M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sophie zegt het andersom: "Lekker niet" zegt ze dan met een vies gezichtje. En dan erg de nadruk op "niet".

Hahaha.. klinkt ook lekker Niet!

Ik ga ook een tukkie doen.

Weltrusten.
Slaap lekker, Scoob!

Ik schenk mezelf maar eens even een beste borrel in. Grrr... je mot wat....

Ik bedoel; niets werkt. Beker warme melk, warme voeten, sex, lezen, forummen.... Nah, dan maar een Baileys. Lullig, hoor
En nog lekker geslapen Xop? Hoe is het met Lieke?
Hoi!

Haha boze kids Hier ook af en toe een heeeeeeeeeeeeel boos meisje. Gisteren nog met een kindje op de fiets wat krijste alsof ze geslacht werd. Manman vreselijk, zij voorop zich loswurmend uit de gordeltjes en krijsend, ik met buggy evenwicht proberen te houden. Poeh toen was ik wel even niet zo blij

Milena trekt gewoon haar neus op voor eten wat ze niet wil (haha bijna al het eten dus) en zegt Lena nee. Nou das duidelijk dan he?

Ik kan ok aan de schandpaal trouwens, want kipnuggets vindt Milena heerlijk, daar heeft ze vrijdag heerlijk van gesmuld.

Verder ga ik me afmelden. Ben ongeveer anderhalve week op vakantie!

Doeidoei
Frans, fijne vakantie!!!

En voor de rest een fruitmandje en een dikke beterschapsknuffel.

Had ik trouwens al gezegd dat ik nu sinds donderdag geen medicijnen meer heb voor mijn darmen. Proberen we 1 week. Donderdag belt ze mij en op bespreken we hoe het is gegaan!

He Frans, wat ga je doen? Veel plezier iig.

Indian, hoe gaat ie nu dan paar dagen zonder medicijnen?

Vanmiddag lekker 45 min. in bos gewandeld. Jasper heeft geloof ik al die tijd gerend. Laatste 5 min. mocht ik tillen. Hij had een nat hoofd van het rennen. Liep achter de hond aan. Zo schattig. En maar roepen: pluto wacht!! Nu liggen ze gebadderd in bed!

Fijne kerst allemaal!!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Fijne kerstdagen allemaal!!!

Sorrie wilde jullie een kerstkaart sturen, maar ben het helemaal vergeten. Schaam me diep.

Zonder medicijnen, ja gaat best goed. Nog wel steeds bloed en slijm maar nu zelfs normale ontlasting en niet 10 tot 20keer per dag, maar 1,2 of 3 keer. Dadelijk zit ik nog verstopt, hihi

Fijne kerstdagen allemaal!!!!

Greetz

Scooby en Jasper!
http://www.elfyourself.com/?id=1699088223

Kopieer bovenstaande in een nieuwe browser voor onze kerstgedachte

Lieve kerstgroeten van ons! Filmpje is erg lachen....

Grtz

Merel
anoniem_16279 wijzigde dit bericht op 25-12-2007 13:12
Reden: aanpassen site
% gewijzigd
Allemaal, eerste kerstdag een beetje doorgekomen, met de kids en man / vriend en evt familie en vrienden??

Wij hebben net heerlijk gegourmet met zijn 3tjes. Was erg leuk. Hihi Yuma vond het te lang duren, ETUHHHH zegt ie.

Nou tot vanavond of morgen.
GM, fijne 2de kerstdag allemaal !!!!!!
Hello

Iedereen de kerstdagen overleefd??

Wij wel. We gaan nu lekker zwemmen en vanmiddag kom ik even verslag doen

Grtz,

"Merel
Heeee dames!

Hier Kerstdagen goed doorgekomen, alleen werd mijn moeder tweede kerstdag erg ziek. Vannacht zijn oudste broer en zus bij d'r gebleven; een ziekenhuisopname was dichtbij. Gelukkig was het vanochtend al ietsie beter....

'k Zal hier vast niet erg veel komen, deze dagen, dusseh.... alvast een heeeeel goed 2008 voor jullie allen!
Hallo lieve meisjes,

het is hier een soort van druk druk druk, rennen en vliegen maar ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en ik wens jullie alvast veel plezier volgende week met oud en nieuw!

We hebben nog geen internet, komt hopelijk ergens halverwege januari dan ben ik er weer meer denk ik.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie, ik zag zo snel dat er veel mensen op vakantie zijn enzo, geniet ervan allemaal!

zo, wij vliegen weer even verder, tot snel weer!
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww Frans,

echt superdesuperdesuperlief! heeeeel erg bedankt, was echt heel leuk!
Oh Tiramam,. wat vervelend nieuws dat je moeder is opgenomen.

Hopelijk snel weer thuis
Hi Allemaal!

Solly dat ik er een weekje niet was. Had niet de puf om naar de zolder te klimmen waar de pc nu staat. Ben geloof ik, buiten de vakanties om, nog nooit zo lang internetloos geweest. Zal ook wel ergens goed voor zijn. SInds vanmiddag voel ik me wat beter, in ieder geval fit genoeg om de trappen op te lopen naar de puter. Menomen wat was ik afgelopen dagen moe met een hoofdletter.

Heb nu wel e.e.a. aan kant, dus kan morgen beginnen met de babywas! Dan strijken en de nieuwe commode indelen, leuk!

Ook geboortekaartjes en tekst etc. uitgezocht afgelopen dagen, nu nog een naam... Manlief en ik komen er maar niet uit. Hij heeft 1 optie..., ik een stuk of 10.... Maar zijn ene optie vind ik alleen leuk met een kleine aanpassing die hij dan weer niet wil... Tjonge jonge... het gaat nu nog slechter met de naamgeving als met Pipsie. Deze baby moet echt nog 14 dagen blijven zitten, anders hebben we een groot probleem bij de burgerlijke stand!

Xop, beterschap!

Hoe is het nu met je moeder?

Indian, wat fijn dat het -nok nok- tot op heden goed gaat zonder medicatie. Ik heb jarenlang pittige medicatie geslikt (voor vanalles en nog wat) en was ongelooflijk blij toen ik er eindelijk af kon (okay, met wat forse ingrepen in mijn levenstijl, maar medicatieloos leven is toch wel erg fijn :-).

Frans vertelde eerder dat ze naar haar schoonfamilie in voormalig Yugo. ging (weet niet meer wie het vroeg, neem het even over van Frans).

Morgen ben ik er weer!

Pips
Merel, wat een leuk filmpje!!!
Gister telefonisch contact gehad met de MLD arts. Krijg toch de (zet)pillen met iets van pretnison erin. Ben ik daar dus mooi klaar mee! NOT

Fijn Pips, dat je je weer wat beter voelt!

Was pipsie te vroeg? Of op tijd? Of te laat?

Nou tot morgen, mag vanavond en morgen vroeg weer werken.

Fijn weekend allemaal!!!
Och Indian, wordt je niet helemaal gek van dat heen en weer, op en weer gedoe met die medicatie? (naast de nare klachten van je kwaal natuurlijk)...

Pipsie kwam op de dag dat ze uitgerekend was, daar houd ik nu dus maar weer rekening mee (om en nabij).

We ruimen nu de zolder op waar de pc staat, ik zal vanmiddag nog wel eens opduiken hier.
hmm.... je zou er bijna wat van denken... Ben ik er weer, zijn jullie allemaal uithuizig.... hmmmm.....

Tot morgen!

Pips
He, Pips! Fijn dat je je weer wat beter voelt. Het wordt nu echt spannend he. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat wij allemaal op onze kindjes zaten te wachten. Ik voelde me toen op een gegeven moment wel Remi hier, jullie allemaal met je beebs en Lynn die maar niet wilde komen Nog 2 weken tot je uitgerekend bent dus?

Heb je die toch nodig dan Indian? Het ging nu toch goed zonder medicijnen?

Nog huisnieuws?

Tira, goed je weer te zien! Kan me voorstellen dat het druk en hectisch is.

Xop, hoe is het met je moeder? Mag ze alweer naar huis? Das geen beste kerst zo, sterkte!

Lynn heeft vanmiddag met man en schoonfamilie gezwommen (ik moest werken helaas) en ze waren verbaasd hoe goed ze alles deed, als een vis in het water was ze. Wel grappig, want ik zie dat elke week
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi, ja gaat niet helemaal lekker, eerste 2 dagen ging het redelijk, maar daarna langzaam aan weer de verkeerde kant op, daarom nu toch aan de pretnison.

Nou kom morgen weer. doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven