M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even bijgelezen. Was ziek (derde keer griep dit jaar, anders eens in de vijf jaar).

Enfin, vrijdag weer computerochtend dus dan ga ik weer los :-)

Gezellig pips! Morgenochtend ben ik er ook.

Nu ff kort. Ben helemaal gevloerd van alle drukte rondom Laura's verjaardag. Ben eigenlijk wel een week er druk mee geweest. Was erg leuk allemaal. Vandaag rustig dagje met Jasper.

Tot morgen!

Hoi,

Ik ben er wel hoor, maar beetje chagerijnig. Kind ook, dus het gaat lekker hier thuis. Ze vroeg om 1200 uur zelf of ze op bed mocht, dus of ze is heel moe, of ze is mij ook zat

Ik denk dat ik maar even in een hoekje ga zitten wachten tot deze dag voorbij is
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
jasper begint ook erg slimme opmerkingen te maken. Echt dingen te onthouden en later te vertellen. Soms echt grappig.

Ik had t vd week met man erover. Ken jij sint maarten? Heb jij r ooit aan gedaan. Hij dus ook niet.

Onze verklaring: tis een katholieke feestgebeuren. klopt dat?
koffie, zwart graag...
Haha, Frans, en schiet het al op??? Dat de dag voorbij is??

Xop, knap van Sophie!!!! En wow 1,5u gelopen. Wel erg gezellig. Kan je dat snoep niet in een grote trommel doen en dat ze daar af en toe iets uit mogen kiezen?? (kan jij af en toe even wat ervan weggooien indien nodig)

Pips, jij weer opgeknapt dus!!! Tot morgen!!!

Ben een beetje ziekjes, zag er ook ziekjes uit zei de clustermanager vanmorgen. Net 1,5u geslapen maar nog neit fit. Dus man net maar laten bellen dat ik ziek en en misschien zaterdag en/of zondag weer kom. bel zaterdag ochtend dan wel even.
he frans, ik kan je de hand schudden

ben ook sjacherijnig.

Pips/Xop. ik ga volgende week met man 2 dagen naar gröning.

vrijdag-zaterdag. Nog tips qua eten, shoppen ed?
koffie, zwart graag...
heeeee indian!
koffie, zwart graag...
heee syl!!
Ook mijn humeur is niet zo best... en dan gaf man mij net nog het verwijt dat ik alleen maar aan het mopperen ben op Lynn, gaat lekker. Ben het er niet mee eens trouwens, maar ik heb elke ochtend een gevecht met haar om haar kleren aan te krijgen. Ik begin elke keer heel positief, gewoon normaal en vrolijk (maar ja, dan staat manlief onder de douche), maar ze stribbelt continu tegen en op een gegeven moment ben ik daar wel klaar mee. Ik zit sowieso op het dieptepunt nu weer met haar, ze zeggen dat het vanaf dan weer beter gaat toch?? Ben het echt zat, niet zo raar dat ik dan eens wat chagrijniger ben of wel?

Indian, beterschape en Pips ook!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Vervelend Juultje, dat Lynn weer zo "gezellig" doet. Hopelijk is het snel over.
Hey Juul, komt echt wel weer goed, dit zijn van die fases! Alleen het vervelende is dat je nooit weet wanneer die weer afgelopen is! Gewoon positief starten, is hartstikke goed. Lynn is je aan het testen waar de grenzen zijn en dan doen ze het liefst bij iemand waar ze zich veilig voelen.

(knuffel!)

Alle zieken beterschap! Hier een tip van de dag! Haal dit middeltje:

Oscillococcinum is een homeopatisch middel waarvan gesteld wordt dat het de symptomen van griep verlicht. Gezien het feit dat het eindproduct een zeer verdunde oplossing is is er geen wetenschappelijke grondslag voor deze bewering. Het wordt dan ook verkocht als middel tegen de 'état gripeaux', de grieperige staat.

In Frankrijk is het één van de meest verkochte geneesmiddelen. De naam Oscillococcinum is eigendom van Boiron, een Frans bedrijf en de enige producent.

Ik zit te leren, maar ga zo denk ik eerst maar even naar de Hema, daar is korting!

Vanmiddag werken.

Gister ben ik met Valentijn en mn moeder naar de IKEA geweest. Het was een groot succes. Was valentijn vorige week nog een DRAAK, nu echt een zoetje en en zonnetje, het lijkt wel of hij door een sprong heen is gegaan. Is nu ook nog meer aan het kletsen. En dingen echt aan het vertellen, wat er die dag gebeurd is enzo.

Op wat voor dag vieren jullie Sinterklaas. Ik wil 6 december, want dan lekker vrij enzo. Maar vriendlief wilde 5 december, maar dan zit V op kdv. Eer dat we thuis zijn is het 6 uur, dan nog eten en dan altijd helemaal moe. Ik zie het dan niet zo zitten om Sint te vieren, of ligt dat aan mij?? Ik wilde lekker op zaterdag na de middagtuk.

Syl wij deden ook nooit aan St Maarten, dit was ook mijn eerste keer. Grappig he?

Ik ga even verder, daaaaag

Merel
Ik weet ook dat het weer goed komt, maar de opmerking van man kwam nogal aan gisteren. Hij hoeft Lynn niet op tijd aangekleed en ontbeten op tijd op het kdv te krijgen en dan ook nog een beetje op een fatsoenlijke tijd op zijn werk zien te komen. Dat doe ik allemaal, omdat hij verder weg werkt. Nou ja, we zien wel hoe ze het vandaag doet, het is papadag.

Merel, wij vieren sint op 5 december. Ik heb die dag atv genomen, man komt meestal eerder thuis met sinterklaas en ik haal Lynn eerder op van het kdv. Of ze gaat helemaal niet, maar ik denk dat sinterklaas daar komt, dat is dan toch nog wel leuk voor haar.

Fijn dat Valentijn het nu zo lekker doet! Leuk he, als hij allemaal verhalen vertelt, struikelt hij ook zo over zijn woorden in de haast om alles te vertellen? Nog leuke dingen gekocht bij Ikea?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goedemorgen!!

Mijn goede humeur is weer terug . Heb vannacht eindelijk weer een keer goed geslapen. Leen ook, want die werd vanochtend ook stralend wakker. Gezellig!

Juul, niks niet leuk hoor als z door zo'n fase gaan. Jouw vent heeft makkelijk praten, die staat lekker te douchen terwijl jij je best doet zo positief mogelijk Lynn inn de kleren te krijgen. Ahum, ik be niet zo aarcdig als jij denk ik, want dan lijkt mij dat hij het zelf maar es probeert terwijl jij aan het douchen bent.

Ik zal mijn mantra d'r maar weer es tegenaan gooien: hetiseenfasehetiseefasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase

Merel, klinkt wel goed jouw antigriep middeltje. Ik heb eigenlijk bijna nooit griep. Durf het haast niet te zeggen, maar de laatste keer dat ik echt griep had is wel 5 jaar geleden. Ben wel eens niet lekker ofzo, maar dat valt ook wel mee eigenlijk. Ook al lang geleden volgens mij (of ik heb gewoon een heel positief langere termijn geheugen )

Fijnnnnn dat je even schrijft over de korting bij de hema. Hmmm, wij hebben niet echt meer iets nodig voor sint geloof ik. Bovendien ben ik al zo enorm aan het winkelen de laatste paar dagen, dat ik echt niet nog meer geld uit mag geven

Tira, hoe ging je sollicitatie?

Indian, beterschap!!

Xop, aaah wat zielig voor Sophie zeg. Lijkt me ook helemaal niet leuk als je zus ineens ergens gaat spelen en jij niet.

Goed zeg dat ze zelf had gelopen steeds! Enne jullie kunnen lekker snoepen begrijp ik

Q, jouw vakantie klinkt goed zeg. Leuk dat Emdin er zo bij betrokken werd.

Hier leeft Sint Maarten trouwens helemaal niet. Geen lampionnenoptocht, geen snoep, niks. Nu had ik ook niks in huis, dus das maar goed ook

Pips, wat ik me nog afvroeg trouwens: herkent Pipsie haar eigen speelgoed niet als je het aan Popsie geeft?

Zometeen even naar de bieb fietsen, dan naar de winkel. Even huis stofzuigen, stoffen, was vouwen enz. Lekker huishoudelijk Vanmiddag ga ik naar mijn zusje. Haar man is weg en ik mag mee met de 20 weken echo van haar! Leuk!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hai Juul, nou je man heeft makkelijk praten idd. Hij kan lekker naar zijn werk en hoeft zich niet druk te maken. Had vent hier eerst ook hoor. Nu ik zwanger ben en hij iets ander werk, brengt hij Leen vaak weg en begint dat met thuiswerken. Ik was eerst altijd wel huiverig om daarover te klagen tegen vent (datb hij haar nooit wegbracht, aankleedt enz), omdat hij toen nog zei dat hij geen tweede wilde. Is dat bij jou ook zo?

Vanavond gaan we naar een vriendin. MIleen gaat het weekend logeren bij mijn zusje. Morgen gaan we namelijk een weekendje (of nou ja nachtje) weg) met schoonmoeder en schoonzus. Ik ben een beetje bang dat het een beladen weekend gaat worden waarin iedereen zijn best doet en wat heel veel energie kost. Nou ja ik zie het wel.
Ik denk dat het hier ook 6dec wordt, als man thuis is van zijn werk. We hebben dat nog niet concreet afgesproken. Wil er eigenlijk iets speciaals van maken, ook met eten enzo.....iets lekkers eten. Yuma vind gourmetten ook leuk.....dus misschien dat?

4 dec is Yuma vrij van de psz, en 5dec moet hij dan wel naar de psz, dan komt daar de sint.

Lol, ik extra dienst geruild omdat ze eerst dachten dat het 4dec zou zijn, nu toch 5 dec. Maarja.

Op de psz zeiden ze ook al dat Yuma veel fantasie heeft!!! Wij zijn daar wel blij om, dat hij fantasie heeft. En het is zo leuk om te zien......

Ze zeggen wel eens dat kinderen druk zijn vanaf de tijd dat de sint in beeld komt tot en met de carnaval. Is eigenlijk niet te hopen, want dan duurt dit nog 3 a 4 maanden. pfffff

Hier dus ook een erg groot drammerig kind.

Hij kan echt heel lief zijn maar ohwee als het hem niet zind......dan is het huis echt te klein.

Nou ga weer, was even sint liedjes aan het downloaden. ook nog 1 branden voor zijn meissie.
*zwaai* naar Frans
Leuk Frans, veel plezier vanmiddag!!! En ik hoop dat het weekendje erg gezellig gaat worden. Misschien moet je dat gewoon dan ook maar even aankaarten, als het echt zo'n gespannen sfeer dreigt te worden.

Van de week vriendin uit Belgie geslproken, over 2 weken tuf ik ff die kant op (bleh een uur rijden). En met kerst (2de kerstdag) komen ze gezellig hier, en eten. Leuk!!! heb er al helemaal zin in.

Ook een goede reden om niet verplicht te worden overal naar toe te gaan. Ook wel fijn!!!

Na de kerst komt de oude oppas 3 dagen logeren. Ook erg gezellig.

Gister heeft man met Yuma het huis versierd voor de sint. Erg leuk!!! Hij was gister een dagje vrij, zomaar, en kon Yuma dus een keer naar de psz brengen.

Nou tot straks!

Hey Indian *zwaai*

Haha een uur rijden, dat is toch niet zo lang? Jullie zijn niet zo gewend om ver te rijden he? Fijn lijkt me dat. Bij ons woont iedereen behalve mijn ouders (die wonen op 20 minuten) ver weg, dus we moeten eigenlijk altijd veel rijden.

Wel gezellig dat je naar je vriendin gaat (heb je al verteld dat je weer zwanger bent?) en dat ze met kerst bij jullie komen. Hoe is julie huis versierd voor Sint?
Het is niet echt een gespannend sfeer hoor, maar meer dat iedereen zo zijn best moet doen om het leuk te maken. En dat willen we allemaal ook, want we weten ook heus wel dat het leuker geweest was met schoonvader erbij. Nu moet je dus meer moeite doen om plezier te hebben zeg maar. Nu ben ik eigenlijk de laatste tijd niet zo in een plezierige stemming (Vandaag wel weer, dus hopenlijk blijft dit zo), ik ben een beetje in een piekermodus belandt. Heb je niks aan. Ik zie overal problemen enzo. Erg irritant. Bovendien zie ik er heeeeeel erg tegenop dat man volgende week weer voor 2 weken weggaat. Nou ja, ik heb niet zoveel energie en ik ben bang dat het wel veel energie gaat kosten.

Maar wat eigenlijk ook altijd zo is, is dat de dingen waar je tegenop ziet, uiteindelijk vaak wel heel leuk zijn. Dus dan hoop ik dat maar.

Haha lang verhaal, ik weet het zelf ook niet zo goed dus
idd erg grappig dat onze kidneren lekker beginnen te kletsen.

Vanochtend zei Jasper ineens: mama doet mij pijn.

Ik was even van: huh??? wat zegt hij nou??

Maar ik denk dat hij t over gisterenavond had. We moesten boodschappen doen en meneer sprintte keihard de winkel uit, stoep over en hing al met 1 been boven de doorgaande weg.

Ik kon nog net zn muts grijpen. Resultaat, hij viel op zn bips maar niet op t wegdek.

Hij moest wel even huilen vd schrik, maar liever zo dan dat hij onder een auto rent.

Maar t kwam r wel raar uit hoor vanochtend. Ik dacht gelijk: straks zegt hij t zo op kdv, zullen ze ook wel denken.

Juul, man heeft makkelijk praten. Eens kijken hoe hij reageert als ze elke ochtend zo bij hem doet.

Ik was er bij Jasper achter dat ik hem in pyama mee naar beneden moet nemen. Tv aan, sapje erbij en dan nadat ik klaar ben met mn dingen, dan heb aankleden in de woonkamer.

Als hij niet gaat liggen op de bank, gaat tv gelijk uit.

Na 1 keer had hij t goed door. Hoop dat Lynn snel weer lekker knuffelig is.

En idd ja, denk dat ze zich bij jou t meest op dr gemak voelt en zichzelf kan zijn.

Is het misschien ook zo dat jullie karakters op elkaar lijken?
koffie, zwart graag...
heee frans en indian!
koffie, zwart graag...
Hey Syl *zwaai*

Haha ja Milena kan dat dus ook. Lekker vertellen tegen anderen wat de misstanden in haar wereld zijn. Leuk is dat
Ja Frans, wij rijden nooit ver.......man rijd al de hele dag (chauffeur) dus die zoekt niet te rijden als hij thuis is. Doet dat overigens toch wel meestal, maar idd iedereen waar wij heen gaan wonen in de buurt. Op zich zijn we er ook zo, maar het is het idee. Hihi

Ja vriendin weet het!!!

Uhm hoe versierd, een welkom sint slinger voor de raam, een raam sint sticker, in de kamer een slinger van sint en piet en nog 3 pietjes op een laddertje. Wilde eigenlijk ook nog wel een pietje knutselen maar heb er geen zin in.

Haha, Frans, gaat vast en zeker goed komen dat weekendje.

Vervelend dat man weer 2 weken weg moet.

Ja Syl, beter op zijn kont, als onder een auto.

Ik geniet ook wel van die verhalen hoor!! Erg leuk.

Minder lollig was pas toen Yuma die stok voor zijn wang had gekregen, zegt hij tegen iedereen dat hij daar pijn heeft en dat mama dat gedaan heeft. Leuk!!!! (scham, schaam)

Maar idd er komen hele verhalen uit, nemen de dag nog eens door, zingen, dansen......ze zijn zoooo leuk!!! (maar soms.....grrr....)

Hahaha, moet altijd wel lachen om al jullie verhalen. We moeten echt weer eens gaan meeten; we kletsen volgens mij zo een dag vol!

Juul, herkenning alom. Xoplief zei laatst nl. ook tegen mij dat ie vond dat ik veel snauwde, erg streng en kortaf was tegen Lieke. Huhhuh! Men, wat was ik pissed off. Op zich had ie nl. gelijk, maar he... ze was ook gewoon stierlijk vervelend een paar dagen lang en moest echt eventjes "strak" gehouden worden. Omdat ik degene ben die haar meestal aankleed, haar haar doe, tandjes poets, speelgoed op laat ruimen enz., merkte ik gewoon het meest hoe brutaal en lastig ze opeens was! Dus is het zeker mijn goed recht om kortaf en bozig te zijn, dacht ik zo!

Na die paar dagen was het ook gelijk weer veel beter.

Ik word altijd reuze boos op manlief, dan. Kom op zeg. Kritiek kan ik heus goed verdragen, maar niet onterechte kritiek. Doe het dan zelf maar eens. (Bovendien, hij past altijd maandags op. Als Lieke en/of Sophie eens niet zo hun dag hebben, die dag, dan doet ie daar altijd hartstikke overdreven over. Hoe erg het wel niet was enz. Ik bedoel maar!!)

Sophie kletst ook echt honderduit. Supergezellig. Maar daarnaast is ze dus ook best wel gefrustreerd ofzo. Veel boze buien, helaas. Vannacht werd ze huilend/schreeuwend wakker, en toen ik kwam kijken begon ze nog harder. Ik moest weg, en ik was stom enz!!! Nah ja, zeg. Nou, midden in de nacht ben ik ook niet zo'n makkelijke ; u rect zich maar. Tot ziens. Hahaha, ik ben gewoon weer in slaap gevallen terwijl Sophie boos lag te brullen. Erg he? Vanochtend maakte ze me wakker met een kusje en een knuffel van "hond". Ach.....
Ha, Indian! 't Is weer vrijdag, of niet?!

Maarreh.... vind je het zelf ook vervelend om te rijden? En openbaar vervoer, hoe is dat bij jullie? Anders moeten we maar meeten in het Brabantse Land . (Is voor Pips en mij wel een takke-end, maar oke....). Want het lijkt me nu toch wel eens erg leuk om jou en Yuma in real te aanschouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven