Manduca drager

08-09-2012 15:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een manduca gekocht, maar heb het nauwelijks gebruikt, ben bang dat ik mijn dochtertje (bijna 3 maanden) niet goed inleg.

Soms lukt het wel, slaapt ze heerlijk etc.vandaag weer geprobeerd, en zij HUIIIILEN.



Mij is verteld dat billetjes-rug-beentjes goed moeten zitten maar hoe zorg ik er voor dat dat lukt met de manduca?



Enige tips zijn welkom!



Groet
Alle reacties Link kopieren
Helpt dit? http://www.manducababycar ... -newborn-front-carry.html
Alle reacties Link kopieren
Geef het niet op: dragen is sowieso erg goed en de Manduca geweldig. Ook (misschien wel júist) als je dochter al wat ouder is, is het een heerlijke drager.
Alle reacties Link kopieren
quote:kastelein schreef op 08 september 2012 @ 15:54:

Hallo,

Ik heb een manduca gekocht, maar heb het nauwelijks gebruikt, ben bang dat ik mijn dochtertje (bijna 3 maanden) niet goed inleg.

Soms lukt het wel, slaapt ze heerlijk etc.vandaag weer geprobeerd, en zij HUIIIILEN.



Mij is verteld dat billetjes-rug-beentjes goed moeten zitten maar hoe zorg ik er voor dat dat lukt met de manduca?



Enige tips zijn welkom!



GroetMijn oudste hield er niet van (te warm vlg mij), jongste wel. Het is vandaag natuurlijk (in Nederland t.i. ) ook warm, dus misschien vindt ze dat niet fijn.
quote:zonnetje59 schreef op 08 september 2012 @ 16:08:

[...]





Mijn oudste hield er niet van (te warm vlg mij), jongste wel. Het is vandaag natuurlijk (in Nederland t.i. ) ook warm, dus misschien vindt ze dat niet fijn.Hydrofiel tussen beide lichamen en kind zo luchtig mogelijk kleden wil nog weleens helpen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is 2,5 maand (en bepaald geen kleintje), en ik heb met hem de manduca nu een paar keer geprobeerd, maar ik vind het geen fijne drager voor kleine baby's, het lukt me niet goed om hem er goed in te krijgen. Met mijn oudste zoon hebben we hem veel gebruikt, die is nu 2,5 jaar, maar dus pas vanaf een maand of 5, 6. Voor de jongste gebruik ik nu draagdoeken of de bondolino, dat gaat perfect. Misschien is het dus gewoon nog even wachten tot ze wat groter is.
Alle reacties Link kopieren
Zit hij strak genoeg? En als je na het 'omhangen' een stukje gaat wandelen? Meestal worden ze daar wel rustig van terwijl ze stilstaan echt dramatisch vinden.
Hier ook een manduca, maar dochter van nu 7 maanden vind het gewoon niks. Ze zit te strak tegen mij aan, ze houdt er niet van om ergens vast in te zitten. Na 10 minuten begint ze te duwen tegen mij aan en gaat huilen, omdat ze niet vrij kan bewegen. Hier dus weinig tips helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven