Met een baby naar preston palace?

30-01-2009 10:06 108 berichten
Hallo allemaal,

Even een misschien rare vraag.

wij gaan regelmatig met vrienden een paar dagen weg en preston palace hebben we ook al een keer gedaan. Nu willen we van het najaar eigenlijk wel weer, maar ik heb dan een kind van 5/6 maanden oud en ik wil geen kinderen om ze bij anderen te dumpen. Nu vroeg ik me af is iemand van jullie wel eens met zo'n kleintje in preston palace geweest? en zo ja, hoe is dat bevallen?
Alle reacties Link kopieren
quote:RosieRo schreef op 30 januari 2009 @ 14:15:

[...]

laag hoor.En als ik jullie kind was zou ik ook zo vaak mogelijk uit logeren, naar de NSO of desnoods op straat ronddwalen.... Lijkt me geen pretje
Eh... ja.
quote:neele schreef op 30 januari 2009 @ 22:15:

[...]

En als ik jullie kind was zou ik ook zo vaak mogelijk uit logeren, naar de NSO of desnoods op straat ronddwalen.... Lijkt me geen pretje tssss..
Maar ik zou dus nooit (met kind of zonder) naar Preston Palace willen.......
maar als je mijn kind was? Zou je dan niet liever in pp wonen?
@Lika: Stoer zeg met je kolf mee op motor en kampeertripjes!

Het kan dus blijkbaar wel, meerdere dagen weg met behoud van borstvoeding. In Preston Palace zal dat waarschijnlijk ook wel gaan.
ik heb het ook een aantal keer gedaan, kind 2, max 3 nachten uit logeren met bv. Van te voren me het leplazarus gekolft, en ik had alle keren genoeg voorraad om mee te geven. Tijdens logeerpartij ook gekolft en dan had ik ook weer een voorraad bij terugkomst, ik had wel altijd de angst dat kind dan niet meer wilde drinken of dat ik een borstonsteking zou krijgen omdat je met kolven toch de boel minder goed leeg krijgt dan als je kind drinkt, maar beide angsten waren onterecht. Het is een gedoe, maar niet onoverkomelijk en voor ons echt de moeite waard.
quote:RosieRo schreef op 30 januari 2009 @ 22:26:

maar als je mijn kind was? Zou je dan niet liever in pp wonen?Tuurlijk.....Liever in PP dan in de "Watercountlake" met zo'n moeder als jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven