M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
of ze had dorst van het krijsen????

jasper heeft het ook een keer gehad, bleek gewoon moeheid te zijn toen.
koffie, zwart graag...
Dat kan ook nog, Syl. Ze werd wel gelijk rustig daarna en had weer praatjes voor 10. Vandaag ook weer een driftbui, ze weigert te slapen en ik ben ziek. Dus ik kan ff wat minder en dat vindt Lynn niet zo'n goed plan. Ik krijg ook wel heel veel kusjes van haar, maar vanmiddag ging ze even door het lint. Wel weer uitgepraat en gezegd dat grote meisjes ook best 's middags kunnen slapen. Ze wil namelijk groot zijn en daarom wil ze niet slapen 's middags. Misschien wordt dat op het kdv wel zo verteld.

Goed zeg, van Yuma!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juul, beterschap. Nooit makkelijk als je als moeder ziek bent.

Ja misschien kun je het eens navragen op het kdv. Werkt natuurlijk averechts als jij dit zegt en hun dat.
Zo, de was hangt en even tijd om te schrijven. Ik durf het haast niet te zeggen, maar dit weekend heeft Emdin tot 2x maal toe tot 9.45 uur uitgeslapen. Moet er wel bij zeggen dat hij pas rond 21.00-21.30 uur in bed lag.

Momenteel heb ik elke ochtend een probleem, want dan is zijn luier doorgelekt. Gevolg dat het bed nat is en zijn pyjama/hemd. Nu heb ik gelukkig al geruime tijd een zeiltje onder het hoeslaken/molton liggen, dus het matras is beschermd.

Krijg Emdin helaas nog niet zover dat hij 's morgens wakker wordt om te plassen, of net voor het slapen gaan nog eventjes op de wc/potje gaat.

Syl: raak je ei maar kwijt in de AK, dat weet je !

Scooby: zo, wat luxe zonder je kleinste met wintersportvakantie. Lijkt me toch raar om 1 van je kinderen zo lang niet te zien.

Ik mis Emdin al na 1 nachtje zonder hem.

Frans: nog geslaagd met het stofje? Tis leuk om van ditzelfde stofje lakentjes te maken. Zo wordt het 1 geheel.

Indian: de darmen al weer rustig? Ik zou niet gaan werken in de wetenschap dat ik om de 5 minuten op de wc zou zitten. Dat werkt echt niet. Is de diarree bij Yuma al over?

Lynn: zo'n kussentje van de Ikea is eigenlijk bedoelt voor baby's. Schijnbaar mogen in Zweden baby's op kussentjes liggen. Emdin heeft hem ook en soms ligt hij er met zijn hoofd op, maar vaak ligt hij ernaast.

Vreselijk he, van die driftbuien en maar proberen hun zin door te drijven. Oh, als Emdin dit doet, haalt hij echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan maar als ouder verantwoord en pedagogisch dit proberen op te lossen. Soms lukt het, soms niet. Bij Emdin helpt ook vaak, afleiden, over iets heel anders beginnen.

Mereliena: nee, jij ook al aan de Croc's? Sorry, maar ik vind ze echt niet mooi.

Emdin slaapt al bijna 1 jaar in zijn peuterbedje, onder een gewoon 1-persoonsdekbed van de Ikea. Gaat prima. Ik zorg met toedekken dat hij er niet helemaal onder komt te liggen en hij draait zichzelf er ook niet onder. Hij slaapt in een pyjama en als het erg koud is, heeft hij nog een hemd aan en doe ik het raam helemaal dicht, ipv op een kiertje.

Indian: heb contact gehad met de vakbond, die kunnen weinig voor me doen, omdat ik nog maar kort lid ben. Morgen heb ik een afspraak met de OR van onze organisatie. Ik heb mijn probleem uitgelegd en ik mag dus langskomen. Kort daarna heb ik trouwens ook een gesprek met mijn leidinggevende en de personeelsadviseur. Dit gesprek zal gaan over het bepalen van mijn positie. Ik ben waarschijnlijk toch een herplaatsingskandidate. In de tussentijd kijk ik rond bij andere bedrijven voor vacatures. Nu nog geen sollicitatie lopen.

Oh, tis inmiddels al over 12-en. Moet gaan slapen. Slaap lekker allemaal!
Q, wat wij een keer ontdekt hadden bij de luiers is dat we hem ver genoeg naar voren meoten doen. Hij slaapt op zijn buik, dus wij zorgen dat de luier aan de voorkant best hoog zit, dan lekt hij bijna niet meer door. Heel soms wel, maar dan heeft hij gewoon ontzettend veel gedronken.

Wel fijn he die matras beschermers. heb ze al wel in huis voor zijn grote bed.

Ik hoef nu niet meer om de 5 min. Nu eigenlijk normaal (of juist weer helemaal niet) zoals ieder ander. Maar voel me gewoon nog niet goed.

Ja bij Yuma is de diarree weer over.

Wat stom dat ze niks voor je kunnen doen omdat je nog maar kort lid bent. Want is dat nu voor flauwekul. Je bent toch lid, je betaald er toch voor?? (of is dat gratis) even goed flauwekul. Zou al niet meer lid willen zijn, als je eerst jaren moet betalen voordat ze je willen helpen.

Je weet immers nooit wanneer je hun nodig zou kunnen hebben.

Yuma vanmorgen vroeg wakker, al om 6:30u.

Nou kom straks nog even. Doei
Goedemorgen!

Pfoe, wat hebben jullie langslapers. Eigenlijk komen Lieke en Sophie ALTIJD rond 7:00 u bij ons bed staan. Ben er zo aan gewend....

Toevallig maandag ochtend even niet; we hadden 's avonds "laat" een Kerstwandeling in het bos gemaakt (errugg leuk!), en waren rond 20:00 u thuis. Kennelijk was die frisse boslucht goed voor een lange nachtrust; zonder 's nachts ook maar een keer wakker te worden hadden ze beide doorgeslapen tot 8:30 u !!! HEERLIJK! Dat komt hier dus echt nooit voor! (Ik was zelf ook prompt te laat, want wij zetten noooit een wekker ......)

Zo! Vandaag og even opruimen, data backuppen, alles uitzetten en HOERA. Vakantie!
Straks komt mijn schoonmoeder om vandaag voor Lynn te zorgen, zodat ik even kan uitzieken. Ik heb nauwelijks geslapen vannacht, uurtje of 4 misschien. En als ik al sliep, had ik koortsdromen, bah. Heerlijk zo'n schoonmoeder die in de buurt woont!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Veel beterschap Juultje, fijn dat je schoonmoeder komt helpen en voor Lynn komt zorgen.

Xop, later als 8u is het hier nog nooit geworden, maar ben al blij als hij gewoon tussen 7 en 8u wakker is. Vrij normale tijd vind ik.

Succes met de laatste dingen en dan lekker vakantie vieren!!!

Vandaag gaat het redelijk, ben enorm moe, denk doordat ik zondag en gister een mindere dag ahd. Yuma is nu bij de gastouder, manlief is sporten voor zijn rug, dus ik lekker op de bank. Nu even met de laptop op schoot, maar die gaat nu uit en dan weer lekker op de bank met een boek. Even bijtanken.

Ben wel benieuwd of de hulp nog komt. Ze zou hier om 9:30u zijn, heb net gebeld, om iets over 10u dat ik mij wel zorgen maak of er niks gebeurd is. Nouja we wachten wel af.
Succes met aansterken, Indian! (En succes met toekijken hoe iemand jouw huis poetst... lijkt me best lastig!)

Oh, en Juul.... jij ook beterschap! Fijnfijn dat je eventjes helemaal alleen kunt zijn. Met kinders om je heen uitzieken is niets waard....
Hoi,

Juul, beterschap! Fijn dat je schoonmoeder op Lynn kan passen, dan kun jij tenminste even ziek zijn zonder dat je vor iemand hoeft te zorgen.

Indian, en is de hulp nog gekomen? Wel toekijken hoe zij poetst he? Niet mee gaan doen!

Xop, oeh laatste werkdag voor de vakantie. Lekker!

Q, hey goed idee. Nu wil ik idd ook lakentjes van dat stofje. Moet ik m ijn moeder nog liever aankijken . Raar dat de vakbond je niet wil helpen omdat je nog te kort lid bent zeg. Hoe lang moet je lid zijn dan?

Gisteren een leuk stofje gekocht voor het hemeltje. Vanochtend is er een vriendin met haar kindje op bezoek geweest. Zij heeft nog een ouder zoontje, die was uit logeren en MIlena is naar het kdv. Was wel een beetje raar om in plaats van met 3 kinderen met maar 1 kind te zitten. Dat praat wel makkelijker .

Zometeen maar even wat boodschappen doenl, anders hebben we een wel heel karige kerst strax
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Dames, even kort vanaf mijn werk.

Ik heb duidelijkheid, ben herplaatsingskandidate, ga een mindere functie doen met behoud van huidig salaris. Mijn "nieuwe" functie start per 1 januari 2009 voor hetzelfde aantal uren en werkdagen.

Om in aanspraak te komen voor juridisch advies moet je minimaal 6 maanden lid van de bond zijn en de zaak mocht niet al lopen voordat je lid werd, want dan moet de bond bepalen of ze je wel willen helpen. Wel kan ik gebruik maken van de FNV consulent van onze instelling. En dit zal ik zeker dan als ik het niet eens ben met de zaken die op papier komen.

Ga nu nog even wat werken voor de laatste 3 uurtjes.

fijne dag
Ah, Q, da's best goed nieuws, toch? In ieder geval duidelijkheid, da's ook fijn!!

Voor iedereen heeeele fijne dagen en al het goeds alvast voor 2009!
Hey Q, wat vind je daarvan dat je een 'mindere' functie (omdat je het zelf zo noemt hoor) gaat doen? Het is natuurlijk fijn dat je hetzeltfde salaris houdt. Geldt dat alleen voor komend jaar, of kunnen ze je alsnog terugzetten ihn salaris? En wordt het werk dan minder leuk, of valt dat wel mee?

Xop, jij ok hele fijne kerst en 2009 tuuk!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
hihi, geen tijd om bij te lezen maar wou even van me laten horen.

Sylvester, moed houden hoor!

Hier weer twee zieken: papsie en popsie, ze zijn nu bij de dokter (grin, twee voor de prijs van een). Ik ben benieuwd naar de uitslag.

Ow, ze komen nu net thuis. Ben weer weg!
Beterschap weer Pips. En wat zei de dokter?

Nou de hulp is nog niet geweest. Zou er om 9:30u zijn. Dus ik om iets over 10u gebeld, ik snap dat ze met het mistige weer wat later zou kunnen zijn. Maar nog steeds niks gehoord of iemand gezien.

Nee, help dan niet mee, als de hulp komt. Dadelijk nog maar eens bellen. grrrr

Oh Q, dat is toch fijn nieuws. Heb je in ieder geval wat zekerheid.

Blijf je dit werk dan wel doen onder je niveau?? Of ga je toch langzaam aan verder kijken?

Vanmorgen collega gesproken, leidinggevende is ziek. Heb nu afgesproken dan ik na de kerst 50% ga werken. Werk wel oud&nieuw maar wel een stuk korter. Daarna vrij en dan 6 en 9 januari weer. 5januari naar de bedrijfsarts, en die dag is de leidinggevende weer terug. Dus ben benieuwd wat die allemaal gaan zeggen dan.

Pffff straks weer even erge buikpijn en moeten rennen. lastig als het zo op en neer gaat.

Maar komt goed!!!
Manlief heeft meds en Popsie moet misschien tzt aan de buisjes in haar oren (nu nog te jong). Man was zo half dat hij niet alles heeft gevraagd/onthouden wat er gezegd is. Grijnz, daar heb je wat aan, zo'n vent

Popsie zit echt niet lekker in haar vel. Ik moet haar steeds dragen en gezien ze al... duh... uh 7.5 of 9 kilo is (sorry weet het niet meer) krijg ik een zeer lijf van het sjouwen (beginnende armontsteking daardoor, komt omdat ik niet meer sport). Al met al, grin, zijn we een heel gezellig stel bij elkaar :-)

Indian verdorie zeg, dat het nu nog zo slecht met je gaat! Doe het ajb rustig aan hoor, werk is werk. En jij en de babie zijn veel belangrijker!

Wat gaan jullie doen met kerst?

Wij krijgen kerstochtend bezoek schoonouders en gaan tweede kerstdag naar mijn ouders. Lekker rustig dus, ik zou het niet anders willen. Ik hoop eindelijk weer eens wat te kunnen handwerken en kijk uit naar twee dagen geen was (door alle koorts, poep en snot hier was ik me werkelijk helemaal het apelazerus).

Manlief heeft vandaag erkent dat het idd niet fijn voor mij is dat hij soms wel naar het werk gaat, dan ziek thuis is, weer weg gaat en weer ziek thuis komt. Goh, heeft slechts een maand geduurd maar nu valt het kwartje LOL.

We doen komende maand erg rustig aan (financieel gezien dan, dus sober eten met kerst en oud en nieuw enzo) dan gaan we in januari of februari een weekendje naar Duitsland in de sneeuw (als ze dat daar dan hebben). Al sinds ik zwanger ben van Pipsie dagdroom ik van spelen met een kindje in de sneeuw (ik ben dus een sneeuwfan laat dat duidelijk wezen).

Wellicht komt dat er dus nu van (moeten we wel gezond wezen allemaal....).

Na de kerst ga ik trouwens weer beginnen met sporten. Ik krijg nu allemaal klachten omdat ik niet beweeg, waardeloos. Heb nu ook wel erg snel last, enfin.

Op naar mijn warme bad met dode zee zout en een tijdschriftje. Even heerlijk opwarmen (zit de hele avond al op zolder en daar hebben we geen kachel). Over de zolder gesproken... Ik heb papsie gister ook naar de zolder verbannen (staat logeerbed) had geen zin meer in zo'n rochelende, zwetende en klagende kerel die me steeds wakker houdt. Dat was toch werkelijk het beste besluit van 2008 :-)
Ben ik toch nog even weer, want, taratarataaaa.... Ik heb alle kerstkaarten net klaargemaakt! Meestal verstuur ik de laatste kaarten niet of pas in januari maar nu dus, duh... uh... net op tijd (lees: een dag te laat LOL).

Ennuh.... mijn goede voornemen voor 2009: alle kindjes hier krijgen een verjaardagskaart! Zo, en nu jullie goede voornemens nog :-)
Op zich heb ik er geen moeite mee dat ik zeg maar een lagere functie ga doen. Heb dit in het verleden ookal gedaan werken voor de klinische afdelingen en je hebt veel meer van doen met behandelaren en patiënten en dit miste ik toch wel in mijn functie als managementassistente voor de locatiedirecteuren.

Frans: nee, ze kunnen me niet terugzetten in salaris. Als ik de afspraken op papier krijg, laat ik deze nog even ter beoordeling zien aan de vakbondconsulent van onze organisatie, alvorens ik ergens voor teken.

En ja, ik ga op mijn gemak volgend jaar rondkijken of ik dit weer voor een langere periode wil doen of dat ik toch eventueel extern ga solliciteren. Ik ben toch qua flexibiliteit niet echt meer flexibel sinds ik Emdin heb. Dus nu is het wel lekker dat ik in Delft werk, dezelfde dagen en uren.

Oh, vanavond heb ik Emdin gemeten en hij is 102,5 cm en weegt nu 15,5 kg. Tis echt een beer, die ook af en toe nog gedragen wilt worden en daar krijg ik nog meer spierballen van of het slaat de andere kant op, dan krijg ik een hernia. Dit laatste is trouwens niet te hopen.

Indian: wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid heb qua je werk. Lekker om tot begin januari 50% te mogen werken.

Vanmiddag kwam bij mij ook de ontlading in mijn lichaam, want ik was ook aan de diarree. Heel slecht, maar ik vind het oh zo lastig om diarree te hebben, ik heb het gestopt met Imodium en sinds die 2 pilletjes ben ik niet meer "af" gegaan.

Heerlijk we hebben nu vakantie. Morgen met Emdin koekjes bakken en versieren. Hij wilde niet naar bed toe, maar met veel moeite heb ik hem toch zo ver gekregen. Vanavond belde zijn papa nog uit Engeland. Wat gekletst en ook Emdin heeft hem gesproken. Wat wel raar was, was dat zijn huidige vriendin al schreeuwend op de achtergrond zat. Ze hadden zeker ruzie gehad. Of ze is jaloers dat hij zijn kinderen in Nederland en Nigeria belt. Ach, ik weet het niet en zal er nooit achter komen. 1 ding weet ik wel, dat ik als ik ooit nog eens naar Engeland ga om de papa op te zoeken, is dat ik daar niet in huis wil zitten.

Pips: klinkt lekker een bad met zeezout. Ben je al erin geweest?

Balen dat papsi en popsi ziek zijn. Heeft popsi niets er tegen gekregen? Antibiotica of zo?

Indian: dank je voor je kaartje. Leuk! Staan jullie adressen in de AK? Tot nu toe alleen telnr.'s gezien.

Zo, ga nog even verder op internet kijken en mijn CV weer van de Nationale vacaturebank afhalen of op non-actief zetten.

groetjes
Pips, mail mij even je adres, jouw kerstkaart ligt hier nog steeds op de kast!!!

Kan nu niet in de AK, want weet dat adres niet uit mijn hoofd. Dus kan je me mailen of via onze hyves??

Goed/leuk idee/voornemen om verjaardagskaarten te versturen. Heb het vorig jaar ook geprobeerd, niet bij iedereen gelukt dacht ik.

Haha en de kwartjes bij papsie vallen dus ook sneller.

Wanneer zou popsoe dan buisjes mogen? Zal vast fijn voor haar zijn.

Oh wauw super knappe Yuma!!! Al bijna een week overdag droog, en nu gistermiddag en vannacht ook droog!!!!

Gister was hij wel even ziek. Hij lag op bed en kitste ineens alles uit. Daarna met mama een uurtje geslapen en toen was hij weer de oude.

Hij was zelfs super druk. Nu dacht ik gisteravond ineens aan de uitspraak van de longarts, dat kinderen soms juist heel druk kunnen worden als zij het benauwd hebben. Gister was het best benauwd weer door o.a. de mist.

Ik denk ook echt wel aan mijzelf Pips!! Daarom ga ik ook maar een beetje werken.

altijd leuk he die collega's die bellen, maar dan wanneer je weer komt werken.

Mmm nu moet ik eerst even posten, verkeerde knop gedrukt.
Graag gedaan Q.

Mijn adres staat wel in de hyves en de ak.

Vervelend he diarree. Fijn dat je er weer vanaf bent.

Fijn dat je tevreden bent met de situatie nu op je werk.

Vervelend dat er een schreeuwende vrouw op de achtergrond te horen was. wat zegt Emdin daarvan?

Wow Emdin is groot en zwaar. Ik mag vanmiddag naar de KA. Hij zal daar ook wel weer gewogen en gemeten worden. hij zal niet veel boven de 90cm zitten denk ik, en qua kilo's nog steeds rond de 12 gok ik.

Wil wel proberen om de 50% werken zolang mogelijk te rekken. Buiten het feit dat ik er daar gewoon echt geen zin meer in heb, kies ik nu echt voor mijzelf!!

Ben normaal nooit zo erg en laks. heb in het verleden zelfs met meer als 40graden koorts gewerkt, en als ik enig zins op de been was ging ik weer werken. Merk wel dat ik dat bij deze werkgever niet zo heb. (zegt toch ook iets, niet!!)

Pffff Yuma vannacht dus wel droog, maar weer om 6:30u wakker. Waarom?????
thanks voor t kaartje!

ik heb er niet aan gedacht dames. sorry....

Net op t randje nog een paar aan de hoognodige gestuurd maar veel vergeten.

Q, Jasper had dit ook. Als hij lang sliep hij nat is. Maar een groter maatje luier helpt enorm!

Die dan alleen voor de nacht.

Pips, man naar zolder ha ha ha.

Gisteren leuke dignen gedaan. Met jasper naar de kapper en zn coupe wanhoop weer laten fatsoeneren. Na 2 weken ziet dat er al weer uit alsof hij maanden eit geweest is.

Hij vond t weer erg leuk.

Daarna naar de autodealer, daar werden foto's gemaakt van kindjes. Hij vond t helemaal leuk met al die auto's.

s ochtends lekker samen filmpje gekeken. The polar express. Helemaal onder de indruk van die grote trein.

Juul, beterschap he!!
koffie, zwart graag...
en merel, tira, xop, scoob en frans ook een dikke knuffel
koffie, zwart graag...
echo cho cho cho.......

maarre dames, ik zit op foto's te wachten van vorige week!
koffie, zwart graag...
Goedemorgen!

Hey Syl, ben je weer aan het werk? Klinkt als een lekker dagje gisteren met Jasper. Milena ligt nu ook lekker op de bank appel te eten en pipi langkous te kijken. We hebben uitgeslapen (joehoe tot 9 uur) daarna rustig ontbeten en daarna gebadderd. Lekker relaxt!

Pips, haha ik wilde dat ik mijn vent af en toe naar zolder kon sturen. Wij hebben geen kamer over, das best jammer. Was vannacht ook weer aan het snurken. Ben een paar keer kotsend wakker geworden van maagzuur en ook nog van het gesnurk van vent . Vanochtend vertelde hiuj heel zielig dat ie slecht geslapen had. Haha vast omdat ie steeds opgepord werd door mij

Indian, das zeker knap van Yuma!! Milena praat er wel veel over, maar verder nog niks hoor .

Ow even een poepluier verschonen hier
Ja de polar express die was hier ook favoriet. Die kwam van de week ook 's avonds. In de reclame maar gezegd dat die afgelopen was.

Was hem aan het downloaden voor Yuma, maarja nu geen pc.

Bij de KA was alles goed. hij is gegroeid, nu 92,4cm en weegt 12kilo. Na zijn verjaardag terug en dan gaan we ed Qvar proberen af te bouwen. Zou fijn zijn als dat lukt.

Komt vanzelf Frans!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven