Meisjesnamen

dinsdag 13 september 2016 om 07:20

dinsdag 13 september 2016 om 08:30

dinsdag 13 september 2016 om 08:34

dinsdag 13 september 2016 om 08:36
quote:Marijke_Reijnen schreef op 13 september 2016 @ 08:01:
Bedankt voor alle suggesties. Ik denk dat ik de naam nog niet gevonden heb dus ik ga weer even verder brainstormen.
En kies er een die je man en jíj leuk vinden.
Wat een ander vindt doet er niet toe.
Je ziet hier ook al dat wat de een enig vindt, vindt de ander niks, dus wat schiet je er mee op het aan volslagen onbekenden te vragen?
Ik vind de naam van mijn dochter nog steeds fantastisch maar heb 'm hier al een paar keer op de lijst met 'stomme namen' voorbij zien komen.
Bedankt voor alle suggesties. Ik denk dat ik de naam nog niet gevonden heb dus ik ga weer even verder brainstormen.
En kies er een die je man en jíj leuk vinden.
Wat een ander vindt doet er niet toe.
Je ziet hier ook al dat wat de een enig vindt, vindt de ander niks, dus wat schiet je er mee op het aan volslagen onbekenden te vragen?
Ik vind de naam van mijn dochter nog steeds fantastisch maar heb 'm hier al een paar keer op de lijst met 'stomme namen' voorbij zien komen.

dinsdag 13 september 2016 om 08:46
quote:Beter.Laat schreef op 13 september 2016 @ 07:27:
[...]
Schrijf je hier onder je eigen naam?
Wat de babynaam betreft : Fleur, maar vergeet Floortje, Floor ook niet......
Al schrijft ze tig keer onder haar eigen naam. Dan ga je toch potvolblommen geen foto plaatsten?
Ben je niet lekker ofzo?
Of zijn mensen vogelvrij omdát!
Jezus *** moralisten hier!
[...]
Schrijf je hier onder je eigen naam?
Wat de babynaam betreft : Fleur, maar vergeet Floortje, Floor ook niet......
Al schrijft ze tig keer onder haar eigen naam. Dan ga je toch potvolblommen geen foto plaatsten?
Ben je niet lekker ofzo?
Of zijn mensen vogelvrij omdát!
Jezus *** moralisten hier!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-09-2016 09:10
Reden: 'quote' verwijderd
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd

dinsdag 13 september 2016 om 09:02
dinsdag 13 september 2016 om 09:37
quote:EHR schreef op 13 september 2016 @ 05:48:
[...]
Volgens mij wordt ze BAM-mam.
Ik vind alle namen niet zo mooi. Maud te hard, Fleur te zijig, Nova te kijk mij proberen hip doen, juna te onduidelijk hoe je het uitspreekt en sowieso niet geweldig.
Nora ipv Nova vind ik mooi. Rosa in plaats van Fleur. En Elin als je een wat modernere hippe naam wil.Oh, dat heb ik even gemist. Makkelijk, dan kun je fijn zelf kiezen . Maakt het soms een stuk makkelijker.
[...]
Volgens mij wordt ze BAM-mam.
Ik vind alle namen niet zo mooi. Maud te hard, Fleur te zijig, Nova te kijk mij proberen hip doen, juna te onduidelijk hoe je het uitspreekt en sowieso niet geweldig.
Nora ipv Nova vind ik mooi. Rosa in plaats van Fleur. En Elin als je een wat modernere hippe naam wil.Oh, dat heb ik even gemist. Makkelijk, dan kun je fijn zelf kiezen . Maakt het soms een stuk makkelijker.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 13 september 2016 om 12:54
quote:Sak3 schreef op 11 februari 2016 @ 09:51:
Wat een leuke namen komen er voorbij! Graag jullie mening over onderstaand lijstje.
Ellen
Maren
Runa
Reina
Loes
Lea
Nora
Hebben jullie nog suggesties ?Ik vind deze namen bijna allemaal even mooi, Reina en Maren de mooiste, maar Loes rijmt op te veel andere woorden, ook de mindere, en ik herinner me nog dat een meisje op school ermee geplaagd werd doordat er een r achter Loes werd geplaatst..... Bij Maren krijg je misschien van die bijdehandjes die dan gaan roepen 'Niks te Máren!'.
Wat een leuke namen komen er voorbij! Graag jullie mening over onderstaand lijstje.
Ellen
Maren
Runa
Reina
Loes
Lea
Nora
Hebben jullie nog suggesties ?Ik vind deze namen bijna allemaal even mooi, Reina en Maren de mooiste, maar Loes rijmt op te veel andere woorden, ook de mindere, en ik herinner me nog dat een meisje op school ermee geplaagd werd doordat er een r achter Loes werd geplaatst..... Bij Maren krijg je misschien van die bijdehandjes die dan gaan roepen 'Niks te Máren!'.