ook zo achterlijk vroeg wakker, dat het nu ineens weer normaal lijkt. Biologische klok stond al op zomertijd of zoiets .

Ja, kan ik me nog herinneren Morrie, ik moest ook aan jou en aan Lien denken. Er was nog een paar ouders met een mannetje van een paar maanden ouder dan Poppetje, en dat jochie liep nog niet maar kroop echt als een speer, dus die vader was ook alleen maar aan het rennen. Heel grappig, echt zo'n herkenbare fase.

Ik heb echt vreselijk gelachen met mijn kinderen vandaag. Ik weet niet eens meer waarom, maar we hebben echt zo'n lol gehad met z'n vieren. Heerlijke dag .
Knorrie werd ook gewoon op de normale tijd wakker, zodra de wekker gaat en Harrie rechtop gaat zitten in bed kraakt het bed een heeeeeeel klein beetje. En van dat ieniemienie kraakje wordt Knorrie dus vrijwel altijd wakker, zo irritant!

Schorrie was weer bij opa en oma, hij had buiten gespeeld maar zijn 'vaste groepje' was er niet. Er waren allemaal Marokkaanse kindertjes waar hij mee gespeeld had. Zo grappig, vroeger hadden wij dat echt niet in dat dorp. Ik weet nog dat het eerste Marokkaanse kindje op school kwam, toen was ik toch al 8.
Ik denk, ik ga alvast opruimen in huis, hoef ik dat morgen niet te doen. Maar jeetje, ik las hier laatst dat jij dat in een half uurtje doet LLL. Ik ben nu al een ruim half uur bezig, maar er is misschien een kwart gedaan. Wat een sloddervossen zijn wij zeg!

Maar goed, ik vind ook allemaal zomerschoenen van vorig jaar die allang weggegooid kunnen worden enzo. Ik weet niet wat dat is met schoenen, maar ik kan ze zo slecht wegdoen. Misschien omdat ze dan bijvoorbeeld 70 euro hebben gekocht en Schorrie ze maar 3 maandjes gedragen heeft.....
Ha goed zeg, ik voel me ineens een geweldige huischvrouw . Maar het verschilt hier ook hoor, en dat halve uurtje is alleen beneden...

Mijn moeder en stiefvader hebben het huis gekocht!! Ik moet er zo om lachen, ze laten er echt geen gras over groeien. Ik geloof dat ik ze er een maand geleden voor het eerst over hoorde, en nu hebben ze het gewoon al. Ze krijgen 1 oktober de sleutel, maar dan zijn ze ook pas weer terug in NL dus komt prima uit. Oh ik vind het echt zo heerlijk, lang geleden dat ik mijn moedertje zo lang zo lekker dicht in de buurt had .
Leuk Lila, echt heel leuk. Wat een fijne tijd zal dat voor jou worden. En voor je moeder ook, kan ze de kindjes lekker vaak zien. Als ik het zo allemaal begrijp werkt ze ook niet meer, dus dan kan ze lekker makkelijk oppassen .
Wind, ik heb GW net gemaild. Onze afspraak komt in de knel vanwege een spoedding op werk (klant en aannemer in de stress over kleur vloer). Sorry voor het late bericht, echt vervelend.
Wat leuk LLL, gefeliciteerd!

En Nathje ook met opdracht, leuke dingen allemaal zeg.

Gelukkig hebben jullie je ingehouden, het is bij te lezen allemaal, want dag of 3 niet geweest ofzo? Druk bezig geweest met van alles en nog wat, werk, thuis, sociale activiteiten enz.

Eens kijken wat ik nog meer gemist heb..
Haha, ja dat zei Sjaak ook meteen. En we kunnen er lekker makkelijk even aanschuiven 's avonds, of even koffie drinken. Nu moeten we altijd alles zo plannen, we vonden het al lekker dat we nu ze in NL een huis hadden gewoon even langs konden gaan. Maar dan zaten we natuulijk nog steeds drie uur in de auto, dus dan blijf je niet een uurtje.

Ik kan ook geen schoenen weggooien trouwens. Wat wel scheelt is dat ik twee jongens heb die ze aankunnen, dus meestal zijn ze na Sum zo op dat ze gewoon uit elkaar vallen. Ik zou Schorries schoenen ook voor Knorrie bewren, of wil je dat neeit? Van mezelf bewaar ik ook bijna alles. Dus nu heb ik laatst rigoreus vanalles weggedaan, en me vanochtend het apelazerus gezocht naar een paar rode pumaatjes. Maar die heb ik denk ik dus weggegooid, zonde zonde, ik mis ze nu al
Wat heerlijk LLL, je moeder in de buurt!

Ik heb ook altijd snel opgeruimd. Maar grote geheim is: alles heeft een plek. Anders ben je alleen maar aan het verplaatsen. Slaapkamers krijg ik niet meer goed opgeruimd, daarvoor moeten we gaan doorschuiven. Maar beneden ben ik echt binnen een mum klaar.

En ik vind huishouden echt geen straf. Heerlijk!

We hebben nieuwe buitenboordmotor, Pebblo heeft vanmiddag alweer gevaren met jongens. Heerlijk. Hij heeft een paar goede dagen achter de rug. Morgen onderzoek, spannend.

Nath, ik bel je gewoon een keertje of we er aan kunnen komen. komt het niet uit dan hoor ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven