Loopfiets 2-jarige

17-01-2020 22:08 33 berichten
Hoi allemaal,

Lees al een lange tijd mee echter nu toch maar een account aangemaakt :$
Onze zoon wordt bijna 2! We willen graag een loopfiets voor hem kopen. Er zijn diverse soorten en merken. We willen geen houten. Het merk Puky komt vaak naar voren. Hoe zijn jullie ervaringen met dit merk voor een loopfiets? Ook andere ervaringen hoor ik graag!

Bedankt!!!
*Sjaan* schreef:
18-01-2020 08:43
Die heb ik na een maand op MP gezet en van de opbrengst een Puky gekocht. Wat een onding: groot en lomp.
Was een impuls aankoop :-O$
Oh echt? Hier hebben we hem al ruim vier jaar in gebruik (2 kinderen) en vind het echt een fijne loopfiets.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
18-01-2020 09:20
Oh echt? Hier hebben we hem al ruim vier jaar in gebruik (2 kinderen) en vind het echt een fijne loopfiets.
Dan woon je groter dan ik (of heb je een garage, kan ook ;-) )
Muurbloem85 schreef:
18-01-2020 09:17
Goede tips dank! Het moet idd niet te zwaar zijn. We hebben geen lift en die loopfiets moet ook naar boven. En verwacht dat ik op een gegeven ook de loopfiets moet gaan sjouwen, omdat kleine meneer geen zin meer heeft ;)
Dan zeker Puky doen.
Chantilly21_2 schreef:
18-01-2020 09:06
Wij hebben een trybike, met stalen frame. Hoe mooi ik ‘m ook vind en hoe goed dochter er ook mee loopt/fietst, het is een zwaar onding als je op een km van je huis staat, met kinderwagen en een drammende peuter die niet verder wil op haar loopfiets en eigenlijk helemaal niet meer wil lopen.

Het is behoorlijk zwaar om te tillen en mijn kinderwagen is niet echt bestand tegen het gewicht op de kinderwagenbak.

Wegdoen gaan we niet doen, dochter is er verknocht aan.
Maar als het gaat om handigheid? Dan zou ik voor een lichtgewicht kiezen!
Ik weet niet of hij veel zwaarder is dan de houten, maar met de buggy inzet zet ik die er makkelijk op.
*Sjaan* schreef:
18-01-2020 09:26
Die van ons staat gewoon in de woonkamer (standaard formaat, 5x8 woonkamer) . Over een maand Hebben we er twee zelfs. Ofja trybike maar zelfde formaat
*Sjaan* schreef:
18-01-2020 09:26
Hier staat ie inderdaad wel in de garage en de loopfiets wordt alleen buiten gebruikt.
Puky! Tweede kind gebruikt hem nu net, en dat ding rijd en ziet er nog uit als nieuw. Vind het echt top kwaliteit.
Onze Puky trouwens via marktplaats gekocht. Scheelde een hoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven