Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
We zijn eruit. Met risico op herkenning. Hierbij de volledige namen. Vorige kindje heeft ook drie namen en deze twee dus ook weer.

Anna Neeltje Rosa

Nina Marie Eliza

Bedankt voor alle reacties!

Ik vind Elin leuker dan Elynn
Anelia (Bulgaars)
Anna en Nina zijn leuke namen. Hoewel ik Anna en Nine ook superleuk vind!!! Wewer eens wat anders en het klinkt zo lief met die e op het eind.

Ik vind Elin leuker van Elynn.

Elin Noëmi klinkt heel leuk.
quote:MissShopping schreef op 10 maart 2010 @ 14:06:

Elin NoëmiDeze vind ik het mooist! Da's de meest logische schrijfwijze als je het mij vraagt.
quote:mama1982 schreef op 10 maart 2010 @ 19:55:

We zijn eruit. Met risico op herkenning. Hierbij de volledige namen. Vorige kindje heeft ook drie namen en deze twee dus ook weer.

Anna Neeltje Rosa

Nina Marie Eliza

Leuk!!!!!!!! Fijn dat jullie eruit zijn! En die andere namen? Worden de kindjes nog naar iemand vernoemd ofzo? Of vind je het gewoon mooie namen?
Mama1982; Leuk zeg! Echt gave namen!! Ik vind Neeltje ook heel leuk bij Anna passen. Ik zou alleen voor Nine ipv Nina gaan, verder vind ik het helemaal geweldig. Succes nog!
Wat vinden jullie van de naam Ellis? Denken jullie dan meteen aan het nr Who the **** is Alice??

Vriendlief wel namelijk, ik vind het een prachtige naam. Maar als de naam daar steeds mee geassioseerd wordt is ook niks.
En als je zou moeten kiezen tussen Ellis of Elise welke naam heeft dan je voorkeur?
quote:summerqueen schreef op 12 maart 2010 @ 10:40:

Wat vinden jullie van de naam Ellis? Denken jullie dan meteen aan het nr Who the **** is Alice??

Vriendlief wel namelijk, ik vind het een prachtige naam. Maar als de naam daar steeds mee geassioseerd wordt is ook niks.dat liedje is al zooooooo oud. Ellis is een leuke naam, iets minder doorsnee.
Ik zou gaan voor Ellis. En ik denk dan echt niet aan dat liedje. Nu natuurlijk wel ;) Maar als je het niet had gezegd, dan zeker niet.

Nog even over onze namen:zowel Eliza, Marie als Neeltje zijn vernoemingen. Rosa vind ik zelf gewoon mooi. En er moest er natuurlijk nog eentje bij ;)
Ellis is leuk!

Hmm.. nu je het al hebt gezegd weet ik niet meer of ik aan het liedje zou denken zonder dat je het zou zeggen..
Ellis deed mij wel meteen aan het liedje denken, ik vind elize dan ook veel mooier
Hallo allemaal!

Ben nu 25 weken zwanger van ons tweede meisje (hoop dat ze het goed gezien heeft!) en nog steeds op zoek naar een naam!

We hebben al een dochter die Nina heet... ben dus op zoek naar DE naam die daar bij past! Liefst een internationale naam... moet zowel in het Nederlands / Engels en Frans uitgesproken kunnen worden... wie heeft er wat ideetjes??

Groetjes!
@wolfje: gefeliciteerd!!!!!! Leuk bij Nina vind ik: Hannah, Eva, Sara, Leah, Anne/Anna, Emma, Sophie, Iris, Rosa, Esmée, Vera. Veerle, Isa, Ira, Iva, Bo, Lynn, Elin, Mara, Loïs, Ava.
@summerqueen - Mjah, dan kun je ook aan Alice in wonderland denken, en dat is weer een hele leuke associatie!

Ik vind Ellis leuk, inderdaad niet zo standaard. Ik vind Elise wel mooier, maar echt een heel ander soort naam. Dus ik zou iets kiezen wat bij het gezin past (als je al meer kinderen hebt) of bij jullie. Succes!
Ik vind Elise ook mooier dan Ellis, Of Eline.

Wolfje, mooi bij Nina vind ik:

Amber

Lieke

Yasmin / Jasmijn

Noa

Elynn

Eliv

Yarah

Milein

Rivka

Merle

Yuna

Reza

Milou

Romy

Myrthe

Benthe

Merel

Julia

Romée

Jula
Ik vind ook nog leuk Nina en ...

Minne, Lauke, Felien, Sofie, Violet, Dagmar, Veerle, Lola, Caro.
wat vinden jullie van de naam Pascalle? En hoe zou je het dan uitspreken: als Pascal of Pascalle?
quote:jaennee schreef op 18 maart 2010 @ 22:27:

wat vinden jullie van de naam Pascalle? En hoe zou je het dan uitspreken: als Pascal of Pascalle?Dat vind ik echt een lelijke naam, sorry. Ik zou Pascalle zeggen.

wat vinden jullie van de naam Pascalle? En hoe zou je het dan uitspreken: als Pascal of Pascalle?om de een of andere reden doet dit me denken aan iemand die dom is. sorry.

wat vinden jullie van de naam Pascalle? En hoe zou je het dan uitspreken: als Pascal of Pascalle?Mooie namen. Ik ken een Pascale (dus met 1 l!). En je spreekt het uit als: Pascal.
@ Wolfje, Gefeliciteerd! Wat vind je van

Nina en:

Milla

Evie

Lucie

Olivia

Liv

Tess

Lynn (vind ik heel leuk, zei blogbabe ook al)
Mijn favoriete rijtje:

Marit

Lisa of Lise

Febe

Lydia

Elin

Mette

Lois

Lotte

Lynn

(veel met een L he)
We zijn sowieso uit de eerste naam inmiddels en dat is Elynn, we willen ook graag een tweede naam geven. Ik vond Noemi dus mooi, alleen mijn man vind dat een aso naam, hihi. Hebben jullie suggesties van namen die mooi bij Elynn passen?
quote:1983 schreef op 19 maart 2010 @ 10:42:

We zijn sowieso uit de eerste naam inmiddels en dat is Elynn, we willen ook graag een tweede naam geven. Ik vond Noemi dus mooi, alleen mijn man vind dat een aso naam, hihi. Hebben jullie suggesties van namen die mooi bij Elynn passen?

Noemi een aso naam? Die associatie heb ik nou helemaal niet. Maar ja, daar heeft je man vast geen boodschap aan.

Namen die ik mooi vind bij Elynn:

Maria

Suzanne

Hanna

Sara

Joanne

Rosa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven