Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
hihi RR gefeliciteerd met tirza!

TIRZA HOERAAAA je bent 2, je mag nu geoordloofd nee zeggen en drammen en lekker eigenwijs doen

ben weer weg, naar de peeltuin
Hiep hiep hoera voor Tirza!!!! Van harte gefeliciteerd! En wat een superweertje zeg, heerlijk hoor!!!!!
Ben trouwens bezig met een verlanglijstje voor Lukas z'n verjaardag. En vindt het met name moeilijk om leuke dingetjes van rond de 10 euro te bedenken. Iemand nog leuke tips voor me???
HIP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!! Thirza, gefeliciteerd met je verjaardag!!

RR, gezellige dag toegewenst, aan het weer zal het niet liggen (het is hier trouwens niet helemaal zonnig maar wel lekker weer)

Elza, spin update graag!!!!!

Sanne, leuke foto's hoor van de tessen!!

Hier weinig nieuws eigenlijk. ben druk op zoek naar een zeilbootje om de twee oudsten het zeilen te leren, wil een optimistje of een piraatje (is een leuk klein beginnerszeilbootje) maar wil voor een prikkie klaar zijn natuurlijk. 50 meter verderop hebben we een steiger en zo'n boten helling voor kleine bootjes dus ideaal!!
Hoera voor Tirza!!!! gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier vandaag!!

Hier ook schitterend weer, we zijn lekker buiten in de zon. Althans, nu even niet... broodje eten en dan kleine dame naar bed!

Janets, leuk een optimistje of zo! helemaal goed als je dat in de buurt kan doen!

Juul fijn dat het redelijk gaat met opa, en ook eens hoor... dit is een geweldig leuke leeftijd!

Spin update: gisteren gewapend met kat naar de slaapkamer. Toen ik de badkamer in ging zat de spin daar!!! Dus.. een getwijfeld maar ik heb toch maar de stofzuiger gepakt, weg spin. grote prop papier in de stang en of de overloop gezet. Kat was 'm inmiddels gepeerd, vond de stofzuiger eng hahaha!
joepie elzas, vannacht weer lekker slapen!! Wanneer komt je vriend weer thuis?
haha yep Janets, hoewel ik vannacht lag te bedenken dat dit misschien een andere zou zijn geweest? je kan jezelf ook helemaal gek maken he.

Vriend is er woensdag weer. Oh trouwen, ik heb het jasje voor Joy binnen, erg leuk! Heb jij het al ontvangen?
ja, ik had maat 110 en gelukkig past die perfect!! Hij is erg leuk!!
Tirza is twee!!! wat een leeftijd hiep hiep hiep hoera..

hoop dat jullie een onwijs fijne dag hebben
hahahaha Elza; ik heb zo gelachen om je spinnen verhaal. vooral om de prop in de stofzuiger slang..en je kat die zoooo heldhaftig is.

Heb je dit verhaal al aan vriendlief verteld?

Hip en Sanne; leuke foto`s van de ladies! had je niet in van de tessen ook en foto van jullie kunnen laten maken?

Sanne; hoe was boomchicago? was wel een latertje

Kaatje; kado voor rond de 10 euro is ook lastig. maar knutselspullen? spullen voor in de zandbak, schep enzo...

Janets; een drijvende badkuip werkt ook nee hoor grapje, vind die optimistjes altijd superleuk..kunnen jullie een beetje zeilen?

Man is buiten met Em...ben echt mega brak, lag er gisteren pas om 2.00 uur...was wel een gezellig ouderwets feestje, maar em werd al om 7.30 wakker. Die hadden we meegenomen, en s`nachts in de auto overgeheveld...jammer dat dat dus niet werkte...hele reis (1 uur rijden) wakker en zingen om vandaag net zo brak te zijn als haar ouders.

ga zo maar een een stukje appeltaart eten, heb nog niets gegeten omdat ik zo moe was.
Lieve Tirza, happy birth day ! Wat een mooie dag om jarig te zijn !!

We hadden gisteren onverwacht een rustig dagje. Sofie ging naar mijn schoonmoeder en heeft er vannacht ook geslapen ! Helaas heb ik zelf niet kunnen uitslapen vanmorgen, was gewoon om 7 wakker helaas

Gisteren heerlijk met vriend even de stad in geweest en de laatste dingetjes voor de vakantie gekocht (Kos ook de ouderwetse strandschoentjes bij Van Haren).

We vliegen woensdagmorgen om half 10! Ben hier morgen en dinsdag zeker nog wel even !

Ik hou het nu kort, ga Sofie wakker maken, die ligt dus al ruim 3,5 uur te tukken. We gaan lekker makkelijk bij mijn broer eten, vriend is ook de hele dag op pad, tennissen !
Kos, oh jee en dat zonder drank! Helemaal brak.... beh! Ik hoop dat de appeltaart heeft geholpen? Die Em, gewoon 's nachts in de auto zingen.. ging ze thuis wel direct slapen of dacht ze dat het gewoon weer een nieuwe dag was?

Ja ik heb het spinverhaal aan vriendlief verteld, die vond het best zielig voor me haha.

Ja Sanne hoe was Boom? vast heel leuk, je bent een beetje stil vandaag, ook brak?

Bobbie wat zonde dat je niet kon uitslapen :( ritme? Not een paar daagjes dus en dan lekker op vakantie!! Nog een dikke maand en wij mogen ook (al/pas) gaat toch best snel.

Oh ja Kos weet jij of er in de buurt van het hotel winkeltjes zijn?

Hele dag lekker in de zon geweest, heb wel tussendoor even op de fiets gezeten binnen. Nu is er een koude wind helaas..

Ah Joy wakker.!
Over enge beeste: Het barst hier trouwens van de grote wespen op het moment, koninginnen die op zoek zijn naar een geschikte plek voor een nest? bah
Haha Elza, nee niet brak hoor. Hebben lekker tot kwart voor 9 kunnen slapen want toen werd Tess pas wakker. Wel de nodige alcohol op maar ik denk dat het toch weer gaat wennen als je regelmatig drinkt

Het was echt heel leuk gisterenavond....lekker gegeten, gedronken en Boom Chicago hebben we erg om moete lachen.

Getsie, straks heb je ergens een wespennest zitten. Gelukkig heb je de spin gevangen, tenminste dat denk je...mss was het wel familie van die andere spin

Ohh Bobbie, je bent er dus nog even. Lekker hoor dat jullie samen even voor de laatste spulletjes konden kijken. Winkelt toch ff ontspannender zonder kind. Jammer dat je al zo vroeg wakker werd vanmorgen, daarna ook niet meer in slaap gevallen?

Die Em, lekker zo vrolijk midden in de nacht....op zich wel gezellig als ze daarna maar weer lekker verder heeft getukt toen ze eenmaal in bed lag. Gelukkig heb je morgen ook nog vrij toch?

Kaatje, vind die kado's ook wel lastig rond dat bedrag. Heeft Lukas al een kassa? Die vraag ik nl ook voor Tess...stoepkrijt, dat soort dingen?

Tuin is op een paar planten na klaar. Tuintafel is gisteren gekomen toen wij al weg waren maar gelukkig was de oppas er. Vandaag tuinbankje gehaald, ook in het grey wash met leuke kussentjes voor erop. Dat tuinschilderij erboven, leuke beetje verweerde prullen her en der en je waant je ergens in Frankrijk...haha, met een hoop fantasie dan

Ik ga Tess even naar bed brengen...net in bad geweest maar ze was nog zo druk dat ik haar nog maar even mee naar beneden heb genomen.
hahaha sanne de alcoholist aan het worden???!! Klinkt gezellig jullie avondje uit!

leuk dat de tuin weer spik en span is, wordt tijd voor een foto!!

Kos, die em toch in de auto te jodelen!! Lekker een stukje appeltaart..............! Veel te laat voor een zwangere vrouw hoor!!

Idd een badkuip werkt misschien ook wel maar ook die moet ik dan eerst kopen hahaha!!

Manlief kan niet zeilen maar ik wel, kon eerder zeilen dan zwemmen en fietsen zonder zijwielen! Ben met een zeilboot opgegroeid en waren echt de hele zomer altijd op het water, misschien wil ik zelf wel heel graag een zeil bootje en onder het mom van de kids moeten het leren wordt er een bootje gekocht hahaha!

Bobbie, heerlijk vakantie!!! En woensdag al weg, lekker hoor!!

Hoe lang gaan jullie eigenlijk?

Je vriend tennist wel veel zeker, speelt hij hoog??
Tirza gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!!

(nu even bijlezen)
Zo bijgelezen.

Klinkt leuk je avondje gister Sanne en wat een welopgevoed meisje hebben jullie dat ze je tot kwart voor negen laat slapen.

Elza brrrr nu grote wespen. Wij hebben achterin de tuin waarschijnlijk ook een wespennest zitten. Ik vind het helemaal niets...

Enne mijn moeder zei vroeger altijd dat die grote spinnen altijd met z'n tweetjes zijn, maar volgens mij zei ze dat puur om mij te pesten (wat overigens heel goed lukte )

Kos, wat naar dat je je zo brak voelt. Hopelijk gaat het over.

RR hoe was je dag?

Wij hebben vandaag een redelijk dagje gehad. Vanmorgen even op visite geweest bij mijn vader die had Eline al een tijd niet gezien en die vond het helemaal leuk. Op de terugweg werd Eline niet lekker en heeft ze overgegeven in de auto... Precies nadat ik bij het tankstation weg reed de file in.. Ik kon geen kant op... Arm draakje was helemaal van slag. Natuurlijk gebeurt dit weer net als ik alleen in de auto zit met haar :S

Vanmiddag was ze weer heel relaxed alleen heeft ze weer bijna niet geslapen. Nu ligt ze lekker in bed. Zal straks even kijken hoe ze er bij ligt.

Fijne vond allemaal!
Op de valreep nog: hierperdepiep HOERA voor Tirza!!!! Hebben jullie een leuke dag gehad RR?
Julia, wat sneu voor eline, en voor jou ook!! Zal je altijd zien dat zoiets gebeurt als je geen kant op kan.

Dat verhaal van die spinnen heb ik ook meegekregen, maar dacht laat ik het maar niet melden, hahahaha, Elza, die je hebt gepakt was de tweede hoor, die andere is toch echt door die kier naar buiten geglipt voordat je de kier dicht had gestopt!!!!

Heb trouwens een piraatje (zeilbootje) via mp "gekocht", althans ik ga kijken. Ziet er wat goor en smerig uit maar kost ook maar 100 euro, zeil is prima en netjes en het is een kunstof (zal wel polyster zijn) bootje, zitten ook nog roeiriemen bij. 12 km verderop dus ook ideaal!!

Heb ook nog een fiets gescoord deze: http://fietsen-brommers.m ... de-flyke-mtb-24-inch.html voor oudste zoon, die wilde zo graag een fiets met versnelling en hij is zijn fiets ontgroeid, ga hem morgen ophalen!
Oh Juul wat een toestand!! Arme Eline en arme jij... 'helaas' was het geen stilstaande maar langzaamrijdende file?

Een wespennest?? snel weg laten halen hoor. Ik las net in de Telegraaf dat het in NL er ook van barst nu. Heb er gisteren 5 moeten vermoorden- verjagen uit de keuken.

Is het slapen van Eline nog steeds drama? Als ze maar vrolijk blijft he, dan is het niet zo erg... maar ja..

Janets leuk!! een piraatje voor de kids, kunnen ze heerlijk in de weer (eerst met het schoonmaken ;)) Wat ben je toch een geweldige koopjesjager! Goed hoor.

Oh en een fiets, ik kan nu niet op het linkje klikken want dan ben ik mijn tekst kwijt denk ik. Zo maar even doen.

Zo kleine meid ligt nog heerlijk te slapen, straks breng ik haar naar een nieuwe creche voor 2 uurtjes want ik ga starten met Salsa lessen! We hebben iemand die heel goed is en gaat ons les geven. Vind het wel wat hoor om mijn kleine meisje weer ergens nieuw achter te laten, gelukkig gaat ze samen met een vriendinnetje en ja... ik denk ook dat het best goed voor haar is.

Ik heb het (natuuuuurlijk) gegoogled en over die 2 spinnen schijnt niet zo te zijn, ze leven solitair. Nou ja wat ik toen ook heel gezellig vond is dat er 1500 spinnen leven in een normaal hygienisch huis. Kan zo maar zijn dat een aantal van ons slapen met zo'n knoert in de slaapkamer maar het niet weten. Ach wat niet weet.... etc etc.
Wat een stoere fiets!!!
een dagje te laat maar GEFELICITEERD Tirza!!!! Hopelijk hebben jullie een lekkere verjaardag gehad....
Dank meiden voor alle felicitaties!! Het feestje was zooo leuk. Meisje was zo'n blij feestvarkentje en ze is echt superverwend met alleen maar leuke cadeautjes. Keukentje viel erg in de smaak en op de Puky Step (dankjewel Kosmic voor het idee) stepte ze zo weg. Helemaal blij!! Het weer was natuurlijk ook super, dus de kids hebben lekker in de tuin gespeeld. Het was wel echt schattig, want ik had de taarten al op tafel gezet met de kaarsjes erin voor de visite kwam. Dus Tirza riep steeds: UITBLAZEN!! (heeft ze van het KDV, zo ontdekte ik vanmorgen). Dus ik zei: nee aapje, nog even wachten tot de visite komt. Ging ze stilletjes op de uitkijk in de erker zitten en zei ze met een klein stemmentje: Tirza wachten. Tirza spannend.

Ben nu wel helemaal af. Heb net het huis weer een beetje in oude staat teruggebracht en alle cadeaus een plekje gegeven. Chrissie (zoals Tirza hem nu noemt ) ligt lekker te slapen. Hij deed het ook super gister. Ik zal straks even kijken of ik wat foto's op hyves kan zetten.

Ben verder niet echt bijgelezen. Kan iemand even een samenvatting maken? Moest wel erg lachen om Elza en haar huisspin. Ik heb ooit eens gehoord dat je in je leven in je slaap vijftien spinnen opeet?! Nog niet gegoogled, maar ook dat is vast een broodje aap.
Ohhhh RR wat een wijffie is Tirza toch! Grappig, noem jij haar ook aapje? Ik noem Joy ook zo; Apie..;)

Feestje dus geslaagd! Leuk dat ze beseft dat het voor haar is!

Dat van het eten van spinnen is idd een broodje spin aap! heb ik namelijk ook gegoogled! oh yeah het houdt me bezig dames!

Net dus salsa les gehad, leuk hoor. Joy in de creche bij de plaatselijk sportschool en dat ging super! Ze hebben er van die leuke speelgoedjes en glijbanen (binnne) Dus ze had het prima naar haar zin, met haar vriendinnetje. de nurses daar waren helemaal onder indruk van haar mooie lach, ze vonden haar zooo pretty! ik glimmen natuurlijk!
Samenvatting voor RR:

Sanne heeft de tip voor katers omdat je gewoon iedere dag moet drinken. Tess kan stiekem best uitslapen, kos word al van het niet drinken én op een feestje zijn brak. Julia zit in een wespennest en draakje heeft gekotst, jammer dat er file was en julia het niet kon opruimen. Janets wil eigenlijk heel graag zelf zeilen en dus voor de kids een piraat gekocht. oudste zoon kreeg een megastoere fiets. Elza; is nog steeds niet helemaal alleen, gelukkig heeft ze, haar held de kat nog. Binnenkort danst ze de kamer door om alle spinnen weg te jagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven