LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik ben bang dat ik niet kan slapen en alleen maar plannen kan maken.
Nou ja, toch maar proberen

Tot morgen!
En? Heb je nog geslapen?

Leuk toch, dat je zoveel energie krijgt van je plannen. Betekent dat je op de goede weg bent vind ik.
Zeker leuk Wind, maar ben wel benieuwd of je nog geslapen hebt .

Ik ben aan het werk, Sjaak is thuis dus kon paar uurtjes extra gaan, om puinhopen (niet door mij veroorzaakt overigens ) op te ruimen.
Heerlijk, lekker enthousiast bezig zijn. Leuk hoor!

Per 1 juni is het natuurlijk officieel maar heb je dan weg een beetje ruimte om opdrachten te vinden, Wind?

Mooie site hoor Morrie!

Ik ben er vluchtig door heen gegaan maar vond hem er mooi eruit zien. Lekker licht en fris. Past goed bij je!

Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan, was moe, hoofdpijn en sacherijnig. Nu lekker gedoucht dus heb wel zin in vandaag. Zo ook nog een paar uur werken en dan weekend!
Vergeet ik nog: balen van die puinhopen, Lila. Is het in een paar uur op te lossen of wordt het een race tegen de klok?
Wat goed dat je de site licht en fris vindt Nathje, dat is namelijk exact wat ik wilde! Transparant had ik ook steeds in mijn hoofd zitten.

LLL, als jij extra werkt, kun je die uren dan later weer opnemen als vrije tijd?

Lekker Nath, vroeg slapen!
Grappig, kreeg net bericht dat twee krukjes goed zijn aangekomen in New York. Ik heb gevraagd of ze een foto wil maken van haar krukken, lijkt me echt leuk om te zien.

Straks er weer eentje naar A'dam sturen en volgende week 10 krukken brengen bij onze vaste leverancier. Toch leuk!

Transparant lukt ook goed, vind ik. Het is helder wat je te bieden hebt, Morrie
Mooie site Morrie, inderdaad helder en zonder fratsen.

Wind, kun je ons het bureau mailen dat jullie organisch zoekresultaat omhoog heeft gekrukt?

En qua klikgedrag in Google: Als jullie iets zoeken, klik je dan vaker op de organische resultaten of op de gesponsorde links (rechterkolom en bovenaan)?
Ik klik vaker op de organisch zoekresultaat. Minder vaak op gesponsorde links in rechterkolom, vaker bovenaan.
Ik klik vrijwel nooit op gesponsorde links. Echt zelden. Juist omdat ik weet dat ze gesponsord zijn.

Wat gebruiken jullie om te analyseren wie jullie site bezoeken? Google Analytics of iets anders?
Soms bovenaan, nooit rechts en eigenlijk meestal via natuurlijke resultaten.

Zo, nog steeds niet naar buiten geweest, ga ik nu even doen, schiet niet op vandaag, maar ik laat het maar even gebeuren. Soms loopt het gewoon anders. Vanavond is Linoleum er niet, dus dan ruim ik dan wel op.
Bovenaan klik ik ook nooit.
Ik vind je site ook erg fris, Morrie.

En duidelijk.

Ik klik eigenlijk alleen op de zoekresultaten en nooit op de links bovenaan of rechts in Google.

KW heeft vanmiddag sponsorloop en wordt nu uit school gehaald door GW. Even de tafel dekken dus!
quote:Morrie schreef op 21 mei 2010 @ 10:58:

Wat gebruiken jullie om te analyseren wie jullie site bezoeken? Google Analytics of iets anders?Analytics idd
Lekker geluncht met mijn man in de zon, zo fijn, kantoor in dorp waar je woont en dagje zonder kinderen zonder dat je daar oppas o.i.d voor hoeft te regelen. En vanmiddag ga ik met oud collega op terras zitten, netwerken heet dat .

Voor straf heeft Linoleum aandeelhoudersvergadering vanmiddag in A'dam en moet ik alledrie de kinderen op 3 verschillende locaties halen en daarna nog koken, dus ik heb het ook nog zwaar na al het relaxen .
Arme Lien .

Ik ga straks eten bij vriendinnetje. Morgen gaat Schor naar Wind en Knor zou naar mijn broertje gaan, maar heeft nog steeds koorts. Misschien wordt mijn weekend zonder kinderen me dus door de neus geboord.....
Arme Lien en arme Morrie Knorrie

Net op school geweest voor de sponsorloop. Rondje om het veld voor school (ongeveer de grootte van een voetbalveld) en KW kwam van alle kleuters als eerste binnen en ik had gewoon tranen in mijn ogen van trots. Niet omdat hij voorop liep, maar gewoon van geluk denk ik. Wat kunnen je kinderen toch zo mooi ontroeren.

Nu verder met mijn site!
Wat leuk Wind, kan het me ook helemaal voorstellen.
Wat een knapperd Wind, ik zou ook tranen in mijn ogen hebben denk ik.

Ja, ik kan de uren terugnemen Morrie. In theorie dan, in de praktijk is het maar de vraag of en wanneer dat lukt. Maar dat komt meer omdat ik zoveel uren heb en ze sowieso al moeilijk op krijg. Luxeprobleempje .

Ik klik juist wel op de gesponsorde links trouwens.

Oeps batterij leeg!
Ach lief zeg Wind

Ik moet heel vaak huilen trouwens van blije momenten, eigenlijk sinds ik moeder ben geworden. Vanmiddag nog bij de film finding Nemo die ik met Japie en Apie zat te kijken.

Komt nooit meer goed, denk ik.

Ik hoop dat Knor opknapt, Morrie!

Ik heb net zoiets schattigs op onze weblog gezet. Leuk voor een verjaardag ofzo
Ik moet ook om alles huilen, maar al sinds mijn vader is overleden. Volgens mij komt het na grote emotionele gebeurtenissen op dat vlak inderdaad nooit meer goed .

Heeft Knorrie hetzelfde wat Schorrie had Morrie (wat een hoop orries, sorrie )?

Ik kwam vanmiddag de keuken binnen en moest zo vreselijk lachen. Zal een foto op de SG zetten, heb echt een draakje gebaard.
hahaha hoop orries

Wat een grappige foto op de SG, Lila.

Wie zit er ook X factor te kijken? Jaap goes Nirvana, bah.
Ik wil morgen koekjes bakken en met vormpjes uitsteken. Iemand een makkelijk recept? Morrie, jij maakte ze toch als traktatie?
Ik ook. Ik ben voor Jaap en hoop echt dat Dony er nu eens uit gaat.

Site is bijna af en is zó mooi!

Ben er helemaal blij mee

Even naar de SG om het draakje te bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven