Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
ik zeg naks, heb de opmerking al ingeslikt

Welkom aapjeopeenstokje........da's een lange, hahaha!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goedemorgen dames,

Zo heb al heel wat gemist.

Maar ik heb net de Vk gebeld. Ze waren mijn briefje kwijt dat ze mij terug zouden bellen.Beetje jammer.

Wat betreft een afspraak op een andere dag waren ze zo flexibel als een deur.

Kan nu op maandag 21/9 aan het einde van de middag komen en dan 22/9 voor een echo (als er plek is in het ziekenhuis).

Ik moet daarvoor wel eerst 40 min rijden naar een andere plek.

Volgens de VK moet ik gewoon vrij kunnen krijgen, dat staat in de CAO. Pfffffffffffff.

Al met al niet zo'n heel best gevoel na het eerste telefoontje.

We zien het wel, het probleem is dat dit enige in de buurt is.

Gaan jullie ook een combinatietest laten doen?

Ik twijfel.

Ik smacht echt naar een broodje filet met een lekker koud wijntje. .......... Ach zal me zo weer tevreden moeten stellen met een boterham met chocopasta (at ik twee maanden geleden nooit) en een glas Optimel.

Ach ik denk dat Daantje op zijn roze vaderschapswolk ons topic voorbij is gedreven............maar misschien komt ie nog terug.

@ Aapjeopeenstokje (AOS, is dat wat?) Gefeliciteerd. Welkom bij de club.
pfff..........zit ook aan de optimel..duh!

Maar even dat wijntje hè, er zijn zo veel tegenstrijdige berichten, hoor toch ook vaak dat 1 of 2 wijntjes per week geen kwaad kunnen... roken wel, maar de sigaretten liggen al een poos in de vuilnisbak... valt me eigenlijk nog best mee, dat stoppen maar ik heb soms zo'n zin in een glas mooie vette chardonnay!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik hoorde gisteren iemand over alcoholvrije wijn............

Mss dat maar eens proberen.

hahahah er is zelfs een site.

www punt alcoholvrij punt com

Is op het moment echt een serieuze overweging.
getver.......daar kan ik me echt niks bij voorstellen hoor! Oh, heb hier nog een kelder vol prachtige wijnen......gelukkig allemaal bewaarwijn maar toch..... en er komt in oktober nog een bestelling, zucht!!!
Nou felice, ik denk dat t prima gaat om de eerste tijd het wiegje bij je op de slaapkamer te zetten. Hoef je tenminste 's nachts niet te ver te lopen! En wat betreft die test... ik heb er zelf 5 gedaan

Wij gaan de hele boel boven aan een metamorfose onderwerpen. Heb de eerste aannemer al gesproken van de week. EN NEE, IK HEB GEEN NESTELDRANG!!!!

Ik ben nog steeds niet misselijk, geen last van vreetkicks of andere zwangerschapskwaaltjes, ben alleen heel erg moe...
...ik heb vanavond mosselen gekocht... zonder wijn

Heb trouwens ook gewoon eerste vier weken gerookt en flink gedronken. Geen idee dat ik zo snel zwanger zou raken. Nu gedraag ik me voorbeeldig (alhoewel, vorige week bij een kookworkshop met collega's nog wel coq au vin en eendenborst met creme de cassis gegeten...)
quote:felice71 schreef op 11 september 2009 @ 12:36:

getver.......daar kan ik me echt niks bij voorstellen hoor! Oh, heb hier nog een kelder vol prachtige wijnen......gelukkig allemaal bewaarwijn maar toch..... en er komt in oktober nog een bestelling, zucht!!!haha ik ken dat! Wij hadden net in Frankrijk weer een zooi ingekocht, veel champagnes ook maar die moeten maar even rusten, nu nog 14 maanden.
maar je mag toch wel met wijn koken?

En volgens mij kan het ook geen kwaad als je een bodempje wijn neemt en dat aanvult met spa rood.....voor het idee!

Nee hoor Koos, jij hebt helemaal geen nesteldrang..... had ik ook niet toen ik hier een paar weken geleden opeens een muur roze maakte in de woonkamer........oh god, het wordt een meisje!
14 maanden? hoe lang ben jij van plan zwanger te gaan zijn Becky? hahahaha! Of ga je voor de borstvoeding?
haha ik ga voor een tweeling he, dus twee keer zo lang zwanger

Maar dat is nog (oh nee nog maar 13!) 13 maanden, 7 maand zwangerschap en 6 maand borstvoeding dus.
6 maanden? stoer! Ik ga voor de 6 weken denk ik....... het is wel goed voor de lijn hè
Wijn wijn wijn wijn wijn.... Nee hoor, helemaal geen zin in .

Ik ben er dus wel achter dat ik alcoholistische neigingen heb. Wat mis ik het ontzettend zeg!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
En ook ik ben van plan borstvoeding te geven. Nou had ik wel begrepen dat je dan na een avondje drinken af kon kolven ofzo? En dan de vervuilde melk door het putje spoelen?!

*hoopt dat dit geen fabel is*
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
of ook even wat koffie erbij drinken, heb je baileys, hahaha!

Ik mis de wijn ook heel erg, verdenk mezelf ook van alcoholische neigingen hoor! Weet je wat, als we straks allemaal uitgeperst zijn gaan we gewoon lekker echte mojitos drinken en daarna gezellig afkolven!

Zo....... en nu even een half uurtje slapen, ik lijk wel bejaard!!!
hihi zit op mijn werk, client komt niet opdagen dus maar even hier spieken.... Ben zo misselijk bah, vanacht slecht geslapen, dochter was steeds wakker en huilen. Merk als ik moe ben dat ik me dan echt beroerder voel. Maar gelukkig bijna weekend!

mmm al die drank verhalen, ik lust ook heel graag een wijntje, en een biertje, en in de winter port (hoe kom ik nou de winter door zonder port???) en euh.... tja van alles.

Grob dat verhaal kan wel hoor, over afkolven. Als je een voorraadje hebt kun je dat aan de baby geven. Maar ik deed op een gegeven moment wel is gelijk na de borstvoeding een wijntje en na 3 uur kan je dan wel weer borstvoeding geven hoor (oeps vast niet het goede voorbeeld)

en koken met drank mag ook hoor!

En ik neem nog regelmatig 1 slokje van vriendlief (tja je word echt veel makkelijker met de derde haha)

nou ik ga maar weer verder...
Aapjeopeenstokje: welkom! leuk, weer iemand zwanger van een derde! Hadje geen andere Nick kunnen bedenken??? ;) We korten hem wel af...hahahaha! Aap...of liever Stok?

Hier alles goed. Vanochtend een presentatie gegeven waarvoor ik een tijd in de auto moest. Toen ik thuis was, was ik wel moe...dus we eten vanavond lekker zelfgemaakte soep (jammie) met kaasuibrood uit de oven. Even snel in de oven leggen....
O lissymuppet, hoe wa shet bij de vk? Of heb ik daar overheen gelezen??

En Afolk?
Hello ladies daar ben ik ook weer even, heb alles gelezen hoor, maar ben zelf kort van stof geloof ik. Ik ben vandaag 11 weken en 1 dag en ik voel me wel al iets minder moe dan voorheen, ben wel erg prikkelbaar en heb weinig geduld als het om de kinderen gaat! Vind het zelf erg vervelend, maar kan het ook niet echt tegenhouden merk ik. Mijn vriend werkt onregelmatig en is bijvoorbeeld nu ook het hele weekend aan het werk, dus dan kan ik ook niet even hem vragen als ik bijna ontplof hahaha. Wat doen hormonen toch gekke dingen met een vrouw vinden jullie niet!!!!

Emotioneel zit ik op het moment ook niet lekker in elkaar, soms vliegt het me aan dat er nog een kindje komt en de volgende dag ben ik weer ziels gelukkig dat ik zwanger ben!!! Voor dat ik zwanger was was ik jaloers op elke zwangere vrouw en wilde ik echt heel graag nog een kind, dus het komt echt wel goed hoor, maar ik vind het wel vervelend als ik me zo voel.

Zo dit wilde ik even met jullie delen, misschien herkennen de de andere al moeders hier ook iets in en anders ben ik gewoon een appart geval!!!
Hoi Kiza,

Ik heb ook bij vlagen enorm last van mijn emoties hoor, het ene moment ben ik ontzettend kattig en kort, dan barst ik weer in tranen uit en dan loop ik weer in huis een liedje te zingen tegen het kindje (niet lachen dames!)

En dat het je aanvliegt lijkt me niet meer dan normaal, het is ook nogal wat. Vroeger wilde ik zo graag kinderen, had me er een beetje bij neergelegd dat het misschien niet meer zou gebeuren en nu ben ik blij maar soms wou ik wel dat alles weer even gewoon was. Dus.......je bent geen apart geval en anders zijn we allebei raar
Aloha!

Ff een inhaalberichtje van mij! En een welkom aan de nieuwe mojitoclubleden!

Donderdag EMC geweest, wel een heerlijke dokter (ik heb mazzel denk ;) ) een heerlijk hartje van 150 slagen per minuur en de spruit was gegroeit naar 12,2 mm!! Ruim 2x zo groot in een week, ik hou dervan. Degene voor me had iets wat blijkbaar niet goed was, der werden allemaal mensen bij gehaald en het duurde 45 min langer! Gelukkig bij ons alles goed.

Vrijdagochtend reguliere echo: was binnen 5 min weg. Goedemorgen, gaat u maar liggen, buikecho lukt niet, trek de broek maar uit, oke lengte meten (11,5 toch knap dat ie gekromen is in een dag ;) ) deruit en naar huis. Ongelofelijk. Ben zo blij met het EMC dan wordt je veel meer verteld en de techniek is veel geavenceerder. Gelukkig gaat de vk meer uit van EMC.

VK was een beetje terughoudend. Heb een BMI boven 30 dus krijg een 32 weken echo extra, wij willen graag een onder water bevalling maar daar wil ze het pas rond week 30 over hebben!!! Weird allemaal. Volgende keer dring ik nog wel een keer aan hoor!

Nog meer goed nieuws: ik heb een nieuwe baan! (alleen weten ze het daar nog niet, oeps haha, komt wel bij het arbeidsvoorwaardengesprek) Om het te vieren gisteren lekker gaan lunchen met mijn ventje!

Om even op de cup-a-soup terug te komen, ik kom dus om 5u mijn bed uit elke dag dus dan lijkt het om 10u wel 16u Ik heb het uiteindelijk uitgesteld tot 11u, daarna plofte ik. En nee roze wolk, ben weinig misselijk. Misschien gaat de wekker daarvoor te vroeg? Ben wel heel snel moe. Zeker de laatste dagen vallen de luiken snel dicht.

Oh enne, over 1,5 uur weten de opa's en oma's het! Kan niet wachten ben wel een beetje zenuwachig hoor hihi! Ga nu nog maar ff relaxen, we zullen nog genoeg drukte hebben vanavond.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan lissymuppet!!!!! Hopelijk vinden ze je zwangerschap geen probleem!!!
help! Ik moet zo naar een verjaardag en ik heb echt een dikke buik!!!!! Heb het idee dat iedereen aan me kan zien dat ik zwanger ben..... en mag natuurlijk ook geen wijn drinken... die vriendin weet al wel dat ik zwanger ben maargoed de andere niet. Doe al een hele wijde witte blouse aan haha

gefeliciteerd met je nieuwe baan lissymuppet! Om 5 uur op???? Zo RESPECT! Wat voor werk doe je?

super joh dat je zulke mooie echo's krijgt bij het EMC!

Wij gaan dinsdag o ben zo benieuwd!!!!

Hormonen komen me bekend voor. Ik kan echt vanuit het niets bloedsaggerijnig worden. Dan ben ik het gewoon even helemaal zat. Gelukkig weet lief er ondertussen goed op te reageren haha. Bij de eerste zwangerschap vroeg hij steeds wat is er aan de hand liefje blablabla werd hij helemaal bezorgd. Nu laat ie me gewoon in mijn sop gaarkoken (mmm ook niet altijd leuk)

Vanmiddag hadden we een feest op de peuterspeelzaal van zoon. Echt leuk, zit ook een kdv bij, allemaal kleine babytjes, lief!!!!! Daar willen we de baby ook opgeven, de oudste twee gaan 1 dag in de week naar mijn moeder, 1 dag in de week naar schoonouders. Al hun hele leven. Gaat super hoor maar ze worden ook ouder en ookal hebben ze geroepen dat ze ook op dit kindje willen passen wil ik het voor de zekerheid ook opgeven op een kdv. Kan altijd weer afzeggen.

nou ik ga even douchen, heb een nieuw kwaaltje, bij de vorige zwangerschappen niet gehad. Ik stink toch naar zweet getver. Heb ik echt nooit!!!!! Voel me echt vies s'avonds. Ik was me rot haha

fijne avond!
Hallo allemaal,

@ Lissymupppet: Gefliciteerd met je nieuwe baan!

Respect inderdaad voor het vroege opstaan. Ik vind 7.00u al vroeg! Hoe reageerden de opa's en oma's

In ons huis heerst een op het moment een gespannen sfeer. We moeten een nieuwe auto, oude is afgekeurd, en ik heb voorgesteld om een stationwagon te nemen. Alsof ik voorstelde om naar de maan te verhuizen..........echt.

Vriend wil het allerliefst een sportauto met drie deuren. Een stationwagon is voor hem het meest burgelijke wat er kan zijn en daar is hij, nog niet aan toe. hahaha.

En aangezien hij erg koppig is en ik nu ook, is er nog geen compromis. Maar goed we hebben nog drie weken voordat de de apk verlopen is van de oude.

Wat voor auto hebben jullie, misschien kan ik nog wat argumenten verzamelen.

Toch denk ik niet dat mijn koppigheid en starheid van de hormonen komen. ......hahahahaha

update: Had ik een 5 deurs hatchback uitgezocht op internet, helemaal blij dat ik ook wat gevonden had in zijn straatje, zitten er geen goede velgen op. .........het kookpunt is nu wel heel dichtbij.
Chaootje: wat vervelend zeg, die discussie! om je vraag te beantwoorden: ik heb een Toyota Yaris voor mezelf en manielf heeft een Renault Grand Scenic. En dat vinden we allebei een perfecte gezinswagen! Ok, het is echt een gezinswagen, maar wacht maar tot je een weekend weg wilt met je kind. Je hele auto zit vol! (Bij ons kun je nu wel over de berg heenkijken, dankzij al die ruimte) Verder zit ie super, hebben we achterin losse stoelen, handig met autozitjes.

Maar het is voor je vriend misschien ook even naar een andere sociale klasse gaan idd. Dan is het toch wel echt ja. Maar goed, met een kind in een sportwagen lijkt mij ook niet erg handig;)

@ Lissymuppet, gefeliciteerd met je baan! Wat voor werk doe je/ga je doen?

Hier is manlief dit weekend de buitenkant van het huis aan het schilderen en vlucht ik met twee kids het huis uit, voordat er vingers op alle posten zitten Vanmiddag dus heerlijk naar de kinderboerderij en speeltuin geweest. Erg leuk! Daarna friet eten, dus het was een feestdag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven