LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Over recepten gesproken: wij hebben zelfgemaakte pizza (parmezaanse kaas, parmaham en rucola) gegeten vanavond en gebakken op zo'n steen in de oven. Zo lekker (beetje Angelo Betti, Wind) Misschien wel een leuk idee dat jullie eens bij mij pizza komen eten? Als goedmaker voor mijn vakantie-afwezigheid tijdens de date?
Ik ben ook Dony moe.
quote:nathje schreef op 21 mei 2010 @ 20:46:

Ik heb net zoiets schattigs op onze weblog gezet. Leuk voor een verjaardag ofzo

Leuk zijn ze! En die sneakpreview ziet er ook geweldig uit zeg, echt heel erg mooi!

Ik kijk met een half oog X-factor. Zit ondertussen te werken, met mijn moeder te beppen en op andere manieren afgeleid te zijn. Maar daardoor viel het me wel op dat als je Dony niet ziet maar alleen hoort, hij echt wel een heel mooie stem heeft. Maar ik vind hem wel erg irritant. Ik heb niet echt een favoriet dit keer, ik vind ze allemaal niet zo eigenlijk. Als ik er een moet kiezen zou ik geloof ik voor de bad boys gaan, die zijn tenminste grappig en ze werken leuk samen.

Oh bah, nu is de TV-kantine en nog met Viola Holt ook, vreselijk mens vind ik dat.
Klinkt lekker die pizza Nathje. Ik zou een nieuwe datumprikker mailen ja, doe ik morgenochtend, moet even met Sjaak overleggen.
Wauw Morrie wat een onwijs gave foto die je op hyves hebt gezet! Ik zat er toevallig net op, ben echt onder de indruk. Heb je die voor je site laten maken?
Mooi he? Ben er zo trots op!

En de foto is niet voor de site, die komt nog. Ik vind deze te bloot, en ik denk dat ik op de site een foto van mij in zijn geheel wil. Vriendin van de hyvesfoto gaat wel ook die zakelijke foto maken hebben we net afgesproken.

Nu moet ik echt gaan slapen, morgenochtend weer vroeg naar zwembad. Knorrie ligt te huilen in bed. We proberen hem te laten huilen zodat hij in slaap valt, maar het valt me wel zwaar. Ik verwacht ook niet echt een rustige nacht wat het kereltje betreft....
Morrie, wil je de foto op SG zetten? Ik ben nog steeds hyves fossiel .
En Mille, welkom thuis! Je hebt heerlijk weer gehad zeg.
De kinderen kijken naar deksels, zappelin kookprogramma en Kiloknaller levert commentaar. Het worden vast pannenkoeken, maar waarom doen ze dan eerst de eieren en dan de melk? Kennelijk doet Linoleum dat andersom .
O, het worden wentelteefjes, lekker, maken jullie dat wel eens?
Oh heerlijk, laatst nog. Tot mijn grote teleurstelling vonden de kinderen het helemaal niet zo lekker :(.

Ik snap nu dat je de foto niet op je site zet Morrie, maar moest echt eerst nog een keertje kijken voordat ik zag dat ie te bloot was. De aandacht wordt zo door je gezicht getrokken dat dat in eerste instantie echt niet eens opvalt. Maar het is ook niet echt een zakelijke foto. Ik snap dat je er trots op bent!

Je week klinkt leuk Mille. Tenminste, klinkt als dingen die mensen normaal gesproken heel leuk vinden, ik zou er niet vrolijk van worden .
LLL, gaat 5 juni wel of niet door? Had je dat al verzonnen? Onze vaste oppas kan niet, dus moet dan even gaan goochelen, maar wil wel even weten of dat nodig is.

Wentelteefjes niet lekker? Tsssk.... Ze zijn te verwend door Sjaak .
Ik ga vandaag een nieuwe datumprikker rondsturen. Volgens mij was het idee dat als we redelijk makkelijk een nieuwe datum kunnen vinden het niet doorgaat, en zo niet, dan wel . Dus ik zou nog even wachten, we vinden vast wel een dag waarop iedereen kan... sprak zij hoopvol.

Maar ik moet nog even met Sjaak kijken wat voor afspraken hij buiten mijn weten om heeft gemaakt, voordat ik dagen doorgeef die eigenlijk niet kunnen. Vandaar vanmiddag.
quote:lien schreef op 22 mei 2010 @ 08:24:

Wentelteefjes niet lekker? Tsssk.... Ze zijn te verwend door Sjaak .Nou volgens mijn hebben ze gewoon zijn bizarre eetvoorkeuren genetisch doorgekregen. Zo zijn ze dol op nasi/bami/pasta voor het ontbijt, en houden ze niet van pannenkoeken (Sum wel trouwens, maar Poppetje en Dim doen er niet aan). Ze houden gewoon meer van hartig. Hoewel snoep er dan wel weer ingaat natuurlijk.
Is op zich wel genetisch, aversie voor melk producten, toch? Overigens eet BNJMN ook geen pannenkoeken en poffertjes, althans 1 hap en verder niet echt geinteresseerd.
Oh maar het is niet tegen melkproducten, ze zijn dol op melk. En volgens mij zijn er ook best veel kinderen die niet van pannenkoeken houden. Maar ik vraag me af of die ook allemaal zo van avondeten voor het ontbijt houden . Sjaak zou de eetvolgorde ook het liefste omdraaien. 's Ochtends een uitgebreide warme maaltijd en 's middags en 's avonds brood. Ik krijg 's ochtends niet veel meer dan een kopje koffie weg, moet er echt niet aan denken.
Ik kan ook genieten van uitgebreid ontbijt. Zou ook uit nasi mogen bestaan. Vond dat echt heerlijk in Z-O Azie, mijn toenmalige meneer met wie ik daar was niet echt fijn, maar ik vond het echt een prima start.

's Avonds dan ook graag weer warm, vind dat echt lekkerder dan saaie boterhammen.
Grappig, dacht dus dat het door melk kwam, maar dat is dus niet zo.
BNJMN is een kleine muis, heeft beschuitblik te pakken en neemt uit elke beschuit 1 hapje. Heb geen zin in geschreeuw, dus grijp gewoon maar eens niet in. Niet echt handig, maar ja, soms moeten kinderen ook hun gang kunnen gaan .
Haha, doe ik soms ook, dan heb ik gewoon echt geen zin in de strijd en kan het vergrijp me op dat moment niet genoeg schelen. Lekker toch.

Iets anders: bestaat er een zalfje dat schaafwonden soepeler maakt? Dim is gisteren op school heel hard van zijn fiets gevallen en zit op alle 'scharnierpunten' ónder de grote schaafwonden. En dat doet natuurlijk pijn, want ze zijn nu ingedroogd maar springen tijdens het bewegen weer open. Een googelen.
Kan je niet helpen geloof ik, op zich zijn zalfjes en korsten ook nooit zo'n goede combinatie. Maar dit is ook wel weer zielig. Je hebt wel soort elastische spray geloof ik wat je op schaafwonden kan spuiten? Althans, dat hadden ze vroegah bij ons op school.
Nou, dat dacht ik dus ook, droog laten dan geneest het het snelste. Maar dankzij google ben ik erachter dat dat heel ouderwetsch is, en dat droge schaafwonden twee keer langzamer genezen. Er moet dus wel zalf op, en dan ook nog een gaasje of een pleister. Drie of vier dagen laten zitten en dan moet het over zijn.
Brrr, maar zo'n gaasje lostrekken... dat levert weer open wond op toch? Dan maar langzamer genezen zou ik denken . Maar goed, hier nog nauwelijks korte broeken aangehad, dus ook geen ernstige verwondingen, behalve kapotte spijkerbroeken .
En na ga ik tafel dekken voor de nasi het ontbijt.
Boterhammen zijn inderdaad erg goor.

** Doet ook even een duit in het lls kmt gd-zakje**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven