Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
k
Is goed hoor Juul. Rompertjes hoeven niet, maar rest wel!

Zet in de ak maar je rekeningnummer.

Lijkt me erg gezellig Frans. Ik ben nog hartstikke fit dus kom maar langs hoor! Ik denk dat ik me wel ga vervelen die 6 weken.

Jasper is nu 2 weken vrij.
koffie, zwart graag...
Syl/Juul: sorry, dat heb je als je denkt dat je het weet, wie wat heeft geschreven. De waterspeeltuinen zijn alle dagen geopend tussen 10.00 en 16.30 uur. En bij beiden waterspeeltuinen is er een kinderboerderij. De komende 1,5 week kan ik trouwens niet en de weersvoorspellingen zijn ook niet echt goed te noemen. Vanaf 13 mei ben ik weer beschikbaar.

Al hoeft het voor de kids natuurlijk niet echt goed weer te zijn, om het naar hun zit te hebben. Maar als mama wil je eigenlijk toch lekker in het zonnetje zitten terwijl je je kind observeert.

De kop is er vanaf met de werkweek. Nog 3 hele dagen te gaan. Pffffffff, word nu al moe.

Syl: lekker dat je verlof begonnen is!

Frans: Emdin plast eigenlijk ook nooit in zijn bed, maar toch heb ik er voor de zekerheid een hoes omheen zitten. Ook bij mijn eigen bed trouwens.

Indian: die D, bijna 1 jaar. Wat gaat het hard, he!

Jammer dat het eten/drinken up en down gaat. Ach, tegen die tijd dat hij 18 jaar is, zal hij vast wel goed eten en drinken. Hahaha.

Ik heb net lekker even de verwarming aan gehad. FF de kou eraf. Tis te gek voor woorden, ineens een gevoelstemperatuur van 10 graden. Terwijl we al weer een beetje verwend waren met hogere temperaturen. Vanavond ben ik niet gaan zwemmen. Even goed uitrusten van de eerste werkdag en het vermoeiende weekend.

Ben blij dat ik het zo gedaan heb en ben lekker relaxed nu. Emdin ging om 20.30 uur naar bed en sliep binnen 15 minuten.
Wat is het hier rustig. Iedereen druk?
Hoi!