Maart April 2010
donderdag 20 augustus 2009 om 08:35
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30
Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29
Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56
Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46
Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16
Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010
Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40
F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09
Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36
Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01
Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43
Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30
Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april
Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40
Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april
N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29
Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56
Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46
Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16
Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010
Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40
F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09
Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36
Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01
Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43
Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30
Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april
Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40
Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april
N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
donderdag 10 september 2009 om 14:38
@ Lissymuppet: hoe vond je de dokter??? Hahahaha!! Was het zo'n lekker ding dan? Erg grappig. Doet me denken aan mn eerste zwangerschap. Daar moest ik op het eind naar de gynaecoloog. Kreeg ik op vrijdags een vervanger, met echt enorme handen! Ik hopen dat ik hem niet bij mijn bevalling zou krijgen. Maar zondag was het al zover en ja hoor...en het grappige was dat ik blij was een bekend gezicht te zien Van die grote handen heb ik niks gemerkt trouwens. De week erna op controle zaten twee vrouwen in de wachtkamer over die dokter met die grote handen te praten. Heb ik ze maar gerustgesteld dat je daar bij je bevalling niks van merkt
@ Grob: een tostiapparaat in de klas? En jij samen met die kids tosti's eten de hele dag?
Hier vandaag echt enorm moe. Ik was de laatste dagen ook verkouden, nog steeds en dat is op mn keel geslagen. Dat is echt minder leuk. Maar het is nog geen Mexicaanse griep
Het enige wat ik daar tegen doe is mn handen desinfecteren. Heb me verder nog niet verdiept in inentingen ofzo, maar probeer wel met schone handen te werken. Vooral met de kids vind ik dat belangrijk.
Verder even helemaal niks...
@ Grob: een tostiapparaat in de klas? En jij samen met die kids tosti's eten de hele dag?
Hier vandaag echt enorm moe. Ik was de laatste dagen ook verkouden, nog steeds en dat is op mn keel geslagen. Dat is echt minder leuk. Maar het is nog geen Mexicaanse griep
Verder even helemaal niks...
donderdag 10 september 2009 om 15:18
Jullie gaan inderdaad hard zeg met schrijven maar tot nu toe ben ik wel helemaal bijgelezen hoor!
Vind het geweldig voor degene die al een echo gehad hebben.......ik wil ook zo graag.....zucht het duurt alleen nog 3 1/2 week voor mij.
Maar verder geniet ik er lekker van...vind het een heerlijk idee dat we straks met z'n 3tjes zijn. Verder gelukkig geen kwaaltjes. Maar vanaf een uur of 15.00 begin ik wel voortdurend te gapen. (hihi, gelukkig zit ik alleen op 'n kamertje en kan ik af 'n toe even relaxen).
Voor mij iedergeval nog twee uur te gaan! Kan wel een oppep-mojito gebruiken.
Vind het geweldig voor degene die al een echo gehad hebben.......ik wil ook zo graag.....zucht het duurt alleen nog 3 1/2 week voor mij.
Maar verder geniet ik er lekker van...vind het een heerlijk idee dat we straks met z'n 3tjes zijn. Verder gelukkig geen kwaaltjes. Maar vanaf een uur of 15.00 begin ik wel voortdurend te gapen. (hihi, gelukkig zit ik alleen op 'n kamertje en kan ik af 'n toe even relaxen).
Voor mij iedergeval nog twee uur te gaan! Kan wel een oppep-mojito gebruiken.
donderdag 10 september 2009 om 18:29
Ha mamacita's!
Vandaag kinderopvang wezen kijken; wat een lieve guppies allemaal. Vriendlief en ik smolten gelijk
We hebben ook een hele mooie creme comode gevonden op marktplaats. Ik ben verkocht... Tja, je kan je zaakjes maar goed geregeld hebben met 7 weken
@Becky, ben je aan het kijken om naar mijn stadje te verhuizen? DOEN!!! Ik vind het heerlijk wonen, ben blij dat we de stap hebben genomen!
Fijne avond!
Vandaag kinderopvang wezen kijken; wat een lieve guppies allemaal. Vriendlief en ik smolten gelijk
We hebben ook een hele mooie creme comode gevonden op marktplaats. Ik ben verkocht... Tja, je kan je zaakjes maar goed geregeld hebben met 7 weken
@Becky, ben je aan het kijken om naar mijn stadje te verhuizen? DOEN!!! Ik vind het heerlijk wonen, ben blij dat we de stap hebben genomen!
Fijne avond!
donderdag 10 september 2009 om 19:17
haha wat zijn jullie toch een leuk stel! echt gezellig om mee te schrijven, ik lach me rot de hele tijd.
zoals om koos die al een comode heeft gekocht! en de gyn met grote handen, grob die de hele dag tosti's eet en lissymuppet om 10 uur aan de cup a soup gaat. GETSIE ben je niet misselijk s'ochtends???
Ik heb ook de hele dag honger hoor, of nou ja honger, een leeg gevoel in mijn buik. Vandaag naar verschillende locaties gefietst en vergadert, te laat gegeten brrr voelde me gelijk beroerd en misselijk. Morgen ook maar iets meenemen voor op de fiets.
Vind het heel intensief het werken, ik werk maar twee dagen (als persoonlijk begeleider in de volwassenpsychiatrie) maar praat veel met mensen, mijn hoofd is echt zo moe eind van de dag. Heb gezegd dat ik morgen om 4 uur nog een gesprek heb met een client in een psychiatisch ziekenhuis maar dan ga ik gewoon een uurtje eeder naar huis (o erg he) ga het wel opbiechten hoor als ze allemaal weten dat ik zwanger ben. hihi
heb dinsdag al de echo en als alles goed is mag iedereen het weten. pffff ben nu al zenuwachtig!
zoals om koos die al een comode heeft gekocht! en de gyn met grote handen, grob die de hele dag tosti's eet en lissymuppet om 10 uur aan de cup a soup gaat. GETSIE ben je niet misselijk s'ochtends???
Ik heb ook de hele dag honger hoor, of nou ja honger, een leeg gevoel in mijn buik. Vandaag naar verschillende locaties gefietst en vergadert, te laat gegeten brrr voelde me gelijk beroerd en misselijk. Morgen ook maar iets meenemen voor op de fiets.
Vind het heel intensief het werken, ik werk maar twee dagen (als persoonlijk begeleider in de volwassenpsychiatrie) maar praat veel met mensen, mijn hoofd is echt zo moe eind van de dag. Heb gezegd dat ik morgen om 4 uur nog een gesprek heb met een client in een psychiatisch ziekenhuis maar dan ga ik gewoon een uurtje eeder naar huis (o erg he) ga het wel opbiechten hoor als ze allemaal weten dat ik zwanger ben. hihi
heb dinsdag al de echo en als alles goed is mag iedereen het weten. pffff ben nu al zenuwachtig!
donderdag 10 september 2009 om 19:31
Zo dames,
Het is weekend voor mij!!
Grob, heerlijk he zo'n tosti. Wij hebben er ook een in onze keuken op school.
Ik ga me zo even in mijn sportkleding steken, heb niet zo heel veel motivatie (maar dat heb ik nooit) maar zou toch even gaan.
Ga morgen even naar de VK bellen. Vandaag geen kans gehad om stiekem even te bellen.
Ik ga me even flink inspannen!
Tot later!
Het is weekend voor mij!!
Grob, heerlijk he zo'n tosti. Wij hebben er ook een in onze keuken op school.
Ik ga me zo even in mijn sportkleding steken, heb niet zo heel veel motivatie (maar dat heb ik nooit) maar zou toch even gaan.
Ga morgen even naar de VK bellen. Vandaag geen kans gehad om stiekem even te bellen.
Ik ga me even flink inspannen!
Tot later!
donderdag 10 september 2009 om 19:44
@ koos, ik heb jaaaaren (een jaar of 9) in jouw stadje gewoond, vriend is er geboren en getogen, wonen nu ergens anders maar willen heeel graag weer terug. Nog ff wachten tot mijn huis verkocht is.
Waar ben je geweest? Hele goede vriendin heeft namelijk een kdv in jouw stad.
@ lissymuppet, ik had twee jonge dames met een dildo , geen lekkere dokter helaas. Vond het wel leuk, maar thuis besefte ik pas hoe bijzonder het is dat er een kloppend hartje in mij zit. En cup a soup om tien uur s ochtends is wel heul vroeg, maar ja als je bijvoorbeeld om 5 uur op staat (ik niet hoor) kan me voorstellen dat je dan al wel trek hebt. Heb je goed bedacht wat je met je laatste ROLO hebt gedaan?
@ grob, ze hebben nog geen echte datum doorgegeven, dat krijg ik over een weekje te horen denk ik. Ben wel benieuwd. Hoe waren je tosti's?
@ roze wolk, ga je dan ook al iedereen op de hoogte stellen? Wil op het werk het nog even voor mezelf houden.
Hier alles goed, nog steeds niet misselijk (afkloppen!) of zo, vannacht maar een paar uurtjes geslapen en ben dus wel helegaar kapot!
Waar ben je geweest? Hele goede vriendin heeft namelijk een kdv in jouw stad.
@ lissymuppet, ik had twee jonge dames met een dildo , geen lekkere dokter helaas. Vond het wel leuk, maar thuis besefte ik pas hoe bijzonder het is dat er een kloppend hartje in mij zit. En cup a soup om tien uur s ochtends is wel heul vroeg, maar ja als je bijvoorbeeld om 5 uur op staat (ik niet hoor) kan me voorstellen dat je dan al wel trek hebt. Heb je goed bedacht wat je met je laatste ROLO hebt gedaan?
@ grob, ze hebben nog geen echte datum doorgegeven, dat krijg ik over een weekje te horen denk ik. Ben wel benieuwd. Hoe waren je tosti's?
@ roze wolk, ga je dan ook al iedereen op de hoogte stellen? Wil op het werk het nog even voor mezelf houden.
Hier alles goed, nog steeds niet misselijk (afkloppen!) of zo, vannacht maar een paar uurtjes geslapen en ben dus wel helegaar kapot!
donderdag 10 september 2009 om 22:40
vrijdag 11 september 2009 om 08:32
Tosti's, cup a soup, rolo, mojito's........worden we de vreetclub ipv de mojitoclub? Dan spreken we elkaar na april gewoon weer op Lijf en Lijn om te dieeten, hahaha!
Moet overigens zeggen dat het met mijn vreetgedrag wel meevalt, eigenlijk heb ik juist minder trek.
Oh Koos, jij bent al druk aan het shoppen, hahaha! Ik moet nog zien waar ik het wiegje ga zetten, mijn appartement is wel groot maar ik heb maar 1 slaapkamer, de ander is verbouwd tot eetkamer. Ik denk dat het wiegje gewoon bij mij op de kamer komt....... en dan daarna maar een keer weer wat groters kopen.
Ik wil op jullie allemaal reageren maar kom er nog even niet aan toe alles weer terug te lezen, 1 dagje weg en ik ben de draad helemaal kwijt... doe ik vandaag dus verder, ben vrij!
Ik droomde vannacht dat ik de echo kreeg en dat het goed was... Ik hoop het zo, ik merk dat er steeds meer doemscenario's door mijn hoofd spoken, dat de predictor die ik gebruikt heb niet goed was enzo. En dan zeg ik weer tegen mezelf dat dat ding alleen maar op HCG reageert en dat dat bij mij dus het geval was. Ik word gek en doodmoe van mezelf, was het maar vast dinsdag!
Moet overigens zeggen dat het met mijn vreetgedrag wel meevalt, eigenlijk heb ik juist minder trek.
Oh Koos, jij bent al druk aan het shoppen, hahaha! Ik moet nog zien waar ik het wiegje ga zetten, mijn appartement is wel groot maar ik heb maar 1 slaapkamer, de ander is verbouwd tot eetkamer. Ik denk dat het wiegje gewoon bij mij op de kamer komt....... en dan daarna maar een keer weer wat groters kopen.
Ik wil op jullie allemaal reageren maar kom er nog even niet aan toe alles weer terug te lezen, 1 dagje weg en ik ben de draad helemaal kwijt... doe ik vandaag dus verder, ben vrij!
Ik droomde vannacht dat ik de echo kreeg en dat het goed was... Ik hoop het zo, ik merk dat er steeds meer doemscenario's door mijn hoofd spoken, dat de predictor die ik gebruikt heb niet goed was enzo. En dan zeg ik weer tegen mezelf dat dat ding alleen maar op HCG reageert en dat dat bij mij dus het geval was. Ik word gek en doodmoe van mezelf, was het maar vast dinsdag!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 11 september 2009 om 08:36
nou spannend he felice! Ik moet ook dinsdag. Ben nu ook al stikzenuwachtig. Bij mij spoken er dan ook steeds van die dingen door mijn hoofd, maar ik stel mezelf dan weer gerust dat ik nu ook al 2 mnd niet ongesteld ben geworden. Dus er zal toch echt wel een kindje zitten!!!
Ik wil het volgende wk wel aan mijn collega's vertellen maar nog niet aan clienten. Dan wacht ik liever tot ik 12 wk ben. Maar vind het wel praktisch als collega's het weten, snappen ze ook als ik soms erg moe ben ofzo. Hoef ik geen smoezen meer te verzinnen haha
en over werk gesproken, ik spring maar weer eens op de fiets!
fijne dag allemaal!
Ik wil het volgende wk wel aan mijn collega's vertellen maar nog niet aan clienten. Dan wacht ik liever tot ik 12 wk ben. Maar vind het wel praktisch als collega's het weten, snappen ze ook als ik soms erg moe ben ofzo. Hoef ik geen smoezen meer te verzinnen haha
en over werk gesproken, ik spring maar weer eens op de fiets!
fijne dag allemaal!
vrijdag 11 september 2009 om 08:40
@ felice, dan doe je toch gewoon nog een test! Ik heb er ook twee gedaan hoor, en toen MvM ook nog, dat gaf ook nog fijn bevestiging.
@ joy, ja dat was mijn schuld, volgens mij heb ik je ook wel zien staan, bruin haar?
En ik wist wel dat ze een parkeergarage hebben maar omdat de westzeedijk was afgesloten (en dat wist ik niet) moest ik dus ook helemaal om en dat duurde lang!
Verder niet veel te melden, morgen familie op de hoogte brengen! Jeeej! Hoeveel kans is er eigenlijk nog wanneer je een hartje hebt gezien dat het mis gaat?
@ joy, ja dat was mijn schuld, volgens mij heb ik je ook wel zien staan, bruin haar?
En ik wist wel dat ze een parkeergarage hebben maar omdat de westzeedijk was afgesloten (en dat wist ik niet) moest ik dus ook helemaal om en dat duurde lang!
Verder niet veel te melden, morgen familie op de hoogte brengen! Jeeej! Hoeveel kans is er eigenlijk nog wanneer je een hartje hebt gezien dat het mis gaat?
vrijdag 11 september 2009 om 08:41
Oh, ik ben gelukkig dus niet de enige.......met als verschil dat ik vorige week wel wat gevloeid heb, dat dan weer wel... maar als ik dan weer hoor dat mijn tante bij alle zwangerschappen de eerste 3 maanden gewoon ongesteld is geweest...
pfffff!!!!!
Werkze voor degenen die moeten werken en fijne dag voor iedereen!
pfffff!!!!!
Werkze voor degenen die moeten werken en fijne dag voor iedereen!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
vrijdag 11 september 2009 om 08:45
Tja.....ik durf dus helemaal niet meer te testen... maar die streep knalde er vorige week vanaf, nog voor de dop erop zat. Dat gebeurt natuurlijk niet zomaar, toch? Ik sprak vorige week de verloskundige omdat ik wat vloeide, opnieuw testen had volgens haar ook geen zin, als het al mis zou zijn zit er nog wel hcg in mijn urine, dat duurt een aantal weken voordat het weg is.
Ik moet gewoon even doorbijten... oh, ik bespeur een spoortje misselijkheid, dat is dan wel weer goed
Ik moet gewoon even doorbijten... oh, ik bespeur een spoortje misselijkheid, dat is dan wel weer goed
vrijdag 11 september 2009 om 11:16
Morning!
Het is weer bijna tostitijd
Heb helemaal niet zo'n last van vreetbuien hoor maar wel wat meer honger. Ik had altijd zat aan twee broodjes onder de middag en dat zijn er inmiddels 4 geworden. Lijkt me geen drama.
Wat ik me afvroeg, waar is onze aanstaande vader gebleven? Al een tijdje niet meer gespot?
Of zal hij ook in een 'andere levensfase' zitten
Het is weer bijna tostitijd
Heb helemaal niet zo'n last van vreetbuien hoor maar wel wat meer honger. Ik had altijd zat aan twee broodjes onder de middag en dat zijn er inmiddels 4 geworden. Lijkt me geen drama.
Wat ik me afvroeg, waar is onze aanstaande vader gebleven? Al een tijdje niet meer gespot?
Of zal hij ook in een 'andere levensfase' zitten
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
vrijdag 11 september 2009 om 11:22
vrijdag 11 september 2009 om 11:39
Goedemorgen dames! Is er nog een plekje voor een aanstaande mama van een kindje dat in april geboren gaat worden? Ik heb daarnet de laatste paar blz gelezen en het lijkt mij erg gezellig hier!
Ik heb deze week ontdekt dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Ik heb tot eind juli de nuvaring gebruikt en had mij voorbereid op een lang wachten op de eerste menstruatie. Ik wilde begin van dezek week de huisarts eens bellen voor advies en heb er voor de zekerheid maar een testje tegenaan gegooid. Was lichtelijk verbaasd dat hij een dikke vette plus aangaf! Dokter heb ik niet meer nodig, kan rechtstreeks door naar de vk! Ik denk dat ik nu zo'n 7/8 weken zwanger ben en ik krijg woensdag al de eerste echo! Er werkt hier een nieuwe gyn in het ziekenhuis die graag speelt met zijn echo-apparatuur, vandaar dat ik zo snel terecht kan.
Ik heb deze week ontdekt dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Ik heb tot eind juli de nuvaring gebruikt en had mij voorbereid op een lang wachten op de eerste menstruatie. Ik wilde begin van dezek week de huisarts eens bellen voor advies en heb er voor de zekerheid maar een testje tegenaan gegooid. Was lichtelijk verbaasd dat hij een dikke vette plus aangaf! Dokter heb ik niet meer nodig, kan rechtstreeks door naar de vk! Ik denk dat ik nu zo'n 7/8 weken zwanger ben en ik krijg woensdag al de eerste echo! Er werkt hier een nieuwe gyn in het ziekenhuis die graag speelt met zijn echo-apparatuur, vandaar dat ik zo snel terecht kan.
vrijdag 11 september 2009 om 11:41
vrijdag 11 september 2009 om 11:43