Meerijdplankje op buggy

12-11-2009 21:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een gewone Koelstra Buggy. (De Simba of zijn voorloper). Nu is mijn dochter op de leeftijd, bijna 2,5, dat ze eigenlijk niet meer in de duowagen wil (heb ik ook :p).

Mij lijkt zo'n meerijdplankje wel handig. Nu heb ik wel gehoord dat een BuggyBoard past op een buggy. Maar zijn er ook nog andere merken die op een gewone buggy passen én makkelijk los te koppelen zijn?
Ik vond het meerijdplankje een ontzettend on-ding.

Je kan alleen maar naast,of een meter achter de buggy lopen.

Oudste was ruim 3 toen baby erbij kwam, en ik gebruikte het plankje alleen maar als íe moe was van bv de psz tot thuis.

Heb dat onding toen snel verkocht,en oudste laten lopen naast de buggy.

Ik had/heb trouwens een quinny speedy.
Ook ik twijfel of ik aan een meerijdplankje ga. Gebruik duowagen nauwelijks meer(want rot weer) We hebben 1 kinderwagen(quinny buzz) en 1 buggy. Dus als man thuis is, kunnen ze allebei in het wagentje. En anders moet zoon(net 2 geworden) maar lopen. En ik hoop dat ie tegen volgend voorjaar(lekkerder weer), goed mee kan loopen.
Hier ook een koelstra buggy en een speedi. Onze dochter (3,5) wil nog wel eens weigeren te lopen/of is moe na een hele dag op pad te zijn en dan is dat board erg handig. Wij hebben een buggyboard maxi. Voor de speedi zetten we een grote afstand van de bevestiging tot het board in. Bij de buggy zet ik zo kort mogelijk in (is goed verstelbaar) en zo kan ik nog redelijk lopen achter de buggy. Het is wel zwaarder lopen met de buggy en een plankje. Af en toe wil kleine zus graag op het plankje en dan mag grote zus in de kinderwagen. Af en toe mis ik de dubbele wagen wel, vooral als je een hele dag op pad bent.
Hoi Bieb,

Wij hebben de Quinny Speedi en onze dochter al een jaar op dat meerijdplankje staan. Het is het plankje van Mutsy (bij Prenatal gekocht) en zou op verschillende wagens moeten passen. Je klikt 'm heel makkelijk op het onderste frame van de wagen, en hebt 'm er ook zo weer af.

Wat boysmum zegt is het we een nadeel dat je er zo achterlijk naast of ver achter moet lopen. Maar toch zijn sommige afstanden nog te ver voor dochterlief (ruim 3) om te lopen en is zo'n plankje een uitkomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven