LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik denk dat ik wel deel erbij kan zijn, moet gewoon even kijken hoe ik eigen verjaardag en schoonvader en vriendinnen plan. Komt vast goed. Prik maar wat en dan probeer ik erbij te zijn.

En op de bank in slaap vallen, haha, valt soms niet mee he, werk, relatie en gezin .
Ja, laten we het vastleggen. Zou wel leuk zijn als Lien erbij is. En dan ga je toch gewoon niet naar schoonvader, heb je een mooi excuus .

Wordt het dan die zaterdag of die zondag? Maakt mij niets uit.

Het weekend erna gaan wij kamperen met mijn ouders en broertje, in de buurt. Mijn broertje zal wel thuis slapen, die houdt er niet van. Maar wel gezellig, ik hoop op goed weer.

Heb alweer van alles en nog wat gedaan, moet nog even rekeningen betalen maar doe ik maar als Knorrie op bed ligt. Straks komt onze nieuwe wasdroger, ben benieuwd. Heb nu was klaar liggen om buiten op te hangen, maar misschien laat ik het wel liggen om het in de nieuwe droger te doen!
Of nee, na mijn posting op SG moet ik mijn tekst corrigeren. Mijn broertje houdt er wel van, zijn vriendin niet. En dus doet hij het ook niet.
quote:Morrie schreef op 14 april 2010 @ 11:23:

En dan ga je toch gewoon niet naar schoonvader, heb je een mooi excuus .

Haha, dat had ik ook al verzonnen, erg he .
Nee, nog geen naam. Wil ook niets spannends hoor, maar wat wordt het? {achternaam} hr advies, {achternaam} hr solutions... allemaal zo lang! Of 1e letter achternaam, dan de 'R' en dan 10. Mmmhh... ben er nog niet uit.

Wordt het dan de 6e of de 7e?

Leuk!

Lien, hoe bevalt het op je werk zo na de eerste dagen?

Net gesprek gehad bij een bureau en was echt heel leuk! Had echt een klik met die vrouw en ze heeft interim klussen in het verschiet en ook een leuke vaste vacature. Heb gezegd dat ik overal voor open sta.

Ik reed nog langs het huis van Nathje dus heb je nog gebeld om een bakje thee te doen, maar je nam niet op. Jammer!

Nu even KW uit school halen.
Nou de 7e mag ook, maar dat is een maandag en ik denk dat dat voor de meesten niet handig is . Voor mij zou zaterdag het handigste zijn, maar zondag kan ook, dus kiezen jullie maar. Lien, welke dag maken we de meeste kans op jou?

En wat willen jullie afspreken? Overadg omdat het zo'n eind rijden is? Of 's avonds maar dan gewoon wat eerder afspreken? Ik denk dat ik Sjaak wel zo ver kan krijgen dat hij kookt (ik heb tegen hem gezegd dat ik heb opgeschept over dat ie zo goed kan koken, en dat ie dat dus wel moet waarmaken nu ).
O, hallo zeg, je gooit Sjaak in de aanbieding, dan weet ik zéker dat ik kom , dan ben ik voor -vroeg- ;s avonds en voor zaterdag (de volgende dag mag ik uitslapen ). Nee hoor, kies maar zelf, want ik moet echt even kijken of ik het geregeld krijg.
Wind, lekker! Ging je dan voor vaste vacature daar? Lekker dat je -doordat je nu weet dat je hoe dan ook beschikbaar komt- ook meteen beschikbaar bent voor interim, maakt je wel flexibel.
Ik zat ook al aan een H te denken in jouw bedrijfsnaam Wind. Van je vakgebied en van je meisjesachternaam en toen bedacht ik me dat je aangetrouwde naam ook met een H is . Misschien raar, maar ik zou niet snel mijn bedrijfsnaam met mijn aangetrouwde achternaam doen (als ik die had). Alhoewel je wel herkenbaar bent. Heb dan van die visioenen dat je enorm succesvol wordt, gaat scheiden of hertrouwt, en dan heet je succesvolle bedrijf nog steeds naar je exman. Maar dat is vast heel ver gezocht .

Pebbles zit natuurlijk met de zaak op zaterdag, die is niet vroeg beschikbaar denk ik. Ikzelf vind zaterdag het lekkerst om af te spreken, en ben ook altijd wel voor op tijd. Maar maakt me niet enorm uit hoor. En lekker als Sjaak kookt.

Als jullie maar niet gaan verwachten dat mijn Harrie ook zoiets voor jullie gaat doen, na zo'n actie van Pebblo en nu van Sjaak .

Zit te wachten op de droger, en ondanks dat Knorrie slaapt en ik toch niet weg kan, vind ik het toch irritant. Ik houd niet van wachten.
Nou ik weet ook nog niet hoe het gaat uitpakken met Sjaak hoor, want het eerste wat hij verzuchtte toen ik zei dat jullie langskwamen was: oh, daar hoef ik toch niet bij te zijn he? Dus hij heeft er zin an . Hij wordt gek van 'vrouwengebabbel', terwijl ie zelf ook zo'n ouwehoer is. Maar hij kan vast wel iets lekkers maken en dan ophoepelen met de kinderen, lijkt me handig.

En laten we inderdaad maar even afwachten hoe Pebbles zit op zaterdag, en of ze überhaupt kan/zich nu al wil vastleggen ivm Pebblo.

Ik ben denk ik net als Lien met bedrijfsnamen, Sjaak heet dus ook gewoon Sjaak Achternaam consultancy.
Ja, suf is dat he. Je zou anders ook gewoon thuis zijn, maar nu moét je thuis zijn. En Knorrie tukt nog wel een uur of twee, dus als ze dan nu maar komen gaat het goed, maar later niet .
Over Sjaak gesproken, of eigenlijk over Harrie, ik zat Linoleum te vertellen hoe jullie bij de speurtocht per sms contact hadden. En ik had het consistent over Harrie en kon ook echt niet meer op IRL naam komen. Linoleum weet nu dus alleen dat jij met Harrie verkeert . En LLL, ik kan me er alles bij voorstellen. Linoleum heeft daar ook echt geen trek in, net als ik hem ook never nooit mee zou krijgen naar bijvoorbeeld verjaardag Wind, "dat is toch jouw vriendin ".
O gelukkig, Sjaak is toch net als Harrie. Die wil er ook echt niet bij zijn. Als mijn vriendinnen komen eten en ik meld hem dat, dan zegt hij altijd nog voor ik uitgesproken ben: 'O, dan ben ik pleite.'

Bij mij was het lastig qua naam, omdat ik niet 1 specifiek woord achter mijn naam kon zeggen. Ik doe geen consultancy, ik doe geen advies geven, ik doe niet alleen Project management, enz....

Ik wilde een naam die de lading dekt, maar die me ook niet zou beperken.

Ik weet niet of Knorrie doorslaapt als die mannen de oude droger naar beneden halen en de nieuwe er voor in de plaats zetten. Het is in de kamer naast Knorries kamer, ben wel benieuwd of hij daar doorheen slaapt. Maar straks komen ze inderdaad nog na het slapen, dat zou zomaar kunnen. Daar had ik nog niet aan gedacht......
Ach, ik noemde BNJMN door de telefoon tegen jou Benjamin Lien. Dat vond ik toch wel erg.....
Niet erg hoor, wij noemen hem ook wel eens zo .
Haha, ik heb in de auto onderweg naar Wind heel hard na zitten denken hoe iedereens kinderen nou ook alweer heetten. En BNJMN was ook echt moeilijk om op te komen. Harrie kan ik inmiddels wel onthouden omdat die Kefpep heet .
En een ex-vriendje van mij heet ook Kefpep Harrie .
Ik denk ook altijd dat BJNMN Benjamin heet! Erg hé?

Ja, en ik vind 'hr advies' de lading niet dekken want wil ook ingezet worden op operationele klussen waar je een verlof vervangt of je tanden zet in een project wat al even ligt. Dus misschien is die H niet eens zo gek icm iets anders.

En de H daar begint inderdaad mijn meisjes- en getrouwde achternaam mee. Ik heb het heel even gedacht of ik onder mijn meisjesnaam ga beginnen maar besloten toch niet te doen omdat mijn netwerk mij kent met mijn getrouwde naam.

LLL, ik kies de zaterdag en dan een beetje eind van de middag afspreken. Maar helemaal afhankelijk of dat te bolwerken is voor Peb.
Heb nog wat geplaatst op de SG.
En ik heb gereageerd . Ga nu even lego-en met Schorrie.

O ja, de droger is er en Knorrie sliep door .
Fijn
Zo zie je... alles komt goed of valt achteraf mee ;)
O en sufferd die ik ben: die zondag kan ik zeker niet. Dochter heeft dan balletvoorstelling en mijn ouders komen ook. Voorstelling duurt van 16.00-18.00 en daarna eten mijn ouders hier. Dus als het zaterdag kan is er grotere kans dat ik er bij ben. Zondag zeker niet,
Sufferd
Zo, ze liggen er in. Wat zijn sommige naar-bed-breng-sessies vermoeiend zeg. Als hoogtepunt gooide BRS het boekje wat we gelezen hadden in het gezicht van KW. BRS huilen omdat ik hem meteen op bed heb gelegd, KW huilen omdat het pijn deed en ZCHT huilen omdat hij honger had. Zo'n avond....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven