M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, doet me opeens denken aan een incident van gisteren.....

Oma at met ons mee. Lieke vertelde iets, maar Oma verstond het niet goed. Zegt wijsneus :"Geeft niet, hoor, Oma. Als je echt oud bent geworden, dan kun je niet goed meer horen, he?!"

Ocharme. En oma voelt zich met haar 70 jaren nog steeds een jonge blom. Tot gisteren, dus!
Zolang jullie het hier over leeftijden hebben zeg ik niets meer ......

Boycot-boycot-boycot-boycot-boycot-boycot-boycot-boycot dit topic!

Afz.

"jonge blom uit het noorden LOL "
pffffffffffff net weer de schrik van mn leven gehad. Valentijn had een koortsstuip! Had net de HA gebeld voor advies, vanwege koortspieken boven de 40 graden. Nog geen 10 minuten later had hij een stuip. Doodeng. Dacht echt dat hij er geweest was. Helemaal slap hing hij in mn armen en vriendlief belde 112. Ze waren er binnen 5 minuten. super snel. Valentijn kwam alweer bij. Ze hebben alles gecheckt, alles was goed, wel lage saturatie vanwege verkoudheid. Heb net de HA weer gesproken en die schrijft nu toch AB voor.....balen Valentijn heeft echt een jaar nix gehad en nu dit! Ze zei dat als we het niet vertrouwen we direct naar het zkh moeten gaan.

Nou tot zover de berichtgeving.

Grtz,

merel
HA is net toch even langs geweest om er zeker van de situatie te zijn.....

Ze was bang voor nekkramp. Gelukkig was dit niet aan de orde. Ze heeft wel het zkh ingeseind, dus als we het niet vetrouwen dan mogen we daar direct heen.

Valentijn slaapt nu lekker op de bank.....
Jezus Merel, ik kan me voorstellen dat je je wild geschrokken bent. Dat lijkt me zoooooooo griezelig. Het idee alleen al dat je kind dood kan gaan. Vreselijk. Wel supergoed gereageerd, van jullie om 112 te bellen en ook van 112 dat ze er zo snel waren. Poeh, durf je wel te gaan slapen vannacht?

Dikke voor de schrik zeg.
Oeh Merel, da's schrikken. Gelukkig nu alles weer wat beter. Ennuh bij twijfel meteen gaan!!

Bouwjaren, ik ben van bouwjaar 1979. Manlief 1970.

Merel, duim voor je, dat er een koper bij zit. Is errug fijn als je dat nu al af kunt sluiten.

En voor die prijs, huis en ligging moet dat lukken.

Succes.

Sorrie, reageer later weer meer.
ohja, degene die hier een poetshulp hebben, hoe zijn jullie eraan gekomen en wat mag je vragen om te doen, en hoeveel betalen jullie??
Jee, das schrikken, Merel!

Ik ben van bouwjaar 1975, man ook, we schelen maar 18 dagen

Indian, we hebben (nog) geen poetshulp, maar dat komt misschien nog. Gemiddeld betaal je zo'n tientje per uur.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Aiai Merel, ik stuur je alle positive vibes die hier in voorraad zijn. Houd je ons op de hoogte? Anders alleen even een kort berichtje morgen. Sterkte.

Pips
gm, en merel.....niks engs gebeurd vannacht??
Goedemorgen!

Merel hoe is het vannacht gegaan?
ben ik weer. Bedankt voor alle goede vibes!

Gisteravond kreeg Valentijn weer een stuip, doodeng, maar gelukkig zat de vorige nog zo vers in ons geheugen dat we wisten wat te doen. Weer 112 gebeld. Ondertussen kleren uit en koelen. Ambulance deed er wel langer over. Toen ze kwamen was hij net aan het bijtrekken, de stuip duurde wel 5 minuten. Voor de zekerheid zijn we toch meegenomen naar het Sofia kinderzkh. Daar uitgebreid gezien door co assistent en een hele lieve vrouwelijke arts. We hebben een noodmiddel gekregen, Stesolid, want we rectaal mogen inbrengen als hij in een stuip raakt van 5 minuten of langer. Volgens haar komt zo n sluip meestal maar 1 keer voor per koortsperiode, maar Valentijn had dus vette pech. Hij moest in alleen een romper en een dun lakentje in zn bed slapen vannacht. We mochten hem geen paracetamol geven, omdat je dan de temp omlaag brengt, maar als het uitwerkt schiet het weer omhoog en dan ontstaat er een stuip (als je daar aanleg voor hebt) Hij heeft de hele nacht 40/41 graden koort gehad, maar wonder boven wonder was het vanmorgen nog maar 38, vanmiddag 37. Ongelofelijk. Vandaag slapat hij veel, hij is helemaal uitgeput van alle toestanden natuurlijk. Hij heeft volgens mij ook spierpijn want hij loopt een beetje raar.....

Ik ben vandaag ook maar thuis gebleven, was helemaal kapot, hebt net 2 uur liggen slapen, heerlijk!

Alles is dus weer goed hier, maar het was heeeeel spannend.

-einde ego bericht-

Dag lieve digidinnen, ik kom later weer op iedereen reageren.,

GRtz,

Merel
Merel, voor jullie

Wat een avond, Merel! Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met Valentijn, hopelijk blijft het zo.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi Merel, nou ik hoop dat je de stesolid neit meer nodig hebt, nu en in de toekomst.

Wilde net vragen of je, als je er aanleg voor hebt vaker kans op hebt, maar je schrijft het zelf al.

Nou ben weer weg, kwam ff kijken voor valentijn en merel.
Poeh Merel wat spannend zeg. Het lijkt me echt erg eng zo'n stuip. Milena heeft er gelukkig nog nooit een gehad. Hoop maar dat ze er geen aanleg voor heeft. Ik kan me goed voorstellen dat Valentijn spierpijn heeft trouwens, bij een stuip spant/verkrampt alles toch helemaal? Fijn dat de koorts nu weer een stuk minder is. Raar kereltje, de ene dag zo'n hoge koorts en de volgende dag alles weg. Gelukkig maar!

Indian, ik heb geen poets thuis, ik ben de poets

Vandaag weer klusdagje. Heerlijk opgeschoten, plafond zit nu b ijna helemaal in de badkamer en de keuken is behangen. Super! Ik heb me met Lena vermaakt vandaag . Ben lid geworden van de speel-o-theek hier (Juul dat had ik van jou, goed idee!!!). Leuk man, heeeeeeeeeeeeeeel veel speelgoed. Kon bijna niet kiezen. Ik heb nu een superleuke loop wagen en hopla geleend. Beetje jammer dat ik lopend was en op de terug weg liep met Milena op mijn nek en de loopwagen aan mijn arm.

Daarna kwam mijn moeder gezellig langs, ik pannenkoeken bakken. Daarna Lena in bed en mijn mama en ik naar de stad. Uitverkoop bij de prenatal, dus heb superleuke kleertjes voor volgend jaar voor Lena gekocht! Daarna thuis met Lena naar de eendjes en de speeltuin. lekker dagje dus.

Lena is ook weer goed gehu7meurd, 1 enorme driftbui omndat ze haar n ieuwe schoentjes niet aanwilde (zucht) en omdat vent haar uit bed haalde, terwijl ze mij had verwacht (zucht). Maar verder heel lekker dagje! Nu zit de aap met papa in bad. Ik ga haar er zo uitplukken en in bed leggen!

Doeidoei

Wow, Merel, wat zul je geschrokken zijn. Fijn dat je toch even naar ziekenhuis geweest bent voor extra controle en uitleg over hoe je er mee om moet gaan. Heftig dagje was dat voor jullie!

Ik geniet hier van een heerlijk familieweekend! Kids zijn gezellig en geniet helemaal van ze, vandaar even een korte reactie. Morgen meer.

greetz Scooby
Fijn Frans dat jullie zo lekker zijn opgeschoten. Ja de speel-o-theek is erg leuk. Ga er binnenkort ook eens heen.

Gezellig pannenkoeken eten en daarna shoppen. Voor meiden hebben ze altijd zo veel leuke dingen. Voor een jongen moet je vaak meer zoeken. (nu krijgen wij heel veel, dus hoef bijna niks te kopen maar goed....)

Scooby, heerlijk zo'n familie weekend.

Heb voor Yuma's verjaardag een luchtkussen gehuurd. We doen op zijn verjaardag meteen het feestje omdat we verhuisd zijn. Lekker makkelijk.

Allemaal welkom vanaf 14u. En we zien wel hoe het dan loopt. Kids op het springkussen!! Ook erg handig.

Nu maar hopen op wat mooi weer.

Frans, nu ben ik ook de poets hoor, maar wil graag een poets hebben voor 1 keer in de 14dagen.

Wij vandaag bijna alles weg gehaald uit het oude huis. Zijn echt ze*k mensen die het gekocht hebben. Vooral ouders van hem, die er nu ook bij waren.

Enorm veel commentaar op zoals alles eruit ziet. ja zo was het bij bezichtiging ook hoor (ze hebben het dan bijv. over erg veel schrootjes, die zitten door het hele huis) Maar dat dan ook lekker op een vriendelijke manier zeggen. not!!

Maar mag / moet me er niet over druk maken zegt manlief, en daar heeft hij gelijk in.

Onze Yuma weer ziekjes. Da's wel weer balen.

Van ons gezellige weekendje samen is weinig van te recht gekomen. Gister hele dag in sjouw geweest, gisteravond bezoek gehad. Vanmorgen oude huis geweest en net de verjaardag van ons mam en thuis de bus + aanhanger weer leeg geladen. En Yuma dus ziek.

Maarja, komt wel weer goed!

Gevraagd: alternatief voor lucifersstokjes. Reden: ze knakken dubbel, kunnnen hun last niet meer dragen

Duh... vandaag rotdagje, ben beetje erg moe en zie op tegen komende week, mijn moeder is weer op oorlogspad en manlief gaat twee dagen op heideconferentie dus die is er komende week bijna niet. Afijn, zorgen voor de dag van morgen dus,gelijk maar uit mijn hoofd bannen.

Ik kwam eigenlijk even voor Valentijn. Wat ben ik blij te lezen dat e.e.a. nu beter lijkt te gaan!

Tot (over)morgen,

Pips

:
Pips, ik heb hier nog wel wat aanmaakhout, da's iets groter en steviger als lucifers. Zou het helpen?? Anders heb ik nog wel gewoon kachelhout.

En veel succes deze week. Kun je niet gewoon de deur op slot doen. Of vragen of ze niet komt omdat je weg moet oid??

Dikke knuffel voor je!!!
He Pips, als ik wat dichterbij zou wonen, zou ik je komen helpen zeg (nah ja en als ik niet moest werken, ow ja en een besmettelijke ziekte had ) . Bah, ik kan me zoooooo voorstellen dat je er nu erg tegenop ziet dat papsie weg gaat. Moeder op oorlogspad is echt niet leuk, ze zou juist een beetje voor je moeten zorgen omdat je het zo zwaar hebt nu

Ew en alternatief voor luciferhoutjes, ehm ik heb nog wel van die stalen sateprikkers, is dat wat?

Merel, hoe is het met jullie?

Indian, he bah Yuma weer ziek. Erg is dat gekwakkel he? Lena *klop klop* heeft nu niks, beetje kuchen, maar verder helemaal gezond. Oeh en ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk was om te horen hoe mensen jullie huis afkraakten. Tis toch jullie mooie huis geweest he? Maar je man heeft gelijk, adem in adem uit en negeer!

Scoob, klinkt lekker familieweekend!!

Wij zijn vanochtend naar de Drunense duinen geweest. Zooo leuk en het was echt lekker. Milena lekker door het zand gelopen (ha of nou ja ze wilde niet lopen, maar ze had een tante die zo gek was om haar de hele tijd op de nek te nemen en toe te staan dat Lena hop paardje hop riep. Sterker nog dan ging ze nog rennen en hinniken ook. Milena genooooot er zo van). Heenreis was vreselijk. Milena had dubbel pech. Eerst kreeg ze een truitje aan wat ze niet zo mooi vond, vervolgens ook nog eens een oud jasje. Helemaal overstuur en krijsen. Ze heeft een half uur in de auto zitten gillen, manoman.
Ha wat een heerlijk meisje! Frans, ziet er goed uit. Kan bijna niet geloven dat zij driftig kan worden! zoooo qute.

Pips, hou vol. Helaas woon ik ook niet om de hoek anders was ik dagje komen helpen. Heb je misschien vriendinnen die je lan mobiliseren om bv avondeten aan te leveren en te helpen met dagelijkse dingen? Wellicht kan Pipsje dagje extra naar kdv, scheelt ook weer. Veel sterkte!

Scoob, lekker weekend gehad?

Ach en arme Yuma ook ziek, wat een pech. Wel lekker dat jullie gebeuren met het huis bijna achter je kan laten, hou nog even vol en idd niet teveel van de kopers aantrekken.

Hier alles redelijk. Valentijn is echt aan het bijkomen van de ziekte, heeft zo nu en dan ietswat verhoging, maar dat mag geen naam hebben. Wel is ie heel snel moe en hangerig, snel vallen enzo. Hij loopt ook beetje vreemd, ik denk dat hij door de stuipen spierpijn heeft gekregen. Heeft ook wel een beetje een hoestje, maar ach, komt allemaal goed. Morgen gaan we met 2 collega s en hun kindjes naar Blijdorp. Lekker even frisse neus. Valentijn mag lekker in de bug blijven zitten wat mij betreft, beetje bijkomen en uitrusten, want dinsdag moet hij naar kdv.

Vriendlief en ik zijn druk aan het brainstormen over de inrichting van het nieuwe huis. Ik wil ALLES wit ) Hij niet, dus daar ligt nog een heel traject open van brainstormen. We zien wel. We gaan binnenkort eens ikea kijken voor keukens en misschien nog wat andere keukenboeren.

Volgens mij wordt ik nu verkouden, bleeeeh. Net een klein buikgriepje gehad en dan nu verkouden....Ik hoop dat ik me volgend weekend fit voel. We vieren de verjaardag van Valentijn op zaterdag. Ik ga vrijdag voor het eerst naar school. Moet nog huiswerk doen, maar ben pas op de helft

Dames fijne avond!

Grtz,

Merel

wauw Frans wat een supermooie foto!!! Ik zie dat aureooltje ook goed hangen (knipoog)... Ze krijgt het wel mooi voor elkaar he, grinnik. Wat is het toch een knappert (in alle opzichten).

Hoe gaat het met jou? Zit je nog in de hoesthoestkotshoestkots fase? Ik dacht ook dat het zo goed als uitgebannen was (shame on me), je bent dus ook niet voor de rest van je leven beschermd.....

aaaah Pips, heel veel sterkte voor jou de aankomende dagen! Misschien heb ik het gemist maar ben je al gestopt met de bv? Eeeeuhm een alternatief voor luciferhoudjes.........van die kleine potloodjes?

Merel, fijn te lezen dat het weer beter gaat met Valentijn!!! Hoe ging het voor de rest vandaag? Dat was echt schrikken!!

Indian (ik wil nog altijd Sophie anne zeggen) tsjonge, dat die mensen je huis gaan afkraken waar je bij was! Tis dan alsof ze je een soort van persoonlijk afkraken. Aan de andere kant, ze hebben het goedkoper gekregen dan wat eigenlijk de bedoeling was, mogen ze dr nog wel wat in klussen ook he voor die prijs!

Scoob klinkt als een heerlijk weekendje voor jullie!

******Grinnik*****, ik ben van bouwjaar 1983. Tsja, wijsheid komt met de jaren (grijsheid ook, duikt snel onder tafel)

Frans, dat fietsdrama is heeeel herkenbaar en ik zou niet weten hoe je zoiets kan oplossen. Meeeeeeeeeen afgelopen week was weer gezellig. Ze kreeg zelfs op de fiets haar laarsjes uit (en probeer die maar weer van de grond te rapen met een schoppend krijsend om zich heen maaiend kind voorop de fiets). Donderdag gingen we boodschappen doen, Marit weer gillen en krijsen in het karretje. Ik probeer het te negeren maar deed dat iets te goed kwam ik later achter, er liep een kwijl en snotspoor overal waar we langs waren gelopen (schaam schaam). Het allerergste vind ik gewoon die opmerkingen die je van andere mensen naar je hoofd krijgt geslingerd. Loop je daar al met het stoom uit je oren gaan ze nog es opmerkingen maken dat ik dr wel es wat aan mag doen, ach gossie ben je zo verdrietig, mevrouw ze huilt hoor, wat is er aan de hand? heeft ze honger?? enz enz enz. MEEEEEEEEEEEEN HOU JULLIE WAFFELS ZEG, ik weet ook wel dat ze huilt.

Marit is ziek nu, misschien was dat al aanwezig de afgelopen dagen. Hoge koorts, snot, gerochel. Met een paracetamol gaat het redelijk maar zodra die uitwerkt wil ze alleen maar tegen me aan hangen en huilt ze om alles en niets, zo zielig!!!

Morgen blijf ik thuis met haar denk ik, jammer van mn stage uren, zie wel hoe ik dat ooit weer ga oplossen, kind gaat nu gewoon voor!

Heb ook afgelopen nacht belabberd geslapen, kijken hoe dat vannacht gaat.
Uh wat klussen tiramam. Wij denken dat hun het erg onderschatten wat de kosten van verbouwen etc zijn. Hun denken dat voor een prikkie te doen. Zeiden ook, ze hadden hun ski vakantie geannuleerd van 3000,-. Is erg slim natuurlijk. Maar van die 3000,- meenden hun al heel wat verbouwd te hebben.

En aan de enen kant boeid het me neit wat ze zeggen, want ik vond die dingen ook neit mooi, maar zoals ik al eerder zei, de manier waarop.

Maar goed, ze komen er vanzelf achter.

Balen zeg marit ook ziek. EN dat "avontuur" in de winkel. EN ja die bemoeiige mensen. Ik zeg er dan gewoon iets van, als ik mij er gruwelijk aan erger. Of zeg bijv tegen Yuma, als hij zit te huilen om niks, dat hij het iets harder moet doen, want neit iedereen kan horen dat jij je aansteld. En dan zie je mensen kijken. gemene ik.

Frans, heerlijk de drunense duinen. ZIjn wij ook ooit geweest, vriendin trouwde daar toen.

Merel, alles weer beter met de mannen. Fijn dat het ergste voorbij is.

Nou ga gauw, ons mama is jarig, zijn wbe gister al ff voor geweest, maar ga nu nog ff met Yuma terug!
Oooohhh Merel.... ik zit met kippenvel te lezen. Af-schu-we-lijk om dat mee te maken, zeg! Ook al zijn ze er binnen 5 min... als je denkt dat je kind dood gaat, dat lijken die 5 min toch uuuuren. Oehhh, echt heel erg. En dan ook nog eens voor een tweede keer! Bahbahbah. Nu je weet dat ie er aanleg voor heeft, ben je natuurlijk wel iets voorbereid, maar toch....

Wanneer overgroeien ze zoiets?

Ben wel heel blij te horen dat het nu weer zo goed gaat dat je vandaag even lekker eruit gaat.

Oh, er komt een schoolklas aan. Tot over een half uurtje......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven