Loopfiets 2-jarige

vrijdag 17 januari 2020 om 22:08
Hoi allemaal,
Lees al een lange tijd mee echter nu toch maar een account aangemaakt
Onze zoon wordt bijna 2! We willen graag een loopfiets voor hem kopen. Er zijn diverse soorten en merken. We willen geen houten. Het merk Puky komt vaak naar voren. Hoe zijn jullie ervaringen met dit merk voor een loopfiets? Ook andere ervaringen hoor ik graag!
Bedankt!!!
Lees al een lange tijd mee echter nu toch maar een account aangemaakt

Onze zoon wordt bijna 2! We willen graag een loopfiets voor hem kopen. Er zijn diverse soorten en merken. We willen geen houten. Het merk Puky komt vaak naar voren. Hoe zijn jullie ervaringen met dit merk voor een loopfiets? Ook andere ervaringen hoor ik graag!
Bedankt!!!

zaterdag 18 januari 2020 om 09:20
zaterdag 18 januari 2020 om 09:27
Dan zeker Puky doen.Muurbloem85 schreef: ↑18-01-2020 09:17Goede tips dank! Het moet idd niet te zwaar zijn. We hebben geen lift en die loopfiets moet ook naar boven. En verwacht dat ik op een gegeven ook de loopfiets moet gaan sjouwen, omdat kleine meneer geen zin meer heeft![]()
zaterdag 18 januari 2020 om 12:01
Ik weet niet of hij veel zwaarder is dan de houten, maar met de buggy inzet zet ik die er makkelijk op.Chantilly21_2 schreef: ↑18-01-2020 09:06Wij hebben een trybike, met stalen frame. Hoe mooi ik ‘m ook vind en hoe goed dochter er ook mee loopt/fietst, het is een zwaar onding als je op een km van je huis staat, met kinderwagen en een drammende peuter die niet verder wil op haar loopfiets en eigenlijk helemaal niet meer wil lopen.
Het is behoorlijk zwaar om te tillen en mijn kinderwagen is niet echt bestand tegen het gewicht op de kinderwagenbak.
Wegdoen gaan we niet doen, dochter is er verknocht aan.
Maar als het gaat om handigheid? Dan zou ik voor een lichtgewicht kiezen!
zaterdag 18 januari 2020 om 12:02