luier doorlekken
maandag 17 mei 2010 om 13:47
maandag 17 mei 2010 om 13:55
Valt me op dat mijn dochter (4 mnd) inderdaad altijd HELEMAAL tot onder haar oksels volgescheten is, terwijl mijn zoon destijds heel netjes alleen zijn billen onderpoepte. Toch gek... behalve een piemel is er verder toch geen verschil, anatomisch gezien??
Maar dat terzijde.
Ik zou een grotere maat luier nemen. Werkt bij mij het beste.
Maar dat terzijde.
Ik zou een grotere maat luier nemen. Werkt bij mij het beste.
maandag 17 mei 2010 om 13:56
Hoeveel weegt ze en welke maat gebruik je dan? Ik hou er zelf meer van sneller over te stappen naar een maatje groter (dus iedere keer als hij de ondergrens van een maat bereikt, al overstappen), zodat hij meer luier om zich heen heeft (zit zowel aan de voorkant als aan de achterkant dan hoger).
En de luier natuurlijk niet te los 'dichtmaken' (er moeten twee vingers tussen kunnen). Succes!
En de luier natuurlijk niet te los 'dichtmaken' (er moeten twee vingers tussen kunnen). Succes!
maandag 17 mei 2010 om 14:27
maandag 17 mei 2010 om 15:08
Baby's hebben wel eens last van spuit-poep, niets aan te doen, heb hier 3 kinderen waarvan één het ook had. Wat bij mij wel werkte (en ook niet altijd) is de bovenste rand aan de achterkant, dus boven de billen, een klein stukje naar binnen te slaan. Als een extra beschermrandje.
Ja ben hartstikke mosterd, maar als meer deze tip geven, misschien werkt het echt, succes ermee.
Ja ben hartstikke mosterd, maar als meer deze tip geven, misschien werkt het echt, succes ermee.
maandag 17 mei 2010 om 15:45
zoals ik lees zijn er meerdere kindjes van 4 maanden waar dit bij was/is zou het bij de leeftijd horen??
het dakje/gootje oftewel omslaan heeft hier geen nut het gaat er gewoon over heen.
ze is nu dus 4 maanden en weegt 6.3 kilo en heeft maat 3 aan luiers. Volgens mij is maat 4 pas vanaf 7 kilo dus die zijn denk ik toch nog wel een beetje te groot
na ja het is dus gewoon wachten op dat ze groter wordt! ondertussen kan de wasmachine overuren maken
het dakje/gootje oftewel omslaan heeft hier geen nut het gaat er gewoon over heen.
ze is nu dus 4 maanden en weegt 6.3 kilo en heeft maat 3 aan luiers. Volgens mij is maat 4 pas vanaf 7 kilo dus die zijn denk ik toch nog wel een beetje te groot
na ja het is dus gewoon wachten op dat ze groter wordt! ondertussen kan de wasmachine overuren maken