Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Hey Pips, wereldreiziger!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Het klinkt ook echt heerlijk zo alleen ontbijten. Dat heb ik ook al heel lang niet meer gedaan ;) . Ik moet altijd gezellig doen sochtends en ik vind het zo lekker om ranzig met een stapel boterhammen op elkaar in bed te ontbijten en tegelijkertijd tijdschriften te lezen. Ik denk dat ik dat maar eens voor moederdag ga vragen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
31! Broekie inderdaad Gefeliciteerd vast en een fijne dag.

De moederdagcadeautjes liggen al klaar hier, Lynn heeft een ketting 'verstopt' in een badcape die op de vloer van haar kamer ligt en Sam heeft (denk ik) een tegeltje met voetafdrukken gemaakt met een liefgedichtje op de verpakking. Ik haal ze zelf op, dus ja, dan zie ik ook de cadeautjes al...

Lynn slingert ook alle kanten op met fietsen en remmen doet ze in een reflex met de voeten aan de grond.

Veel plezier Q, komt vast helemaal goed! Hoe zijn de vooruitzichten qua weer? Ik lees nu alleen die van Spanje. Daar gaan we dus heen, vlakbij Benidorm. Mijn schoonouders hebben een huisje in die buurt, zij zijn er ook en wij en schoonzus huren in een plaatsje vlakbij een appartement.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lach er maar om, Frans, zo ziet Lynn ons wel af en toe (lees: vaak) Wat schattig van Bojan, eerst zingen en dan toch lekker gaan slapen. Lekker gegeten?

Wij gaan in Spanje lekker samen uit eten, schoonouders passen dan een avondje op, heerlijk.

Ik ben ook niet zo geslaagd als entertainment team helaas (voor Lynn). Gisteren wilde ik even wat mail bijwerken enzo, Lynn zou kleuren aan mijn bureau. Dat werd geen groot succes, na een zeersessie heb ik haar op de overloop geparkeerd (werkkamer is op zolder). Daarna ging ze wel even zelf spelen en kon ik heel even wat doen.

Het is niet zo erg als het was, maar ze is, na mijn uitbarsting, een week heel lief geweest. Nu wordt het weer beetje bij beetje meer. De teugel laten vieren bij Lynn kan gewoon niet, want ze gaat steeds een stapje verder. Lezen we 's avonds een keer 3 Dikkie Dikverhaaltjes voor ipv 2 (zoals normaal) dan wil ze ook nog een 4e. Maar misschien werkt het wel zo bij alle kinderen.

Sam is echt zo anders, ook wel leuk om te merken. Man zegt net, Sam was vanmorgen om kwart voor 6 wakker, na een schone luier en een fles wilde hij toch niet meer slapen, dan nemen we hem bij ons in bed. Als je dan je ogen open doet, ligt er een klein ventje stralend naar je te lachen, dan kun je al niet meer chagrijnig zijn omdat hij zo vroeg wakker was. Hij begint nu te rommelen, zal zo nog wel een fles willen.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, Pips! Goed plan om het elk jaar te gaan doen.

Ik baal een beetje van de aswolk, die is inmiddels aan de westkust van Spanje aangekomen. Zal je zien dat we niet kunnen vliegen morgen...
*duimt dat de aswolk morgen weg is*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
En Joehoe joehoe mijn man is weer thuis. Een tikje gehavend, want hij was uitgegleden op straat, de armerd.
Q,
Ryan Air heeft blijkbaar vandaag tot 12 uur vannacht alle vluchten geschrapt naar Alicante. Mijn schoonouders en schoonzus vliegen morgen om 6 uur met Ryan Air naar Alicante. Of niet.

Fijn dat je man weer thuis is, Frans. Niets gebroken?
oh en jullie juul, wanneer zouden jullie vliegen?
Wij vliegen morgen eind van de middag met Air Berlin. Die vliegen nog wel, zij gaan blijkbaar om de aswolk heen, Ryan Air doet dat niet (te duur waarschijnlijk).
Oei Juul, ik hoop echt dat jullie allemaal op vakantie kunnen gaan. Mn broer zit daar ook en komt volgende week terug. Ben benieuwd of hij nog vertraging gaat krijgen.

Q, heel veel plezier, geniet er lekker van.

Oh Pips, klinkt als een heerlijke vakantie zeg! Lekker genoten, geshopt en gerelax.

Frans, fijn dat man weer thuis is!

Indian, grappig zeg, D een mammoet skelter voor zijn 1e verjaardag! Denk dat Yuma dat helemaal niet erg vind.

Fijne verjaardag maandag.

Ik krijg 2 knutsels. 1 van het kdv en 1 van school.

Volgens mij heeft man ook iets gekocht, maar dat weet ik niet zeker.

Voor mn moeder heb ik een mooi plantstukje gekocht (pot met meerdere leuke plantjes erin)
koffie, zwart graag...
.
Het lijkt allemaal goed te komen, er zijn nog maar 2 vliegvelden dicht (Porto en Milaan Bergamo). Duimen maar!
9o
Hoi,

Ik had een bloem met zelfgeschreven naam van Milena en een geverfde tas in de vrom van een hartje van Bojan. Leuk hoor.

En ontbijt op bed! Ow en vandaag mocht ik kiezen wat we gingen doen. Ik wilde naar het strand of naar de Ikea. Haha en omdat mijn man het strand met mogelijke regen erger leek dan de Ikea zijn we naar de Ikea gegaan. Daar zo'n kastje gekocht als Jasper op zijn kamer heeft, alleen dan hout en met rode stoffen bakken erin. Die gaan we zo in elkaar zetten. Ook een leuke moederdag dus
En Juul, kun je gaan???
.
Die lichtbruin of donkerbruin hout? Die donkere heeft vriendin van me ook.

En, ruimt t gelijk op???

Veel plezier morgen Indian!

Ik had een dvd van Man en zoon. Een lantaarn van kdv en zakdoektasje van school. 2 knutsels dus aangezien hij net overgegaan is.

Ik kon er om half 7 uit, kunnen rekken tot 7 uur. Normaal slaapt Jasper langer en t was niet mijn uitslaapdag helaas.

Lekker bankgehangen, tv gekeken wat ik wilde zien en naar mn ouders geweest.
koffie, zwart graag...
ff uppe
kom even zwaaien, alles goed hier!!
Zwaai! Met mij alles ok, wel druk, dus alleen meelezen
Zwaai! Vandaag weer teruggekomen van 3 nachtjes Veluwe. Ik vertel morgen of een andere keer over onze belevenissen.
hier ook een zwaai.

hoop dat jullie het fijn gehad hebben Q. we lezen het gauw wel weer.
Hai!

Lichtbruin hout. En het staat nog steeds zo leuk en het ruikt ook zo lekker . Mileen is er ook nog helemaal bij mee.

Q, hoe was het? Hebben jullie het koud leuk gehad?

Wij zijn vandaag naar Koningin Julianatoren geweest. Vanochtend wisten we niet wat we eens zouden gaan doen vandaag. Ik had hier nog vrijkaarten voor liggen. Best een eind rijden. Bojan viel gelukkig in de auto al lekker in slaap. In het pakr was het behoorlijk druk. Dat was eerst naar, maar het wende. De wachtrijen vielen enorm mee. Bojan genoot ook al zo van de dingen waar hij in kon. Echt zo leuk, Hij zat op een paard in de draaimolen, zat in de trein en in een paar andere agttracties met autootjes. Dan straalt hij helemaal en doet hij zijn oude mannen lachje . Milena was een dappere held, want durfde bijna overal in (de python niet, maar ik denk dat ze toch nof te klein was). Ze waren allebei zo vreselijk lief, ook al sliepen ze overdag niet (Bojan) of moesten ze de hele dag lopen (Milena). Daarna hebben we nog in de stad frietjes gegeten. Het was al superlaat voor ze, maar wederom waren ze hartstikke lief en gezellig. Een hele leuke dag dus!
Goedemorgen, alhoewel, bijna goedemiddag.

Even tijd en zin om te schrijven. De 3 nachtjes op de Veluwe was leuk. De eerste nacht was bijzonder koud en daarna heb ik onze bedden iets anders ingedeeld en voor ieder nog een extra fleecedeken gekocht. De andere 2 nachten hebben we heerlijk en vooral warm geslapen.

Zondag omstreeks 14.00 uur waren we op de camping en heb ik onze spullen geïnstalleerd in de trekkershut. Daarna de camping verkend en Emdin heeft nog een uurtje op een huurskelter gezeten.

's Avonds lekker gekookt in onze minikeuken (pasta met ham en kaas).

Maandag zijn we naar het Dolfinarium geweest en alhoewel het erg koud was, is het de hele dag droog gebleven. We hebben de nieuwe dolfijnenshow gezien "Droomwens" en de grote zeeleeuwenshow, alwaar we zeiknat van zijn geworden. Verder het hele park al wandelend gezien en beiden hebben we een souvenier meegenomen. Emdin een dolfijn met jong en ik een walrus met jong. En ieder een sleutelhanger. 's Avonds eten opgewarmd in de minikeuken (andijviestamppot met jus en ballen gehakt).

Dinsdag moest ik geprikt worden bij de trombosedienst in Harderwijk en daarna zijn we op bezoek geweest bij een vriendin van mij in Putten. Na de lunch bij haar thuis zijn we naar een ezeltjes/kinderboerderij in Epe geweest. Alwaar Emdin zich helemaal heeft uitgeleefd met een rijdende tractor. Helaas begon het deze middag te regenen en het bleef regenen tot de volgende dag.

's Avonds hebben we lekker patatjes gehaald en gegeten.

Woensdag zijn we vrijwel direct na het ontbijt vertrokken richting Delft en we waren omstreeks 13.30 uur thuis. Onderweg meerdere malen gestopt, want ik kan momenteel geen uren achter elkaar rijden ivm mijn trombosebeen.

Nu lekker thuis en strakjes gaan we nog naar buiten toe. Naar een waterspeeltuin, alwaar Emdin zich lekker uit kan leven.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven