M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
leuk bericht in de AK!

FF snel, moet zo laura uit school halen.

Indian, bij ons wiebelt de fiets ook hoor! Daar leren ze het goed van. Hahaha...

Ik heb nooit een doek gebruikt, bij de jasper wel meer de draagzak. Vooral ook buiten. Dan fietste Laura en jasper in draagzak en hond aan de riem. Dan had ik tenminste nog hand over om laura te helpen bij stoepje of zo. Fijn dat Yuma weer lekker slaapt.

Syl, hoe is ie met jou??

Hier druk met geboortetaart voor Frans en voor collega. En morgen nog workshop voor 2 mensen. Ook die taarten vast bakken. Wat huishoudelijke klusjes tussendoor. Dag vliegt weer voorbij.

Nu ga ik laura halen!

greetz Scooby

quote:mereliena schreef op 05 maart 2009 @ 13:17:

leuk bericht in de AK!

Ik kan niet in de AK!!

Maar is het wat ik denk dat het is (klompendans) dan proficiat!
het staat op de hyves zag ik! Super meid!!!

Goeiemorgen!

Wat een vies weer buiten. Wind en miezerregen bah. Moest vanochtend wel ff aan Juul en Q denken. Die zitten lekker in de zon en de warmte. Heerlijk! Krijg nu wel kriebels naar het voorjaar. Lekker weer buiten zitten enzo...

Zit vandaag op kantoor, dus aan de slag maar...

Ff domme vraag: pipsie is R of J?

Staat anders zo lullig op t kaartje
koffie, zwart graag...
R of H dus maar weet al dat t R is....
koffie, zwart graag...
Sylvester, R :-)

Grijnz, weer ruzie met Hyves. WIl iemand mij een uitnodiging of linkje ofzo naar mijn prive adres sturen? Ik heb geen adressen zo en de kaarten liggen hier al uh... soms drie weken...

Solly (schaamrood op wangen) maar zal de goede reden op hyves zetten zodra ik er in kan.
het Pips, ik mail je de link wel even.

Als je de adressen ook wilt, dan laat maar weten.
hey maar in hyves staan de adressen ook? Mail je die link wel even.

Via viva stuur ik je een uitnodiging om vrienden te worden, dan kun je mij mailen en dan mail ik je de adressen wel. (mocht het via hyves niet lukken)
Nou zal even wat meer reageren,

Vanmorgen 2u gewerkt. Alleen maar de was opgevouwen en opgeruimd. Ging best aardig. Maarja dan doe je ook eigenlijk weinig.

Net wat cadeautjes besteld op internet voor Yuma! Waren eerst even naar 2 speelgoedwinkels geweest, maar ten eerste was het daar allemaal een paar euro tot een tientje duurder en ten tweede hadden ze er niet wat hij wil de hebben.

Nu heb ik 1 ding ook niet (graafmachine van duplo), iets anders voor gekocht, maar wel gevraagd wanneer dat binnenkomt.

Wij kopen veel speelgoed 2dehands. Nu is dit allemaal nieuw wat ik gekocht heb (duplo en een zoeiton/mestton voor achter 1 van zijn vele tractoren) Maar anders veel 2de hands.Wil ook nog een keer een step voor hem scoren, had er 1 in de winkel gezien 30,00 op MP precies dezelfde, geen prijs maar hoogste bod tot nu toe is 15,-. Zij woont alleen in een plaats waar ik niet graag kom. Maar zal het eens met man erover hebben.

Kopen jullie ook (veel) speelgoed 2dehands?

Net zoals wat Frans schrijft, Milena en Bojan krijgen een speelhuisje (of wat was het nou??), ik zou die dan dus weer van internet (MP) afplukken.

Iemand zei ooit eens tegen mij dat ik een zeikerd was dat ik zoveel speelgoed 2dehands kocht. Ik vind dat slim, is stukken goedkoper (vaak dan) en sommige dingen zijn echt maar tijdelijk. Tuurlijk krijgen ze hier ook speelgoed nieuw, maar ook voor onszelf hoeft niet alles nieuw te zijn. Stoep die eind van de maand gelegd wordt, zijn ook 2dehands stenen. Het leven is al duur zat!

(speelgoed moet dan nog wel heel en veilig zijn!!! anders laat ik het staan hoor!!!)

haha een heel verhaal over 2dehandse rotzooi. Tja hoe krijg ik het topic gevuld!

Merel, ben benieuwd naar de reacties van jullie o.......

Tot straks allemaal!
Haha Indian, wij barsten ook van de 2ehands 'rotzooi' hoor . Speelhuisje wil ik wel 2ehands kopen, maar staat geen leuke hier in de buurt te koop en ik wil er niet al te ver voor rijden. Maar veel speelgoed is 2ehands, koop ik en verkoop ik dan weer via mp (iemand nog een doraglijbaan?). Kleertjes ook trouwens. Andere spullen ook, tegels in de tuin zijn ook alemaal 2ehands. Scheelt idd een hoop geld!

Verder gaat het hier goed, we krijgen zo weer bezoek . Had ik al verteld dat Bojan echt de zoetste baby is!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jasper heeft vorig jaar een houten speelhuis voor in de tuin gekregen, 2e hand mp :-)

Tis bij mij wisselend. Ene nieuw ander 2e hands.

Meld me af voor een week! Spreek jullie de 16e weer.
koffie, zwart graag...
Haha Nee Frans, had je nog niet verteld (alleen een keer of 100000000) Maar vind het heerlijk om te lezen!

Hier wisseld het ook wle hoor, wij gaan er zo ie zo ook nooit ver voor rijden. Hij heeft genoeg nieuw en 2dehands speelgoed, en als deze kleine baby straks niet meer speelt met babyspelgoed dan gaat dat ook MP op. Weg er weer mee!

Syl, weet niet of ik je succes moet wensen of veel plezier (vakantie niet toch of wel??)

Maar we zien je gauw weer. Knuffel van ons!
Wij zijn weer terug van vakantie! Heerlijk gehad, zal het weekend eens bijlezen en reageren
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
SCOOB!! Superbedankt!! Wooooow hij is zoo mooi! Man was helemaal verbaasd, want hij deed de deur open en ik kon ineens niet meer p je naam komen . Het is echt een supersupermooie taart! Ik durf er bijna niet van te eten zeg! Ik zal wel een foto op hyves zetten, dan kunnen jullie ook zien hoe mooi hij is!

Syl, alles ok?

Juul, fijne vakantie gehad?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Hahahaha.... je wist mijn naam niet meer. Mooi dat ie in de smaak viel. Je kunt alles ervan eten, de ooievaar zal wel wat hard zijn, is van suiker. Baby is van marsepein. Maar eet m toch maar op..... anders vliegt ie straks je keuken uit!

Ik zal m morgen in mijn taarten album zetten.
Hey Juul, fijn dat je weer terug bent.

Scooby, zeer geslaagde taart dus te lezen aan de reactie van Frans. Ben benieuwd naar de foto. Zal het even in de gaten houden op je site!

Fijn weekend allemaal.

Foto's staan erop. Vanacht toch nog gedaan...maar zag net wel dat ik niet de mooiste er neer had gezet. Dus even wat veranderd.

Fijn weekend!

De taart klinkt heel erg mooi, ik ben benieuwd! Scooby, waar is deze te bewonderen?

Jullie zijn allemaal ook druk bezig een cadeau voor de 3e verjaardag te bedenken zie ik. Ik vind het moeilijk. Twijfel tussen een fiets en een poppenhuis. Wat voor merk fiets hebben jullie en nieuw of 2e hands? Hmm, een speelhuisje is ook wel erg leuk...

Ben je al een beetje gewend Frans, dat Bojan op zijn eigen kamertje slaapt? Wij hebben Lynn na een week al naar haar eigen kamer gedaan, we sliepen alledrie niet best met haar op de kamer.

Scooby, ik lees net je bericht over de zon en warmte waar wij zaten, zal ik je vertellen dat we zelfs sneeuw hebben gehad?? In de bergen was het een halve graad woensdag en de weg naar de vulkaan was afgesloten vanwege de sneeuw. Verder best oke weer hoor, vooral als we meer naar het toeristengebied gingen, daar zaten we een stukje vandaan.

Syl, wat ga je doen deze week?

We hebben een lekkere vakantie gehad, veel gezien en gedaan, lekker uit eten geweest en op het strand gespeeld. Het weer hield niet echt over, maar met een stukje rijden was het prima en hadden we zon. Lynn heeft zich ook goed vermaakt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Wat gek, dat jullie het zo koud hadden. Hier was het nog warmer volgens mij. Wel lekker gerelaxed?

taarten zijn te zien op homemadetaarten.mijnalbum.nl

Een loekie fiets is echt een goed merk. 2ehands veel te krijgen en zijn degelijk. Eerst met zijwieltjes en die kun je er af halen als ze zonder willen gaan oefenen. 12 inch is de wielmaat geloof ik. Wij hadden eerst voor laura een nieuwe gekocht van een of ander goedkoop aziatisch merk, waardeloze fiets. Echt weg gegooid geld. Daarna voor hetzelfde geld een 2e hands gekocht en daar kan Jasper nu op.

Wij hebben voor jasper een diegolaptop gekocht. Hij ziet Laura altijd op de laptop wat doen en dat wil hij ook. Dit was een peutervriendelijke laptop. Vanaf 3 jaar. Hij krijgt van Laura nog een soort van keyboard met dierengeluiden en muziekjes.

Van mijn ouders een carsauto racebaan. En van mijn schoonmoeder iets van playmobiel met dieren en water. Wat precies weet ik niet. Dit is al een hele lijst met leuke cadeaus voor hem.

ik ga met man en kind onverwachts een week met vakantie naar de kust lekker bijkomen,

Zo, ik ga nog ff powernappen en daarna uit eten met onze buren. Jasper slaapt voor t eerst bij verweg opa en oma en is om 11 uur met man vertrokken. Morgen halen man en ik hem weer op. Jasper zei ineens dat hij niet bij opa en oma wilt slapen. Zit me toch niet lekker mn mannetje aan de andere kant van nl...
koffie, zwart graag...
scoob, wat een mooie taart!!!!! de baby had ik al gezien en blijf m schattig vinden. Zo'n getekende baby (zonder muts) stond op geboortekaartje van jasper, dus ik zwijmel hi hi
koffie, zwart graag...
Nou Syl, hele, hele fijne vakantie gewenst!!!

Snap dat het net fijn voelt dat Jasper zo ver weg zit, en al helemaal neit als hij dan ook nog zegt niet te willen. (breekt bijna een moeders hart, zeg ik dan wel eens)

Zal de taarten eens gaan kijken Scooby.

Juul, sneeuw gehad, da's apart, dacht dat eht daar altijd warm was. Weer wat geleerd.

Wij hebben ook een 2dehands loekie fietsje. zijwieltjes eraan, wel al een beetje op wiebel, wiebel staan.
mooi Scooby!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven