M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook mee bezig Pips, heerlijk met je neus al in de zon (zoeken) hihi) Al hoe wel wij wel in de buurt blijven.
Hmm.. wij gaan in juni naar Duitsland... zal ook wel niet echt warm zijn.. Maar heb het bij manlief voor elkaar gekregen dat als het financieel kan (we gaan dan dit jaar al sparen) we in 2009 naar Amerika gaan :-) JEUH!

Deels naar goede vrienden (die jammergenoeg niet in zo'n mooi deel van de states wonen) en deels zelf op pad met de kids.

Als het niet de USa wordt om wat voor reden, dan misschien naar Canada ofzo. In ieder geval een gebied waar het voor kinderen ook goed te doen is (geen tropen, snik...). Ben al helemaal opgefleurd van dat vooruitzicht :-)

Ik denk trouwens dat wij een kinderbungalow van Roompot parken in Cochem gaan huren . Ken je dat?
Pips, Bali is goed te doen met kids hoor, kijk maar naar Merel en mij, ging helemaal prima. Ik zou zelf ook niet iets kiezen waar bv malariapillen voor genomen moeten worden, maar dat is voor Bali niet nodig. Of Thailand misschien?

Goed nieuwjaar voor iedereen trouwens! Zou het bijna vergeten...

Wij zijn bij schoonouders geweest, Lynn is daar om half 8 naar bed gegaan en ze mocht blijven slapen, hoefden we haar niet midden in de nacht uit bed te halen. Ze heeft overal doorheen geslapen, echt super!

We waren echt heel blij dat Lynn niet mee terug was toen we eenmaal onderweg op een enorme berg mist stuitten. Echt niet normaal meer, het is een ritje van een half uur, we hebben er 2 uur over gedaan...

Lynn is echt weer lekker helemaal vrolijk en gezellig. Nu is ze dat meestal wel, maar nu opvallend. Ze zal wel weer een groeispurtje achter de rug hebben. Ze groeit ook echt hard, ze gaat volgens mij best weer de lengte in, maar blijft ongeveer hetzelfde wegen en wordt dus ook slanker.

Ze heeft nu een enorm doorg huidje trouwens, op haar buik zit al weken een grote rode ruwe vlek, maandag laat ik de dokter ff kijken of het misschien eczeem is.

Ze kan ook ineens heel goed puzzelen. Ze heeft het thuis al een tijdje niet gedaan, maar op het kdv doet ze dat elke dag. En in haar vakantie vorige week heeft ze thuis ook wat meer gepuzzeld, gaat echt goed ineens. En tekenen is nu de grote hobby. Laten jullie ze lopen met potloden in de hand? Vind ik zelf wat eng en doe ik liever niet en ik ben ook bang dat ze op de muur een kunstwerk gaat maken...

Ben je het al zat, Pips?

Wij zijn ook al een vakantie aan het uitzoeken, we willen graag naar Toscane. Waarschijnlijk eerst in een huis en dan nog een stacaravan. En met het vliegtuig, we zien het niet zo zitten om 1500 km met Lynn in de auto te gaan zitten.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Pips, de roompot vakanties ken ik ook alleen uit de boeken. Maar vrienden van ons, zijn bij de katjes??? (nogiets geweest, en dat was goed bevallen.

Juultje, hier ook een teken freak. Hij mag dat van mij ook niet. En puzzelen ok, zo knap hoe ze dat lukt. Hij doet trouwens liever van die soort puzzel waar je iets in moet stoppen snapje? Het vormblokje is het juiste gat. "Platte" puzzels, vind hij iets minder leuk. Is hij ook te lomp voor denk ik. hihi.

Nou kom straks weer terug.

Doei

Hai!

Leuk vakantie's uitzoeken. Altijd weer een erg aangename bezigheid. Al iets geboekt? Pips je hebt goede deal gesloten met je man.

Wij zijn bezig met wintersport boeken. Als het goed is gaan we 1e week van feb. naar oostenrijk met schoonzus en zwager en mijn broertje. Zonder kids allemaal. Erg veel zin in. En opa en oma ook.....ze mogen een hele week oppassen!

Vandaag Jasper naar kdv gebracht want ik wilde met Laura wat leuks doen. Werd ik rond 1-en gebeld dat Jasper opgehaald moest worden na het slapen omdat de waterpokken nog niet genoeg ingedroogd waren. Ze zagen het pas vlak voordat hij in bed gelegd werd. Er waren nog wat met vocht eronder...grrr... manlief wilde ook wel naar huis gaan maar dat vond ik ook zo wat. Laura en ik stonden in utrecht in het Dick Bruna huis. We waren daar ook wel 'zo'n beetje uitgekeken. Dus de bus en trein weer naar huis genomen. Was wel heel leuk en gezellig trouwens zo'n ritje bus en trein

Gezellig dat Lynn zo gezellig is! Altijd fijn gezellige kids.

Pips hoe gaat ie verder. Moet regelmatig aan je denken. Zou er al wat zijn. Gelukkig en je vaak hier dus dan merken we het wel snel. Erg spannend allemaal. Hoe gaat het met pipsie haar lopen nu? Wel heftig dat je nog een begrafenis had vorige week.

Tira, hoe gaat ie daar? Zijn jullie al weer een beetje gewend?

Merel, nog steeds druk??

wilde ff komen buurten, maar heb vriedin aan de telefoon over de carnaval!!
Zo'n vormenstoof bedoel je, Indian? Leuk zijn die he.

Scooby, bij ons kdv mogen kindjes gewoon komen met waterpokken, alleen als ze er echt ziek van zijn niet, maar das logisch. Ze gaan ervanuit dat de kindjes het toch wel krijgen, dus hoeven ze niet bij de besmetting weg te worden gehouden. Jammer dat je dagje met Laura werd ingekort, leuk naar het Dick Bruna huis!

Pips, ik denk ook regelmatig aan je, ben erg benieuwd wanneer je bevalt!

Tira, hoe is het met jou?

Lynn slaapt weer wat beter de laatste tijd, het is nu vaak half 7/kwart voor 7. Vanmorgen voor het eerst sinds lang van de wekker wakker geworden om kwart voor 7, heerlijk! Ze heeft alleen op het kdv wel erg slecht geslapen, na een half uur was ze klaarwakker en begon ze te keten in de slaapkamer. Ze hebben haar nog apart gelegd, maar ze wilde echt niet meer slapen. Toch leek ze niet moeier dan anders. Komend weekend gaat ze een nachtje uit logeren bij mijn ouders. We hebben zaterdag een feestje van de opa en oma van mijn man, die zijn 65 jaar getrouwd.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik meld me even, lief dat jullie aan mij denken :-).

Vandaag hield mijn ene been er opeens mee op... kon dus de zolder niet op en niet computeren. Gelukkig was er een vriendin hier die kon Pipsie toen uit bed halen etc. Is vermoedelijk samenloop van verschillende kwaaltjes denk ik. Doet niet echt pijn maar het been wil gewoon niet, rare gewaarwording. Volgens mij had ik dat bij Pipsie op een gegeven moment ook zal het wel uit mijn geheugen gewist hebben LOL, vanavond ging het wel weer.

Kan nog steeds geen keuze maken uit al dat vakantieparken aanbod...

Morgen weer naar VK.

Pips (hopend dat bevalling nog even op zich laat wachten want to do list is nog erg lang....)
Jee, Pips, da's naar van je been! Zit er een zenuwtje in de knel ofzo.... In ieder geval sterkte nog even, meid! Ik denk ook vaak even aan je!!

Scoob; leuk zo'n dagje met Laura!! Ik doe dat soms ook... dan een dagje met Sophie alleen, en later weer eens een dagje met Lieke alleen! Is zo leuk. Heb je echt even alle aandacht voor elkaar! Wel jammer dat je eerder teruggeroepen werd, maar ja.

Zalig trouwens dat jullie zonder kids gaat skien! Ohhh... ben jaloers! Maar ja, manlief wil niet zonder de kids weg.... dus skien kan pas over een jartje of 3 weer; is Sophie 5 jaar. Moet kunnen, toch?

Hahaha, Frans, is je kater alweer wat voorbij? Ik heb altijd de dag erna zoveeeeeel spijt! Vroeger was het na een brak dagje wel over, maar tegenwoordig ben ik veel langer behept met de naweeen van een leuk alcoholisch feestje, zeg maar. Heel vervelend!

Merel alweer minder druk? Moest je veel werken, de afgelopen dagen? Kan me voorstellen dat de "skidrukte" nu ook bij jullie begint?

Juul, 65 jaar getrouwd! Das echt wel lang!! Die mensen zijn dus halverwege de tachtig allebei? Nah ja; veel plezier in ieder geval (alhoewel het vaak wel wat "suffe" feestjes zijn.... gemiddelde leeftijd boven de 60, zeg maar )

Indian nog lang zitten klepeen over carnaval? Wanneer is dat eigenlijk? En hoe gaat het met jou en je darmen? Slaat de Prednison goed aan?

Tiramam; je bent vaak in m'n gedachten! Sterkte met alle drukte!! Hoe gaat ie met Marit?

Ah, vakantie-plannen. Pfff... als het aan mij zou liggen gingen we jaarlijks de hele wereld over trekken. Voor we kids kregen, ook wel redelijk wat gezien, maar ooooohhh... ik wil nog zoveel! Echt, ik zou graag eens een aantal weken toeren door Nieuw Zeeland, Mongolie en Tibet trekken me enorm, Zuid Afrika staat op mijn lijstje, een lange rit door ALaska lijkt me geweldig, Patagonie zou ik ook wel eens willen zien enz enz enz. ZUCHT! Ik moet gewoon 6* achterelkaar mijn leven overnieuw doen, denk ik........

Nah ja, eind februari gaan we weer 12 dagen naar de Can. eilanden. Lanzarote, deze keer. Ook leuk.

Oeioei, ik moet aan het werk!

Ja ik vond het ook wel een beetje vreemd, alsof het een levensbedreigende epedimie kan worden. Ze krijgen het toch allemaal een keer. 1 leidster van een andere groep zag het en haar kind heeft het echt heeel erg gehad. Hem toen wel foto's gezien, zij is doodsbang dat anderen het ook zo krijgen. Anyway regel bij kdv is dus dat het echt goed ingedroogd moet zijn. Was nu vrij dus was niet zo'n ramp. Dinsdag gaat hij weer heen. Dan moet ik toch echt werken. Hopelijk zijn die op zijn billen dan geheeld. In zo'n natte luier wil het niet echt opdrogen.

Xop, leuk dat je er weer bent. Lekker vrij gehad? Weer helemaal opgeknapt? Sommige mensen gaan gewoon op een verre reis ondanks kleine kinderen. Ken ook een echtpaar met 2 kleintjes van onze leeftijd die paar maanden geleden nog naar maleisie geweest zijn. Rond getrokken daar. Geen georganiseerde reis ofzo.

Je moet er denk ik wel een beetje avontuurlijk voor aangelegd zijn.

Ga Jasper even vermaken, die is ontzettend vervelend vanochtend. Heeft al tig keer op de gang gezeten. Overal om huilen...gr...daar kan ik echt niet tegen. Alles doen wat niet mag. Nu komt ie aanzetten met de kerstkaarten. Hingen op de deur geplakt. Heeft er nog geen 1x aangezeten en nu trekt hij ze eraf. Ga ze gelijk maar opruimen.

Tot later!

Ha, een stoute Jasper! Nou, Sophie kan er ook wel wat van, tegenwoordig. Zit ook vaak op de gang!! Ze heeft de nare gewoonte om Lieke aan haar haren te trekken/te bijten als die iets doet wat mevrouwtje niet wil. Heul vervelend, zielig voor Lieke, dus opvoeden! Maar jee.... werkt nog niet zo erg goed....

Hmmm... wij zijn niet avontuurlijk genoeg om die reizen met kleine kids te maken. Bovendien hebben we vanwege bedrijf man geen mogelijkheid om eens lekker lang ertussenuit te gaan. Dus ach...wat ik al zei... ik moet gewoon 6* leven! (Of op mijn 50ste stoppen met werken, zaak man verkopen en dan het er enorm van nemen! Lijkt me ook prima!)

Kerstboel is hier de deur ook uit. Kaartjes hangen nog eventjes; is zo gezellig.
Hai,

kbendurweer!!

Pips, goed dat je de kleine nog even hebt laten zitten! Ik wil graag eerste rang op de tribune namelijk . Hoe kan het nou dat je been het ineens niet meer deed??? Is dat nu weer over gegaan? Dat lijkt me echt enorm vervelend zeg! Voor je todolist is het misschien niet zo goed dat popsie nu al komt, maar voor jou lichamelijk misschien wel! (dus eerst paar dagen flink aansterken, kind werpen en dan weg met al die gekke zwangerschapskwaaltjes die je hebt!). Poeh en dat je nog een begrafenis had vorige week. Van iemand dicht bij (euh emotioneel dan he?)?

Xop, hihi voor ik Milena kreeg, dacht ik ook dat ik wel met kind lekker reizen kon maken. Nou hahahahahahahahahaha afgezien nog dat ik denk dat je het je kind niet aan zou moeten willen doen, lijkt het mij ook verschrikkelijk. Manman hoe ik me druk zou maken over van alles. Poeh ik vind met de auto naar voormalig Yugo al een behoorlijke onderneming

Scoob, jammer dat je dagje met Laura ingekort moest worden omdat je Jasper moest halen. Hij voelt zich al wel beter begrijp ik trouwens? Ik weet eigenlijk niet hoe het op ons kdv het pokjesbeleid is. Mij lijkt het juist dat alle kindjes het toch moeten krijgen, dus dat kinderen tenzij ze zich ziek voelen gewoon naar kdv zouden moeten kunnen. Bovendien is het toch ook al besmettelijk voordat er pokjes komen? Of niet?

Tira, hoe is het met jullie? Hoe gaat het met Marit? is ze al een beetje gewend aan haar gastmoeder? Hoe loopt het op- je stage? Enne nix te danken hoor!

Juul, Lynn heeft het dus ook al zo goed gedaan met oud & nieuw! Enne wow 65!! jaar getrouwd, menomen das echt een eind! Grappig he dat puzzelen? Milena is ook helemaal wild van puzzelen. Ook van "kleujen" trouwens (we hebben nu zoveel tekeningen voor zieke opa gemaakt datMilena het"kleujen voor opa" noemt ). Dat mag ze alleen bij mij aan tafel. Zittend, dus er wordt niet gelopen met stiften. Hihi dan heb ik er al moeite genoeg mee om kleine Picasso alleen op het papier te laten kleuren

Indian, hoe is het met je? Milena vindt vormenstoven (ahum is dat het meervoud?) niet zo. Ze kan ze wel, maar ze is net als dat kind in de reclame: ze sjouwt net zo lang tot het deksel eraf is (bij de onze heel makkelijk, bij die van mijn ouders (een bal die je uit elkaar moet trekken) niet zo makkelijk) en stopt de blokken er dan in

Hier is alles prima. Terugreis ging ook prima. Milena heeft geslapen, gespeeld en dvd's gekeken (men thank god voor die dvdspelers in de auto). Het kind kijkt thuis nooit, maar is nu helemaal wild van Pieter Post en tik tak. Mama tik tak kijken???

Ik ben vanochtend "even" naar school geweest. Hihi uiteindelijk was ik er de hele ochtend en heb ik mijn lokaalnog leuker gemaakt voor maandag!

Nu nog wat extra werkjes enzo voor de kindjes zoeken.

Milena was enorm vervelend zei mijn man . Ze had expres haar boterham met pindakaas (ahum ik dacht: pindakaas????? smiddags krijgt ze altijd kaas of worst maar goed) op de grond gegooid. En daarna had ze hard zitten lachen toen hij het opruimde. Arme schat dacht dat ze hem aan het uitlachen was enm heeft haar boos op bed gelegd. Aah ik denk toch echt niet dat Milena al zo vals zou zijn, volgens mij vond ze het gewoon enorm grappig om vent over de vloer te zien kruipen. Haha zij hadden ook een leuke ochtend dus.

Ik lees trouwens dat jullie je kindjes op de gang zetten. Hier is er een "strafmuurtje" waar Milena moet zitten als ze stout is. Eerst ging dat prima en zat ze er echt eventjes te balen tot ik zei dat ze er uit mocht. Nu, als ze er moet zitten, gaat ze er meteen uit. Ik zet haar terug, zij er weer uit, i zet haar terug enz. Op zich is dat niet erg, want ik hou het toch wel langer vol dan zij. Alleen ze vindt het een leuk spelletje. Wat moet ik daar nou weer mee?
Hello ladies,

Hahaha Frans, dat is een leuk spelletje....zie het helemaal voor me! Fijn dat de DVD speler goed heeft meegeholpen op de terugreis. (ik pak m tegenwoordig al voor een ritje van 3 kwartier, slecht he?)

PIPS, ik zit al daaaagen op de tribune hoor. Met warme choco en spandoek. Duim voor je dat de komende dagen beetje relaxed zijn voor je!

Antjo is alles goed? Of ben je heel druk?

Tiraman, druk met alles of lekker in de meeleesstand? Rustig aan hoor!

Scoob, wat raar van het kdv. Hopelijk zijn de pokken snel ingedroogd. Haha die Jasper is lekker stout. Ik moet wel erg lachen om dit soort verhalen want zoooo herkenbaar.

Xop, je leeft ,maar 1 keer hoor...zou er lekker van genieten. Lekker mooie reis maken met kids, kan best hoor;-))

Indian, hoe voel je je met de prednison?

Juultje, klinkt ook lekker Toscane...mmmm zou ook best wel eens naar Italie willen.

Hier alles goed. Vanmiddag werd ik op het werk wel gebeld door het kdv ivm een allergische reactie op hazelnootpasta. We wisten als dat hij allergisch is voor pinda, maar nu misschien toch ook voor andere dingen. De juf was heeel erg geschrokken, gelukkig trokken de bultjes snel weg en slonk zn lip snel naar normale proporties.

Valentijn slaapt op het moment heel goed, heeeerlijk voor ons dus.

We zijn aan het zoeken voor een appartement in de eerste week van Maart, toch met vrienden en de KIDS! Helemaal leuk, er is in het dorp waar wij heen willen ook een skischool waar ze leren spelen in de sneeuw en als ze er aan toe zijn ook met skietjes mogen oefenen. Lijkt me erg lachen, je kan ook sleentochtjes maken en we kunnen om en om dagje op pad , lekker boarden.

Drukte op het werk is GIGA, maar dat is normaal, het gaat na dit weekend weer inzakken en dan in februari weer aantrekken.

Dit weekend lekker vrij, we gaan morgen bakkie doen bij vrienden en ik mag morgen lekker uitslapen, heeeerlijk.

Nou dames ik ga verder speuren naar een appartementje.

Grtz,

merel
Oja nog even ego-en. De juffen zijn helemaal blij met Valentijn omdat ie zo lief en vrolijk is......altijd leuk om te horen toch?
Merel, doe je voorzichtig met boarden? Toevallig kwam Papsie vandaag thuis met een erg naar verhaal: zoon van collega had board op zijn hoofd gekregen. Wist 4 dagen niet meer waar of wie hij was... Wordt na het weekend per ambulance naar huis vervoerd. Wij hebben ooit 1 keer geskied (okay ik 1.5 keer en ik hoop volgende winter een weekendje -Duitsland- naar de sneeuw te kunnen als de baby dan kan lopen, geen spreidbroek heeft etc. (grin, ja ik heb wel wat eisen, wil het voor mijzelf ook leuk houden .

Klinkt trouwens erg leuk, zo'n heel jong klasje in de sneeuw. Dat wist ik niet. Zal het gelijk aan manlief vertellen (naar aanleiding van zijn verhaal onder het eten hadden we het over onze verbazing tijdens onze skivakantie over die "skieende helmpjes van 3,4 jaar" LOL).

Scoob, hoe is het met de pokken inmiddels?

Jullie schrijven inderdaad allemaal over "strafbankjes". Wij hebben zo iets niet, Pipsie is nooit echt stout. Serieus waar, ze heeft afgelopen herfst was dat geloof ik ongveer drie woede aanvallen gehad en nadien nooit weer. Verder gooit ze wel eens met brood maar dat is het dan ook wel... MOet ik me "zorgen" maken dat ze "te lief" is? Okay.... ze brult wel als een mannetjes brulaap als ze moe is en de fysiotherapeute is hier. Maar dan gaat ze gewoon keihard kwaad huilen en grommen. Daar wil ik haar gewoon niet voor straffen en dat komt ook maar eens in de twee maanden voor of zo. We stoppen dan gewoon met therapie en gaan gezellig theedrinken :-) .

Vandaag was trouwens een rare dag: ik kon Pips bijna niet uit de auto krijgen bij de KDV omdat mijn spieren het weer begaven. Vervolgens ging ik de laatste babydingen halen bij de HEMA (durfde niet verder te rijden naar een echt leuke babywinkel), daar ging het weer heel goed. Even naar huis om te rusten en toen naar de VK. Vervolgens zat ik binnen een uur in het ziekenhuis omdat de VK het toch niet vertrouwde met de baby (ik voel haar al meer dan 2 weken nauwelijks). Vervolgens van 11.30 tot 16.00 dus onderwerg in ziekenhuis geweest....geestelijk slopend! De korte samenvatting: alles ik okay. De moederkoek begint te verharden en ligt voor. De placenta ook dat kan een reden zijn dat ik de beeb niet goed voel.

Heb me nu voorgenomen om in ieder geval s middags meer te gaan rusten (als Pipsie ook slaapt), wie weet helpt dat. Menomen, ben door drie mensen afzonderlijk "ge-echoscopied" vandaag. Twee twijfelden (lang verhaal), de derde niet. Fijne emotionele molen kom je dan in.

Nou, dat was mijn dag bijdrage weer.

Morgenochtend gaan we naar de grote Prenatal in Groningen (warenhuis). Ik hoop daar nog wat leuke pruttel te vinden voor de beeb (flessenwarmer, maxi cosi, muziekdoosje, sokjes -hihi... ben vergeten sokjes te halen LOL, wat accesoires etc.).

Tiramam, houd je taai!

Pips
Merel, valt hazenoot dan niet onder de pinda's en noten cattegorie???? Dat stond in ons boekje wel samen? Maar fijn dat het snel weer "normaal" was bij Valentijn.

En alvast veel plezier bij / met het skieen.

De prednison, ja dat weet ik nog neit of hij aanslaat, gebruik het nog maar sinds maandag, en heb er denk ik, in ieder geval geen ergere last van als met die vorige pillen.

En de carnaval is errug vroeg dit jaar, begint zaterdag 2 februari. (voor sommige al de vrijdag of de donderdag ervoor, maar wij tegenwoordig pas op de zaterdag, hihi worden ook wat ouder hihi)

Pips doe je wel rustig aan. En fijn zo'n uit eenlopende paniek in het ZH.

Wij hebben in het nieiuwe huis een "strafplekje" gezocht die niet al te interessant is voor Yuma. Eerst zette wij hem gewoon op de grond in de gang, ging altijd goed, tot hij er laatst ook een speletje van begon te maken, sindsdien op een klein kinderstoeltje. Die werkt super. Alhoewel hij zich er nu ook vanaf begint te wurmen.

Wij zetten hem erop als hij bijv. kay slaat of pijn doet en niet luisterd na een corectie. Het is echt een schat van een kereltje, altijd vrolijk, maar vol met kattekwaad, oh hij is toch zo ondeugend. Echt leuk gewoon, hihi. Laat hem dat maar neit horen.

Pips, lekke van genietn van die lieve meid van jou!!!! Is niks mis mee toch?

En anders zal ik wat ondeugende trekken van Yuma door zenden naar pipsie. (moet altijd opletten dat ik niet haar echte naam schirjf.)

Nou ga weer sne, druk weekend voor de boeg, werken, zat en zon, zat avond verjaardag, moet eigenlijk oude huis nog poetsen, jaja krijgen do weeeerrrr kijkers.

Doei, fijn weekend allemaal!!!

Die begrafenis was eergister. De moeder van mijn beste vriend. Ik kreeg het te kwaad bij de muziekjes die ze draaiden omdat ik het daar jaren terug met haar over had gehad. Ik kon dus "voorspellen" wat er gedraaid ging worden, dat vond ik erg confronterend (bovendien ben ik erg "gevoelig" voor gedichten, muziek etc.). Enfin, het zit er weer op, ieder moet weer verder. Gelukkig heeft die vriend sinds jaren weer een vriendin, dat is wel fijn in deze dagen denk ik.

Goh, er werd nog een vraag gesteld maar die ben ik weer vergeten, solly. Hihi, ik moet de dosis visolietabletten maar weer opschroeven LOL.

NB

Vanochtend heb ik trouwens toch maar weer thuiszorg aangevraagdmet spoed. Hoe vervelend ik het ook vind (haatsmurf haat thuiszorg in haar huis) maar het leek me nu toch beter. Weer een hele overwinning op mijzelf...
Indian, omdat ik toch meer ga rusten zal ik extra duimen voor een vlotte verkoop dit maal!. Meer mensen voor wie ik mijn duimen kan laten draaien?

Lief aanbod Pips van duimendraaien. ik ga eerder duimendraaien voor jou! Voor een goeie afloop van bevalling en dat je maar weer snel fit op de been bent!!! Wat goed dat je thuiszorg hebt aangevraagd. Is dat al voor nu of voor na de kraamzorg?

Merel, leuk dat je ook een week gaat boarden! Lekker naar de sneeuw. Wij hadden het eerst ook over eerste week maart, feb. kwam toch beter uit voor alle partijen. Waar wil je heen? Frankrijk? Oostenrijk?

Wij hebben 2 mails naar vvv van Kirchberg en St Anton gestuurd en kregen de een na ander aanbod via mail binnen. Ideaal. Heb je skigebied wat je wil en app. voor juiste aantal personen. Konden kiezen uit stuk of 20 app. Alles is nu rond en kunnen we aanbetaling gaan doen om de boeking def. te maken.

Frans, ja ideaal he die dvd-spelers. Wat hadden er eerst 1, half jaar geleden maar een dubbele gekocht, Daarna kreeg ik op mijn werk exact dezelfde nog een x. Die hebben we toen maar op MP verkocht.

hoeveel km moesten jullie rijden?

Tja maandag moet je weer los he! Welke groep heb je? Succes anyway!

Hier een ander probleem, Laura wil niet naar school.Vond het in de vakantie veel te gezellig thuis en wil nu bij papa en mama blijven. Wat moet ik daar nou weer mee?? Ze gaat natuurlijk wel, we hebben wel besloten dat ze alleen op dinsdag hele dag gaat (met overblijven) dan moeten we allebei werken. Op maandag en donderdag eerst maar de middagen thuis. Ze was zo moe voor de kerstvakantie en dat is nog niet weg. Hoop wel dat ze dan weer wat enthousiaster wordt.

Pokken gaan goed bij Jasper, hij heeft er totaal geen last van. Is zo boeverig. Laura pesten is wel een erg grote hobby van hem. Hij kan ook met zo'n 'gemene' intonatie zeggen: Laura, dat mag niet.... Dan moet ik me echt inhouden met lachen.

Ook even stiekem een schop of klap geven is leuk. Iets afpakken ook. Bij ons is de mat in de gang het 'strafbankje'. Dat weet hij ook feilloos. Gang = op de mat zitten. Dan gaan we op de onderste tree van de trap even praten en goed maken en dan mag ie weer de kamer in.

Ondanks zijn boeverigheid toch nog alle kerstspullen op kunnen ruimen. Hij hielp me goed. Ik hang altijd kerstballen met strikken op. Die knip ik er dan af. Hij ging ze allemaal in de prullenbak gooien. Dus dat werkte prima.

Vanavond lekker uit eten geweest met mijn ouders en broertje. Laura was mee en Jasper bleef thuis bij oppas. Das niet handig met hem erbij. Laura vind het helemaal stoer en gezellig. Ze is daarna met opa en oma mee gereden naar noorden. Daar logeert ze nu. Zondag halen we haar weer op. Dus morgen rustig dagje met alleen Jasper.

Ga er een eind aan breien. Heb een wijntje gehad en dan typ ik helemaal een eind weg.......merken jullie dat ......hahaha....

Tot snel!

Gezellig hoor scoob dat kletsen....kom maar op!

Goede tip van mailen naar de VVV, wij willen naar ST Anton Arlber, of Erhwald. Ik ga meteen mailen.

Indian, pinda s vallen onder de noten, maar dat wil niet zeggen dat je dan direct voor alle noten allergisch bent. De juf dacht misschien dat er met een pindakaas mes in de pot was geweest, ze gaan nu een speciaal mes voor Valentijn gebruiken, met zijn naam erop, zodat ze weten dat die niet met pinda s in aanraking is geweest. (ze hebben daar ooit een incident gehad van een kindje wat bijna is gestikt na het eten van pindakaasambulance etc erbij, gelukkig wel goed afgelopen) )

Pips, goed dat je thuiszorg hebt aangevraagd, ook al is het niet fijn dat er iemand bezig is in je huis, toch altijd fijn als het weer gedaan is en jezelf niet hoeft op te winden om het te gaan doen omdat je je ergert aan de rommel enzo.

Valentijn is erg moe vandaag, altijd de dag na het kdv, ligt nu al lekker te pitten. Ik heb uitgeslapen tot half 10, maar daar heb ik nu hoofdpijn van, hahaha. Ben het niet gewend zo lang te liggen

Ga ff rommelen.

Grtz,

merel
Merel, ja dat kan goed!! Ik heb dat bij Yuma ook aangegeven, let erop dat je geen mes van een adner gebruikt voor hem, maar ook geen mes waar pasta (voor yuma dan) aanzit in een appestroop pot gedaan wordt. Zei tegen de gastouder let op kruisbesmetting. Daarmee heb ik het allemaal samen gevat.

SUPER GOED Pips!!! Goed gedaan meid, valt niet mee om hulp te vragen, maar goed dat je het gedaan hebt.

En alvast kei bedankt voor het duimen!!!!

Nou tot straks, ga weer snel verder.
Scooby, als ik wist hoe ik moest plaatjes plakken had ik een fles wijn hier neergezet :-) Gezellig toch!.

Vandaag zijn we naar een Prenatal warenhuis geweest. Mooie winkel zeg! Heb verder de hele middag bijna in bed gelegen zo moe was ik, te moe om te slapen of geconcentreerd te lezen maar toch wel uitgerust :-). Komt vast van gister.

Zonet definitieve keus gemaakt voor de zomervakantie. Het wordt een Landalpark in Duitsland (vlakbij Trier). Ik hoop dat deze vakantie wat relaxter wordt dan de vorige twee vakanties! Vandaar maar een park uitgezocht met 100.000 dingen voor peuters, dan hoeven we als ik geen zin heb het park niet af (zuchtte de bejaarde mama LOL) .

Tegen die tijd mag ik weer alcohol drinken (behalve als ik dan nog borstvoeding geef, als het lukt). Jeuh! Heb zo'n zin in een avondje onvervalst wijndrinken :-)

Hier verder gelukkig nog geen tekenen van een aankomende bevalling, hoewel ik wel opruimneigingen heb maar die heb ik al maaaaanden (niet helemaal normaal voor mij, dus dat zijn volgens mij algemene zwangerschapshormen).

Merel, bestaat er niet e.o.a. handige test zodat je in 1 oogopslag kunt zien waar Valentijn allergisch voor is? Geen idee hoor, maar dat zou wel een uitkomst zijn.

Tot morgen,

Pips

Pfff...zit hier al weer aan de wijn...hahaha. Lijk wel verslaafd. Nee hoor. Ik lust er wel graag 1-tje maar niet te veel want dan valt het niet goed op mijn maag. Vanaf maandag is het doordeweeks een glaasje weer afgelopen. Bij wijn hoort chips ofzo en dat is echt niet goed voor de lijn. Vanaf maandag weer streng. Wil er nog een paar kilo af namelijk.

Merel, nog reacties van vvv gehad?

Pips, veel gekocht bij prenatal? Trier is wel een mooie omgeving in duitsland. Wij zijn toen Jasper in aug. 5,5 mnd was ook naar een vakantiepark geweest. Zag het ook niet zitten met 2 kids ver weg. Wij zijn toen naar Hochsauerland (in de buurt van winterberg) van Centerparcs geweest. Hoe oud(/jong) is jullie kleine pipsie als je op vakantie gaat? Vond het ideaal, van alles te doen met oudste, je hoeft idd park niet af. Zwemmen vinden ze altijd leuk. Je bent niet de enige met kind die uit eten gaat, dus een schreeuw of huilbui is niet raar daar. Eten gaat ook vaak wel vrij vlot.

Ben zonet nog even druk aan de strijk geweest. Heb gordijnen uitgewassen. Hele achterpui hangt er mee bedekt dus dan ben je wel even bezig. Ondertussen lekker Idols gekeken. Manlief is de hort op dus rijk alleen.

Indian, zitten jullie nu definitief in nieuwe huis?

Fijn weekend allemaal!
Scooby, officieel niet, maar we verblijven er wel. Zoals we het zelf elke keer zeggen. hihi
Ben ik ook nog even zo op de late avond!

Scoob het is weekend hoor, dus geen doordeweekse avond met wijn, maar een weekendavond mag best toch? Heb je een mail gestuurd, heb al wel wat berichten van VVV, we zijn er bijna uit. Morgen gaat mijn vriendin de onderhandelingen starten, zij moet altijd even proberen af te dingen. Maakt niet uit op wat, en het mooie is dat het haar meestal ook nog lukt! hahaha

Heerlijk Pips lekker vacance geboekt! Lekker vooruitzicht

Wij hebben een sta caravan op het oerol gehuurd, een super de luxe.Onze moeders gaan ook mee, en dus heb ik hopelijk iets meer straat theater in het vooruitzicht dan vorig jaar!

Ik wil binnenkort een keer naar de HA met Valentijn voor een allergie test , alleen dat is een bloedtest, en dat vind ik een beetje zielig, en soort van niet echt nodig, dus wellicht een keer te combineren als er iets is met m ofzo.

Indian, is het lekker verblijven in het nieuwe huis?

Vanmiddag zijn we bij een vriendinen en haar man en kind geweest en lekker blijven hangen voor het eten, was gezellig. Zij is zwanger van de 2e, de 1e is al bijna 6.,Zij hebben jaaaren zitten dubben of ze wel of niet voor een 2 e zouden gaan. Toen ze uiteindelijk ervoor gingen kreeg ze eerst een miskraam en toen duurde het weer een tijdje....het kan raar lopen. Niets is te plannen.

Ik ga zo naar bed.

Fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven