Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
k
Is goed hoor Juul. Rompertjes hoeven niet, maar rest wel!

Zet in de ak maar je rekeningnummer.

Lijkt me erg gezellig Frans. Ik ben nog hartstikke fit dus kom maar langs hoor! Ik denk dat ik me wel ga vervelen die 6 weken.

Jasper is nu 2 weken vrij.
koffie, zwart graag...
Syl/Juul: sorry, dat heb je als je denkt dat je het weet, wie wat heeft geschreven. De waterspeeltuinen zijn alle dagen geopend tussen 10.00 en 16.30 uur. En bij beiden waterspeeltuinen is er een kinderboerderij. De komende 1,5 week kan ik trouwens niet en de weersvoorspellingen zijn ook niet echt goed te noemen. Vanaf 13 mei ben ik weer beschikbaar.

Al hoeft het voor de kids natuurlijk niet echt goed weer te zijn, om het naar hun zit te hebben. Maar als mama wil je eigenlijk toch lekker in het zonnetje zitten terwijl je je kind observeert.

De kop is er vanaf met de werkweek. Nog 3 hele dagen te gaan. Pffffffff, word nu al moe.

Syl: lekker dat je verlof begonnen is!

Frans: Emdin plast eigenlijk ook nooit in zijn bed, maar toch heb ik er voor de zekerheid een hoes omheen zitten. Ook bij mijn eigen bed trouwens.

Indian: die D, bijna 1 jaar. Wat gaat het hard, he!

Jammer dat het eten/drinken up en down gaat. Ach, tegen die tijd dat hij 18 jaar is, zal hij vast wel goed eten en drinken. Hahaha.

Ik heb net lekker even de verwarming aan gehad. FF de kou eraf. Tis te gek voor woorden, ineens een gevoelstemperatuur van 10 graden. Terwijl we al weer een beetje verwend waren met hogere temperaturen. Vanavond ben ik niet gaan zwemmen. Even goed uitrusten van de eerste werkdag en het vermoeiende weekend.

Ben blij dat ik het zo gedaan heb en ben lekker relaxed nu. Emdin ging om 20.30 uur naar bed en sliep binnen 15 minuten.
Wat is het hier rustig. Iedereen druk?
Hoi!

Ik ben l2 dagen lekker alleen mij Milena op pad geweest. Bojan op het kdv. Gisteren naar de dierentuin en vandaag met de trein naar de een stadje in de buurt. Daar wat dingetjes gekocht en wat gegeten. eenmaal thuis belde de moeder van een vrie3ndje van Mileen of ze kwam spelen. Zij daarheen en ik hier de speelgiedkast uitgemest. Daarna heb ik Bojan opgehaald en ben ik bij het vriendje van Milena (is het zoontje van een vriendin van mij ) blijven eten. Heel gezellig. Nu liggen de kindjes op bed en zit ik op de bank. Dodenherdenking te kijken.

Syl, wanneer is voor jou handig om af te spreken? heb je al verlof?

Zo nu even stil zijn
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
De komende 2 weken kan ik vrijdag.

Volgende week elke dag. Op woensdag moet ik wel om half 4 hier de deur uit naar de vk. En ja, ik geniet van mn rust

Q, wellicht dat het lastig wordt. Ik kan zoiezo op woensdag omdat Jasper dan vrij is. Maar Emdin moet s ochtends naar school toch? Zal dan 13 mei worden? 15 en 16 heb ik nl afspraken en wil even een dagje daarvoor rustig aan doen.

Kan jij de 13e?
koffie, zwart graag...
Ben ik ook weer eens, zo druk met van alles.

Vandaag is madelief half jarig! Tijd gaat snel. Heb de magische grens van een half jaar bv gehaald!

Kom straks even wat uitgebreider als ik laptop aan heb.
een half jaar!!! Gefeliciteerd zeg.

Ehh, gisteren lag ik op bed en bedacht me dat ik niet eens zover naar Delft kan autorijden. Soms vergeet ik t dus gewoon wat ik wel en niet kan. Dus Q, ik kom vd zomer wel een keer incl baby

Baby heeft dezelfde ritme als ik geloof ik. Zodra ik op bed lig, is t na 10 minuten rustig. En als ik uit bed kom is het binnen een paar minuten druk, totdat ik naar bed ga.

Voornamelijk vanaf halverwege de middag wordt het gedraai, geduw en geschop vervelend en s avonds krijg ik er harde buiken van en doet het echt zeer.

Oh wat was Jasper toch lief in mn buik toen ha ha.

Vandaag ben ik echt doodmoe. Zelfs mn armen optillen voelt als lood. Man heeft mn broer/gezin naar schiphol gebracht vannacht dus die is ook niet vooruit te branden.

Zo maar eens kijken of we nog iets gaan ondernemen vandaag. Hele dag bankhangen is ook zo zonde van deze vrije dag.
koffie, zwart graag...
Pff, Madelief al weer een half jaar! Wat gaat de tijd toch hard.

Syl: stom is dat je je aan sommige dingen gewoon niet denkt. Delft is zeker een uur rijden voor je, das te ver. Nee, van de zomer is goed!

Er is vandaag bij mij een trombosebeen ontdekt. Nou ja, ik had al 3 dagen een enorme kramp/pijn in mijn rechterkuit en vanochtend was mijn rechteronderbeen ineens ook dik. Dus eerst eigen huisarts gebeld, die met vakantie is, toen de plaatsvervanger, die niet werkt en uiteindelijk bij de huisartsenpost van Delft beland. Na onderzoek aldaar doorgestuurd naar de Spoedeisende Hulp, alwaar een echo van mijn been gemaakt is, bloedgeprikt en alwaar de trombose is vastgesteld. Inmiddels heb ik al 1 prik gehad, 4 tabletten op en een steunkous aangehad. Ben aangemeld bij de trombosedienst en deze morgen de trombosedienst (ter controle) bellen en verdere afspraken maken in het ziekenhuis. Maar er zijn pluspunten, ik mag gewoon alles doen, inclusief werken, autorijden en sporten. Wel moet ik regelmatig bewegen met mijn been bij bijvoorbeeld werken en autorijden.

Het bellen van de trombosedienst is ook belangrijk ivm de startfase en mijn komende korte vakantie in Vierhouten a.s. zondag. Heb al gekeken, er is ook een trombosedienst in Harderwijk. Kan er zo heen, alvorens we naar het Dolfinarium gaan.

Was dus vandaag niet zo beste dag. Van 10.30 uur t/m 14.00 uur in het ziekenhuis gezeten. En uiteindelijk weinig ondernomen met Emdin, die vandaag vrij was. Ach, na het eten hebben we nog even gevoetbald en gespeeld in de speeltuin. Hij ligt nu in bed, bijna in slaap.

Morgen en overmorgen moet ik werken en zal morgenochtend mijn leidinggevende direct op de hoogte stellen van mijn kwaal en de eventuele gevolgen voor het werk (regelmatig lopen, injectie zetten in de middag, etc). Waarschijnlijk moet ik vrijdag als eerste geprikt worden bij de trombosedienst.
Jeetje Q wat zul je geschrokken zijn zeg. Heb je veel pijn en is he tnu ook gevaarlijk voor andere delen van je lichaam??Hoe kom je aan een trombosebeen?

Syl, en nog wat gedaan vandaag? Kun je deze vrijdag? Of anders als je verlof hebt een keertje? (hmm of heb je nu verlof?). dan bedoel ik na de vakantie . Op woensdagmiddag ofzo.

Merel Gefeliciteerd met Madeliefjes halfjaardag!! En met je halve jaar bv!!! Supersupersuper!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nee, echt geschrokken ben ik niet, meer blij dat er iets is uitgekomen en dat ik weet wat het is. Mijn been doet nu weer zeer, een beetje zeurderige pijn in mijn kuit. Heb de steunkous nu ook niet aan.

Als een trombosebeen niet behandeld wordt, kan (hoeft niet) de bloedprop doorschieten naar je longen, dan spreekt men van een longembolie en dat kan levensbedreigend zijn als dit niet op tijd behandeld wordt.

Inmiddels word ik al behandeld en ze deden er in het ziekenhuis verder ook niet dramatisch over, dus dan zal het allemaal (hopelijk) wel meevallen.
Ja hoor Frans. Deze vrijdag kan ik!

En ja, ik heb nu verlof al een paar dagen.

Q, dat is schrikken zeg! Daar komt voor de toekomst ook een hoop bij kijken he.

We zijn naar mn schoonouders geweest. Was gezellig.

Ik ga lekker mn bed opzoeken. Jasper hoor ik hard snurken door de babyfoon (te goed geisoleerd huis dus hebben echt babyfoon nodig om iets te kunnen horen, huilen of schreeuwen hoor je beneden niet) en man ligt ook al dik een uur te slapen (wellicht ook snurken ghe ghe)
koffie, zwart graag...
Syl, zal ik dan morgen bij je langskomen? 's Ochtends? Uur of 10/1030?

Q, mijn oma heeft een paar jaar geleden een longembolie gehad. Ze was toen al in het ziekienhuis voor iets anders, dat was een geluk toen.

Je moet zeker bloedverdunners slikken nu?

Bojan had net een stift van Milena te pakken en de vloer wat mooier gemaakt, hmm. Het gaat er niet helemaal meer goed af. ZIjn handjes zijn ook mooi groen nu .

We zijn vanochtend tot nu toe lekker niks aan eht doen. Omdat we gisteren zo laat thuis waren, hebben Milena en Bojan uitgeslapen tot 8!! uur. Wow, dat hebben ze nog nooit gedaan . Nu hangt Mileen voor de tv en kleurt Bojan de vloer . Zometeen Milena maar even aankleden en naar de stad lopen. Ik heb nog een cadeautje nodig voor mijn vader en Bojan gaat zich vervelen nu

Fijne dag allemaal!
Gezellig Frans, tot morgen!
koffie, zwart graag...
juf.
haha eerst 1 zijwieltje eraf. Het is toch wel een grapjas hoor

Kinderen houden van duidelijkheid dat klopt. Dan weten ze waar ze aan toe zijn.

Syl, gezellig. Tot morgen! Ik vertelde het al tegen Milena en zij vroeg of dat dat kindje was wat bij ons achterin de auto zat. Grappig dat ze het nog weet.

vandaag een zwaaaaaaare dag. Milena was even niet zo blij met haar broertje en Bojan gilde de hele dag. Brr, was blij toen eht 7 uur was ze met goed fatsoen naar bed konden.
Jasper weet nooit namen. Geheugen van een garnaal wat dat betreft. Zelfs vriendjes of vriendinnetjes vergeet hij de namen van. Hij kent uit zijn klas nu 3 namen, van zijn vriendjes, de rest weet hij niet.

Denk dat Jasper t morgen ook nog wel weet hoor! Gezellig.

Man was helemaal blij want hij mocht de auto mee naar het werk nemen.

Goed hoor van Yuma zo helemaal zonder zijwielen.

Jasper is ook een type die beter presteert bij strikte regels, dus zou dan ook die juf prettiger vinden.

Vandaag 2 x hart in mn keel moment.

IJsje gegeten, jasper op fiets, ik lopen. Op de dijk in het zonnetje ijsje opgegeten en meneer knalt zo de dijk af met zn fiets en vliegt zo de weg op en gaat middenop de weg fietsen. Gelukkig is het een 30 km zone en was t verkeer oplettend en kon hij vrij goed zich ertussen manouvreren. Ik was WOEST. Had nog wel een sprint getrokken maar kon die vaart van die dijk rennend niet halen.

Stuk verderop flikt meneer hetzelfde. Lekker hogje (afdaling) en hij knalt erweer vandoor! Weer een tegenligger die netjes aan de kant ging en hij bleef keurig langs de kant fietsen.

Maar toch. Ik was zo woest dat ik de neiging had zn fiets in de sluis te gooien.
koffie, zwart graag...
Hoe was jullie meet, Syl en Frans? Leuk gehad?

Goed van Yuma, Indian!

Oeh, ik zou ook heel boos zijn geworden, Syl! Daarom neem ik Lynn nog niet mee ergens heen op de fiets, dat zie ik niet goed komen.

Ze had van mijn ouders een ander fietsje gekregen (niet nieuw, heeft ze ook niets gekost), die heeft ze maandag gehad. Eigenlijk te groot zagen we, dus dat was al geen succes. Nu blijkt dat hij verder ook niet goed is, trapt zwaar en loopt aan. Die gaat dus weer weg. Man heeft haar oude fietsje opgelapt, dan kan ze daar weer op en we hebben beloofd dat als ze nog eventjes dooroefent met fietsen, ze over een tijdje een mooie nieuwe (of goede tweedehands) fiets van ons krijgt. Dat wordt dan denk ik een 14 inch, 12 heeft ze nu en is eigenlijk te klein en 16 was die andere en is eigenlijk te groot.

Frans, was vandaag een betere dag? Heb je het groen nog van de vloer gekregen?

Wat vervelend, Q! Gelukkig ben je er op tijd bij en kunnen ze er met medicijnen wat aan doen.

Wauw, Madelief ook alweer een half jaar, wat gaat het snel he? Gaat het goed? Ga je nu ook beginnen met fruit en groenten? Sam vindt het wel lekker, maar vindt het eten van een lepeltje af en toe nog wat lastig. Met een broodkorst weet hij zich nog geen raad, alles stopt hij in zijn mond, behalve brood.

Zondag gaan we op vakantie, ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Het scheelt dat we met de hele schoonfamilie gaan (wel elk eigen appartement), dan verveelt Lynn zich niet zo als 'entertainmentteam papa en mama' even pauze houdt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
He Juul, fijne vakantie. Ik hoop dat deze wat rustgevender verloopt en jullie heerlijk genieten.

Meet was erg gezellig. Ik was wel al moe van tevoren dus hoop dat ik niet al te duf en slaperig geeuwend overkwam (schaam)

Frans was getuige van de wervelwind in mn buik die non stop door bleef schudden, hikken etc.

Milena en Jasper hebben echt heerlijk gespeeld samen. 2 ideale kindjes zo. Bojan is een super schatje, ben helemaal verliefd op dat heerlijke kereltje.

(eehh, het opzoeken van t racestuurtje was ook een succes, Jasper heeft r daarna continue weer mee gespeeld ha ha)

Toen Frans net 5 minuten weg was kwam man al thuis, had een vrije middag. We zijn naar Ballorig geweest.

Jasper wilde perse dat Ilena (zonder M, al beter dan Sirene he)

mee ging naar de grote binnenspeeltuin, schattig he.

Hij heeft zich heerlijk vermaakt en ligt nu na een bord frietjes en een douche lekker op bed.
koffie, zwart graag...
O ja, fiets. Jasper kan echt heel goed fietsen hoor en kan ook prima mee fietsen. Voorheen fietste ik veel met hem, nu fietst man regelmatig hele stukken. En elke week fietst opa hele stukken met hem.

Alleen nu wandelde ik (in een slakkegang he) en kwamen er 2 grote aantrekkelijke afdalingen, dus hard sjeesen. En dat was nou net aantrekkelijker dan luisteren naar mij.
koffie, zwart graag...
.
Broekie

Enne, ik woon ook in een dorp, dus daarom ging t hier ook goed.
koffie, zwart graag...
He Syl, net zoals Juul durf ik het nog niet aan om Emdin ergens mee naar toe te nemen op de fiets. Hij kan best goed fietsen (met zijwielen), maar het slingert nog volop. Remmen doet hij nog niet goed en hij kijkt nog overal heen behalve zijn pad/weg. Ik zou ook woest geworden zijn, als Emdin zoiets als Jasper zou flikken!

Dames: ik heb medicatie in de vorm van pilletjes die ik nu 1x per dag moet nemen (avond) en voorlopig 1x per dag een injectie, totdat de INR-waarde op een bepaald punt is. Vandaag voor het eerst laten prikken en volgende week dinsdag weer. Die van dinsdag gaat in Harderwijk plaatsvinden, want dan zitten we op de Veluwe.

Komende zondag (moederdag) vertrekken we. Net zoals Juul.

Juul: fijne vakantie! Waar gaan jullie naar toe?

Wij hebben een ietsje minder kwaliteit van huisje, want we verblijven in een trekkershut voor 3 nachten (zonder verwarming). Maar wel spannend en er gaan een hoop dekens, isolatiematten en warme kleding mee.

Morgen ga ik toch nog even proberen een draagbare dvd-speler te kopen. O.a. voor in de auto en voor in onze hut. Is lekker voor Emdin. Dus even naar de mediamarkt toe. Kan ik gelijk een nieuwe dvd kopen van Elias de reddingsboot, want die heeft het begeven.

Zo, ik ga nog even surfen, kijken of Emdin inmiddels slaapt en hem goed leggen. En daarna ga ik lekker in bed tv kijken. Fijn weekend allemaal!

Ik ben stout geweest, want ik heb al mijn moederdagcadeautjes al samen met Emdin uitgepakt. Van school: een versierd hart met een leuke foto erop van Emdin. Van de BSO: een zelf geschilderd houtenfotolijstje met wederom een leuke foto van Emdin erin.
Zo, bijgelezen.

Q, sterkte met je trombose. Lijkt me niet fijn (understatement),.

Mijn trip was geweldig :-) Jullie krijgen allemaal de groeten van Obama .

Ik heb alles gedaan waar ik de laatste jaren niet meer aan toe kwam: langdurig ontbijten in mijn eentje (houd ik erg van maar ja, is sinds de geboorte van Pipsie niet meer gebeurt), cultuur gesnoven (naar twee grote musea geweest), veel geshopt (pyama, zonnebril, 3 broeken, t shirt, hemdje, sportief vest en een gekleed vestje, hobbyspul, Crocks voor de meisjes) en veel wakker gelegen en daardoor veel gelezen door de jetleg .

Het is goed geweest om even weg te zijn. Probeer morgen een vriendin te strikken voor een tripje voor volgend jaar (lang weekend dan), kunnen we nu vast beginnen te sparen.

Nu proberen om langzaam maar zeker structureel weer meer tijd voor mezelf te nemen. Zal een ware strijd worden omdat ik snel neig naar "och laat maar" maar het is wel nodig. Ha, als ik weer verslof dan mogen jullie me daar allemaal op wijzen.

Enzo enzo
Hoi!

Het was gezellig bij Syl . Ik zag inderdaad haar buik van de ene kant naar de andere kant gaan. Heel leuk om te zien. Jasper en Mileen waren zo lief samen. Zelfs buiten in de regen gespeeld (Milena hdeeft een enorme hekel aan regen) en Milena was heel trots dat ze de tegels van de tuin schoon gemaakt had .

Bojan sliep al voordat ik het parkeervak uit was, thuis even snel gegeten en toen weer op bed waar hij drie kwartier heeft liggen zingen en daarna toch in slaap gevallen is . Milena heeft even lekker voor de tv gehangen en gekleurd. Daarna heb ik ze allebei in bad gedaan waar ze een uur!! samen gespeeld hebben. eten gegeven en nog even op de grond spelen. Om half 7 kwam de oppas en ben ik met een vriendin in de stad gaan eten.

En nu dus weer thuis achter de computer.

Juul, waar gaan jullie naar toe? Haha entertainment team papa en mama Ik ben blij dat Milena wel zelf kan spelen. ik ben niet zo'n leuk entertainmentteam vrees ik . haha en Sam die van alles in zijn mond stopt behalve brood .

Hoe is het met Lynn, is ze weer wat gezelliger?

Veelplezier op vakantie!

Q, jij ook veelplezier op vakantie. Ik vind je zo stoer dat je gaat. Ik vertelde tegen vent en wat andere mensen dat ik wel in een huisje wilde gaan nu en iedereen raadde het af. Nu is Bojan nog niet zo handzaam en ben ik achteraf wel blij dat ik niet gegaan ben met dit weer, maar als Bojan wat groter is ga ik toch wel een keer denk ik hoor. een huisje in de buurt van hetstrand lijtk me wel wat.Liggen jullie in slaapzakken? Heb je flannellen (hmm hoe schrijf je dat?) lakens voor erin? Toen wij vroeger een keer gingen kamperen en het erg koud was heeft mijn moeder van die lakens in de slaapzakken genaaid en dat was heerlijk warm! leuke cadeautjes van Emdin.

Hey Indian, lekker oud word je al . Ik word in juli 31. Jee en D ook al weer bijna jarig, wat gaat het snel zeg. wat gaan jullie hem geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven