MAF 2007 op naar de 6mnd!
zondag 15 juli 2007 om 21:45
NaamLftBevallenBabynaamKindMirjam763016-jan"Hanna"2eLaluna3118-janJip en Bas2e/3ePeppie2920-jan"Wup"1eDummels3624-janDuco4eChimera2829-janJulian2eMmomo3030-jan"Zeun"1eTwinkel3131-janPepijn1eSinne305-feb"Famke"1eRebbel306-feb"Mick"1eNiepie386-feb"Miniepie"1eSue337-febJolijn2eKess328-feb"Vito"2eBrighteyes269-febOlivia2eLe3510-feb"Loes"2eSunney2511-feb"Flavio"2eFieke3011-feb"Henkie"1eBlyce2914-feb"Lizzy"1eClaire2918-feb"Miniclaire"1eDiri2424-feb"Nesta"1eSwinta3528-febMadelief3e
zaterdag 28 juli 2007 om 22:30
quote:
quote: bridges6 reageerde
Ik breek even in:
Peppie: ik droomde vannacht dat ene Peppie zich aan kwam melden bij het feb 2008 topic.
Kom je zelf of zal ik je uitnodigen?
(ja raar maar waar droomde het echt, en ken je niet eens... zwangeren dromen raar hè...)
Nah, da`s wel heul apart! :o Ik zou wel willen, dus mischien is het de invloed van mijn wishfull thinking?
Wat leuk voor jou Peppie.
Dat is, behalve Maria indertijd, nog nooit iemand gelukt.
quote: bridges6 reageerde
Ik breek even in:
Peppie: ik droomde vannacht dat ene Peppie zich aan kwam melden bij het feb 2008 topic.
Kom je zelf of zal ik je uitnodigen?
(ja raar maar waar droomde het echt, en ken je niet eens... zwangeren dromen raar hè...)
Nah, da`s wel heul apart! :o Ik zou wel willen, dus mischien is het de invloed van mijn wishfull thinking?

Wat leuk voor jou Peppie.

Dat is, behalve Maria indertijd, nog nooit iemand gelukt.

zaterdag 28 juli 2007 om 22:40
quote:
quote: Laluna reageerde
Verklaart natuurlijk ook weer wel waarom je om 8 uur 's morgens hydrofiele luiers aan het strijken bent...
Ge hed me deur!
Ik verveel me trouwens. Ik ook. Daarom ben ik al op 3 topics ofzo asielzoeker aan `t spelenBen het afgelopen uur via via ook al op topics geweest die helemaal nieuw voor me zijn...
quote: Laluna reageerde
Verklaart natuurlijk ook weer wel waarom je om 8 uur 's morgens hydrofiele luiers aan het strijken bent...

Ik verveel me trouwens. Ik ook. Daarom ben ik al op 3 topics ofzo asielzoeker aan `t spelenBen het afgelopen uur via via ook al op topics geweest die helemaal nieuw voor me zijn...
zaterdag 28 juli 2007 om 22:41
zaterdag 28 juli 2007 om 22:51
zaterdag 28 juli 2007 om 22:58
quote:
Morgen nóg meer party Laluna? :?
En Kess, bed klinkt niet gek met 4 uur slaap achter je kiezen. Waarom was Vito zo wakker eigenlijk vannacht? Of was ie zo flauw dat ie dat niet eens wilde zeggen?
Het was Tony. Die wilde met zijn autootjes spelen.
En nu ga ik dus slapen, dank zij de elegante trap van Laluna. Dank je, zussie!
En Kess, bed klinkt niet gek met 4 uur slaap achter je kiezen. Waarom was Vito zo wakker eigenlijk vannacht? Of was ie zo flauw dat ie dat niet eens wilde zeggen?

Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 28 juli 2007 om 22:59
Morgen voor buren (heb je die overbuurvrouwen weer:)) en paar vrienden. Is maar voor een uurtje of 2 want daarna gaat het feestbeest in de verhuur bij mijn ouders.
Is idd de campingschoen bij uitstek: handig bij het opzetten van je tentje. Zool gebruik je om haringen in grond te meppen. En als haring het begeeft zet je tent gewoon vast met naaldhak. (Laluna ziet Kess nu zo voor zich op de camping met schoenen aan die tentje op z'n plaats houden. Had er misschien bij moeten zeggen dat Kess die schoen dan niet hoeft aan te houden?)
Is idd de campingschoen bij uitstek: handig bij het opzetten van je tentje. Zool gebruik je om haringen in grond te meppen. En als haring het begeeft zet je tent gewoon vast met naaldhak. (Laluna ziet Kess nu zo voor zich op de camping met schoenen aan die tentje op z'n plaats houden. Had er misschien bij moeten zeggen dat Kess die schoen dan niet hoeft aan te houden?)
zaterdag 28 juli 2007 om 23:02
quote:
quote: peppie reageerde
Het was Tony. Die wilde met zijn autootjes spelen.
En nu ga ik dus slapen, dank zij de elegante trap van Laluna. Dank je, zussie!
You're welcome, sis.
Trouwens we laten Tony en Sem een nachtje samen slapen/niet slapen/
Sem werd vannacht om 3 uur huilend wakker en toen ie me zag, zei hij 'Wille auto's kijken.'
Kunnen ze mekaar bezighouden.
quote: peppie reageerde

You're welcome, sis.
Trouwens we laten Tony en Sem een nachtje samen slapen/niet slapen/
Sem werd vannacht om 3 uur huilend wakker en toen ie me zag, zei hij 'Wille auto's kijken.'
Kunnen ze mekaar bezighouden.
zaterdag 28 juli 2007 om 23:10
Gisteren was Bas helemaal bult en vlekvrij. Vandaag zaten er weer een paar. Ik weet het dus ook niet...
Hoorde wel dat 5de ziekte idd heerst en dat het tot 4 weken kan duren eer de bultjes helemaal weg zijn.
Verder gaat het wel lekker met hem. Is vrolijk en begint aardig wat praatjes te krijgen. Broertje Jip had die al.
Ga ook mijn nest maar es opzoeken. Even kijken of ik Lunaman wakker krijg (ligt op de bank).
Slaap ze!
Hoorde wel dat 5de ziekte idd heerst en dat het tot 4 weken kan duren eer de bultjes helemaal weg zijn.
Verder gaat het wel lekker met hem. Is vrolijk en begint aardig wat praatjes te krijgen. Broertje Jip had die al.

Ga ook mijn nest maar es opzoeken. Even kijken of ik Lunaman wakker krijg (ligt op de bank).
Slaap ze!