Martelmoeders (en vaders)

31-05-2012 11:39 19 berichten
Wat ben ik blij dat mijn kinderen de Sesamstraat fase al lang voorbij zijn. Ik wist het toen al: die kinderliedjes zijn een marteling. Kijk maar, ze worden zelfs in Amerika gebruikt, en daar zijn ze echt dekundigen in.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je opeens heel anders naar 'pluizig en blauw' luisteren.
Joh, wat bizar! Zou dat echt zijn? En zou je er echt gek van worden? :-P
Waarom denk je dat ik een draadje los heb, Molly? Ik ben heus niet zo geboren.
:rofl: Mefs!!! X-D
nouja wat belachelijk! Elk liedje wordt n marteling als je t urenlang en keihard moet luisteren. Sesamstraat liedjes vond ik vroeger wel leuk. Maar ik ben sowieso tegen martelpraktijken
Degene die dat bedacht heeft, heeft vast zelf ook kleine kinderen X-D . Ik vind het tv-halfuurtje hier ook steevast een marteling, maar had zelf voor de teletubbies gekozen denk ik.
De teletubbies??????? Alsjeblieft niet. Ik hoor nog na zo veel jaren: nog een keer nog een keer nog een keer! Jakkes!
Haha! Geweldig!
Dora is ook goed martelmateriaal lijkt me.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
nicolientje76 schreef op 31 mei 2012 @ 12:42:

Degene die dat bedacht heeft, heeft vast zelf ook kleine kinderen X-D . Ik vind het tv-halfuurtje hier ook steevast een marteling, maar had zelf voor de teletubbies gekozen denk ik.
Teletubbies en Dora... jaren later en nog steeds zitten de liedjes keurig in mijn geheurgen. Aaarg! Vreselijk, idd marteling ten top ;-) .
de teletubbies vind ik veel erger dan sesamstraat hoor.
Ik vind Sesamstraat liedjes leuk!
schouderklopje schreef op 31 mei 2012 @ 13:11:

Ik vind Sesamstraat liedjes leuk!
Werk je bij de CIA :sarcastis ?
Bij dit liedje moet ik altijd aan jou denken, mefs. ;-)

http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind de Sesamstraat liedjes juist leuk, zeker sinds Henny Vrienten de muziek maakt. Deze vind ik hilarisch! Ik dacht, wat zingt Inieminie nu, dat mag toch helemaal niet @-(

http://www.youtube.com/watch?v=uSvArzVyxzA
Oh ik ben ook dol op de liedjes van Sesamstraat. Dochter ook, die zit dan lekker mee te deinen ;-) Soms vraagt ze ook zelf of we op YouTube gaan luisteren, dus voorlopig ervaart ze het nog niet als een marteling ;-)

@nike: :rofl: Inieminie ruimt lekker op zo...
Hallo?!
:-O Die Ienieminie!
You know how I know? Because I reeaally think so!
nike schreef op 31 mei 2012 @ 14:36:

Ik vind de Sesamstraat liedjes juist leuk, zeker sinds Henny Vrienten de muziek maakt. Deze vind ik hilarisch! Ik dacht, wat zingt Inieminie nu, dat mag toch helemaal niet @-(

http://www.youtube.com/watch?v=uSvArzVyxzA
Gelukkig werk ik niet bij een kinderdagverblijf, anders had ik nu wat ideeen voor de kindertjes als ze vervelend doen (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven