Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Iedereen nog een goed weekend gehad?

Elza; op welke dagen breng je Joy naar de creche? de psortschool creche doe ik ook aan, en emily vind het enorm leuk daar! wat kan een moeder toch trots zijn!!!

Janets; zo leuk als die kids leren zeilen, ben er zelf ook dol op, maar helaas komt het er niet meer van. Als je het goed aanakt heb je over een paar jaar een grotere boot en kan je met het hele stel varen.

die fiets is mooi hoor!

Julia; en draakje nog ziek geweest/geworden? wat gek dat ze zo ineens spuugt! Of had opa haar stiekem vol zitten te proppen?

Bara; hoe gaat het?

RR: ah wat is Tirza toch zoet...zo lief, tirza spannend haha...en chrissie, heeft ze er ook een "moeder" stemmetje bij?

step beviel dus, mooi kan ik hem ook aanschaffen :)-

Dacht vandaag tijdens de spinning dat ik stuk ging..haha...bleek ze een mega-zware les te hebben die telde voor drie uur gewone spining ....oeff dacht al dat mijn conditie echt prut was geworden.
vandaag weer naar pedagoog geweest. Ze gaan emily door verwijzen. ze denkt dat emily last heeft van sensorische informatieverwerking. Ze heeft idd wel last van een aantal van deze zaken, en daardoor kan het zijn dat ze zo slecht en beperkt eet. http://www.nssi.nl/. I
Kosmic, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord, jemig daar sta je gewoon helemaal niet bij stil!! hopelijk heeft ze er straks baat bij.

Geweldige samenvatting!!

RR, klinkt als een super feestje!! wat is ze toch bijdehand zeg!! Ik zie het al helemaal voor me, ze is zo schattig, te lief gewoon!!

Elza, salsa, wat leuk!! Ga je dan alleen dansen?? Leuk hoor en ideaal toch dat er een opvang bij zit!!

Is het spinnenverhaal ook weer klaar!
Rr, wat schattig die opmerking van tirza! zoet hoor! Fijn dat het een geslaagde dag was.

kos, ik had er ook nog nooit van gehoord. Denk jij zelf dat ze het heeft? Enne, rustig aan met dat spinnen meissie!

elza, leuk die salsalessen! en wat fijn dat joy het leuk vond daar! En natuurlijk dat ze haar ook lief en pretty vonden.... altijd leuk om te horen toch?

Hier ook heerlijk weekend gehad. Vannacht tess een paar keer wakker, ze was wat oververhit ofzo... vanochtend toen we aankwamen op het kdv zat ze juist te bibberen.... belde net even en alles ging wel goed zeiden ze. Hopelijk heeft ze niks onder de leden.

bobbie, al ingepakt en klaar om bijna te gaan?

doggie hoe was het weekend?
Julia, jee dat is echt vervelend spugen in de auto en jij die dan niks kan doen! Volgens mij had je best even opde vluchtstrook kunnen stoppen.....

Janets, ben benieuwd naar het bootje! En die fiets is super!

Ik ga mijn nieuwe rijbewijs ophalen. ik had nog zo'n oude grote!
RR, klinkt als een goed geslaagde verjaardag van Tirza! Jullie hadden natuurlijk ook heerlijk het weer mee....ben benieuwd naar de foto's.

Ja Elza, dat vroeg ik me ook af...Salsa je dan alleen?

Bij onze salsales zaten de mannen erbij voor de meiden die zelf geen partner mee hadden. Anders zijn die lessen toch een stuk minder leuk denk ik..dan wordt het meer Line dance?

Wel prettig dat Joy het leuk vond in de creche en altijd leuk om te horen toch die complimentjes over je dochter.

Janets, die fiets is echt gaaf hoor !!

Juul, ohhh zal je net zien als je alleen met draakje in de auto zit. Is ze vandaag weer helemaal opgeknapt?

Kos, ik wordt al moe als ik over die spin-les van jou lees

Net zoals de anderen had ik er ook nog nooit van gehoord, tja...er zijn altijd wel dingen herkenbaar natuurlijk als je gaat lezen.

Nee Hip, hopelijk wordt Tess niet ziek! Hoe was het eten zaterdagavond?

Ik ga weer verder, ben druk en nog steeds verkouden bah, mijn holtes beginnen te verstoppen geloof ik.
RR zo leuk dat Tirza het allemaal zo leuk en spannend vond en ook leuk dat ze dat zo goed duidelijk kan maken.

Klinkt als een heel leuk feestje wat jullie gehad hebben.

Doggie, ben je er alweer? Hoe was je taart?

Heeft hij de reis goed overleefd?

Leuk Elza dat Joy het zo naar haar zin heeft gehad in de sportschool creche.

Zo kan je relaxed gaan sporten! En inderdaad leuk om te horen dat de nurses Joy zo pretty vonden! Het is natuurlijk ook een mooie lange blonde meid kan me voorstellen dat die daar behoorlijk de aandacht krijgt

Bedankt voor het uitzoeken van het spinnen verhaal. Wij hadden afgelopen week ook zo'n grote in de huiskamer en ik zat nog steeds te zoeken naar z'n vriendje.

Kos, goede samenvatting :-D

Draak is niet meer ziek geworden. Toen ze het kwijt was en ik haar had schoongemaakt (zo goed en zo kwaad als dat gaat op een parkeerplaats...) was het over en was ze weer heelmaal het vrouwtje

Ik weet niet waar het door kwam. Ze had wel het een en ander gesnoept bij opa. Hoop niet dat ze net als haar moeder last van wagen ziekte heeft, want dan kunnen we onze lol op tijdens eventuele autovakanties....

Respect hoor met je spinning klasje!!! ik doe het je niet na

Ga vanavond thuis even naar je site kijken en even googlen op sensorische informatieverwerking.

Wat vind je er zelf van? Ben je blij dat ze misschien iets gevonden hebben?

Bedankt voor het uitzoeken van het spinnen verhaal. Wij hadden afgelopen week ook zo'n grote in de huiskamer en ik zat nog steeds te zoeken naar z'n vriendje.

Hip, goed dat je het zegt, volgens mij moet ik mijn rijbewijs ook gaan verlengen binnenkort.
Huh Kos... nou ik sluit me aan bij de rest; noooooit van gehoord!

Tja, zou kunnen, maar Em heeft toch alleen / voornamelijk problemen met eten?

Samenvatting was wederom Briljant! Maar beetje rustig aan met je spinklasjes hoor, als je zwanger bent mag je hartslag niet boven een bepaald nivo komen!!

Draak gelukkig niet ziek geworden, ja misschien beetje te veel gesnoept en dan in de auto: beetje te veel?

Hmm Hip, klinkt een beetje of Tess koortsig was? Hoe is het nu?

Sanne, ai je holtes, heb je al gestoomd? Ja dansen dan alleen of dames met elkaar. Helaas geen leuke latino mannen bij de prijs inbegrepen! Zodra ik een beetje kan draaien met mijn heupen, zal ik eens een salsa feest gaan bezoeken.

Hele dag prachtig weer, maar nu komt de zeemist binnen, die is verdomd koud. Het heet 'The Haar, heb er een liedje over gehoord: The hoeren Haar, hihi... je moet bedenken dat ze in dit deel veel Nederlandse woorden gebruiken, dus het betekent iets van die Kl*te mist!

Joy is de hele middag al boekjes aan het oplezen en zelf verzonnen liedjes zingen! schatje
hidiho! ben strontchaggo maar zal me gedragen hier in de viruele wereld hahaha (straks mn chaggo-story van vandaag...)

RR klinkt als een keigoeie 2e verjaardag! je had mazzel met het weer ook, dat scheelt al zoveel.

elza, haha jij met je spinnetjes. ik ben ook een anti-held hier en hier vandaag ook al 3 wespen het huis uitgejaagd, kindjes vonden het wel hilarisch want het lukte natuurlijk niet zo 123...

janets, stoere bike en kindjes aan het zeilen? leuk, helemaal als het zo dichtbij huis kan, super.

sanne, klinkt leuk je uitje. hoest nu verder met jou?

kos, tjee dat is me een diagnose. herken je meer dingen ervan in em dan alleen het eten?

julia, draak dus lekker de boel ondergespuugd? ik hoop voor je dat ze neit wagenziek is, frut dus wel zijn we achter. dus standaard 1 van ons bij haar achterin met een plastic tas, gegarandeerd spugen na een kwartier rijden. ik ga binnenkort primatourtjes proberen, want nu durf ik niet alleen met haar langer op pad, zo zielig (ook voor mij, ik haat kots)

ok en nu mn chaggo-verhaal van vandaag. ik baal nog steeds (steeds meer en meer en meer) dat het zulk mooi weer is en ik door die verrotte knie niet kan hardlopen. pijn wordt ook bij vlagen erger dus morgen HA bellen voor aktieplan, want ik wordt er behoorlijk pissed van.

verder zat ik voor het avondeten nog even een kopje thee te drinken op de picknicktafel. kussentjes lagen er niet op......

jolijntje speelt met een stuiterbal en die rolt onder tafel. zij kon er niet bij, ik wel maar moest alleen een stukje opschuiven. en terwijl ik dat deed... GRRRRRRRR.......dikke winkelhaak in mijn 1 maand nieuwe jeans. zoweeeeee, ik kon wel janken (zullen ook wel hormonen zijn, net ongesteld) maar wat had ik de pee erin zeg (en nog trouwens, heb lief al bevolen die tafel per direct te verwijderen uit de tuin )

nou einde klaagmodus, ga de boel hier opruimen en alles klaarleggen voor morgen, lucky me mag weer 3 dagen werken voor de baas....
Ooooooh Chicaa.... mijn smiley's doen het niet meer, maar van mij even een hele dikke hug!!!! Ga jij morgen een nieuwe jeans halen (gewoon met je ogen dicht pinnen) daar knap je vast van op.

Balen van je knie!! En ook dat het steeds erger wordt terwijl je rust neemt. bah bah bah bah bah bah!

Ben ook beetje aant balen, ik heb een enkel blessure en daardoor kan ik niet hardlopen of tennissen of schaatsen -vandaar dat ik zo fanatiek fiets- en nu zit ik met een dikke pijnlijke warme enkel door het salsa dansen!

Dus chicaa, beetje smart delen?
Een echte off-day dus Chicaa voor jou! Zou gewoon zo snel mogelijk een nieuwe jeans kopen om het leed nog enigszins te verzachten.

Wat vreemd dat de pijn nog erger wordt nu je eigenlijk helemaal niet loopt. Kan me je frustratie wel voorstellen. Ik heb vorige week niet gelopen vanwege mijn verkoudheid/griep en daar baalde ik al als een stekker van!! Kun je nagaan als je al weken niet kunt, en dat allemaal door die stomme trainer!!!

Elza, ook al een blessure....we worden echt oud he Maar dat is ook vervelend bij je enkel...volgens mij duurt dat ook wel ff voordat je daar weer vanaf bent.

Jammer hoor dat er geen leuke latino's geregeld waren bij de salsa-les...die zijn zo lekker los in de heupen dat je vanzelf meegaat in de flow.

Vriend had gisteren onze oude tuintafel op MP gezet. Ik wilde hem eerst gratis af te halen doen..staat nu toch alleen maar in de weg.

Is er 12x op geboden vandaag....hoogste bod is nu 50 euries. Haha, het is ook best een mooie tafel nog maar had het niet verwacht.

Nog ff schrik van mijn leven vanmiddag...ik stond te koken en opeens was Tess weg uit de tuin. Had mijn buurmeisje de poort opengemaakt en zat Tess dus bij de buren 'Dora" te kijken alsof ze daar iedere dag over de vloer komt.

Heb buurmeisje wel even toegesproken dat ze Tess niet zomaar mee kan nemen uit de tuin!!

Haha, nu zie ik hieronder bij de reclame staan "stop spinnen terreur" We worden echt afgelegd hier...
Sanne, neeeeeee dat is echt schrikken!! Niet echt slim van buurmeisje!! Dat schrik gevoel is zo heftig!!

50 euro is weer leuk mee genomen!! En dat terwijl je hem gratis weg wilde geven!!

chicaa, balen!!! He tging toch iets beter en nu weer minder dus?? Wel vreemd eigenlijk. Idd, toch maar even langs de ha, zien wat die zegt!

Shit van die broek, kan het me helemaal voorstellen dat je vreselijk baalt!!

Nog steeds the hoeren haar elza?? of is die weer opgetrokken??

Ik moest/mocht vanavond bieden voor manlief op een veilingsite voor bouwmaterieel, heb een diamantboor gescoord, trappetje, bouwstofzuiger en een opbergkoffer voor de diamantzaag, begon om half 8 en eindigde om 21.00. Hele avond naar de kl*te, heb tussendoor steeds heel snel wat klusjes gedaan maar ideaal is het niet. Koop ook liever andere dingen hahahaha!! Maar het bieden vind ik wel weer erg leuk.
Sanne oooooh wat een schrik! Kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelde.. had je haar snel gevonden??

Haha Janets, was bezig met een veiling! maar niet de leuke dingen dus, heb je wel goed ingekocht?

De hoeren haar is weer weg Janets ;) althans... dat denk ik, het is nu donker nl.

Oh en Sanne, mijn enkel blessure gaat helaas niet meer weg, ben er al 2 x aan geopereerd maar ben bang dat ik hier gewoon oud mee moet (kan) worden.
Thnx voor de samenvatting Kos!! Kan op mijn iPhone de websit achter je link niet goed bekijken, maar denk je zelf dat Emily dat heeft? En is er een 'behandeling' voor?

Hier een slechte nacht. Om 2, 5 en 7 uur gevoed. Ben nu een beetje moe geloof ik. Gelukkig heeft oma vanmorgen het meisje opgehaald en meegenomen naar de caming. Die gaan lekker naar het strand vandaag. Ze boft maar. Ik ga straks even naar de stad wandelen denk ik. Heb dringend zomerse kleertjes nodig voor de kids. Eens kijken of we wat kunnen vinden nog...

Chicaa> vandaag een betere dag? Wel echt balen van je nieuwe broek. Is zo zonde hè. Gelukkig wel te vervangen...

Sanne> goede handel dus op marktplaats! Wel hopen dat ze hem ook komen halen... En jeetje, Tess ineens weg. Je kunt die kleintjes echt nog niet vertrouwen hè.

Elza> balen dat je enkel weer opspeelt. Geen salsa meer voor jou dus?

Janets> haha, lekker geshopt voor je man. Hoe gaat het met je babynichtje trouwens?

Julia> ohh, zo vies kots in de auto. Wij moesten vroeger ook altijd spugen en zaten standaard met een zak op schoot in de auto. maar hopelijk was dit een eenmalige actie van je draakje vanwege teveel snoep.
Ha allemaal,

ben er weer! Hebben heerlijk lang weekend gehad, huisje was prima en park ook. Tim was erg gezellig, alleen erg vroeg wakker elke morgen. Rond 7.00 uur! (sorry, voor Tim vroeg dan he?) De gordijnen waren erg doorschijnend en de vogels erg luid. Zaten dus om half 8 beneden elke morgen, dan duurt het best lang als het zwembad pas im 10.00 open gaat hahaha. Hebben ook zo'n vierkante familie fiets gehuurd waar Tim voorop kon zitten en dat vond hij geweldig.

Taart was trouwens zooooo lekker, we hebben er met zijn vieren drie dagen van gegeten.

Van de weeromstuit dat het nu wel donker was in zijn kamer, heeft hij vandaag tot 10.00 uur geslapen!! (en ik ook dus)

Heerlijk!! Vanaf 18.50 want hij was kapot gister.

RR, wat balen van je nacht, logisch dat je moe bent. Gelukkig heb je alleen de kleine.

Sanne, 50 euro? Goed gedaan zeg. En jij wilde hem nog wel gratis af te halen zetten hahaha.

Chicaa, hoe is het vandaag? Wat balen van je broek zeg. Daar zou ik ook zoooo chaggie van worden. Mijn dure zonnebril is zondag van mijn hoofd gevallen op de grond en finaal verkeerd afgebroken, gelukkig sliep Tim want ik heb toch staan vloeken!

Elza, van de salsa dus last van je enkel? Dat is jammer, want je vond het toch heel leuk?

Bah die spinnen!

Janets. leuk een optimistje. Hoe vinden de kids het?

(en ja was dus een weekendje in een huisje. )

Ga zo de stad in met Tim, t-shirts en broeken kopen, geen broek past meer.
Dog... tot 10 uur geslapen!!! wat heeeeeerlijk! Leuk dat het weekend zo geslaagd is!

Welke maat past Tim niet meer? gaat hij nou al naar de 104?

Balen van je zonnebril! ze vallen ook altijd van mijn hoofd als ik naar boven kijk (en de bril dus niet op mijn neus staat waar ie eigenlijk hoort)

Sanne, goed bezig met MP (in dit geval vriend dan he) kunnen jullie tapas van eten (deels denk ik) Of HK shoppen;)

RR oei dat is even pittig zo'n nacht, nou ja Chris is steeds voorbeeldig dus dit zal een uitschieter zijn? Tirza lekker naar het strand, hmmmmm zalig. Ik ben gewoon jaloers,

Ik moet ook even de stad in, een jurk korter laten maken en alvast een taart voor Joy regelen.

Oh en salsa blijf ik gewoon doen, moet alleen rekening houden met het feit dat ik dan 's avonds op de bank zit!
waar is iedereen? stil hier zeg.....
Idd erg stil!!!

Ik heb nog zo'n vakantiegevoel, nog even gefietst met mijn ouders en Tim eind van de middag. En toen maar gelijk een pannenkoek gegeten met zijn allen. Lekker biertje erbij. Zo lekker in het zonnetje gezeten.
Oh heerlijk Doggie, het is zomer in Nederland geloof ik he! Wij hadden vanmiddag opeens regen, het was zonnig toe ik de supermarkt inliep maar toen ik eruit ging kreeg ik een plens op mijn hoofd (met zonnebril)
Waar is iedereen???? De zon is al onder hoor.
Dames, nog bedankt voor alle felicitaties! Het was een heerlijke dag. We zijn naar de dierentuin geweest en Julius keek zijn ogen uit. Zaterdag zijn feestje gehad en hij is goed verwend.

Hij is een heerlijk mannetje, al is zijn favoriete woord wel nee, al bedoelt hij vaak ja (maar dat zegt hij nooit). Praten gaat steeds beter. Vanavond moest ik zelfs stil zijn tijdens het voorlezen, want hij ging voorlezen, zo schattig. Met O. gaat het ook erg goed. Ze kruipt achteruit en kletst de hele dag. Ze moeten ook vaak om elkaar lachen en dat gaat dan minuten lang door.

Ik geniet nog steeds van jullie verhalen (en van de samenvattingen van Kos). Het is allemaal zo herkenbaar.

RR, nog gefeliciteerd met Tirza!
Helaas niet van de zon genoten hoor gisteren....moest gewoon de hele dag werken.

Klinkt als een heerlijk weekend Dog, jullie hadden ook wel geweldig weer voor een weekendje weg natuurlijk.

Deerne, wat een leuke foto's op Hyves van je 2 kleine schatten!

Bobbie, fijne vakantie als je dit nog leest!

Hier lijkt mijn verkoudheid gewoon weer terug....ben er echt vevelend van...snotterig, kortademig en gewoon moe continue.

Ik begin toch echt te twijfelen of het geen hooikoorts is want vriend loopt hier ook de hele dag met tranende ogen en het is natuurlijk ook wel het seizoen ervoor. Maar die tranende ogen heb ik dus juist net niet.

Nouja, moet hier toch echt wat doen vandaag...iig wat wassen wegdraaien pfffff.....ik kan er echt slecht tegen als ik me zo lang niet fit voel!
Dames wat nu in de zon zitten heb gisteren gewoon de hele dag gewerkt hoor

Doggie; klinkt als een goed weekend. En fijn dat de taart zo lekker was. Leuk om er nog even een vakantiemomentje er achter aan te plakken. Tim nog dol op pannenkoeken? Succes voor de komende tijd, zal best druk worden.

Sanne; Ik zou even naar de HA gaan, den dat je weleens gelijk zou kunnen hebben met je hooikoorts. Vaak ben je dan ook net echt ziek.

En heb je nog gerend?

Bobbie; HELE FIJNE VAKANTIE

Elza; hmm met die enkel is op zijn zachtst gezegd vervelend. Lijkt mij niet leuk dat je geremd word in de dingen die je eigenlijk wil doen. Maar de salsa bevalt dus. Komt vandaag vriendlief niet terug?

RR: En de nachten weer wat beter? We zitten nog te wachten op de foto`s hoor! Kunnen we alvast weer in de feest stemming komen!

Heb je nog wat kleertjes kunnen scoren? Kwam er vandaag achter dat ik echt vrijwel geen zomer kleertjes heb voor Emily…alleen echt hoogzomer zonder mouwen, en dat vind ik onhandig.

Hier alles goed, beetje sloom, door het weer! Maar ik klaag niet hoor! Dacht wel vandaag lekker mijn zwangerschapsbroek aan te doen maar helaas…die zakte af  haha veel te groot. Heb ik vorige keer ergens met 28 weken gekocht en toen was ik dus een stukkie voller.

Man komt nu iedere dag thuis met allemaal vage kadootjes, wel lief…maandag een kersenboom (why?) en gisteren en enorme portie chocolade de schat…ws zodat hij het zelf op kan eten, want ik heb helemaal niet zoveel met chocola…Emily wel..die loopt de hele dag choco choco…
BOBBIE, fijne vakantie! Vertrek je vanavond?

Kos, dat is toch lief al die kadootjes??

Doggie je bent er ook weer. Fijn dat het weekend lekker was. Had jij nou zo'n bedje/tentje van deryan? Zit er over te denken om dat te kopen voor de zomervakantie. Bevalt het? of had je een andere.

sanne, balen dat je nog steeds snotterig bent. Ik ook hoor moet ik zeggen. Irritant gewoon!

Net heerlijk bij de schoonheidsspecialiste gelegen. Gewone gezichtsbehandeling gedaan elza. Volgende keer misschien! Moest wel thuis mijn haar weer wassen want er komt toch altijd vanalles in en dat ziet er dan niet meer uit! Maar m'n gezicht een stuk beter, ik zie altijd meteen het verschil maar dat kan ook psychisch zijn

heerlijk wat een weer he! Echt genieten. Ik ging net even door mijn zomercollectie en vond dat ik hoognodig aan nieuwe dingen toe was! Vooral de broeken zakken allemaal af en zijn niet echt hip meer vind ik.

TEss was de afgelopen paar nachten een paar keer wakker geweest en wat voel je je dan meteen weer brak zeg! pffff vannacht heeft ze gelukkig weer doorgeslapen. Goed te spreken al wil ze echt de hele dag naar de glijbaan. Dat woord hoor ik wel zo'n 150 keer per dag.

Ik hou het hier even bij want moet de oudste twee alweer ophalen! Wat vliegt zo'n ochtend toch voorbij. .........
Dog, haha, die rotvogels, terwijl jij lekker van de natuur wilt genieten!

Had je die taart zo lang in de diepvries bewaard ofzo?

Sanne aan het handelen, en Janets dus ook. Maar hoef je bij zo’n veiling dan niet alleen op het eind even te kijken en te bieden? Waarom kost het zoveel tijd?

Deerne, zwaai! Nog gefeliciteerd met Julius, ik zat me van de week al af te vragen: die was ook begin april jarig toch.

Chicaa, is de boze bui weer over vandaag?

Kos, wat lief van je man dat hij cadeautjes meeneemt. Gaat om het gebaar natuurlijk he ;)

Elza, klinkt toch niet helemaal goed als je de hele avond op de bank moet na een salsales. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je het er wel voor over hebt. Salsa is ook zo leuk!

Hip wij hebben ook zo’n deryan tentje. Vooral toen Nick klein was, was het een uitkomst, nu wil hij er eigenlijk niet meer in. Bovendien gaat hij proberen erin te staan en leunt dan tegen de wand aan, waardoor die tent om kan rollen. Ik vind dat een beetje eng.

Bobbie ging vandaag toch weg? Fijne vakantie Bobbie!

Hier gaat alles goed hoor. Ik ben wat weinig op het forum: we zijn gewoon druk met het nieuwe huis. Meestal een dag per weekend verbouwen, de andere dag nog wat inkopen doen voor het nieuwe huis, en door de week ook druk met plannen maken. Toch een heel geregel. Maar we genieten er ontzettend van, het is zo leuk om je eigen huis in te delen. En o ja, naast het huis ben ik ook druk op mijn werk, en moet ik zo langzaam aan weer eens naar een nieuwe baan uitkijken.

Nick slaapt, als hij wakker is, gaan we lekker naar de speeltuin. Hij zit super in zijn vel de laatste tijd, het is zo gezellig met hem. Hij begint nu ook echt te praten. Wel maar zinnen van max 2 of 3 woorden, maar elke dag weer een paar nieuwe woorden erbij. Het gaat zo hard nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven